Komunikaty PR

NOWOŚĆ! NAN Organic 2 - kompozycja składników* inspirowana doskonałością natury

2021-09-02  |  12:40
Biuro prasowe
Kontakt

Kamila Szarowicz
Nestlé Nutrition

ul. Domaniewska 32
02-672 Warszawa
Kamila.Szarowicz|pl.nestle.com| |Kamila.Szarowicz|pl.nestle.com
+48 608 544 573
https://www.zdrowystartwprzyszlosc.pl/
Do pobrania docx ( 0.05 MB )

Wszystko zaczyna się od natury. To dzięki jej hojnym darom – słońcu, wodzie, powietrzu, roślinom i zwierzętom, możemy żyć. Dlatego troszcząc się o najbliższych, pamiętajmy także o planecie. Każda decyzja ma znaczenie, a wybory, których rodzice dokonują z myślą o swoich dzieciach, mogą mieć wpływ nie tylko na maluszka, ale także przyszłość Ziemi.

By ułatwić rodzicom czerpanie z rozwiązań tworzonych przez samą naturę, Nestlé poszerzyło swoją ofertę ekologicznej żywności dla najmłodszych. Do zupek, obiadków, deserków, kaszek, przekąsek i nektarów Gerber Organic, dołączyło właśnie ekologiczne mleko następne NAN Organic 2. Produkt powstaje ze składników pochodzących z hodowli i upraw ekologicznych. W takich gospodarstwach podstawą jest szacunek dla przyrody, troska o dobrostan gleby, zwierząt i roślin, a wszystko po to, by być bliżej natury. Odnawiany co roku certyfikat potwierdza ekologiczne pochodzenie surowców, z których powstaje NAN Organic 2, oraz zgodność całego procesu produkcji z zasadami przetwórstwa ekologicznego.

NAN Organic 2 to połączenie inspiracji płynącej z mądrości natury i ponad 150-letniego doświadczenia, jakie posiada Nestlé w tworzeniu produktów dla niemowląt i małych dzieci. Recepturę produktu stworzono na bazie trwających już od ponad 60 lat badań nad mlekiem kobiecym. W ten sposób powstała kompletna kompozycja składników* inspirowana doskonałością natury, w skład której wchodzą:

  • immunoskładniki: cynk*, żelazo* i witamina D*, ważne dla prawidłowego funkcjonowania układu odpornościowego dziecka;
  • DHA*, czyli niezbędny nienasycony kwas tłuszczowy z rodziny omega-3, który wspomaga rozwój wzroku i mózgu maluszka**;
  • L.reuteri – kultury bakterii takie, jak w mleku mamy;
  • oleje roślinne – słonecznikowy i rzepakowy; produkt nie zawiera oleju palmowego.

NAN Organic 2 przeznaczone jest dla maluszków po 6. miesiącu życia, które nie są karmione piersią lub są dokarmiane mlekiem modyfikowanym.

Opakowanie NAN Organic 2 także zostało zaplanowane z troską o przyrodę. Nowość dostępna jest w puszce nadającej się w 100% do recyklingu, a stal, z której powstała, może być wielokrotnie przetwarzana. Dzięki możliwości jej zbiórki i ponownego wykorzystania, zmniejsza się ilość powstających odpadów, a natura i cenne zasoby są lepiej chronione. Co ważne, dołączona do produktu miarka oraz wieczko puszki otrzymane zostały głównie z plastiku na bazie odnawialnych surowców roślinnych – w minimum 66% powstały z trzciny cukrowej.

*zawartość zgodnie z przepisami prawa

**przy dziennym spożyciu 100 mg DHA w jednej, bądź większej liczbie porcji

 

Ważna informacja

Zdrowa dieta matki w czasie ciąży i po porodzie pomaga gromadzić składniki odżywcze niezbędne do prawidłowego przebiegu ciąży, przygotowuje do okresu laktacji i pomaga ją utrzymać. Gdy maluszek przyjdzie na świat, najlepszym dla niego sposobem żywienia jest karmienie piersią. Mleko mamy zapewnia mu bowiem doskonale zbilansowaną dietę i chroni przed chorobami. Jeśli zdecydujesz się karmić piersią, zadbaj, by Twoja dieta była zdrowa i prawidłowo zbilansowana. Jeśli zdecydujesz się nie karmić piersią, pamiętaj że ta decyzja jest trudna do odwrócenia. Stosowanie mleka modyfikowanego niesie ze sobą konsekwencje socjalne i finansowe, które powinnaś wziąć pod uwagę. Dodatkowo, rozpoczęcie częściowego dokarmiania butelką spowoduje zmniejszenie ilości wytwarzanego mleka. Dla zdrowia Twojego dziecka ważne jest, by mleko modyfikowane przygotowywać, stosować i przechowywać zawsze zgodnie z informacją na opakowaniu. Przed podjęciem decyzji dotyczącej karmienia malucha porozmawiaj z lekarzem lub położną. Wskazówki specjalistów pomogą Ci odpowiednio przygotować się do karmienia piersią oraz utrzymać laktację.

