Komunikaty PR

Nowość od Helcom Premium! Sałatki z tuńczykiem z wyjątkowymi dodatkami.

2021-10-13  |  01:00
Biuro prasowe
Kontakt

Barbara Trepka
2moro

Mazowiecka 125/1
30-023 Kraków
basia|2moro.pl| |basia|2moro.pl
503 119 029
2moro.pl

Zostań łowcą smaku! Marka Helcom Premium prezentuje nową serię produktów — rybne sałatki z tuńczykiem w roli głównej i starannie dobranymi dodatkami oraz przyprawami. To gotowe danie, które możesz zabrać wszędzie — spróbuj już dziś.

 

Smak

Tuńczyk to klasyczny produkt, który od lat gości na polskich stołach. Serwowany jest zarówno w daniach obiadowych, sałatkach, jak i przekąskach. Właśnie ta morska ryba z rodziny makrelowatych stanowi bazę dla pysznych gotowych dań od Helcom Premium. 

Sekret smaku nowych sałatek tkwi w doborze aromatycznych przypraw i zdrowych, warzywnych dodatków, które świetnie komponują się ze smakiem tuńczyka. Te niebanalne połączenia smakowe mogą pozytywnie zaskoczyć niejedno podniebienie. W nowej serii produktów znalazły trzy zestawy smakowe:

 

  • Sałatka z tuńczykiem, czarną fasolą, kukurydzą i czarnuszką
  • Sałatka z tuńczykiem, czerwoną fasolą, groszkiem i czarnym sezamem
  • Sałatka z tuńczykiem, czarną soczewicą, oliwkami i suszonymi pomidorami

 

Jakość

Nowe sałatki marki Helcom Premium są przygotowane ze starannie dobranych składników — najwyższej jakości ryb, świeżych warzyw i aromatycznych przypraw.

Co więcej, charakteryzują się wysoką zawartością kwasów Omega-3. Ta rybna przekąska to nie tylko danie, które zaspokoi głód, ale również pożywny posiłek dostarczający organizmowi, to co najlepsze.

Marka Helcom Premium znana jest z wysokiej jakości produktów i niebanalnych połączeń smakowych. W jej ofercie można znaleźć również pasty rybne w różnych odsłonach, czy oliwki grillowane, nadziewane czosnkiem, czerwoną papryką lub jalapeno. 

 

Wygoda

Zaletą nowego produktu jest z pewnością jego forma. Sałatki z tuńczykiem od Helcom Premium to danie, które świetnie sprawdzi się o różnych porach dnia. To gotowy pomysł na śniadanie, drugie śniadanie do pracy, kolację, czy przekąskę w trakcie dnia. Idealna porcja na raz, z wygodnym otwarciem, którą możesz zabrać ze sobą wszędzie. 

 

Zostań łowcą smaku i wybierz swoją ulubioną sałatkę z tuńczykiem!

 

Właścicielem marki Helcom Premium jest firma Greek Trade, znany producent, dystrybutor i importer produktów branży spożywczej, działający na rynku od 1992 roku. Firma stawia na jakość dystrybuowanych produktów spożywczych, dlatego starannie dobiera dostawców.

---

Kontakt:

GREEK TRADE SP. Z O.O.

ul. Tadeusza Śliwiaka 14

30-797 Kraków

sieci@greektrade.com.pl

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: 2moro
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Przemysł spożywczy Smak zaczyna się od mięsa Biuro prasowe
2024-12-30 | 15:20

Smak zaczyna się od mięsa

W nowej kampanii marketingowej firma Sokołów skupia się na wysokiej jakości swojego surowca i produktów. – W Sokołowie wiemy, że smak zaczyna się od mięsa –
Przemysł spożywczy Dlaczego na świątecznych stołach zostaje tyle jedzenia?
2024-12-20 | 01:00

Dlaczego na świątecznych stołach zostaje tyle jedzenia?

Ponad 60 proc. polskich gospodarstw domowych przyznaje, że po świętach zostaje im nadmiar jedzenia – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie sieci Netto[1]. Choć większość
Przemysł spożywczy „Herbapol. We współpracy z naturą.”
2024-12-19 | 11:27

„Herbapol. We współpracy z naturą.”

Jej założeniem jest pokazanie, że marka Herbapol, która poszczycić się może bogatą wiedzą i wieloletnim doświadczeniem w zakresie ziół i owoców, jednocześnie

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Prawo

Trwają dyskusje nad kształtem unijnego budżetu na lata 2028–2034. Mogą być rozbieżności w kwestii Funduszu Spójności czy dopłat dla rolników

Trwają prace nad wieloletnimi unijnymi ramami finansowymi (WRF), które określą priorytety wydatków UE na lata 2028–2034. W maju Parlament Europejski przegłosował rezolucję w sprawie swojego stanowiska w tej sprawie. Postulaty europarlamentarzystów mają zostać uwzględnione we wniosku Komisji Europejskiej w sprawie WRF, który zostanie opublikowany w lipcu 2025 roku. Wciąż jednak nie ma zgody miedzy państwami członkowskimi, m.in. w zakresie Funduszu Spójności czy budżetu na rolnictwo.

Konsument

35 proc. gospodarstw domowych nie stać na zakup mieszkania nawet na kredyt. Pomóc może wsparcie budownictwa społecznego i uwolnienie gruntów pod zabudowę

W Polsce co roku oddaje się do użytku ok. 200 tys. mieszkań, co oznacza, że w ciągu dekady teoretycznie potrzeby mieszkaniowe społeczeństwa mogłyby zostać zaspokojone. Jednak większość lokali budują deweloperzy na sprzedaż, a 35 proc. gospodarstw domowych nie stać na zakup nawet za pomocą kredytu. Jednocześnie ta grupa zarabia za dużo, by korzystać z mieszkania socjalnego i komunalnego. Zdaniem prof. Bartłomieja Marony z UEK zmniejszeniu skali problemu zaradzić może wyłącznie większa skala budownictwa społecznego zamiast wspierania kolejnymi programami zaciągania kredytów.

Problemy społeczne

Hejt w sieci dotyka coraz więcej dzieci w wieku szkolnym. Rzadko mówią o tym dorosłym

Coraz większa grupa dzieci zaczyna korzystać z internetu już w wieku siedmiu–ośmiu​ lat – wynika z raportu NASK „Nastolatki 3.0”. Wtedy też stykają się po raz pierwszy z hejtem, którego jest coraz więcej w mediach społecznościowych. Według raportu NASK ponad 2/3 młodych internautów uważa, że mowa nienawiści jest największym problemem w sieci. Co więcej, dzieci rzadko mówią o takich incydentach dorosłym, dlatego tym istotniejsze są narzędzia technologiczne służące ochronie najmłodszych.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.