Nowy sos bazyliowy – Fanex poszerza ofertę produktów bez konserwantów
Biuro Prasowe
Fanex
Radonice 5A
05-870 Błonie
biuro_prasowe|fanex.pl| |biuro_prasowe|fanex.pl
+48 22 47 10 444
www.fanex.pl
Bazyliowy, orzeźwiający, lekko kwaskowy – taki właśnie jest nowy sos bez konserwantów od polskiego producenta Fanex. Dzięki wyrazistemu smakowi, delikatnej konsystencji oraz pięknemu jasno-zielonemu kolorowi, będzie idealnym dodatkiem zarówno do przekąsek, sałatek, grillowanych mięs i warzyw oraz dań typu fast-food.
Nowy Sos Bazyliowy, to kolejny produkt bez konserwantów marki Fanex – lidera w produkcji sosów dla gastronomii. Polski producent od dłuższego czasu systematycznie poszerza swoją ofertę spod znaku Clean Label. Nowa kompozycja – tak, jak i inne sosy z tzw. czystą etykietą - nie zawiera m.in. żadnych wzmacniaczy smaku, glutenu, gumy guar i ksantanowej, czy też skrobi modyfikowanej.
- Polacy zwracają coraz większą uwagę na skład produktów spożywczych, często wybierając te bardziej naturalne. Fanex reaguje na zmieniające się nawyki klientów, wprowadzając coraz więcej wyrobów z czystą etykietą przy zachowaniu wyjątkowego i dobrego smaku. M.in. właśnie dlatego nasza marka jest jedną z najbardziej popularnych w branży gastronomicznej – mówi Bożena Sajnog, Kierownik ds. Kluczowych Klientów.
Sos Bazyliowy bez konserwantów to receptura oparta o starannie wyselekcjonowane składniki. Produkt skierowany jest do rynku HoReCa, a także dla klientów detalicznych, mogących dokonać zakupów online. Dostępny jest w butelce 950g.
Nowa kompozycja z pewnością odnajdzie się w każdej kuchni – bazyliowy, orzeźwiający, lekko kwaskowy smak, wzbogaci swoją obecnością niejedno danie. Jego delikatna, lecz zwarta konsystencja oraz lśniąca powierzchnia z widocznymi przyprawami, pozwolą na wykorzystanie produktu nawet do dekorowania niewielkich kanapek, czy też wielu przystawek na zimno i ciepło.
- Zastosowanie bazyliowego sosu Fanex w kuchni jest przeogromne i ograniczyć je może jedynie nasza kulinarna wyobraźnia. To doskonały dodatek do kanapek, zarówno tych serwowanych na zimno, jak i na ciepło, różnego rodzaju zapiekanek, pizzy, mięs, ryb, czy też warzyw z grilla. Sos będzie również niezastąpionym składnikiem w przygotowaniu sałatek, np. makaronowej sałatki z pieczonym łososiem i prażonymi orzeszkami pinii. Szybkie i proste przekąski takie, jak chociażby grissini z suszoną szynką, bruschetta z pomidorami, frytki lub nachos’y zanurzone w bazyliowym sosie, z pewnością będą smakować jeszcze lepiej z naszym nowym sosem – mówi Łukasz Lisowski, Ekspert ds. Gastronomii oraz Szef Kuchni Fanex.
***
Fanex jest polską firmą rodzinna z ponad 30 letnią tradycją. Specjalizuje się w produkcji sosów, przypraw oraz wielu dodatków gastronomicznych dla szerokorozumianej branży HoReCa.
Od momentu powstania firmy, smak leży u podstaw wszystkiego co robimy. Jesteśmy pasjonatami jakości i podczas tworzenia każdej receptury, wykorzystujemy surowce o najwyższych parametrach. Naszym celem jest produkcja wyrobów spożywczych o wyjątkowym i niezmiennie dobrym smaku. Aby tego dokonać, systematycznie inwestujemy w kulinarną sztukę tworzenia, wiedzę o smaku, jak również w najnowszą technologię produkcji. Kluczowe produkty Fanexu, zostały wielokrotnie wyróżnione nagrodami branżowymi oraz prestiżowymi certyfikatami jakości.
W naszej regularnej ofercie posiadamy około 300 kompozycji produktowych. Specjalizujemy się także w tworzeniu produktów na potrzeby marek własnych naszych kluczowych klientów. Na rynku gastronomicznym posiadamy renomę partnera, dla którego nie ma zadań nie do wykonania. Za dystrybucję produktów Fanex w Polsce, jak i za granicą, odpowiedzialny jest doświadczony oraz profesjonalny zespół regionalnych przedstawicieli handlowych, którzy do każdego Klienta podchodzą w indywidualny sposób.
Kontakt dla mediów: biuro_prasowe@fanex.pl
Smak zaczyna się od mięsa
Dlaczego na świątecznych stołach zostaje tyle jedzenia?
„Herbapol. We współpracy z naturą.”
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Handel
Konsumenci w sieci narażeni na długą listę manipulacyjnych praktyk sprzedażowych. Zagraniczne platformy wymykają się unijnym regulacjom
Wraz z pojawieniem się na polskim i europejskim rynku platform sprzedażowych spoza UE rośnie też liczba przypadków stosowania tzw. dark patterns, czyli manipulacyjnych technik sprzedażowych. Nowe regulacje UE – w tym rozporządzenie w sprawie jednolitego rynku usług cyfrowych oraz akt o usługach cyfrowych – mają lepiej chronić przed nimi konsumentów, a podmiotom stosującym takie praktyki będą grozić wysokie kary finansowe. Problemem wciąż pozostaje jednak egzekwowanie tych przepisów od zagranicznych platform, które wymykają się europejskim regulacjom. – To jest w tej chwili bardzo duże wyzwanie dla całego rynku cyfrowego, że w praktyce regulacje nie dotyczą w takim samym stopniu wszystkich graczy – mówi Teresa Wierzbowska, prezeska Związku Pracodawców Prywatnych Mediów.
Fundusze unijne
Europejscy młodzi twórcy w centrum polskiej prezydencji w Radzie UE. Potrzebne nowe podejście do wsparcia ich karier
Wsparcie startu kariery młodych artystów i debata nad regulacjami dla sektora audiowizualnego, które będą odpowiadać zmieniającej się rzeczywistości technologicznej – to dwa priorytety polskiej prezydencji w Radzie UE z zakresu kultury. Najbliższe półrocze będzie także okazją do promocji polskich twórców w państwach członkowskich i kandydujących, a współpraca z artystami z innych krajów ma pokazać, że kultura może łączyć i być platformą dialogu międzynarodowego.
Ochrona środowiska
Tylko 1 proc. zużytych tekstyliów jest przetwarzanych. Selektywna zbiórka może te statystyki poprawić
Wraz z nowymi przepisami dotyczącymi gospodarki odpadami od stycznia 2025 roku gminy w Polsce wprowadziły selektywną zbiórkę zużytych tekstyliów. To oznacza, że przykładowo zniszczonych ubrań nie można już wyrzucić do frakcji zmieszane. Część gmin wprowadza ułatwienia dla mieszkańców w postaci dodatkowych kontenerów. W innych mieszkańcy będą musieli samodzielnie dostarczyć tekstylia do punktów selektywnej zbiórki odpadów komunalnych (PSZOK).
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.