Komunikaty PR

Nowa odsłona kolekcji czekolad Premium marki Wawel

2022-11-14  |  13:35
Biuro prasowe

Tej jesieni marka Wawel prezentuje zupełnie nową odsłonę kolekcji czekolad Premium! Linia została rozszerzona o nowy, wyjątkowy smak – czekoladę Gorzką Premium 70% cocoa 100 g Karmel & Sól morska. 

Pionowy układ oraz elegancka, subtelna grafika nawiązują do nowej identyfikacji wizualnej firmy Wawel, która przede wszystkim podkreśla królewską jakość produktów oraz ponad 120-letnią historię i kompetencje w produkcji czekolady.

Królewska jakość, mistrzowski smak

– Słodko-słone połączenie jest chętnie wybierane przez naszych konsumentów od kilku lat. Wychodzimy zatem z kolejną słodką propozycją, która łączy te dwa smaki – czekoladą Gorzką Premium 70% cocoa Karmel & Sól morska. Jest to też propozycja dla wszystkich, którzy w kategorii czekolad poszukują wysokiej jakości i doskonałego smaku – mówi Dorota Piwowarska, Senior Category Manager w firmie Wawel.

Głęboki smak i aksamitna konsystencja czekolad Wawel Premium to efekt wydłużonego procesu konszowania. Ziarna kakaowca wykorzystywane do produkcji tabliczek z tej kategorii podlegają starannej selekcji. Są one certyfikowane przez Rain Forest Alliance, co stanowi gwarancję, że surowiec pochodzi z upraw prowadzonych w sposób odpowiedzialny i zrównoważony, a jego pozyskanie nie ma negatywnego wpływu na środowisko naturalne i sytuację ludzi zatrudnionych przy jego wytwarzaniu. Cienkie, subtelne tabliczki zapakowane są w eleganckie kartoniki ze szlachetnymi wykończeniami.

Nowy produkt marki Wawel powstał zgodnie z ideą programu Dobre Składniki, co oznacza, że czekolada nie zawiera barwników, aromatów czy emulgatorów. Skład słodkości Wawel jest także na bieżąco konsultowany z Radą Ekspertów, składającą się z naukowców i specjalistów do spraw żywienia. Dzięki merytorycznej wiedzy konsultantów produkty marki Wawel wyróżnia najwyższa jakość.

Eleganckie opakowania na półce 

Całą kolekcję czekolad Premium marki Wawel tworzy 6 wykwintnych smaków: tabliczka Ekstra Gorzka 100% cocoa 80 g, Czekolada Gorzka Klasyczna Premium 70% cocoa 100 g, Czekolada Gorzka Premium 70% cocoa ze skórką pomarańczy 100 g, Czekolada Gorzka Premium 70% cocoa z cząstkami miętowymi 100 g, Czekolada Extra Gorzka Premium 90% cocoa 100 g oraz nowa Czekolada Gorzka Premium 70% cocoa 100 g Karmel & Sól morska. Nowy, pionowy układ opakowań jest teraz bardziej czytelny dla konsumentów. Każdy z kartoników jest oznaczony dodatkowym kolorem nawiązującym do smaku i dodatków, dzięki czemu łatwo odróżnić je na sklepowej półce.

Elegancki design kartonika, na którym znajduje się również sygnatura jakości i tradycji firmy Wawel oraz subtelny format tabliczki sprawiają, że produkt ten idealnie sprawdzi się jako słodki upominek na wyjątkową okazję. Zmiana szaty graficznej kartoników linii czekolad Premium to pierwszy krok w kierunku wprowadzania nowych opakowań całego asortymentu produktowego, spójnych z przyjętą we wrześniu nową identyfikacją wizualną marki.

 

Wsparcie reklamowe

Nowy smak i nowa odsłona kolekcji czekolad Premium marki Wawel będzie wspierana silną kampanią wizerunkową w największych stacjach TV, kinach oraz w Internecie. Planowane są również działania PR i outdoor.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Przemysł spożywczy Smak zaczyna się od mięsa Biuro prasowe
2024-12-30 | 15:20

Smak zaczyna się od mięsa

W nowej kampanii marketingowej firma Sokołów skupia się na wysokiej jakości swojego surowca i produktów. – W Sokołowie wiemy, że smak zaczyna się od mięsa –
Przemysł spożywczy Dlaczego na świątecznych stołach zostaje tyle jedzenia?
2024-12-20 | 01:00

Dlaczego na świątecznych stołach zostaje tyle jedzenia?

Ponad 60 proc. polskich gospodarstw domowych przyznaje, że po świętach zostaje im nadmiar jedzenia – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie sieci Netto[1]. Choć większość
Przemysł spożywczy „Herbapol. We współpracy z naturą.”
2024-12-19 | 11:27

„Herbapol. We współpracy z naturą.”

Jej założeniem jest pokazanie, że marka Herbapol, która poszczycić się może bogatą wiedzą i wieloletnim doświadczeniem w zakresie ziół i owoców, jednocześnie

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

MŚP coraz więcej wnoszą do polskiego eksportu. Postęp technologiczny ułatwia im ekspansję

Polscy mikro-, mali i średni przedsiębiorcy coraz aktywniej uczestniczą w eksporcie. Dla nawet 100 tys. z nich sprzedaż zagraniczna jest dodatkowym obszarem działalności. Ekspansję międzynarodową ułatwia im rozwój e-commerce, dzięki któremu docierają do większej bazy klientów, dywersyfikują działalność i zwiększają jej opłacalność. Tylko na Amazon wartość eksportu polskich MŚP wyniosła w 2023 roku 4,7 mld zł. Taką działalność prowadziło 90 proc. obecnych w serwisie sprzedających.

Prawo

Waldemar Buda: Brakuje jasnej deklaracji w sprawie zajęcia się sprawą Mercosuru w tym półroczu. Nie są planowane też zmiany w Planie Migracyjnym

Europosłowie z opozycji krytykują wystąpienie Donalda Tuska przed Parlamentem Europejskim na temat planów polskiej prezydencji w Radzie Unii Europejskiej. W ocenie polityków Prawa i Sprawiedliwości wśród priorytetów przedstawionych przez polski rząd brakuje akcentów istotnych dla naszego kraju. Szczególnie ważna według nich jest kwestia dotycząca planowanego porozumienia Unia Europejska – MERCOSUR i modyfikacja Paktu Migracyjnego.

Firma

Rynek danych dla sztucznej inteligencji rośnie w coraz szybszym tempie. Wyzwaniem jest ich przetwarzanie

Do 2032 roku obroty na rynku danych szkoleniowych dla sztucznej inteligencji zwiększą się ponad pięciokrotnie – wynika z prognoz Fortune Business Insights. Analitycy wskazują, że segmentami, w których dostęp do danych decyduje o przewadze konkurencyjnej, są IT i telekomunikacja, ale także handel detaliczny oraz medycyna. Źródeł i możliwości gromadzenia danych jest dziś bardzo dużo, w grę wchodzi nie tylko ich zakup, ale problemem jest wiedza, jakie konkretnie dane biznesowe są potrzebne i jak je skutecznie przetworzyć i zinterpretować.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.