Komunikaty PR

Nowa odsłona kolekcji czekolad Premium marki Wawel

2022-11-14  |  13:35
Biuro prasowe

Tej jesieni marka Wawel prezentuje zupełnie nową odsłonę kolekcji czekolad Premium! Linia została rozszerzona o nowy, wyjątkowy smak – czekoladę Gorzką Premium 70% cocoa 100 g Karmel & Sól morska. 

Pionowy układ oraz elegancka, subtelna grafika nawiązują do nowej identyfikacji wizualnej firmy Wawel, która przede wszystkim podkreśla królewską jakość produktów oraz ponad 120-letnią historię i kompetencje w produkcji czekolady.

Królewska jakość, mistrzowski smak

– Słodko-słone połączenie jest chętnie wybierane przez naszych konsumentów od kilku lat. Wychodzimy zatem z kolejną słodką propozycją, która łączy te dwa smaki – czekoladą Gorzką Premium 70% cocoa Karmel & Sól morska. Jest to też propozycja dla wszystkich, którzy w kategorii czekolad poszukują wysokiej jakości i doskonałego smaku – mówi Dorota Piwowarska, Senior Category Manager w firmie Wawel.

Głęboki smak i aksamitna konsystencja czekolad Wawel Premium to efekt wydłużonego procesu konszowania. Ziarna kakaowca wykorzystywane do produkcji tabliczek z tej kategorii podlegają starannej selekcji. Są one certyfikowane przez Rain Forest Alliance, co stanowi gwarancję, że surowiec pochodzi z upraw prowadzonych w sposób odpowiedzialny i zrównoważony, a jego pozyskanie nie ma negatywnego wpływu na środowisko naturalne i sytuację ludzi zatrudnionych przy jego wytwarzaniu. Cienkie, subtelne tabliczki zapakowane są w eleganckie kartoniki ze szlachetnymi wykończeniami.

Nowy produkt marki Wawel powstał zgodnie z ideą programu Dobre Składniki, co oznacza, że czekolada nie zawiera barwników, aromatów czy emulgatorów. Skład słodkości Wawel jest także na bieżąco konsultowany z Radą Ekspertów, składającą się z naukowców i specjalistów do spraw żywienia. Dzięki merytorycznej wiedzy konsultantów produkty marki Wawel wyróżnia najwyższa jakość.

Eleganckie opakowania na półce 

Całą kolekcję czekolad Premium marki Wawel tworzy 6 wykwintnych smaków: tabliczka Ekstra Gorzka 100% cocoa 80 g, Czekolada Gorzka Klasyczna Premium 70% cocoa 100 g, Czekolada Gorzka Premium 70% cocoa ze skórką pomarańczy 100 g, Czekolada Gorzka Premium 70% cocoa z cząstkami miętowymi 100 g, Czekolada Extra Gorzka Premium 90% cocoa 100 g oraz nowa Czekolada Gorzka Premium 70% cocoa 100 g Karmel & Sól morska. Nowy, pionowy układ opakowań jest teraz bardziej czytelny dla konsumentów. Każdy z kartoników jest oznaczony dodatkowym kolorem nawiązującym do smaku i dodatków, dzięki czemu łatwo odróżnić je na sklepowej półce.

Elegancki design kartonika, na którym znajduje się również sygnatura jakości i tradycji firmy Wawel oraz subtelny format tabliczki sprawiają, że produkt ten idealnie sprawdzi się jako słodki upominek na wyjątkową okazję. Zmiana szaty graficznej kartoników linii czekolad Premium to pierwszy krok w kierunku wprowadzania nowych opakowań całego asortymentu produktowego, spójnych z przyjętą we wrześniu nową identyfikacją wizualną marki.

 

Wsparcie reklamowe

Nowy smak i nowa odsłona kolekcji czekolad Premium marki Wawel będzie wspierana silną kampanią wizerunkową w największych stacjach TV, kinach oraz w Internecie. Planowane są również działania PR i outdoor.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Przemysł spożywczy Smak zaczyna się od mięsa Biuro prasowe
2024-12-30 | 15:20

Smak zaczyna się od mięsa

W nowej kampanii marketingowej firma Sokołów skupia się na wysokiej jakości swojego surowca i produktów. – W Sokołowie wiemy, że smak zaczyna się od mięsa –
Przemysł spożywczy Dlaczego na świątecznych stołach zostaje tyle jedzenia?
2024-12-20 | 01:00

Dlaczego na świątecznych stołach zostaje tyle jedzenia?

Ponad 60 proc. polskich gospodarstw domowych przyznaje, że po świętach zostaje im nadmiar jedzenia – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie sieci Netto[1]. Choć większość
Przemysł spożywczy „Herbapol. We współpracy z naturą.”
2024-12-19 | 11:27

„Herbapol. We współpracy z naturą.”

Jej założeniem jest pokazanie, że marka Herbapol, która poszczycić się może bogatą wiedzą i wieloletnim doświadczeniem w zakresie ziół i owoców, jednocześnie

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Polityka

Infrastruktura

Senat zajmie się ustawą o jawności cen lokali na sprzedaż. W praktyce ustawa obejmie tylko 12 proc. rynku

Ustawa o jawności cen miała na celu ułatwić klientowi szybkie sprawdzenie aktualnych cen mieszkań i lepsze zrozumienie oferty dewelopera. Przedstawiciele branży mówią wprost: idea ustawy jest słuszna, jednak kształt, jaki przybrała w praktyce, podobnie jak tryb jej uchwalenia, budzi już niepokój. Błyskawiczny tryb procedowania sprawił, że powstała ustawa, która obejmie 12,4 proc. rynku. Zdaniem Polskiego Związku Firm Deweloperskich ostatnią deską ratunku, by poprawić ten akt, jest Senat, który zajmie się nim już podczas wtorkowego posiedzenia komisji infrastruktury.

Handel

Dzięki sztucznej inteligencji przesyłki mogą trafiać do klientów tego samego dnia. Liczba takich dostaw w Amazon znacząco rośnie

Prognozy rynkowe wskazują, że wart ok. 10 mld dol. globalny rynek dostaw realizowanych jednego dnia będzie w kolejnych latach dynamicznie rosnąć. Wpływają na to przede wszystkim oczekiwania konsumentów co do szybkich i terminowych doręczeń. Zarówno firmy kurierskie, jak i sklepy internetowe coraz mocniej inwestują w ten trend. W Amazon opcja Same-Day Delivery jest już możliwa w 135 lokalizacjach w Europie, a w tym roku przybędzie 20 kolejnych. W I kwartale br. Amazon dostarczył w tym trybie o 80 proc. paczek więcej niż przed rokiem. Głównie były to produkty z kategorii niezbędnych przedmiotów codziennego użytku.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.