Nowość w menu Costa Coffee - wegański napój owsiany
Rosnąca świadomość żywieniowa konsumentów sprawia, że coraz więcej osób rezygnuje z produktów odzwierzęcych, a zamiast klasycznego mleka krowiego, wybierają napoje roślinne. Wraz z nowym rokiem sieć kawiarni Costa Coffee poszerza swoje portfolio zamienników mleka o zupełną nowość - pożywny napój owsiany. Wśród jego zalet warto wymienić dużą zawartość błonnika i niezwykłe odczucia smakowe.
Owsiana rewolucja
Mając na uwadze największe trendy żywieniowe i opinie baristów, do menu Costa Coffee trafia nowość - napój owsiany. Jest on częścią Zimowej Kampanii marki, która wystartowała 20 stycznia. Napój owsiany podobnie jak cała linia napojów roślinnych dostępnych w kawiarniach świetnie uzupełnia smak kawy, dzięki swojej delikatnej słodyczy. Nie zawiera laktozy, jest bogaty w błonnik oraz jest w 100% pochodzenia roślinnego.
Nowy napój świetnie łączy się z dostępnymi w Costa Coffee kawami – roślinne nuty podkreślają naturalny smak ziaren kawy, dodając im unikalnego smaku, a lekka konsystencja nadaje niezwykłej subtelności. Ponadto napój owiany doskonale się spienia, dzięki czemu otrzymujemy wyjątkowo aksamitną piankę, która jest nieodzowną częścią Cappucino, Flat White czy kaw CHAI.
- „W Costa Coffee chcemy, żeby nasi Goście po zakupieniu kawy byli przede wszystkim usatysfakcjonowani. Dbamy o to, aby za każdą filiżanką, czy kubkiem kawy kryło się coś więcej. Co do smaku nie ulega wątpliwości, że napój owsiany świetnie łączy się z kawą i ją komplementuje dodając wytrawny posmak owsa zbalansowany odpowiednim poziomem słodyczy. Jest idealnym rozwiązaniem dla osób szukających urozmaicenia, chcących od ulubionej latte „czegoś więcej.” – mówi Adrian Leszek, Ekspert ds. napojów Costa Coffee.
-„Oferując coraz szerszy wybór napojów roślinnych kontynuujemy naszą strategię rozbudowy dostępności produktów odpowiednich dla wegan. Jest to istotne nie tylko ze względu na coraz większe wymagania konsumentów: jako rozwijające się społeczeństwo chcemy spożywać mniej produktów pochodzenia zwierzęcego, unikać laktozy, glutenu zachowując przy tym przyjemność z jedzenia. Te wszystkie warunki spełnia napój owsiany, który oferujemy w naszych kawiarniach.” – dodaje ekspert.
Napój owsiany jest idealną alternatywą dla osób, które rezygnują z odzwierzęcych produktów, ale cenią sobie doskonały smak kawy. Costa Coffee zaprasza wszystkich fanów napoju owsianego i nie tylko, do wizyt w kawiarniach i zamawiania na wynos, a także za pomocą aplikacji Uber Eats.

Smak zaczyna się od mięsa

Dlaczego na świątecznych stołach zostaje tyle jedzenia?

„Herbapol. We współpracy z naturą.”
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Transport

Import materiałów budowlanych z Rosji zagrożeniem dla konkurencyjności europejskiego rynku. Konieczne są zmiany i egzekwowanie sankcji
Unia Europejska powinna zrewidować politykę celną na import materiałów budowlanych spoza państw członkowskich, w tym państw wschodnich – twierdzą uczestnicy konferencji „Bezpieczeństwo gospodarcze UE”. Obecnie Wspólnota nakłada na europejskich producentów coraz więcej ograniczeń, nie rewidując polityki celnej, co przekłada się na systematyczne osłabienie konkurencyjności przedsiębiorstw, spadek produkcji i zagrożenie dla miejsc pracy.
Konsument
Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych

Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.
Handel
Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.