Komunikaty PR

Oferta Zimowa marki Wawel

2021-11-04  |  09:30
Biuro prasowe

Końcówka roku to czas, kiedy na sklepowych półkach pojawiają się produkty
z limitowanej Oferty Zimowej marki Wawel. W tym roku firma przygotowała ciekawe nowości prezentowe, kultowe produkty w nowej, zimowej odsłonie oraz dedykowane propozycje dla najmłodszych.

Prezentowe nowości

Tegoroczna Oferta Zimowa marki Wawel to limitowane nowości, ale też legendarne klasyki uwielbiane przez konsumentów, w specjalnych limitowanych opakowaniach z zimowymi i świątecznymi grafikami. Kultowe czekoladki Malaga, Tiki Taki i Kasztanki w tym sezonie dostępne są w jednym opakowaniu w formie bombonierki. Wśród prezentowych nowości znalazła się Żurawina 250g, czyli czekoladki nadziewane z dwuwarstwowym nadzieniem o smaku żurawiny, w wytrawnej ciemnej czekoladzie, spakowane w prezentowy kartonik oraz praliny Marcepan 200g z nadzieniem o 33% zawartości migdałów, oblanych czekoladą Wawel.

Zimowe smaki czekolad dużych i standardowych

W tym roku marka Wawel prezentuje trzy nowe zimowe propozycje smakowe w formie łatwej do podzielenia tabliczki składającej się z 33 kosteczek: Czekolada Szarlotka, Czekolada Piernik z pomarańczą i Czekolada Cappuccino ze szczyptą cynamonu.

Wśród czekolad 100g również nie brakuje sezonowych nowości takich jak Czekolada Piernikowa ze śliwką, Czekolada Figa z pomarańczą oraz Czekolada Mleczna z ciasteczkami korzennymi.

Dziecięce słodkości

Do odkrycia jest także ciekawa oferta dla najmłodszych, a wśród niej Żelki jak SMOK
w czekoladzie
oraz Krówka Mleczna o smaku maślano-mlecznym w prezentowych opakowaniach w kształcie cukierka. Kultowe galaretki w czekoladzie - Mieszanka Krakowska o soczyście owocowych smakach: maliny, pomarańczy, ananasa i cytryny - dostępne są w unikatowym opakowaniu w kształcie choinki z zimową grafiką i zabawnymi pingwinkami. W ofercie znajdą się także uwielbiane przez dzieci smaki czekolad 100g w nowej odsłonie: Czekolada Mleczna z chrupiącymi kuleczkami i Czekolada Truskawkowa. Na konsumentów czekają dodatkowo nowe czekolady duże: Czekolada Malinowa oraz Czekolada Mleczna z Herbatnikami.

Świąteczne klasyki

W zimowej ofercie Wawelu nie mogło też zabraknąć znanych i lubianych słodyczy z oferty całorocznej w sezonowych, limitowanych wersjach opakowań. Tu wyróżniają się m.in. Trufle z Wawelu, dostępne w eleganckim, brązowym kartoniku o gramaturze 250 g.

M!chałki z Wawelu Klasyczne i Kokosowe oraz Mieszankę Krakowską w Ofercie Zimowej od Wawelu kupimy w większych, eleganckich opakowaniach o gramaturze 350 g, które zachęcają do dzielenia się z bliskimi. Wśród świątecznych klasyków ważne miejsce zajmują kultowe czekoladki nadziewane: Malaga, Tiki Taki i Kasztanki, dostępne w formie bombonierek 430 g w limitowanej edycji z elegancką, zimową nakładką.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Przemysł spożywczy Smak zaczyna się od mięsa Biuro prasowe
2024-12-30 | 15:20

Smak zaczyna się od mięsa

W nowej kampanii marketingowej firma Sokołów skupia się na wysokiej jakości swojego surowca i produktów. – W Sokołowie wiemy, że smak zaczyna się od mięsa –
Przemysł spożywczy Dlaczego na świątecznych stołach zostaje tyle jedzenia?
2024-12-20 | 01:00

Dlaczego na świątecznych stołach zostaje tyle jedzenia?

Ponad 60 proc. polskich gospodarstw domowych przyznaje, że po świętach zostaje im nadmiar jedzenia – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie sieci Netto[1]. Choć większość
Przemysł spożywczy „Herbapol. We współpracy z naturą.”
2024-12-19 | 11:27

„Herbapol. We współpracy z naturą.”

Jej założeniem jest pokazanie, że marka Herbapol, która poszczycić się może bogatą wiedzą i wieloletnim doświadczeniem w zakresie ziół i owoców, jednocześnie

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Praca

Dostęp do wysoko wykwalifikowanej kadry przyciąga do Polski inwestorów. Kluczowymi partnerami stają się firmy z Wielkiej Brytanii

Polska zajmuje szóste miejsce w Europie pod względem atrakcyjności inwestycyjnej. Jako największa gospodarka w regionie, ze strategicznym położeniem, odgrywa istotną rolę w budowaniu odpornych, zrównoważonych i konkurencyjnych łańcuchów dostaw w szybko zmieniającym się globalnym środowisku. Tym samym jej potencjał inwestycyjny wciąż rośnie. Wielka Brytania już jest strategicznym partnerem dla Polski, potencjał jest jednak znacznie większy.

Sport

Coraz lepsze perspektywy dla branży fitness. Sieć Xtreme Fitness Gyms zapowiada rozwój również poza Polską

Ponad połowa Polaków deklaruje aktywność fizyczną co najmniej raz w tygodniu. Jak wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie BIG InfoMonitor, w 2025 roku 14 proc. osób planuje zwiększyć wydatki na siłownię, dietę oraz wizyty u specjalistów. W odpowiedzi na rosnące zainteresowanie sieci fitness dynamicznie rozwijają swoją działalność i dostosowują liczbę placówek do popytu. Xtreme Fitness Gyms zamierza do 2027 roku uruchomić 227 lokalizacji, w tym roku ma też powstać około 10 placówek Xtreme KiDS przeznaczonych dla dzieci. W planach jest również ekspansja zagraniczna.

Polityka

Przyspiesza proces wstąpienia Mołdawii do UE. Unia przeznaczy dla tego kraju ponad 1,8 mld euro wsparcia

Wspieranie procesu integracji europejskiej Republiki Mołdawii jest kluczowe dla Polski – przekonuje Michał Szczerba, europoseł z Platformy Obywatelskiej. Mołdawia uzyskała oficjalny status kandydata do UE w 2022 roku. W opinii Komisji Europejskiej robi systematyczne postępy pomimo bezprecedensowych wyzwań, wynikających z intensyfikacji przez Moskwę działań hybrydowych obliczonych na wewnętrzną destabilizację tego państwa. Przyznany pakiet pomocy ma wesprzeć Mołdawię w implementacji reform związanych z akcesją do UE.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.