Nowy sos bazyliowy – Fanex poszerza ofertę produktów bez konserwantów

Biuro Prasowe
Fanex
Radonice 5A
05-870 Błonie
biuro_prasowe|fanex.pl| |biuro_prasowe|fanex.pl
+48 22 47 10 444
www.fanex.pl
Bazyliowy, orzeźwiający, lekko kwaskowy – taki właśnie jest nowy sos bez konserwantów od polskiego producenta Fanex. Dzięki wyrazistemu smakowi, delikatnej konsystencji oraz pięknemu jasno-zielonemu kolorowi, będzie idealnym dodatkiem zarówno do przekąsek, sałatek, grillowanych mięs i warzyw oraz dań typu fast-food.
Nowy Sos Bazyliowy, to kolejny produkt bez konserwantów marki Fanex – lidera w produkcji sosów dla gastronomii. Polski producent od dłuższego czasu systematycznie poszerza swoją ofertę spod znaku Clean Label. Nowa kompozycja – tak, jak i inne sosy z tzw. czystą etykietą - nie zawiera m.in. żadnych wzmacniaczy smaku, glutenu, gumy guar i ksantanowej, czy też skrobi modyfikowanej.
- Polacy zwracają coraz większą uwagę na skład produktów spożywczych, często wybierając te bardziej naturalne. Fanex reaguje na zmieniające się nawyki klientów, wprowadzając coraz więcej wyrobów z czystą etykietą przy zachowaniu wyjątkowego i dobrego smaku. M.in. właśnie dlatego nasza marka jest jedną z najbardziej popularnych w branży gastronomicznej – mówi Bożena Sajnog, Kierownik ds. Kluczowych Klientów.
Sos Bazyliowy bez konserwantów to receptura oparta o starannie wyselekcjonowane składniki. Produkt skierowany jest do rynku HoReCa, a także dla klientów detalicznych, mogących dokonać zakupów online. Dostępny jest w butelce 950g.
Nowa kompozycja z pewnością odnajdzie się w każdej kuchni – bazyliowy, orzeźwiający, lekko kwaskowy smak, wzbogaci swoją obecnością niejedno danie. Jego delikatna, lecz zwarta konsystencja oraz lśniąca powierzchnia z widocznymi przyprawami, pozwolą na wykorzystanie produktu nawet do dekorowania niewielkich kanapek, czy też wielu przystawek na zimno i ciepło.
- Zastosowanie bazyliowego sosu Fanex w kuchni jest przeogromne i ograniczyć je może jedynie nasza kulinarna wyobraźnia. To doskonały dodatek do kanapek, zarówno tych serwowanych na zimno, jak i na ciepło, różnego rodzaju zapiekanek, pizzy, mięs, ryb, czy też warzyw z grilla. Sos będzie również niezastąpionym składnikiem w przygotowaniu sałatek, np. makaronowej sałatki z pieczonym łososiem i prażonymi orzeszkami pinii. Szybkie i proste przekąski takie, jak chociażby grissini z suszoną szynką, bruschetta z pomidorami, frytki lub nachos’y zanurzone w bazyliowym sosie, z pewnością będą smakować jeszcze lepiej z naszym nowym sosem – mówi Łukasz Lisowski, Ekspert ds. Gastronomii oraz Szef Kuchni Fanex.
***
Fanex jest polską firmą rodzinna z ponad 30 letnią tradycją. Specjalizuje się w produkcji sosów, przypraw oraz wielu dodatków gastronomicznych dla szerokorozumianej branży HoReCa.
Od momentu powstania firmy, smak leży u podstaw wszystkiego co robimy. Jesteśmy pasjonatami jakości i podczas tworzenia każdej receptury, wykorzystujemy surowce o najwyższych parametrach. Naszym celem jest produkcja wyrobów spożywczych o wyjątkowym i niezmiennie dobrym smaku. Aby tego dokonać, systematycznie inwestujemy w kulinarną sztukę tworzenia, wiedzę o smaku, jak również w najnowszą technologię produkcji. Kluczowe produkty Fanexu, zostały wielokrotnie wyróżnione nagrodami branżowymi oraz prestiżowymi certyfikatami jakości.
W naszej regularnej ofercie posiadamy około 300 kompozycji produktowych. Specjalizujemy się także w tworzeniu produktów na potrzeby marek własnych naszych kluczowych klientów. Na rynku gastronomicznym posiadamy renomę partnera, dla którego nie ma zadań nie do wykonania. Za dystrybucję produktów Fanex w Polsce, jak i za granicą, odpowiedzialny jest doświadczony oraz profesjonalny zespół regionalnych przedstawicieli handlowych, którzy do każdego Klienta podchodzą w indywidualny sposób.
Kontakt dla mediów: biuro_prasowe@fanex.pl

Smak zaczyna się od mięsa

Dlaczego na świątecznych stołach zostaje tyle jedzenia?

„Herbapol. We współpracy z naturą.”
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Praca

Dostęp do wysoko wykwalifikowanej kadry przyciąga do Polski inwestorów. Kluczowymi partnerami stają się firmy z Wielkiej Brytanii
Polska zajmuje szóste miejsce w Europie pod względem atrakcyjności inwestycyjnej. Jako największa gospodarka w regionie, ze strategicznym położeniem, odgrywa istotną rolę w budowaniu odpornych, zrównoważonych i konkurencyjnych łańcuchów dostaw w szybko zmieniającym się globalnym środowisku. Tym samym jej potencjał inwestycyjny wciąż rośnie. Wielka Brytania już jest strategicznym partnerem dla Polski, potencjał jest jednak znacznie większy.
Sport
Coraz lepsze perspektywy dla branży fitness. Sieć Xtreme Fitness Gyms zapowiada rozwój również poza Polską

Ponad połowa Polaków deklaruje aktywność fizyczną co najmniej raz w tygodniu. Jak wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie BIG InfoMonitor, w 2025 roku 14 proc. osób planuje zwiększyć wydatki na siłownię, dietę oraz wizyty u specjalistów. W odpowiedzi na rosnące zainteresowanie sieci fitness dynamicznie rozwijają swoją działalność i dostosowują liczbę placówek do popytu. Xtreme Fitness Gyms zamierza do 2027 roku uruchomić 227 lokalizacji, w tym roku ma też powstać około 10 placówek Xtreme KiDS przeznaczonych dla dzieci. W planach jest również ekspansja zagraniczna.
Polityka
Przyspiesza proces wstąpienia Mołdawii do UE. Unia przeznaczy dla tego kraju ponad 1,8 mld euro wsparcia

– Wspieranie procesu integracji europejskiej Republiki Mołdawii jest kluczowe dla Polski – przekonuje Michał Szczerba, europoseł z Platformy Obywatelskiej. Mołdawia uzyskała oficjalny status kandydata do UE w 2022 roku. W opinii Komisji Europejskiej robi systematyczne postępy pomimo bezprecedensowych wyzwań, wynikających z intensyfikacji przez Moskwę działań hybrydowych obliczonych na wewnętrzną destabilizację tego państwa. Przyznany pakiet pomocy ma wesprzeć Mołdawię w implementacji reform związanych z akcesją do UE.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.