Komunikaty PR

Nowość Z Kurnej Półki – kiełbaski drobiowe

2022-08-31  |  16:30
Biuro prasowe
Do pobrania komunikat ( 0.1 MB )

Zdrowy tryb życia i świadome odżywianie sprawiają, że coraz częściej sięgamy po wędliny o prostym składzie i z najlepszej jakości mięsa. Na rynku właśnie pojawiły się kiełbaski drobiowe Cedrob z Kurnej Półki. To jedyny tego typu produkt w Polsce - kiełbaski o prostym składzie, bogate w witaminy z grupy B i w dodatku niskokaloryczne.

Z roku na rok rośnie świadomość w zakresie kupowanej żywności, konsumenci coraz częściej zwracają uwagę na skład i pochodzenie produktów, które spożywają i wybierają zdrową i naturalną żywność z tak zwaną „czystą etykietą”. Polacy coraz częściej zdają sobie sprawę z tego, że o jakości życia i zdrowiu mogą decydować codzienne wybory zakupowe. Odpowiedzią na takie potrzeby jest nowy produkt z serii Cedrob z Kurnej Półki - kiełbaski drobiowe o prostym składzie, z najlepszej jakości polskiego mięsa.

– Jako polski producent drobiu konsekwentnie przekonujemy Polaków do tego, żeby wybierali drobiowe alternatywy dla znanych produktów, w których do tej pory dominowała chociażby wieprzowina. Ta alternatywa cieszy się coraz większym zainteresowaniem konsumentów, szukających produktów o niższej kaloryczności i niższej zawartości tłuszczu – mówi Marietta Stefaniak, Członek Zarządu Zakładów Mięsnych Silesia.

Produkty Cedrob z Kurnej Półki to produkty premium, produkowane z użyciem najlepszego mięsa z własnej hodowli, od polskiego producenta, według zasady „od ziarna do stołu”. Wyróżnia je czysta etykieta i krótki skład.  Są to niskokaloryczne, lekkostrawne produkty, bogate w białko i witaminy z grupy B - ich wybór stanowi doskonały początek do wprowadzenia zmian w naszym codziennym jadłospisie i poprawie jego jakości. Kiełbaski drobiowe Cedrob z Kurnej Półki to jedyny tego typu produkt w Polsce o prostym składzie i „czystej etykiecie”, który poszerza linię jakościowych wędlin drobiowych Cedrob z Kurnej Półki. Krótkie kiełbaski bez osłonki to świetna propozycja także dla dzieci, a jedna kiełbaska to tylko około 30 kcal. Kiełbaski dostępne są w opakowaniu typu duopack, które zapewnia dłuższą świeżość produktu.

Niskokaloryczne, bogate w białko mięso drobiowe powinno gościć w jadłospisie każdego, kto ceni sobie lekkie, ale pożywne posiłki. Mięso to ma wysoką zawartość składników mineralnych; żelaza, cynku, magnezu, sodu, wapnia i potasu oraz witaminy z grupy B, które poprawiają sprawność intelektualną i regulują metabolizm – tłumaczy Stanisław Ducki, konsultant ds. dietetyki w Zakładach Mięsnych Silesia S.A.

Kiełbaski drobiowe Cedrob z Kurnej półki to świetna okazja do uzupełnienia swojej diety o dobre jakościowo wędliny, a zarazem sposób na dobre i zdrowe śniadania dla całych rodzin.

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Przemysł spożywczy Smak zaczyna się od mięsa Biuro prasowe
2024-12-30 | 15:20

Smak zaczyna się od mięsa

W nowej kampanii marketingowej firma Sokołów skupia się na wysokiej jakości swojego surowca i produktów. – W Sokołowie wiemy, że smak zaczyna się od mięsa –
Przemysł spożywczy Dlaczego na świątecznych stołach zostaje tyle jedzenia?
2024-12-20 | 01:00

Dlaczego na świątecznych stołach zostaje tyle jedzenia?

Ponad 60 proc. polskich gospodarstw domowych przyznaje, że po świętach zostaje im nadmiar jedzenia – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie sieci Netto[1]. Choć większość
Przemysł spożywczy „Herbapol. We współpracy z naturą.”
2024-12-19 | 11:27

„Herbapol. We współpracy z naturą.”

Jej założeniem jest pokazanie, że marka Herbapol, która poszczycić się może bogatą wiedzą i wieloletnim doświadczeniem w zakresie ziół i owoców, jednocześnie

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Prawo

Trwają dyskusje nad kształtem unijnego budżetu na lata 2028–2034. Mogą być rozbieżności w kwestii Funduszu Spójności czy dopłat dla rolników

Trwają prace nad wieloletnimi unijnymi ramami finansowymi (WRF), które określą priorytety wydatków UE na lata 2028–2034. W maju Parlament Europejski przegłosował rezolucję w sprawie swojego stanowiska w tej sprawie. Postulaty europarlamentarzystów mają zostać uwzględnione we wniosku Komisji Europejskiej w sprawie WRF, który zostanie opublikowany w lipcu 2025 roku. Wciąż jednak nie ma zgody miedzy państwami członkowskimi, m.in. w zakresie Funduszu Spójności czy budżetu na rolnictwo.

Konsument

35 proc. gospodarstw domowych nie stać na zakup mieszkania nawet na kredyt. Pomóc może wsparcie budownictwa społecznego i uwolnienie gruntów pod zabudowę

W Polsce co roku oddaje się do użytku ok. 200 tys. mieszkań, co oznacza, że w ciągu dekady teoretycznie potrzeby mieszkaniowe społeczeństwa mogłyby zostać zaspokojone. Jednak większość lokali budują deweloperzy na sprzedaż, a 35 proc. gospodarstw domowych nie stać na zakup nawet za pomocą kredytu. Jednocześnie ta grupa zarabia za dużo, by korzystać z mieszkania socjalnego i komunalnego. Zdaniem prof. Bartłomieja Marony z UEK zmniejszeniu skali problemu zaradzić może wyłącznie większa skala budownictwa społecznego zamiast wspierania kolejnymi programami zaciągania kredytów.

Problemy społeczne

Hejt w sieci dotyka coraz więcej dzieci w wieku szkolnym. Rzadko mówią o tym dorosłym

Coraz większa grupa dzieci zaczyna korzystać z internetu już w wieku siedmiu–ośmiu​ lat – wynika z raportu NASK „Nastolatki 3.0”. Wtedy też stykają się po raz pierwszy z hejtem, którego jest coraz więcej w mediach społecznościowych. Według raportu NASK ponad 2/3 młodych internautów uważa, że mowa nienawiści jest największym problemem w sieci. Co więcej, dzieci rzadko mówią o takich incydentach dorosłym, dlatego tym istotniejsze są narzędzia technologiczne służące ochronie najmłodszych.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.