Nowe produkty w ofercie marki Slodkie
Nowe produkty w portfolio marki Slodkie to kolejny krok w stronę rozwoju oferty czekoladowych gadżetów reklamowych. Cieszące się zainteresowaniem w sezonie świątecznym kartki z załączonymi czekoladkami wysyłkowymi doczekały się wersji całorocznej. Produkty dostępne są w trzech nowych formatach:
-
Czekoladki wysyłkowe z logo serce,
-
Czekoladki wysyłkowe z logo pieczęć,
-
Czekoladki wysyłkowe z logo kwadrat.
Każdy produkt posiada dwie opcje personalizacji – umieszczenie logo lub projektu na kopercie oraz umieszczenie logo bezpośrednio na czekoladkach. Słodkości produkowane są z różnych rodzajów czekolady (m.in. mlecznej, deserowej, rubinowej, wegańskiej), posiadającej certyfikat Cocoa Horizons.
Nasze słodkie kartki z czekoladkami wysyłkowymi to doskonały sposób na kreatywną formę okolicznościowych życzeń. Dotychczas pojawiały się one w naszych ofertach sezonowych w okolicach Świąt Wielkanocnych oraz Bożego Narodzenia. Okazji do świętowania mamy jednak znacznie więcej w ciągu roku – od imprez firmowych, przez jubileusze, premiery nowych produktów, po kampanie zakończone sukcesami. Właśnie dlatego postanowiliśmy wprowadzić czekoladki wysyłkowe na stałe do naszej oferty – mówi Anna Garmada, CEO marki Slodkie.
Jak podkreśla producent, czekoladki wysyłkowe to niejedyna nowość, którą mogą cieszyć się Klienci Slodkie. W ofercie marki zadebiutowały także nowe czekoladowe gadżety z opcją kolorowego nadruku cyfrowego, wykonanego za pomocą bezpiecznych i całkowicie jadalnych tuszy – m.in. czekoladowy smarthphone, czekoladowe koło oraz serce. W najbliższych miesiącach możemy spodziewać się kolejnych nowości od marki Slodkie.

Smak zaczyna się od mięsa

Dlaczego na świątecznych stołach zostaje tyle jedzenia?

„Herbapol. We współpracy z naturą.”
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Prawo

Trwają dalsze prace nad uproszczeniami we wspólnej polityce rolnej. Celem jest ich wejście w życie w styczniu 2026 roku
Przed przerwą wakacyjną w Parlamencie Europejskim rozpoczęły się prace nad ogłoszonym w maju kolejnym Omnibusem – pakietem uproszczeń istotnym z punktu widzenia rolników. Chodzi m.in. o uproszczenie pewnych obowiązków w sprawozdawczości, ułatwienia dla drobnych rolników czy ograniczenie kontroli. Zdaniem europosłanki PO propozycje KE to przykład wsłuchiwania się w postulaty rolników, co jest potrzebne także przy kształtowaniu wspólnej polityki rolnej.
Finanse
Zdecydowane odbicie w liczbie ofert pracy dla programistów. Wynagrodzenia rosną, ale nie wrócą na dotychczasowe poziomy

Po 2,5 roku perturbacji na rynek pracy w branży IT wracają wzrosty. Jak wynika z danych JustJoin.IT, w I połowie tego roku na tym portalu odnotowano blisko 70-proc. wzrost liczby ofert pracy w porównaniu do sytuacji sprzed roku. W górę idą także płace, chociaż eksperci wskazują, że dynamika nie jest tak wysoka jak kilka lat temu. Wciąż trudności ze znalezieniem pracy mają pracownicy dopiero zaczynający karierę w branży.
Konsument
Dobrobyt Polski uzależniony od wiedzy społeczeństwa o ekonomii i finansach. Takiej edukacji wciąż za mało jest w szkołach

Ostatnie badania wskazują na pewną poprawę w świadomości ekonomicznej Polaków, zwłaszcza na temat konieczności oszczędzania. Jednak w zakresie inwestowania i dostępnych do tego narzędzi oraz systemu podatkowego wciąż są poważne deficyty w wiedzy. Polacy mają świadomość, że podnoszenie swoich kompetencji pozytywnie wpłynie na ich budżety domowe, ale mało się mówi o tym, że od tego zależy też przyszły dobrobyt kraju. Dlatego też edukacja finansowa i ekonomiczna powinna się wkrótce stać elementem nauczania na jak najwcześniejszym etapie.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.