O Nestlé Polska S.A.

Nestlé Polska S.A. to, należący do grona liderów, producent m.in. produktów dla niemowląt i małych dzieci. W portfolio firmy znajdują się m.in. mleka modyfikowane, kleiki, kaszki, dania w słoiczkach, soki i nektary, deserki i przekąski dostępne pod markami NAN 2, LITTLE STEPS 2, Gerber, Gerber Organic, Nestlé, BOBO FRUT, Yogolino czy Sinlac. Naszym celem jest nie tylko wspomagać rodziców w trosce o żywienie i zdrowie ich dzieci, ale także edukować ich w zakresie znaczenia diety dla prawidłowego rozwoju i wzrostu maluchów oraz zasad jej właściwego bilansowania.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Nestlé Nutrition
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Przemysł spożywczy Smak zaczyna się od mięsa Biuro prasowe
2024-12-30 | 15:20

Smak zaczyna się od mięsa

W nowej kampanii marketingowej firma Sokołów skupia się na wysokiej jakości swojego surowca i produktów. – W Sokołowie wiemy, że smak zaczyna się od mięsa –
Przemysł spożywczy Dlaczego na świątecznych stołach zostaje tyle jedzenia?
2024-12-20 | 01:00

Dlaczego na świątecznych stołach zostaje tyle jedzenia?

Ponad 60 proc. polskich gospodarstw domowych przyznaje, że po świętach zostaje im nadmiar jedzenia – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie sieci Netto[1]. Choć większość
Przemysł spożywczy „Herbapol. We współpracy z naturą.”
2024-12-19 | 11:27

„Herbapol. We współpracy z naturą.”

Jej założeniem jest pokazanie, że marka Herbapol, która poszczycić się może bogatą wiedzą i wieloletnim doświadczeniem w zakresie ziół i owoców, jednocześnie

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Konsumenci w sieci narażeni na długą listę manipulacyjnych praktyk sprzedażowych. Zagraniczne platformy wymykają się unijnym regulacjom

Wraz z pojawieniem się na polskim i europejskim rynku platform sprzedażowych spoza UE rośnie też liczba przypadków stosowania tzw. dark patterns, czyli manipulacyjnych technik sprzedażowych. Nowe regulacje UE – w tym rozporządzenie w sprawie jednolitego rynku usług cyfrowych oraz akt o usługach cyfrowych – mają lepiej chronić przed nimi konsumentów, a podmiotom stosującym takie praktyki będą grozić wysokie kary finansowe. Problemem wciąż pozostaje jednak egzekwowanie tych przepisów od zagranicznych platform, które wymykają się europejskim regulacjom. – To jest w tej chwili bardzo duże wyzwanie dla całego rynku cyfrowego, że w praktyce regulacje nie dotyczą w takim samym stopniu wszystkich graczy – mówi Teresa Wierzbowska, prezeska Związku Pracodawców Prywatnych Mediów.

Fundusze unijne

Europejscy młodzi twórcy w centrum polskiej prezydencji w Radzie UE. Potrzebne nowe podejście do wsparcia ich karier

Wsparcie startu kariery młodych artystów i debata nad regulacjami dla sektora audiowizualnego, które będą odpowiadać zmieniającej się rzeczywistości technologicznej – to dwa priorytety polskiej prezydencji w Radzie UE z zakresu kultury. Najbliższe półrocze będzie także okazją do promocji polskich twórców w państwach członkowskich i kandydujących, a współpraca z artystami z innych krajów ma pokazać, że kultura może łączyć i być platformą dialogu międzynarodowego.

Ochrona środowiska

Tylko 1 proc. zużytych tekstyliów jest przetwarzanych. Selektywna zbiórka może te statystyki poprawić

Wraz z nowymi przepisami dotyczącymi gospodarki odpadami od stycznia 2025 roku gminy w Polsce wprowadziły selektywną zbiórkę zużytych tekstyliów. To oznacza, że przykładowo zniszczonych ubrań nie można już wyrzucić do frakcji zmieszane. Część gmin wprowadza ułatwienia dla mieszkańców w postaci dodatkowych kontenerów. W innych mieszkańcy będą musieli samodzielnie dostarczyć tekstylia do punktów selektywnej zbiórki odpadów komunalnych (PSZOK).

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.