Komunikaty PR

NOWOŚĆ! NAN Organic 2 - kompozycja składników* inspirowana doskonałością natury

2021-09-02  |  12:40
Biuro prasowe
Kontakt

Kamila Szarowicz
Nestlé Nutrition

ul. Domaniewska 32
02-672 Warszawa
Kamila.Szarowicz|pl.nestle.com| |Kamila.Szarowicz|pl.nestle.com
+48 608 544 573
https://www.zdrowystartwprzyszlosc.pl/
Do pobrania docx ( 0.05 MB )

Wszystko zaczyna się od natury. To dzięki jej hojnym darom – słońcu, wodzie, powietrzu, roślinom i zwierzętom, możemy żyć. Dlatego troszcząc się o najbliższych, pamiętajmy także o planecie. Każda decyzja ma znaczenie, a wybory, których rodzice dokonują z myślą o swoich dzieciach, mogą mieć wpływ nie tylko na maluszka, ale także przyszłość Ziemi.

By ułatwić rodzicom czerpanie z rozwiązań tworzonych przez samą naturę, Nestlé poszerzyło swoją ofertę ekologicznej żywności dla najmłodszych. Do zupek, obiadków, deserków, kaszek, przekąsek i nektarów Gerber Organic, dołączyło właśnie ekologiczne mleko następne NAN Organic 2. Produkt powstaje ze składników pochodzących z hodowli i upraw ekologicznych. W takich gospodarstwach podstawą jest szacunek dla przyrody, troska o dobrostan gleby, zwierząt i roślin, a wszystko po to, by być bliżej natury. Odnawiany co roku certyfikat potwierdza ekologiczne pochodzenie surowców, z których powstaje NAN Organic 2, oraz zgodność całego procesu produkcji z zasadami przetwórstwa ekologicznego.

NAN Organic 2 to połączenie inspiracji płynącej z mądrości natury i ponad 150-letniego doświadczenia, jakie posiada Nestlé w tworzeniu produktów dla niemowląt i małych dzieci. Recepturę produktu stworzono na bazie trwających już od ponad 60 lat badań nad mlekiem kobiecym. W ten sposób powstała kompletna kompozycja składników* inspirowana doskonałością natury, w skład której wchodzą:

  • immunoskładniki: cynk*, żelazo* i witamina D*, ważne dla prawidłowego funkcjonowania układu odpornościowego dziecka;
  • DHA*, czyli niezbędny nienasycony kwas tłuszczowy z rodziny omega-3, który wspomaga rozwój wzroku i mózgu maluszka**;
  • L.reuteri – kultury bakterii takie, jak w mleku mamy;
  • oleje roślinne – słonecznikowy i rzepakowy; produkt nie zawiera oleju palmowego.

NAN Organic 2 przeznaczone jest dla maluszków po 6. miesiącu życia, które nie są karmione piersią lub są dokarmiane mlekiem modyfikowanym.

Opakowanie NAN Organic 2 także zostało zaplanowane z troską o przyrodę. Nowość dostępna jest w puszce nadającej się w 100% do recyklingu, a stal, z której powstała, może być wielokrotnie przetwarzana. Dzięki możliwości jej zbiórki i ponownego wykorzystania, zmniejsza się ilość powstających odpadów, a natura i cenne zasoby są lepiej chronione. Co ważne, dołączona do produktu miarka oraz wieczko puszki otrzymane zostały głównie z plastiku na bazie odnawialnych surowców roślinnych – w minimum 66% powstały z trzciny cukrowej.

*zawartość zgodnie z przepisami prawa

**przy dziennym spożyciu 100 mg DHA w jednej, bądź większej liczbie porcji

 

Ważna informacja

Zdrowa dieta matki w czasie ciąży i po porodzie pomaga gromadzić składniki odżywcze niezbędne do prawidłowego przebiegu ciąży, przygotowuje do okresu laktacji i pomaga ją utrzymać. Gdy maluszek przyjdzie na świat, najlepszym dla niego sposobem żywienia jest karmienie piersią. Mleko mamy zapewnia mu bowiem doskonale zbilansowaną dietę i chroni przed chorobami. Jeśli zdecydujesz się karmić piersią, zadbaj, by Twoja dieta była zdrowa i prawidłowo zbilansowana. Jeśli zdecydujesz się nie karmić piersią, pamiętaj że ta decyzja jest trudna do odwrócenia. Stosowanie mleka modyfikowanego niesie ze sobą konsekwencje socjalne i finansowe, które powinnaś wziąć pod uwagę. Dodatkowo, rozpoczęcie częściowego dokarmiania butelką spowoduje zmniejszenie ilości wytwarzanego mleka. Dla zdrowia Twojego dziecka ważne jest, by mleko modyfikowane przygotowywać, stosować i przechowywać zawsze zgodnie z informacją na opakowaniu. Przed podjęciem decyzji dotyczącej karmienia malucha porozmawiaj z lekarzem lub położną. Wskazówki specjalistów pomogą Ci odpowiednio przygotować się do karmienia piersią oraz utrzymać laktację.

