Odkryj etniczne smaki z nową marką Helcom Ethnic.

Barbara Trepka
2moro
Mazowiecka 125/1
30-023 Kraków
basia|2moro.pl| |basia|2moro.pl
503 119 029
2moro.pl
Firma Greek Trade prezentuje nową markę Helcom Ethnic. To wyjątkowa oferta, w której znalazły się pasty warzywne inspirowane popularnymi na świecie recepturami, z różnych zakątków świata.
Nowa marka Helcom Ethnic
W odpowiedzi na potrzeby konsumentów firma Greek Trade poszerza swoją ofertę o nową markę. Helcom Ethnic to propozycja dla wielbicieli podróży kulinarnych i tych, którzy szukają w kuchni wyjątkowych smaków. Jej flagowe produkty — pasty warzywne — świetnie uzupełniają śniadaniowe menu, jak również sprawdzą się jako dodatek do dań obiadowych.
Helcom Ethnic to znakomite receptury inspirowane smakiem najbardziej znanych przysmaków z całego świata: Ukrainy, Hiszpanii, Egiptu, Libanu, Afryki, Brazylii i Meksyku. Przygotowane ze starannie dobranych produktów, zaspokoją oczekiwania nawet najbardziej wybrednych smakoszy.
Oto siedem wyjątkowych odsłon smakowych Helcom Ethnic:
W ofercie marki dostępnych jest siedem odsłon smakowych, które swoim smakiem i aromatem zachęcają do niezapomnianych podróży kulinarnych bez wychodzenia z domu.
Pasta z bakłażanów a’la Ukraina
Kremowa konsystencja pasty z bakłażanów z dodatkiem marchewki, papryki i cebuli świetnie sprawdzi się w śniadaniowym menu, a także jako dodatek do dań z makaronem lub ryżem. Takie klasyczne połączenie smaków z pewnością trafi w gusta każdego podniebienia.
Pasta falafel a’la Egipt!
Falafel to przysmak kuchni egipskiej, który w ostatnich latach stał się bardzo popularny także w Polsce. Nowa pasta marki Helcom Ethnic nawiązując do tego dania, zaskoczy podniebienie smakiem ciecierzycy, pasty tahini, z dodatkiem niezwykle aromatycznego kuminu rzymskiego.
Pasta a’la Hiszpania!
Jak smakuje Hiszpania? To połączenie ciecierzycy z dojrzewającymi w słońcu pomidorami, papryką i oliwkami. Wyrazisty smak pomidorów i delikatna ciecierzyca to sprawdzony w kuchni duet smaków.
Baba ghanoush a’la Liban!
Pod nietypową nazwą skrywa się najbardziej klasyczna arabska przystawka, w której skład wchodzą bakłażan, pasta tahini i czosnek. Dla wszystkich fanów hummusu, sałatek z kuskusem, czy past z tradycyjnym zatarem — pozycja obowiązkowa.
Pasta a’la afrykańskie Chakalaka!
Intensywna w kolorze, smaku i aromacie pasta na bazie ciecierzycy z aromatycznymi przyprawami m.in. chakalaką. To zestawienie znanych smaków, choć brzmi dość klasycznie, to może pozytywnie zaskoczyć nawet wytrawnych smakoszy.
Pasta z batatów a’la Brazylia!
Pochodzący z Ameryki Południowej tak zwany słodki ziemniak w połączeniu z fasolą i rozmarynem to przystawka w iście brazylijskim stylu. Popularne w ostatnich latach w Polsce bataty, teraz można smakować także w tej propozycji Helcom Ethnic.
Pasta fasolowa z papryką Chipotle a’la Meksyk!
Pierwsze skojarzenia kulinarne dotyczące Meksyku? Wszystko znajduje się w składzie nowej pasty. Jest to połączenie fasoli z wędzoną papryką chilli, w postaci oryginalnej pasty, o niepowtarzalnym smaku.
Właścicielem marki Helcom Ethnic jest firma Greek Trade, znany producent, dystrybutor i importer produktów branży spożywczej, działający na rynku od 1992 roku.
---
Kontakt:
GREEK TRADE sp. z o.o.
ul. Tadeusza Śliwiaka 14
30-797 Kraków
sieci@greektrade.com.pl

Smak zaczyna się od mięsa

Dlaczego na świątecznych stołach zostaje tyle jedzenia?

„Herbapol. We współpracy z naturą.”
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Praca

Dostęp do wysoko wykwalifikowanej kadry przyciąga do Polski inwestorów. Kluczowymi partnerami stają się firmy z Wielkiej Brytanii
Polska zajmuje szóste miejsce w Europie pod względem atrakcyjności inwestycyjnej. Jako największa gospodarka w regionie, ze strategicznym położeniem, odgrywa istotną rolę w budowaniu odpornych, zrównoważonych i konkurencyjnych łańcuchów dostaw w szybko zmieniającym się globalnym środowisku. Tym samym jej potencjał inwestycyjny wciąż rośnie. Wielka Brytania już jest strategicznym partnerem dla Polski, potencjał jest jednak znacznie większy.
Sport
Coraz lepsze perspektywy dla branży fitness. Sieć Xtreme Fitness Gyms zapowiada rozwój również poza Polską

Ponad połowa Polaków deklaruje aktywność fizyczną co najmniej raz w tygodniu. Jak wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie BIG InfoMonitor, w 2025 roku 14 proc. osób planuje zwiększyć wydatki na siłownię, dietę oraz wizyty u specjalistów. W odpowiedzi na rosnące zainteresowanie sieci fitness dynamicznie rozwijają swoją działalność i dostosowują liczbę placówek do popytu. Xtreme Fitness Gyms zamierza do 2027 roku uruchomić 227 lokalizacji, w tym roku ma też powstać około 10 placówek Xtreme KiDS przeznaczonych dla dzieci. W planach jest również ekspansja zagraniczna.
Polityka
Przyspiesza proces wstąpienia Mołdawii do UE. Unia przeznaczy dla tego kraju ponad 1,8 mld euro wsparcia

– Wspieranie procesu integracji europejskiej Republiki Mołdawii jest kluczowe dla Polski – przekonuje Michał Szczerba, europoseł z Platformy Obywatelskiej. Mołdawia uzyskała oficjalny status kandydata do UE w 2022 roku. W opinii Komisji Europejskiej robi systematyczne postępy pomimo bezprecedensowych wyzwań, wynikających z intensyfikacji przez Moskwę działań hybrydowych obliczonych na wewnętrzną destabilizację tego państwa. Przyznany pakiet pomocy ma wesprzeć Mołdawię w implementacji reform związanych z akcesją do UE.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.