Komunikaty PR

Nowy sos bazyliowy – Fanex poszerza ofertę produktów bez konserwantów

2022-01-12  |  11:00
Biuro prasowe
Kontakt

Biuro Prasowe
Fanex

Radonice 5A
05-870 Błonie
biuro_prasowe|fanex.pl| |biuro_prasowe|fanex.pl
+48 22 47 10 444
www.fanex.pl

Bazyliowy, orzeźwiający, lekko kwaskowy – taki właśnie jest nowy sos bez konserwantów od polskiego producenta Fanex. Dzięki wyrazistemu smakowi, delikatnej konsystencji oraz pięknemu jasno-zielonemu kolorowi, będzie idealnym dodatkiem zarówno do przekąsek, sałatek, grillowanych mięs i warzyw oraz dań typu fast-food.

Nowy Sos Bazyliowy, to kolejny produkt bez konserwantów marki Fanex – lidera w produkcji sosów dla gastronomii. Polski producent od dłuższego czasu systematycznie poszerza swoją ofertę spod znaku Clean Label. Nowa kompozycja – tak, jak i inne sosy z tzw. czystą etykietą - nie zawiera m.in. żadnych wzmacniaczy smaku, glutenu, gumy guar i ksantanowej, czy też skrobi modyfikowanej.

- Polacy zwracają coraz większą uwagę na skład produktów spożywczych, często wybierając te bardziej naturalne. Fanex reaguje na zmieniające się nawyki klientów, wprowadzając coraz więcej wyrobów z czystą etykietą przy zachowaniu wyjątkowego i dobrego smaku. M.in. właśnie dlatego nasza marka jest jedną z najbardziej popularnych w branży gastronomicznej – mówi Bożena Sajnog, Kierownik ds. Kluczowych Klientów.

Sos Bazyliowy bez konserwantów to receptura oparta o starannie wyselekcjonowane składniki. Produkt skierowany jest do rynku HoReCa, a także dla klientów detalicznych, mogących dokonać zakupów online. Dostępny jest w butelce 950g.

Nowa kompozycja z pewnością odnajdzie się w każdej kuchni –  bazyliowy, orzeźwiający, lekko kwaskowy smak, wzbogaci swoją obecnością niejedno danie. Jego delikatna, lecz zwarta konsystencja oraz lśniąca powierzchnia z widocznymi przyprawami, pozwolą na wykorzystanie produktu nawet do dekorowania niewielkich kanapek, czy też wielu przystawek na zimno i ciepło.

- Zastosowanie bazyliowego sosu Fanex w kuchni jest przeogromne i ograniczyć je może jedynie nasza kulinarna wyobraźnia. To doskonały dodatek do kanapek, zarówno tych serwowanych na zimno, jak i na ciepło, różnego rodzaju zapiekanek, pizzy, mięs, ryb, czy też warzyw z grilla. Sos będzie również niezastąpionym składnikiem w przygotowaniu sałatek, np. makaronowej sałatki z pieczonym łososiem i prażonymi orzeszkami pinii. Szybkie i proste przekąski takie, jak chociażby grissini z suszoną szynką, bruschetta z pomidorami, frytki lub nachos’y zanurzone w bazyliowym sosie, z pewnością będą smakować jeszcze lepiej z naszym nowym sosem – mówi Łukasz Lisowski, Ekspert ds. Gastronomii oraz Szef Kuchni Fanex.

 

***

Fanex jest polską firmą rodzinna z ponad 30 letnią tradycją. Specjalizuje się w produkcji sosów, przypraw oraz wielu dodatków gastronomicznych dla szerokorozumianej branży HoReCa.

Od momentu powstania firmy, smak leży u podstaw wszystkiego co robimy. Jesteśmy pasjonatami jakości i podczas tworzenia każdej receptury, wykorzystujemy surowce o najwyższych parametrach. Naszym celem jest produkcja wyrobów spożywczych o wyjątkowym i niezmiennie dobrym smaku. Aby tego dokonać, systematycznie inwestujemy w kulinarną sztukę tworzenia, wiedzę o smaku, jak również w najnowszą technologię produkcji. Kluczowe produkty Fanexu, zostały wielokrotnie wyróżnione nagrodami branżowymi oraz prestiżowymi certyfikatami jakości.

