Komunikaty PR

Nowe produkty w ofercie marki Slodkie

2022-07-21  |  13:00
Biuro prasowe

Nowe produkty w portfolio marki Slodkie to kolejny krok w stronę rozwoju oferty czekoladowych gadżetów reklamowych. Cieszące się zainteresowaniem w sezonie świątecznym kartki z załączonymi czekoladkami wysyłkowymi doczekały się wersji całorocznej. Produkty dostępne są w trzech nowych formatach:

  • Czekoladki wysyłkowe z logo serce, 

  • Czekoladki wysyłkowe z logo pieczęć,

  • Czekoladki wysyłkowe z logo kwadrat. 

Każdy produkt posiada dwie opcje personalizacji – umieszczenie logo lub projektu na kopercie oraz umieszczenie logo bezpośrednio na czekoladkach. Słodkości produkowane są z różnych rodzajów czekolady (m.in. mlecznej, deserowej, rubinowej, wegańskiej), posiadającej certyfikat Cocoa Horizons. 

Nasze słodkie kartki z czekoladkami wysyłkowymi to doskonały sposób na kreatywną formę okolicznościowych życzeń. Dotychczas pojawiały się one w naszych ofertach sezonowych w okolicach Świąt Wielkanocnych oraz Bożego Narodzenia. Okazji do świętowania mamy jednak znacznie więcej w ciągu roku – od imprez firmowych, przez jubileusze, premiery nowych produktów, po kampanie zakończone sukcesami. Właśnie dlatego postanowiliśmy wprowadzić czekoladki wysyłkowe na stałe do naszej oferty – mówi Anna Garmada, CEO marki Slodkie. 

Jak podkreśla producent, czekoladki wysyłkowe to niejedyna nowość, którą mogą cieszyć się Klienci Slodkie. W ofercie marki zadebiutowały także nowe czekoladowe gadżety z opcją kolorowego nadruku cyfrowego, wykonanego za pomocą bezpiecznych i całkowicie jadalnych tuszy – m.in. czekoladowy smarthphone, czekoladowe koło oraz serce. W najbliższych miesiącach możemy spodziewać się kolejnych nowości od marki Slodkie. 

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Przemysł spożywczy Smak zaczyna się od mięsa Biuro prasowe
2024-12-30 | 15:20

Smak zaczyna się od mięsa

W nowej kampanii marketingowej firma Sokołów skupia się na wysokiej jakości swojego surowca i produktów. – W Sokołowie wiemy, że smak zaczyna się od mięsa –
Przemysł spożywczy Dlaczego na świątecznych stołach zostaje tyle jedzenia?
2024-12-20 | 01:00

Dlaczego na świątecznych stołach zostaje tyle jedzenia?

Ponad 60 proc. polskich gospodarstw domowych przyznaje, że po świętach zostaje im nadmiar jedzenia – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie sieci Netto[1]. Choć większość
Przemysł spożywczy „Herbapol. We współpracy z naturą.”
2024-12-19 | 11:27

„Herbapol. We współpracy z naturą.”

Jej założeniem jest pokazanie, że marka Herbapol, która poszczycić się może bogatą wiedzą i wieloletnim doświadczeniem w zakresie ziół i owoców, jednocześnie

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Polityka

Infrastruktura

Senat zajmie się ustawą o jawności cen lokali na sprzedaż. W praktyce ustawa obejmie tylko 12 proc. rynku

Ustawa o jawności cen miała na celu ułatwić klientowi szybkie sprawdzenie aktualnych cen mieszkań i lepsze zrozumienie oferty dewelopera. Przedstawiciele branży mówią wprost: idea ustawy jest słuszna, jednak kształt, jaki przybrała w praktyce, podobnie jak tryb jej uchwalenia, budzi już niepokój. Błyskawiczny tryb procedowania sprawił, że powstała ustawa, która obejmie 12,4 proc. rynku. Zdaniem Polskiego Związku Firm Deweloperskich ostatnią deską ratunku, by poprawić ten akt, jest Senat, który zajmie się nim już podczas wtorkowego posiedzenia komisji infrastruktury.

Handel

Dzięki sztucznej inteligencji przesyłki mogą trafiać do klientów tego samego dnia. Liczba takich dostaw w Amazon znacząco rośnie

Prognozy rynkowe wskazują, że wart ok. 10 mld dol. globalny rynek dostaw realizowanych jednego dnia będzie w kolejnych latach dynamicznie rosnąć. Wpływają na to przede wszystkim oczekiwania konsumentów co do szybkich i terminowych doręczeń. Zarówno firmy kurierskie, jak i sklepy internetowe coraz mocniej inwestują w ten trend. W Amazon opcja Same-Day Delivery jest już możliwa w 135 lokalizacjach w Europie, a w tym roku przybędzie 20 kolejnych. W I kwartale br. Amazon dostarczył w tym trybie o 80 proc. paczek więcej niż przed rokiem. Głównie były to produkty z kategorii niezbędnych przedmiotów codziennego użytku.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.