Komunikaty PR

Nowy sos bazyliowy – Fanex poszerza ofertę produktów bez konserwantów

2022-01-12  |  11:00
Biuro prasowe
Kontakt

Biuro Prasowe
Fanex

Radonice 5A
05-870 Błonie
biuro_prasowe|fanex.pl| |biuro_prasowe|fanex.pl
+48 22 47 10 444
www.fanex.pl

Bazyliowy, orzeźwiający, lekko kwaskowy – taki właśnie jest nowy sos bez konserwantów od polskiego producenta Fanex. Dzięki wyrazistemu smakowi, delikatnej konsystencji oraz pięknemu jasno-zielonemu kolorowi, będzie idealnym dodatkiem zarówno do przekąsek, sałatek, grillowanych mięs i warzyw oraz dań typu fast-food.

Nowy Sos Bazyliowy, to kolejny produkt bez konserwantów marki Fanex – lidera w produkcji sosów dla gastronomii. Polski producent od dłuższego czasu systematycznie poszerza swoją ofertę spod znaku Clean Label. Nowa kompozycja – tak, jak i inne sosy z tzw. czystą etykietą - nie zawiera m.in. żadnych wzmacniaczy smaku, glutenu, gumy guar i ksantanowej, czy też skrobi modyfikowanej.

- Polacy zwracają coraz większą uwagę na skład produktów spożywczych, często wybierając te bardziej naturalne. Fanex reaguje na zmieniające się nawyki klientów, wprowadzając coraz więcej wyrobów z czystą etykietą przy zachowaniu wyjątkowego i dobrego smaku. M.in. właśnie dlatego nasza marka jest jedną z najbardziej popularnych w branży gastronomicznej – mówi Bożena Sajnog, Kierownik ds. Kluczowych Klientów.

Sos Bazyliowy bez konserwantów to receptura oparta o starannie wyselekcjonowane składniki. Produkt skierowany jest do rynku HoReCa, a także dla klientów detalicznych, mogących dokonać zakupów online. Dostępny jest w butelce 950g.

Nowa kompozycja z pewnością odnajdzie się w każdej kuchni –  bazyliowy, orzeźwiający, lekko kwaskowy smak, wzbogaci swoją obecnością niejedno danie. Jego delikatna, lecz zwarta konsystencja oraz lśniąca powierzchnia z widocznymi przyprawami, pozwolą na wykorzystanie produktu nawet do dekorowania niewielkich kanapek, czy też wielu przystawek na zimno i ciepło.

- Zastosowanie bazyliowego sosu Fanex w kuchni jest przeogromne i ograniczyć je może jedynie nasza kulinarna wyobraźnia. To doskonały dodatek do kanapek, zarówno tych serwowanych na zimno, jak i na ciepło, różnego rodzaju zapiekanek, pizzy, mięs, ryb, czy też warzyw z grilla. Sos będzie również niezastąpionym składnikiem w przygotowaniu sałatek, np. makaronowej sałatki z pieczonym łososiem i prażonymi orzeszkami pinii. Szybkie i proste przekąski takie, jak chociażby grissini z suszoną szynką, bruschetta z pomidorami, frytki lub nachos’y zanurzone w bazyliowym sosie, z pewnością będą smakować jeszcze lepiej z naszym nowym sosem – mówi Łukasz Lisowski, Ekspert ds. Gastronomii oraz Szef Kuchni Fanex.

 

***

Fanex jest polską firmą rodzinna z ponad 30 letnią tradycją. Specjalizuje się w produkcji sosów, przypraw oraz wielu dodatków gastronomicznych dla szerokorozumianej branży HoReCa.

Od momentu powstania firmy, smak leży u podstaw wszystkiego co robimy. Jesteśmy pasjonatami jakości i podczas tworzenia każdej receptury, wykorzystujemy surowce o najwyższych parametrach. Naszym celem jest produkcja wyrobów spożywczych o wyjątkowym i niezmiennie dobrym smaku. Aby tego dokonać, systematycznie inwestujemy w kulinarną sztukę tworzenia, wiedzę o smaku, jak również w najnowszą technologię produkcji. Kluczowe produkty Fanexu, zostały wielokrotnie wyróżnione nagrodami branżowymi oraz prestiżowymi certyfikatami jakości.

