Komunikaty PR

Nowa odsłona Ketchupu VII Premium Fanex – ten sam smak, więcej naturalnych skład

2021-08-16  |  15:00
Biuro prasowe
Kontakt

Biuro Prasowe
Fanex

Radonice 5A
05-870 Błonie
biuro_prasowe|fanex.pl| |biuro_prasowe|fanex.pl
+48 22 47 10 444
www.fanex.pl

Fanex – lider w produkcji sosów dla branży HoReCa, wprowadza na rynek ulepszoną recepturę Ketchupu VII Premium w szklanej butelce. Nowa odsłona tego kultowego sosu bez konserwantów, charakteryzuje się usunięciem gumy guar oraz ksantanowej ze składu produktu oraz zastosowaniem jeszcze większej ilości starannie selekcjonowanych naturalnych składników. Dzięki dojrzałym i naturalnie słodkim pomidorom, nowa receptura zachowała ten sam, niepowtarzalny smak klasycznego ketchupu Fanex. Na odświeżonej etykiecie produktu, pojawił się także autograf autorki słynnej receptury.

Nowa, ulepszona odsłona Ketchupu VII Premium w szklanym opakowaniu, jest odpowiedzią polskiego producenta na globalną przemianę rynku spożywczego, który zmierza w kierunku wytwarzania coraz bardziej naturalnych wyrobów.

Do produkcji 100g ketchupu, Fanex od lat używa aż 200g pomidorów, które charakteryzują się naturalnie słodkim smakiem oraz aromatem. W nowej odsłonie „Siódemki” zrezygnowano z gumy guar oraz gumy ksantanowej. Ponadto w recepturze znajdziemy kukurydzianą skrobię natywną, koncentrat cytryny oraz naturalny aromat. Główną zaletą użycia tych składników jest ich pozytywny wpływ na smak i teksturę produktu. Dzięki temu Ketchup VII Premium uzyskał lepszą i zarazem lżejszą konsystencję.

Rebrandingu doczekała się także sama butelka w której oferowany jest sos. Na odświeżonej etykiecie produktu pojawił się również autograf autorki słynnej receptury sosu – Barbary Kubiczek, która przez ponad 25 lat kierowała działem produkcji w Fanex. Ketchupy VII Premium produkowany jest nieprzerwanie od 1992 r. i cieszy się wielką popularnością zarówno wśród klientów gastronomicznych jak i detalicznych.

- Nasza  autorska "Siódemka" ma rzeszę wiernych klientów od ponad 25 lat, a popularność naszego ketchupu systematycznie rośnie. Jestem bardzo dumna z wieloletniej pracy nad tą recepturą, gdyż stała się ona wręcz filarem oferty Fanex. Podpisuję się również pod jego nową, odświeżoną odsłoną, która dzięki zastosowaniu naturalnych składników oraz najwyższej jakości pomidorów, moim zdaniem smakuje jeszcze lepiej. Jestem przekonana, że produkt spotka się z dużym uznaniem zarówno w oczach klientów rynku HoReCa, jak i wśród domowych smakoszy – mówi Barbara Kubiczek, Doradca Zarządu ds. Produkcji w Fanex.

Składniki najwyższej jakości oraz aromatyczne przyprawy sprawiają, że każda potrawa z jego dodatkiem, nabierze indywidualnego charakteru. Ketchup VII Premium marki Fanex będzie idealnym dopełnieniem smaku nie tylko przekąsek, zapiekanek, burgerów, hot-dogów, czy kanapek, ale sprawdzi się również doskonale jak smaczny dodatek do bardziej złożonych sosów i potraw typu paprykarz czy leczo oraz oczywiście jako nieodłączny atrybut grillowania.

Ulepszony produkt sprzedawany jest w szklanych butelkach 580 g. Klienci gastronomiczni mogą dokonać jego zakupy u przedstawicieli handlowych, a także za pomocą platformy B2B Fanex. Z kolei dla Klientów detalicznych, produkt będzie niebawem dostępny w sieciach handlowych oraz w firmowym sklepie online Fanex, a także na firmowym profilu producenta na platformie Allegro.  

- Od momentu powstania naszej firmy smak leży u podstaw wszystkiego co robimy. Dlatego podczas tworzenia nowej receptury „Siódemki”, chcieliśmy stworzyć ketchup, który z jednej strony będzie wpisywał się w najnowsze trendy żywieniowe, ale przy zachowaniu tego samego, uwielbianego przez wielu Klientów klasycznego smaku. Coraz więcej spływających recenzji od naszych Partnerów utwierdza nas w przekonaniu, że znakomicie nam się to udało – mówi Piotr Kubiczek, Dyrektor Handlowy firmy Fanex.

 

***

Fanex jest polską firmą rodzinna z ponad 30 letnią tradycją. Specjalizuje się w produkcji sosów, przypraw oraz wielu dodatków gastronomicznych dla szerokorozumianej branży HoReCa.

