Nowość w menu Costa Coffee - wegański napój owsiany
Rosnąca świadomość żywieniowa konsumentów sprawia, że coraz więcej osób rezygnuje z produktów odzwierzęcych, a zamiast klasycznego mleka krowiego, wybierają napoje roślinne. Wraz z nowym rokiem sieć kawiarni Costa Coffee poszerza swoje portfolio zamienników mleka o zupełną nowość - pożywny napój owsiany. Wśród jego zalet warto wymienić dużą zawartość błonnika i niezwykłe odczucia smakowe.
Owsiana rewolucja
Mając na uwadze największe trendy żywieniowe i opinie baristów, do menu Costa Coffee trafia nowość - napój owsiany. Jest on częścią Zimowej Kampanii marki, która wystartowała 20 stycznia. Napój owsiany podobnie jak cała linia napojów roślinnych dostępnych w kawiarniach świetnie uzupełnia smak kawy, dzięki swojej delikatnej słodyczy. Nie zawiera laktozy, jest bogaty w błonnik oraz jest w 100% pochodzenia roślinnego.
Nowy napój świetnie łączy się z dostępnymi w Costa Coffee kawami – roślinne nuty podkreślają naturalny smak ziaren kawy, dodając im unikalnego smaku, a lekka konsystencja nadaje niezwykłej subtelności. Ponadto napój owiany doskonale się spienia, dzięki czemu otrzymujemy wyjątkowo aksamitną piankę, która jest nieodzowną częścią Cappucino, Flat White czy kaw CHAI.
- „W Costa Coffee chcemy, żeby nasi Goście po zakupieniu kawy byli przede wszystkim usatysfakcjonowani. Dbamy o to, aby za każdą filiżanką, czy kubkiem kawy kryło się coś więcej. Co do smaku nie ulega wątpliwości, że napój owsiany świetnie łączy się z kawą i ją komplementuje dodając wytrawny posmak owsa zbalansowany odpowiednim poziomem słodyczy. Jest idealnym rozwiązaniem dla osób szukających urozmaicenia, chcących od ulubionej latte „czegoś więcej.” – mówi Adrian Leszek, Ekspert ds. napojów Costa Coffee.
-„Oferując coraz szerszy wybór napojów roślinnych kontynuujemy naszą strategię rozbudowy dostępności produktów odpowiednich dla wegan. Jest to istotne nie tylko ze względu na coraz większe wymagania konsumentów: jako rozwijające się społeczeństwo chcemy spożywać mniej produktów pochodzenia zwierzęcego, unikać laktozy, glutenu zachowując przy tym przyjemność z jedzenia. Te wszystkie warunki spełnia napój owsiany, który oferujemy w naszych kawiarniach.” – dodaje ekspert.
Napój owsiany jest idealną alternatywą dla osób, które rezygnują z odzwierzęcych produktów, ale cenią sobie doskonały smak kawy. Costa Coffee zaprasza wszystkich fanów napoju owsianego i nie tylko, do wizyt w kawiarniach i zamawiania na wynos, a także za pomocą aplikacji Uber Eats.

Smak zaczyna się od mięsa

Dlaczego na świątecznych stołach zostaje tyle jedzenia?

„Herbapol. We współpracy z naturą.”
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Edukacja

Coraz więcej Polaków widzi korzyści płynące z obecności w UE. Co ósmy wciąż jednak nie potrafi ich wskazać
Członkostwo w UE cieszy się wśród Europejczyków rekordowo wysokim poparciem – wynika z tegorocznego Eurobarometru. Korzyści dla swojego kraju dostrzega 74 proc. obywateli Unii – to odsetek najlepszy od początku badań w 1983 roku. A w Polsce jest on jeszcze wyższy. Doceniamy przede wszystkim wkład UE w bezpieczeństwo, nowe możliwości zawodowe i rozwój gospodarczy kraju. Po 21 latach naszej obecności w UE wciąż jednak potrzebna jest europejska edukacja.
Polityka
Zmiany w obowiązku magazynowania gazu mogą obniżyć ceny surowca. To pomoże się przygotować do sezonu zimowego

Elastyczność bez zagrożenia dla bezpieczeństwa energetycznego – tak nową propozycję przepisów dotyczących uzupełniania zapasów gazu przed sezonem zimowym określają jej inicjatorzy z Parlamentu Europejskiego. Europosłowie proponują nieznaczne zmniejszenie wymaganego poziomu zapełnienia magazynów i rozciągnięcie w czasie terminu, w którym trzeba spełnić ten obowiązek. Jak podkreśla Borys Budka, ma to zapobiec spekulacjom na rynku gazu i tym samym pomóc obniżyć ceny surowca.
Konsument
Możliwość zakupu online może zachęcić kolejne grupy Polaków do ubezpieczeń zdrowotnych. Dziś korzysta z nich już prawie 5,5 mln osób

Polska jest jednym z liderów Europy w obszarze cyfryzacji sektora usług medycznych. Świadczą o tym m.in. popularność elektronicznych narzędzi zapewniających dostęp do danych zdrowotnych, e-recept czy wirtualna diagnostyka. Polacy są też otwarci na innowacje w zakresie ubezpieczeń zdrowotnych, z których korzysta już blisko 5,5 mln osób. Za pomocą nowej cyfrowej platformy Medicover chce zachęcić klientów do samodzielnej konfiguracji i zakupu polis online.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.