W naszej regularnej ofercie posiadamy około 300 kompozycji produktowych. Specjalizujemy się także w tworzeniu produktów na potrzeby marek własnych naszych kluczowych klientów. Na rynku gastronomicznym posiadamy renomę partnera, dla którego nie ma zadań nie do wykonania. Za dystrybucję produktów Fanex w Polsce, jak i za granicą, odpowiedzialny jest doświadczony oraz profesjonalny zespół regionalnych przedstawicieli handlowych, którzy do każdego Klienta podchodzą w indywidualny sposób.

Kontakt dla mediów: biuro_prasowe@fanex.pl

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Fanex
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Przemysł spożywczy Smak zaczyna się od mięsa Biuro prasowe
2024-12-30 | 15:20

Smak zaczyna się od mięsa

W nowej kampanii marketingowej firma Sokołów skupia się na wysokiej jakości swojego surowca i produktów. – W Sokołowie wiemy, że smak zaczyna się od mięsa –
Przemysł spożywczy Dlaczego na świątecznych stołach zostaje tyle jedzenia?
2024-12-20 | 01:00

Dlaczego na świątecznych stołach zostaje tyle jedzenia?

Ponad 60 proc. polskich gospodarstw domowych przyznaje, że po świętach zostaje im nadmiar jedzenia – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie sieci Netto[1]. Choć większość
Przemysł spożywczy „Herbapol. We współpracy z naturą.”
2024-12-19 | 11:27

„Herbapol. We współpracy z naturą.”

Jej założeniem jest pokazanie, że marka Herbapol, która poszczycić się może bogatą wiedzą i wieloletnim doświadczeniem w zakresie ziół i owoców, jednocześnie

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Konsumenci w sieci narażeni na długą listę manipulacyjnych praktyk sprzedażowych. Zagraniczne platformy wymykają się unijnym regulacjom

Wraz z pojawieniem się na polskim i europejskim rynku platform sprzedażowych spoza UE rośnie też liczba przypadków stosowania tzw. dark patterns, czyli manipulacyjnych technik sprzedażowych. Nowe regulacje UE – w tym rozporządzenie w sprawie jednolitego rynku usług cyfrowych oraz akt o usługach cyfrowych – mają lepiej chronić przed nimi konsumentów, a podmiotom stosującym takie praktyki będą grozić wysokie kary finansowe. Problemem wciąż pozostaje jednak egzekwowanie tych przepisów od zagranicznych platform, które wymykają się europejskim regulacjom. – To jest w tej chwili bardzo duże wyzwanie dla całego rynku cyfrowego, że w praktyce regulacje nie dotyczą w takim samym stopniu wszystkich graczy – mówi Teresa Wierzbowska, prezeska Związku Pracodawców Prywatnych Mediów.

Fundusze unijne

Europejscy młodzi twórcy w centrum polskiej prezydencji w Radzie UE. Potrzebne nowe podejście do wsparcia ich karier

Wsparcie startu kariery młodych artystów i debata nad regulacjami dla sektora audiowizualnego, które będą odpowiadać zmieniającej się rzeczywistości technologicznej – to dwa priorytety polskiej prezydencji w Radzie UE z zakresu kultury. Najbliższe półrocze będzie także okazją do promocji polskich twórców w państwach członkowskich i kandydujących, a współpraca z artystami z innych krajów ma pokazać, że kultura może łączyć i być platformą dialogu międzynarodowego.

Ochrona środowiska

Tylko 1 proc. zużytych tekstyliów jest przetwarzanych. Selektywna zbiórka może te statystyki poprawić

Wraz z nowymi przepisami dotyczącymi gospodarki odpadami od stycznia 2025 roku gminy w Polsce wprowadziły selektywną zbiórkę zużytych tekstyliów. To oznacza, że przykładowo zniszczonych ubrań nie można już wyrzucić do frakcji zmieszane. Część gmin wprowadza ułatwienia dla mieszkańców w postaci dodatkowych kontenerów. W innych mieszkańcy będą musieli samodzielnie dostarczyć tekstylia do punktów selektywnej zbiórki odpadów komunalnych (PSZOK).

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.