Komunikaty PR

Oferta Zimowa marki Wawel

2021-11-04  |  09:30
Biuro prasowe

Końcówka roku to czas, kiedy na sklepowych półkach pojawiają się produkty
z limitowanej Oferty Zimowej marki Wawel. W tym roku firma przygotowała ciekawe nowości prezentowe, kultowe produkty w nowej, zimowej odsłonie oraz dedykowane propozycje dla najmłodszych.

Prezentowe nowości

Tegoroczna Oferta Zimowa marki Wawel to limitowane nowości, ale też legendarne klasyki uwielbiane przez konsumentów, w specjalnych limitowanych opakowaniach z zimowymi i świątecznymi grafikami. Kultowe czekoladki Malaga, Tiki Taki i Kasztanki w tym sezonie dostępne są w jednym opakowaniu w formie bombonierki. Wśród prezentowych nowości znalazła się Żurawina 250g, czyli czekoladki nadziewane z dwuwarstwowym nadzieniem o smaku żurawiny, w wytrawnej ciemnej czekoladzie, spakowane w prezentowy kartonik oraz praliny Marcepan 200g z nadzieniem o 33% zawartości migdałów, oblanych czekoladą Wawel.

Zimowe smaki czekolad dużych i standardowych

W tym roku marka Wawel prezentuje trzy nowe zimowe propozycje smakowe w formie łatwej do podzielenia tabliczki składającej się z 33 kosteczek: Czekolada Szarlotka, Czekolada Piernik z pomarańczą i Czekolada Cappuccino ze szczyptą cynamonu.

Wśród czekolad 100g również nie brakuje sezonowych nowości takich jak Czekolada Piernikowa ze śliwką, Czekolada Figa z pomarańczą oraz Czekolada Mleczna z ciasteczkami korzennymi.

Dziecięce słodkości

Do odkrycia jest także ciekawa oferta dla najmłodszych, a wśród niej Żelki jak SMOK
w czekoladzie
oraz Krówka Mleczna o smaku maślano-mlecznym w prezentowych opakowaniach w kształcie cukierka. Kultowe galaretki w czekoladzie - Mieszanka Krakowska o soczyście owocowych smakach: maliny, pomarańczy, ananasa i cytryny - dostępne są w unikatowym opakowaniu w kształcie choinki z zimową grafiką i zabawnymi pingwinkami. W ofercie znajdą się także uwielbiane przez dzieci smaki czekolad 100g w nowej odsłonie: Czekolada Mleczna z chrupiącymi kuleczkami i Czekolada Truskawkowa. Na konsumentów czekają dodatkowo nowe czekolady duże: Czekolada Malinowa oraz Czekolada Mleczna z Herbatnikami.

Świąteczne klasyki

W zimowej ofercie Wawelu nie mogło też zabraknąć znanych i lubianych słodyczy z oferty całorocznej w sezonowych, limitowanych wersjach opakowań. Tu wyróżniają się m.in. Trufle z Wawelu, dostępne w eleganckim, brązowym kartoniku o gramaturze 250 g.

M!chałki z Wawelu Klasyczne i Kokosowe oraz Mieszankę Krakowską w Ofercie Zimowej od Wawelu kupimy w większych, eleganckich opakowaniach o gramaturze 350 g, które zachęcają do dzielenia się z bliskimi. Wśród świątecznych klasyków ważne miejsce zajmują kultowe czekoladki nadziewane: Malaga, Tiki Taki i Kasztanki, dostępne w formie bombonierek 430 g w limitowanej edycji z elegancką, zimową nakładką.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Przemysł spożywczy Smak zaczyna się od mięsa Biuro prasowe
2024-12-30 | 15:20

Smak zaczyna się od mięsa

W nowej kampanii marketingowej firma Sokołów skupia się na wysokiej jakości swojego surowca i produktów. – W Sokołowie wiemy, że smak zaczyna się od mięsa –
Przemysł spożywczy Dlaczego na świątecznych stołach zostaje tyle jedzenia?
2024-12-20 | 01:00

Dlaczego na świątecznych stołach zostaje tyle jedzenia?

Ponad 60 proc. polskich gospodarstw domowych przyznaje, że po świętach zostaje im nadmiar jedzenia – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie sieci Netto[1]. Choć większość
Przemysł spożywczy „Herbapol. We współpracy z naturą.”
2024-12-19 | 11:27

„Herbapol. We współpracy z naturą.”

Jej założeniem jest pokazanie, że marka Herbapol, która poszczycić się może bogatą wiedzą i wieloletnim doświadczeniem w zakresie ziół i owoców, jednocześnie

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Ochrona środowiska

Kraje dotknięte powodzią z 2024 roku z dodatkowym wsparciem finansowym. Europosłowie wzywają do budowy w UE lepszego systemu reagowania na kryzysy

W lipcu Parlament Europejski przyjął wniosek o uruchomienie 280,7 mln euro z Funduszu Solidarności UE na wsparcie sześciu krajów dotkniętych niszczycielskimi powodziami w 2024 roku. Polska otrzyma z tego 76 mln euro, a środki mają zostać przeznaczone na naprawę infrastruktury czy miejsc dziedzictwa kulturowego. Nastroje polskich europosłów związane z funduszem są podzielone m.in. w kwestii tempa unijnej interwencji oraz związanej z nią biurokracji. Ich zdaniem w UE potrzebny jest lepszy system reagowania na sytuacje kryzysowe.

Handel

Nestlé w Polsce podsumowuje wpływ na krajową gospodarkę. Firma wygenerowała 0,6 proc. polskiego PKB [DEPESZA]

Działalność Nestlé w Polsce wsparła utrzymanie 45,2 tys. miejsc pracy i wygenerowała 20,1 mld zł wartości dodanej dla krajowej gospodarki. Firma przyczyniła się do zasilenia budżetu państwa kwotą 1,7 mld zł – wynika z Raportu Wpływu Nestlé w Polsce przygotowanego przez PwC na podstawie danych za 2023 rok.

Polityka

M. Kobosko: Surowce dziś rządzą światem i zdecydują o tym, kto wygra w XXI wieku. Zasoby Grenlandii w centrum zainteresowania

Duńska prezydencja w Radzie Unii Europejskiej rozpoczęła się 1 lipca pod hasłem „Silna Europa w zmieniającym się świecie”. Według zapowiedzi ma się ona skupiać m.in. na bezpieczeństwie militarnym i zielonej transformacji. Dla obu tych aspektów istotna jest kwestia niezależności w dostępie do surowców krytycznych. W tym kontekście coraz więcej mówi się o Grenlandii, autonomicznym terytorium zależnym Danii, bogatym w surowce naturalne i pierwiastki ziem rzadkich. Z tego właśnie powodu wyspa znalazła się w polu zainteresowania Donalda Trumpa.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.