Od momentu powstania firmy, smak leży u podstaw wszystkiego co robimy. Jesteśmy pasjonatami jakości i podczas tworzenia każdej receptury, wykorzystujemy surowce o najwyższych parametrach. Naszym celem jest produkcja wyrobów spożywczych o wyjątkowym i niezmiennie dobrym smaku. Aby tego dokonać, systematycznie inwestujemy w kulinarną sztukę tworzenia, wiedzę o smaku, jak również w najnowszą technologię produkcji. Kluczowe produkty Fanexu, zostały wielokrotnie wyróżnione nagrodami branżowymi oraz prestiżowymi certyfikatami jakości.

W naszej regularnej ofercie posiadamy około 300 kompozycji produktowych. Specjalizujemy się także w tworzeniu produktów na potrzeby marek własnych naszych kluczowych klientów. Na rynku gastronomicznym posiadamy renomę partnera, dla którego nie ma zadań nie do wykonania. Za dystrybucję produktów Fanex w Polsce, jak i za granicą, odpowiedzialny jest doświadczony oraz profesjonalny zespół regionalnych przedstawicieli handlowych, którzy do każdego Klienta podchodzą w indywidualny sposób.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Przemysł spożywczy Biznes na słodko, czyli miód jako idealny dodatek do słodkości reklamowych Biuro prasowe
2024-05-15 | 13:00

Biznes na słodko, czyli miód jako idealny dodatek do słodkości reklamowych

Miód, od wieków ceniony jest zarówno ze względu na swój wyjątkowy smak, jak i właściwości zdrowotne. Jego obecność w słodyczach, takich jak miodowe karmelki, to
Przemysł spożywczy Sport, owoce i warzywa – co Polacy myślą o zdrowym trybie życia?
2024-05-13 | 17:00

Sport, owoce i warzywa – co Polacy myślą o zdrowym trybie życia?

30. kwietnia br. w Paryżu odbyło się spotkanie, będące jednocześnie inauguracją kampanii GOOD MOVE, którego jednym z organizatorów było Stowarzyszenie Polskich
Przemysł spożywczy VEGETA przyprawą numer 1 na rynku europejskim
2024-05-09 | 01:00

VEGETA przyprawą numer 1 na rynku europejskim

VEGETA liderem w Europie [1] Marka VEGETA od 65 lat jest obecna na polskim rynku i towarzyszy konsumentom w codziennym przygotowywaniu posiłków. VEGETA Uniwersalna, to znana mieszanka

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Regionalne

Start-upy mogą się starać o wsparcie. Trwa nabór do programu rozwoju innowacyjnych pomysłów na biznes

Trwa nabór do „Platform startowych dla nowych pomysłów” finansowany z Funduszy Europejskich dla Polski Wschodniej 2021–2027. Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości wybrała sześć partnerskich ośrodków innowacji, które będą oferować start-upom bezpłatne programy inkubacji. Platformy pomogą rozwinąć technologicznie produkt i zapewnić mu przewagę konkurencyjną, umożliwią dostęp do najlepszych menedżerów i rynkowych praktyków, ale też finansowanie innowacyjnych przedsięwzięć. Każdy z partnerów przyjmuje zgłoszenia ze wszystkich branż, ale także specjalizuje się w konkretnej dziedzinie. Jest więc oferta m.in. dla sektora motoryzacyjnego, rolno-spożywczego, metalowo-maszynowego czy sporttech.

Transport

Kolej pozostaje piętą achillesową polskich portów. Zarządy liczą na przyspieszenie inwestycji w tym obszarze

Nazywane polskim oknem na Skandynawię oraz będące ważnym węzłem logistycznym między południem i północą Europy Porty Szczecin–Świnoujście dynamicznie się rozwijają. W kwietniu 2024 roku wydano decyzję lokalizacyjną dotycząca terminalu kontenerowego w Świnoujściu, który ma szansę powstać do końca 2028 roku. Zdaniem ekspertów szczególnie ważnym elementem rozwoju portów, podobnie jak w przypadku innych portów w Polsce, jest transport kolejowy i w tym zakresie inwestycje są szczególnie potrzebne. – To nasza pięta achillesowa – przyznaje Rafał Zahorski, pełnomocnik zarządu Morskich Portów Szczecin i Świnoujście ds. rozwoju.

Polityka

Projekt UE zyskuje wymiar militarny. Wojna w Ukrainie na nowo rozbudziła dyskusję o wspólnej europejskiej armii

Wspólna europejska armia na razie nie istnieje, a w praktyce obronność to wyłączna odpowiedzialność państw członkowskich UE. Jednak wybuch wojny w Ukrainie, tuż za wschodnią granicą, na nowo rozbudził europejską dyskusję o potrzebie posiadania własnego potencjału militarnego. Jak niedawno wskazał wicepremier i minister obrony narodowej Władysław Kosiniak-Kamysz, Europa powinna mieć własne siły szybkiego reagowania i powołać komisarza ds. obronności, ponieważ stoi obecnie w obliczu największych wyzwań od czasu zakończenia II wojny światowej. – Musimy zdobyć własną siłę odstraszania i zwiększać wydatki na obronność – podkreśla europoseł Janusz Lewandowski.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.