W naszej regularnej ofercie posiadamy około 300 kompozycji produktowych. Specjalizujemy się także w tworzeniu produktów na potrzeby marek własnych naszych kluczowych klientów. Na rynku gastronomicznym posiadamy renomę partnera, dla którego nie ma zadań nie do wykonania. Za dystrybucję produktów Fanex w Polsce, jak i za granicą, odpowiedzialny jest doświadczony oraz profesjonalny zespół regionalnych przedstawicieli handlowych, którzy do każdego Klienta podchodzą w indywidualny sposób.

Kontakt dla mediów: biuro_prasowe@fanex.pl

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Przemysł spożywczy Biznes na słodko, czyli miód jako idealny dodatek do słodkości reklamowych Biuro prasowe
2024-05-15 | 13:00

Biznes na słodko, czyli miód jako idealny dodatek do słodkości reklamowych

Miód, od wieków ceniony jest zarówno ze względu na swój wyjątkowy smak, jak i właściwości zdrowotne. Jego obecność w słodyczach, takich jak miodowe karmelki, to
Przemysł spożywczy Sport, owoce i warzywa – co Polacy myślą o zdrowym trybie życia?
2024-05-13 | 17:00

Sport, owoce i warzywa – co Polacy myślą o zdrowym trybie życia?

30. kwietnia br. w Paryżu odbyło się spotkanie, będące jednocześnie inauguracją kampanii GOOD MOVE, którego jednym z organizatorów było Stowarzyszenie Polskich
Przemysł spożywczy VEGETA przyprawą numer 1 na rynku europejskim
2024-05-09 | 01:00

VEGETA przyprawą numer 1 na rynku europejskim

VEGETA liderem w Europie [1] Marka VEGETA od 65 lat jest obecna na polskim rynku i towarzyszy konsumentom w codziennym przygotowywaniu posiłków. VEGETA Uniwersalna, to znana mieszanka

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Regionalne

Start-upy mogą się starać o wsparcie. Trwa nabór do programu rozwoju innowacyjnych pomysłów na biznes

Trwa nabór do „Platform startowych dla nowych pomysłów” finansowany z Funduszy Europejskich dla Polski Wschodniej 2021–2027. Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości wybrała sześć partnerskich ośrodków innowacji, które będą oferować start-upom bezpłatne programy inkubacji. Platformy pomogą rozwinąć technologicznie produkt i zapewnić mu przewagę konkurencyjną, umożliwią dostęp do najlepszych menedżerów i rynkowych praktyków, ale też finansowanie innowacyjnych przedsięwzięć. Każdy z partnerów przyjmuje zgłoszenia ze wszystkich branż, ale także specjalizuje się w konkretnej dziedzinie. Jest więc oferta m.in. dla sektora motoryzacyjnego, rolno-spożywczego, metalowo-maszynowego czy sporttech.

Transport

Kolej pozostaje piętą achillesową polskich portów. Zarządy liczą na przyspieszenie inwestycji w tym obszarze

Nazywane polskim oknem na Skandynawię oraz będące ważnym węzłem logistycznym między południem i północą Europy Porty Szczecin–Świnoujście dynamicznie się rozwijają. W kwietniu 2024 roku wydano decyzję lokalizacyjną dotycząca terminalu kontenerowego w Świnoujściu, który ma szansę powstać do końca 2028 roku. Zdaniem ekspertów szczególnie ważnym elementem rozwoju portów, podobnie jak w przypadku innych portów w Polsce, jest transport kolejowy i w tym zakresie inwestycje są szczególnie potrzebne. – To nasza pięta achillesowa – przyznaje Rafał Zahorski, pełnomocnik zarządu Morskich Portów Szczecin i Świnoujście ds. rozwoju.

Polityka

Projekt UE zyskuje wymiar militarny. Wojna w Ukrainie na nowo rozbudziła dyskusję o wspólnej europejskiej armii

Wspólna europejska armia na razie nie istnieje, a w praktyce obronność to wyłączna odpowiedzialność państw członkowskich UE. Jednak wybuch wojny w Ukrainie, tuż za wschodnią granicą, na nowo rozbudził europejską dyskusję o potrzebie posiadania własnego potencjału militarnego. Jak niedawno wskazał wicepremier i minister obrony narodowej Władysław Kosiniak-Kamysz, Europa powinna mieć własne siły szybkiego reagowania i powołać komisarza ds. obronności, ponieważ stoi obecnie w obliczu największych wyzwań od czasu zakończenia II wojny światowej. – Musimy zdobyć własną siłę odstraszania i zwiększać wydatki na obronność – podkreśla europoseł Janusz Lewandowski.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.