O Nestlé Polska S.A.

Nestlé Polska S.A. to, należący do grona liderów, producent m.in. produktów dla niemowląt i małych dzieci. W portfolio firmy znajdują się m.in. mleka modyfikowane, kleiki, kaszki, dania w słoiczkach, soki i nektary, deserki i przekąski dostępne pod markami NAN 2, LITTLE STEPS 2, Gerber, Gerber Organic, Nestlé, BOBO FRUT, Yogolino czy Sinlac. Naszym celem jest nie tylko wspomagać rodziców w trosce o żywienie i zdrowie ich dzieci, ale także edukować ich w zakresie znaczenia diety dla prawidłowego rozwoju i wzrostu maluchów oraz zasad jej właściwego bilansowania.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Przemysł spożywczy System wizyjny Zebra Technologies wspiera piekarnie przemysłowe Biuro prasowe
2024-04-29 | 13:00

System wizyjny Zebra Technologies wspiera piekarnie przemysłowe

WARSZAWA, Polska, 18 kwietnia 2024 r. – Zebra Technologies Corporation (NASDAQ: ZBRA), wiodący dostawca rozwiązań cyfrowych umożliwiających przedsiębiorstwom inteligentne łączenie
Przemysł spożywczy Prawie głodny? 7Days. Złap na drogę! Rogalik dla każdego w nowej kampanii marki.
2024-04-29 | 12:00

Prawie głodny? 7Days. Złap na drogę! Rogalik dla każdego w nowej kampanii marki.

W maju marka 7Days startuje z największą aktywacją w tym roku w ramach kampanii „7Days. Złap na drogę!”, której celem jest promocja produktu – rogalika 7Days.
Przemysł spożywczy BRAK ZDJĘCIA
2024-04-26 | 12:00

Zebra Technologies uruchamia program wyróżnień dla zrównoważonego rozwoju

Warszawa, Polska – 24 kwietnia 2024 r. – Zebra Technologies Corporation (NASDAQ: ZBRA), wiodący dostawca rozwiązań cyfrowych umożliwiających firmom inteligentne łączenie danych, zasobów i ludzi, ogłosiła dziś

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Newseria na XVI Europejskim Kongresie Gospodarczym

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

T-Mobile startuje w Polsce z nowym konceptem. Pozwoli klientom przetestować i doświadczyć najnowocześniejszych technologii

T-Mobile już od kilku lat realizuje strategię, która mocno skupia się na innowacjach i doświadczeniach klienta związanych z nowymi technologiami. Połączeniem obu tych elementów jest Magenta Experience Center – nowoczesny koncept, który ma zapewnić klientom możliwość samodzielnego przetestowania najnowszych technologii. Format, z sukcesem działający już na innych rynkach zachodnioeuropejskich, właśnie zadebiutował w Warszawie. Będą z niego mogli korzystać zarówno klienci indywidualni, jak i biznesowi.

Problemy społeczne

W Polsce brakuje dostępnych cenowo mieszkań. Eksperci mówią o kryzysie mieszkaniowym

 Większość osób – nawet ze średnimi, wcale nie najgorszymi dochodami – ma problem, żeby zaspokoić swoje potrzeby mieszkaniowe, ale też z tym, żeby po zaspokojeniu tych potrzeb, po opłaceniu wszystkich rachunków i opłat związanych z mieszkaniem, mieć jeszcze środki na godne życie – mówi Aleksandra Krugły z Fundacji Habitat for Humanity Poland. Jak wskazuje, problem stanowi nie tylko wysoki współczynnik przeciążenia kosztami mieszkaniowymi, ale i tzw. luka czynszowa, w której mieści się ponad 1/3 społeczeństwa. Tych problemów nie rozwiąże jednak samo zwiększanie liczby nowych lokali. Potrzebne są również rozwiązania, które umożliwią zaangażowanie sektora prywatnego w zwiększenie podaży dostępnych cenowo mieszkań na wynajem.

Konsument

Od 28 kwietnia Polacy żyją na ekologiczny kredyt. Zmiana zachowań konsumentów może odwrócić negatywny trend

Dzień Długu Ekologicznego, czyli data, do której zużyliśmy wszystkie zasoby, jakie w ciągu roku może zapewnić Ziemia, w tym roku w Polsce przypada 28 kwietnia, kilka dni wcześniej niż rok temu. Coroczne przyspieszenie tego terminu to sygnał, że czerpiemy bez umiaru z naturalnych systemów, nie dając im czasu na odbudowę. – Polskie społeczeństwo staje się coraz bardziej konsumpcyjne, kupujemy i wyrzucamy coraz więcej. Ale też nie mamy tak naprawdę efektywnego narzędzia, żeby temu zapobiec – ocenia Filip Piotrowski, ekspert ds. gospodarki obiegu zamkniętego z UNEP/GRID-Warszawa.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.