Komunikaty PR

Nowa odsłona kolekcji czekolad Premium marki Wawel

2022-11-14  |  13:35
Biuro prasowe

Tej jesieni marka Wawel prezentuje zupełnie nową odsłonę kolekcji czekolad Premium! Linia została rozszerzona o nowy, wyjątkowy smak – czekoladę Gorzką Premium 70% cocoa 100 g Karmel & Sól morska. 

Pionowy układ oraz elegancka, subtelna grafika nawiązują do nowej identyfikacji wizualnej firmy Wawel, która przede wszystkim podkreśla królewską jakość produktów oraz ponad 120-letnią historię i kompetencje w produkcji czekolady.

Królewska jakość, mistrzowski smak

– Słodko-słone połączenie jest chętnie wybierane przez naszych konsumentów od kilku lat. Wychodzimy zatem z kolejną słodką propozycją, która łączy te dwa smaki – czekoladą Gorzką Premium 70% cocoa Karmel & Sól morska. Jest to też propozycja dla wszystkich, którzy w kategorii czekolad poszukują wysokiej jakości i doskonałego smaku – mówi Dorota Piwowarska, Senior Category Manager w firmie Wawel.

Głęboki smak i aksamitna konsystencja czekolad Wawel Premium to efekt wydłużonego procesu konszowania. Ziarna kakaowca wykorzystywane do produkcji tabliczek z tej kategorii podlegają starannej selekcji. Są one certyfikowane przez Rain Forest Alliance, co stanowi gwarancję, że surowiec pochodzi z upraw prowadzonych w sposób odpowiedzialny i zrównoważony, a jego pozyskanie nie ma negatywnego wpływu na środowisko naturalne i sytuację ludzi zatrudnionych przy jego wytwarzaniu. Cienkie, subtelne tabliczki zapakowane są w eleganckie kartoniki ze szlachetnymi wykończeniami.

Nowy produkt marki Wawel powstał zgodnie z ideą programu Dobre Składniki, co oznacza, że czekolada nie zawiera barwników, aromatów czy emulgatorów. Skład słodkości Wawel jest także na bieżąco konsultowany z Radą Ekspertów, składającą się z naukowców i specjalistów do spraw żywienia. Dzięki merytorycznej wiedzy konsultantów produkty marki Wawel wyróżnia najwyższa jakość.

Eleganckie opakowania na półce 

Całą kolekcję czekolad Premium marki Wawel tworzy 6 wykwintnych smaków: tabliczka Ekstra Gorzka 100% cocoa 80 g, Czekolada Gorzka Klasyczna Premium 70% cocoa 100 g, Czekolada Gorzka Premium 70% cocoa ze skórką pomarańczy 100 g, Czekolada Gorzka Premium 70% cocoa z cząstkami miętowymi 100 g, Czekolada Extra Gorzka Premium 90% cocoa 100 g oraz nowa Czekolada Gorzka Premium 70% cocoa 100 g Karmel & Sól morska. Nowy, pionowy układ opakowań jest teraz bardziej czytelny dla konsumentów. Każdy z kartoników jest oznaczony dodatkowym kolorem nawiązującym do smaku i dodatków, dzięki czemu łatwo odróżnić je na sklepowej półce.

Elegancki design kartonika, na którym znajduje się również sygnatura jakości i tradycji firmy Wawel oraz subtelny format tabliczki sprawiają, że produkt ten idealnie sprawdzi się jako słodki upominek na wyjątkową okazję. Zmiana szaty graficznej kartoników linii czekolad Premium to pierwszy krok w kierunku wprowadzania nowych opakowań całego asortymentu produktowego, spójnych z przyjętą we wrześniu nową identyfikacją wizualną marki.

 

Wsparcie reklamowe

Nowy smak i nowa odsłona kolekcji czekolad Premium marki Wawel będzie wspierana silną kampanią wizerunkową w największych stacjach TV, kinach oraz w Internecie. Planowane są również działania PR i outdoor.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Przemysł spożywczy Smak zaczyna się od mięsa Biuro prasowe
2024-12-30 | 15:20

Smak zaczyna się od mięsa

W nowej kampanii marketingowej firma Sokołów skupia się na wysokiej jakości swojego surowca i produktów. – W Sokołowie wiemy, że smak zaczyna się od mięsa –
Przemysł spożywczy Dlaczego na świątecznych stołach zostaje tyle jedzenia?
2024-12-20 | 01:00

Dlaczego na świątecznych stołach zostaje tyle jedzenia?

Ponad 60 proc. polskich gospodarstw domowych przyznaje, że po świętach zostaje im nadmiar jedzenia – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie sieci Netto[1]. Choć większość
Przemysł spożywczy „Herbapol. We współpracy z naturą.”
2024-12-19 | 11:27

„Herbapol. We współpracy z naturą.”

Jej założeniem jest pokazanie, że marka Herbapol, która poszczycić się może bogatą wiedzą i wieloletnim doświadczeniem w zakresie ziół i owoców, jednocześnie

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Problemy społeczne

Ślązacy wciąż nie są uznani za mniejszość etniczną. Temat języka śląskiego wraca do debaty publicznej i prac parlamentarnych

W Polsce 600 tys. osób deklaruje narodowość śląską, a 460 tys. mówi po śląsku. Kwestia uznania etnolektu śląskiego za język regionalny od lat wzbudza żywe dyskusje. Zwolennicy zmiany statusu języka śląskiego najbliżej celu byli w 2024 roku, ale nowelizację ustawy o mniejszościach narodowych i etnicznych zablokowało prezydenckie weto. Ostatnio problem wybrzmiał podczas debaty w Parlamencie Europejskim, ale zdaniem Łukasza Kohuta z PO na forum UE również trudna jest walka o prawa mniejszości etnicznych i językowych.

Transport

Polacy z niejednoznacznymi opiniami na temat autonomicznych pojazdów. Wiedzą o korzyściach, ale zgłaszają też obawy

Polacy widzą w pojazdach autonomicznych szansę na poprawę bezpieczeństwa na drogach i zwiększenie mobilności osób starszych czy z niepełnosprawnościami. Jednocześnie rozwojowi technologii AV towarzyszą obawy, m.in. o utratę kontroli nad pojazdem czy o większą awaryjność niż w przypadku tradycyjnych aut – wynika z prowadzonych przez Łukasiewicz – PIMOT badań na temat akceptacji społecznej dla AV. Te obawy wskazują, że rozwojowi technologii powinna także towarzyszyć edukacja, zarówno kierowców, jak i pasażerów. Eksperci mówią także o konieczności transparentnego informowania o możliwościach i ograniczeniach AV.

Prawo

70 proc. Polaków planuje wyjazd na urlop w sezonie letnim 2025. Do łask wracają wakacje last minute

Ponad 70 proc. Polaków planuje wyjechać na urlop w sezonie letnim, czyli między końcem czerwca a końcem września – wynika z badania Polskiej Organizacji Turystycznej. 35 proc. zamierza wyjechać tylko raz, a 30 proc. – co najmniej dwa razy. Z grupy wyjeżdżających jedna trzecia wybierze się na wyjazd zagraniczny. Jak wskazuje Katarzyna Turosieńska z Polskiej Izby Turystyki, po kilku latach ponownie do łask wracają oferty last minute, a zagraniczne kierunki pozostają niezmienne – prym wiodą m.in. Grecja, Tunezja, Egipt czy Hiszpania.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.