Komunikaty PR

Nowe produkty w ofercie marki Slodkie

2022-07-21  |  13:00
Biuro prasowe

Nowe produkty w portfolio marki Slodkie to kolejny krok w stronę rozwoju oferty czekoladowych gadżetów reklamowych. Cieszące się zainteresowaniem w sezonie świątecznym kartki z załączonymi czekoladkami wysyłkowymi doczekały się wersji całorocznej. Produkty dostępne są w trzech nowych formatach:

  • Czekoladki wysyłkowe z logo serce, 

  • Czekoladki wysyłkowe z logo pieczęć,

  • Czekoladki wysyłkowe z logo kwadrat. 

Każdy produkt posiada dwie opcje personalizacji – umieszczenie logo lub projektu na kopercie oraz umieszczenie logo bezpośrednio na czekoladkach. Słodkości produkowane są z różnych rodzajów czekolady (m.in. mlecznej, deserowej, rubinowej, wegańskiej), posiadającej certyfikat Cocoa Horizons. 

Nasze słodkie kartki z czekoladkami wysyłkowymi to doskonały sposób na kreatywną formę okolicznościowych życzeń. Dotychczas pojawiały się one w naszych ofertach sezonowych w okolicach Świąt Wielkanocnych oraz Bożego Narodzenia. Okazji do świętowania mamy jednak znacznie więcej w ciągu roku – od imprez firmowych, przez jubileusze, premiery nowych produktów, po kampanie zakończone sukcesami. Właśnie dlatego postanowiliśmy wprowadzić czekoladki wysyłkowe na stałe do naszej oferty – mówi Anna Garmada, CEO marki Slodkie. 

Jak podkreśla producent, czekoladki wysyłkowe to niejedyna nowość, którą mogą cieszyć się Klienci Slodkie. W ofercie marki zadebiutowały także nowe czekoladowe gadżety z opcją kolorowego nadruku cyfrowego, wykonanego za pomocą bezpiecznych i całkowicie jadalnych tuszy – m.in. czekoladowy smarthphone, czekoladowe koło oraz serce. W najbliższych miesiącach możemy spodziewać się kolejnych nowości od marki Slodkie. 

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Przemysł spożywczy Smak zaczyna się od mięsa Biuro prasowe
2024-12-30 | 15:20

Smak zaczyna się od mięsa

W nowej kampanii marketingowej firma Sokołów skupia się na wysokiej jakości swojego surowca i produktów. – W Sokołowie wiemy, że smak zaczyna się od mięsa –
Przemysł spożywczy Dlaczego na świątecznych stołach zostaje tyle jedzenia?
2024-12-20 | 01:00

Dlaczego na świątecznych stołach zostaje tyle jedzenia?

Ponad 60 proc. polskich gospodarstw domowych przyznaje, że po świętach zostaje im nadmiar jedzenia – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie sieci Netto[1]. Choć większość
Przemysł spożywczy „Herbapol. We współpracy z naturą.”
2024-12-19 | 11:27

„Herbapol. We współpracy z naturą.”

Jej założeniem jest pokazanie, że marka Herbapol, która poszczycić się może bogatą wiedzą i wieloletnim doświadczeniem w zakresie ziół i owoców, jednocześnie

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Prawo

Trwają dyskusje nad kształtem unijnego budżetu na lata 2028–2034. Mogą być rozbieżności w kwestii Funduszu Spójności czy dopłat dla rolników

Trwają prace nad wieloletnimi unijnymi ramami finansowymi (WRF), które określą priorytety wydatków UE na lata 2028–2034. W maju Parlament Europejski przegłosował rezolucję w sprawie swojego stanowiska w tej sprawie. Postulaty europarlamentarzystów mają zostać uwzględnione we wniosku Komisji Europejskiej w sprawie WRF, który zostanie opublikowany w lipcu 2025 roku. Wciąż jednak nie ma zgody miedzy państwami członkowskimi, m.in. w zakresie Funduszu Spójności czy budżetu na rolnictwo.

Konsument

35 proc. gospodarstw domowych nie stać na zakup mieszkania nawet na kredyt. Pomóc może wsparcie budownictwa społecznego i uwolnienie gruntów pod zabudowę

W Polsce co roku oddaje się do użytku ok. 200 tys. mieszkań, co oznacza, że w ciągu dekady teoretycznie potrzeby mieszkaniowe społeczeństwa mogłyby zostać zaspokojone. Jednak większość lokali budują deweloperzy na sprzedaż, a 35 proc. gospodarstw domowych nie stać na zakup nawet za pomocą kredytu. Jednocześnie ta grupa zarabia za dużo, by korzystać z mieszkania socjalnego i komunalnego. Zdaniem prof. Bartłomieja Marony z UEK zmniejszeniu skali problemu zaradzić może wyłącznie większa skala budownictwa społecznego zamiast wspierania kolejnymi programami zaciągania kredytów.

Problemy społeczne

Hejt w sieci dotyka coraz więcej dzieci w wieku szkolnym. Rzadko mówią o tym dorosłym

Coraz większa grupa dzieci zaczyna korzystać z internetu już w wieku siedmiu–ośmiu​ lat – wynika z raportu NASK „Nastolatki 3.0”. Wtedy też stykają się po raz pierwszy z hejtem, którego jest coraz więcej w mediach społecznościowych. Według raportu NASK ponad 2/3 młodych internautów uważa, że mowa nienawiści jest największym problemem w sieci. Co więcej, dzieci rzadko mówią o takich incydentach dorosłym, dlatego tym istotniejsze są narzędzia technologiczne służące ochronie najmłodszych.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.