Komunikaty PR

Nowe menu w Costa Coffee

2020-11-13  |  11:47
Biuro prasowe

Z początkiem listopada, Costa Coffee wystartowała ze specjalną świąteczną ofertą. Wraz z nią menu poszerzy się o wyjątkowe nowości: aromatyczne kawy w świątecznych odsłonach oraz powracające i uwielbiane przez konsumentów smaki - jak rozgrzewający Cydrowy Czar. Aby dodatkowo podkreślić zimowy klimat, wszystkie napoje na wynos podawane będą w oryginalnych kubeczkach ze świątecznymi motywami Costa Coffee. Ofercie towarzyszą promocje w aplikacji.

W nowym menu znalazły się specjalne kawy w korzennych wariantach, przywodzących na myśl świąteczne smaki i aromaty. Klienci będą mogli spróbować między innymi utrzymanego w świątecznym duchu Latte Piernikowej Light, ze złotą, czekoladową posypką. Do odkrycia także intensywnie karmelowa Toffenut Latte z posypką w formie karmelowych kosteczek i słodkim syropem, a także Ciasteczkowa Latte o delikatnej korzennej nucie i chrupiącej ciasteczkowej posypce. Dodatkowo, kawę Latte Piernikową Light, a także pozostałe pozycje ze stałej oferty Costa Coffee, zamówić można także w dowolne miejsce poprzez aplikację Uber Eats. 

Do menu Costa Coffee powracają także bestsellerowe rozgrzewające napoje. Herbata zimowa z suszoną żurawiną, imbirem, rozmarynem, miodem, pomarańczą lub grejpfrutem i Cydrowy czar, czyli kompozycja jabłek, cynamonu, anyżu i pomarańczy o niepowtarzalnym mocno korzennym charakterze.

Przygotuj się na zimowo-świąteczny czas, odkryj wyjątkowe nowości w ofercie Costa Coffee i znajdź swój sposób na świąteczny klimat już dziś!

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Przemysł spożywczy Smak zaczyna się od mięsa Biuro prasowe
2024-12-30 | 15:20

Smak zaczyna się od mięsa

W nowej kampanii marketingowej firma Sokołów skupia się na wysokiej jakości swojego surowca i produktów. – W Sokołowie wiemy, że smak zaczyna się od mięsa –
Przemysł spożywczy Dlaczego na świątecznych stołach zostaje tyle jedzenia?
2024-12-20 | 01:00

Dlaczego na świątecznych stołach zostaje tyle jedzenia?

Ponad 60 proc. polskich gospodarstw domowych przyznaje, że po świętach zostaje im nadmiar jedzenia – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie sieci Netto[1]. Choć większość
Przemysł spożywczy „Herbapol. We współpracy z naturą.”
2024-12-19 | 11:27

„Herbapol. We współpracy z naturą.”

Jej założeniem jest pokazanie, że marka Herbapol, która poszczycić się może bogatą wiedzą i wieloletnim doświadczeniem w zakresie ziół i owoców, jednocześnie

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Szkolenie Online IMM

Prawo

UE lepiej przygotowana na reagowanie na klęski żywiołowe. Od czasu powodzi w Polsce pojawiło się wiele usprawnień

Na tereny dotknięte ubiegłoroczną powodzią od rządu trafiło ponad 4 mld zł. Pierwsze formy wsparcia, w tym zasiłki, pomoc materialna czy wsparcie dla przedsiębiorców, pojawiły się już w pierwszych dniach od wystąpienia kataklizmu. Do Polski ma też trafić 5 mld euro z Funduszu Spójności UE na likwidację skutków powodzi. Doświadczenia ostatnich lat powodują, że UE jest coraz lepiej przygotowana, by elastycznie reagować na występujące klęski żywiołowe.

Prawo

Rzecznik MŚP: Obniżenie składki zdrowotnej to nie jest szczyt marzeń. Ideałem byłby powrót do tego, co było przed Polskim Ładem

Podczas najbliższego posiedzenia, które odbędzie się 23 i 24 kwietnia, Senat ma się zająć ustawą o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych. Zakłada ona korzystne zmiany w składkach zdrowotnych płaconych przez przedsiębiorców. Rzecznik MŚP apeluje do izby wyższej i prezydenta o przyjęcie i podpisanie nowych przepisów. Pojawiają się jednak głosy, że uprzywilejowują one właścicieli firm względem pracowników, a ponadto nie podlegały uzgodnieniom, konsultacjom i opiniowaniu.

Handel

Konsumpcja jaj w Polsce rośnie. Przy zakupie Polacy zwracają uwagę na to, z jakiego chowu pochodzą

Zarówno spożycie, jak i produkcja jaj w Polsce notują wzrosty. Znacząca większość konsumentów przy zakupie jajek zwraca uwagę na to, czy pochodzą one z chowu klatkowego. Polska jest jednym z liderów w produkcji i eksporcie jajek w UE, ale ma też wśród nich największy udział kur w chowie klatkowym. Oczekiwania konsumentów przyczyniają się powoli do zmiany tych statystyk.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.