Komunikaty PR

Oferta Zimowa marki Wawel

2021-11-04  |  09:30
Biuro prasowe

Końcówka roku to czas, kiedy na sklepowych półkach pojawiają się produkty
z limitowanej Oferty Zimowej marki Wawel. W tym roku firma przygotowała ciekawe nowości prezentowe, kultowe produkty w nowej, zimowej odsłonie oraz dedykowane propozycje dla najmłodszych.

Prezentowe nowości

Tegoroczna Oferta Zimowa marki Wawel to limitowane nowości, ale też legendarne klasyki uwielbiane przez konsumentów, w specjalnych limitowanych opakowaniach z zimowymi i świątecznymi grafikami. Kultowe czekoladki Malaga, Tiki Taki i Kasztanki w tym sezonie dostępne są w jednym opakowaniu w formie bombonierki. Wśród prezentowych nowości znalazła się Żurawina 250g, czyli czekoladki nadziewane z dwuwarstwowym nadzieniem o smaku żurawiny, w wytrawnej ciemnej czekoladzie, spakowane w prezentowy kartonik oraz praliny Marcepan 200g z nadzieniem o 33% zawartości migdałów, oblanych czekoladą Wawel.

Zimowe smaki czekolad dużych i standardowych

W tym roku marka Wawel prezentuje trzy nowe zimowe propozycje smakowe w formie łatwej do podzielenia tabliczki składającej się z 33 kosteczek: Czekolada Szarlotka, Czekolada Piernik z pomarańczą i Czekolada Cappuccino ze szczyptą cynamonu.

Wśród czekolad 100g również nie brakuje sezonowych nowości takich jak Czekolada Piernikowa ze śliwką, Czekolada Figa z pomarańczą oraz Czekolada Mleczna z ciasteczkami korzennymi.

Dziecięce słodkości

Do odkrycia jest także ciekawa oferta dla najmłodszych, a wśród niej Żelki jak SMOK
w czekoladzie
oraz Krówka Mleczna o smaku maślano-mlecznym w prezentowych opakowaniach w kształcie cukierka. Kultowe galaretki w czekoladzie - Mieszanka Krakowska o soczyście owocowych smakach: maliny, pomarańczy, ananasa i cytryny - dostępne są w unikatowym opakowaniu w kształcie choinki z zimową grafiką i zabawnymi pingwinkami. W ofercie znajdą się także uwielbiane przez dzieci smaki czekolad 100g w nowej odsłonie: Czekolada Mleczna z chrupiącymi kuleczkami i Czekolada Truskawkowa. Na konsumentów czekają dodatkowo nowe czekolady duże: Czekolada Malinowa oraz Czekolada Mleczna z Herbatnikami.

Świąteczne klasyki

W zimowej ofercie Wawelu nie mogło też zabraknąć znanych i lubianych słodyczy z oferty całorocznej w sezonowych, limitowanych wersjach opakowań. Tu wyróżniają się m.in. Trufle z Wawelu, dostępne w eleganckim, brązowym kartoniku o gramaturze 250 g.

M!chałki z Wawelu Klasyczne i Kokosowe oraz Mieszankę Krakowską w Ofercie Zimowej od Wawelu kupimy w większych, eleganckich opakowaniach o gramaturze 350 g, które zachęcają do dzielenia się z bliskimi. Wśród świątecznych klasyków ważne miejsce zajmują kultowe czekoladki nadziewane: Malaga, Tiki Taki i Kasztanki, dostępne w formie bombonierek 430 g w limitowanej edycji z elegancką, zimową nakładką.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Przemysł spożywczy Smak zaczyna się od mięsa Biuro prasowe
2024-12-30 | 15:20

Smak zaczyna się od mięsa

W nowej kampanii marketingowej firma Sokołów skupia się na wysokiej jakości swojego surowca i produktów. – W Sokołowie wiemy, że smak zaczyna się od mięsa –
Przemysł spożywczy Dlaczego na świątecznych stołach zostaje tyle jedzenia?
2024-12-20 | 01:00

Dlaczego na świątecznych stołach zostaje tyle jedzenia?

Ponad 60 proc. polskich gospodarstw domowych przyznaje, że po świętach zostaje im nadmiar jedzenia – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie sieci Netto[1]. Choć większość
Przemysł spożywczy „Herbapol. We współpracy z naturą.”
2024-12-19 | 11:27

„Herbapol. We współpracy z naturą.”

Jej założeniem jest pokazanie, że marka Herbapol, która poszczycić się może bogatą wiedzą i wieloletnim doświadczeniem w zakresie ziół i owoców, jednocześnie

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Prawo

Trwają dyskusje nad kształtem unijnego budżetu na lata 2028–2034. Mogą być rozbieżności w kwestii Funduszu Spójności czy dopłat dla rolników

Trwają prace nad wieloletnimi unijnymi ramami finansowymi (WRF), które określą priorytety wydatków UE na lata 2028–2034. W maju Parlament Europejski przegłosował rezolucję w sprawie swojego stanowiska w tej sprawie. Postulaty europarlamentarzystów mają zostać uwzględnione we wniosku Komisji Europejskiej w sprawie WRF, który zostanie opublikowany w lipcu 2025 roku. Wciąż jednak nie ma zgody miedzy państwami członkowskimi, m.in. w zakresie Funduszu Spójności czy budżetu na rolnictwo.

Konsument

35 proc. gospodarstw domowych nie stać na zakup mieszkania nawet na kredyt. Pomóc może wsparcie budownictwa społecznego i uwolnienie gruntów pod zabudowę

W Polsce co roku oddaje się do użytku ok. 200 tys. mieszkań, co oznacza, że w ciągu dekady teoretycznie potrzeby mieszkaniowe społeczeństwa mogłyby zostać zaspokojone. Jednak większość lokali budują deweloperzy na sprzedaż, a 35 proc. gospodarstw domowych nie stać na zakup nawet za pomocą kredytu. Jednocześnie ta grupa zarabia za dużo, by korzystać z mieszkania socjalnego i komunalnego. Zdaniem prof. Bartłomieja Marony z UEK zmniejszeniu skali problemu zaradzić może wyłącznie większa skala budownictwa społecznego zamiast wspierania kolejnymi programami zaciągania kredytów.

Problemy społeczne

Hejt w sieci dotyka coraz więcej dzieci w wieku szkolnym. Rzadko mówią o tym dorosłym

Coraz większa grupa dzieci zaczyna korzystać z internetu już w wieku siedmiu–ośmiu​ lat – wynika z raportu NASK „Nastolatki 3.0”. Wtedy też stykają się po raz pierwszy z hejtem, którego jest coraz więcej w mediach społecznościowych. Według raportu NASK ponad 2/3 młodych internautów uważa, że mowa nienawiści jest największym problemem w sieci. Co więcej, dzieci rzadko mówią o takich incydentach dorosłym, dlatego tym istotniejsze są narzędzia technologiczne służące ochronie najmłodszych.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.