Komunikaty PR

OLE ! GUACAMOLE — czyli nowość marki ¡Qué rico! w ofercie Greek Trade.

2022-02-14  |  01:00
Biuro prasowe
Kontakt

Barbara Trepka
2moro

Mazowiecka 125/1
30-023 Kraków
basia|2moro.pl| |basia|2moro.pl
503 119 029
2moro.pl

Otwórz się na fiestę smaków! Guacamole od ¡Qué rico! sprawdzi się jako sycąca przekąska w ciągu dnia, ciepły dodatek do obiadu albo pyszny sos do nachosów na imprezę. Powodów i możliwości jest wiele, aby zaprosić smaki Meksyku do swojej kuchni!

Otwórz się na fiestę smaków sięgając po guacamole od ¡Qué rico!. Marka ta, której nazwa to hiszpański zwrot oznaczający “ale pysznie”, powstawała w celu podkreślenia meksykańskiego i hiszpańskiego pochodzenia produktów z nią związanych. Do tej pory w ofercie firmy Greek Trade pod marką ¡Qué rico! dostępne były pomidory smażone w oliwie, papryka grillowana oraz soczewica z chorizo, pomidorami i boczkiem. Właściciel marki dostrzegając zapotrzebowania na rynku na produkty chłodnicze, postanowił wejść w ten nowy segment z pierwszą propozycją, którą jest właśnie debiutujący produkt.

 

Meksykański smak dla każdego

Lubisz smaki meksykańskie lub chcesz poznać Meksyk od kuchni? Dla wielkich fanów, jak i dla odkrywców, idealnie nada się do tego guacamole. Jest to pasta, gdzie głównym składnikiem jest pyszne, dojrzałe i kremowe awokado. To jednak nie wszystko, do tego dodane są świeże przyprawy i zioła, a w wersji pikantnej — wyrazista w smaku papryczka. Takie połączenie tworzy egzotyczny smak prosto z Meksyku. Na uwagę zasługuje także struktura produktu zawierającą całe kawałki awokado. Ponadto nowy produkt w ofercie Greek Trade został przygotowany z wysokiej jakości awokado odmiany Hass i w 100% pochodzi z Meksyku. 
 

Guacamole dostępne jest w 2 wersjach:

  • łagodne (awokado Hass – 95,32% i przyprawy, m.in. świeża kolendra)
  • pikantne (Awokado Hass – 90,04% i dwa rodzaje papryk /czerwona i serrano/ 7% i przyprawy m.in. świeża kolendra)

 

Zaproś guacamole z Meksyku do swojej kuchni!

Propozycji na wykorzystanie guacamole w kuchni jest bardzo wiele, a ograniczać je może tylko wyobraźnia. Jest ono podawane zarówno na zimno, jak i na ciepło. Poniżej kilka inspiracji. 

 

  • na zimno

Guacamole świetnie sprawdzi się jako zdrowa przekąska lub odżywcze śniadanie w postaci pasty na kanapkę do pracy i szkoły.  Sprawdzi się także jako kremowy dip do pokrojonych w słupki warzyw, które równie dobrze mogą być zastąpione nachosami, chipsami i waflami ryżowymi. 

Pasta guacamole pasuje na śniadanie, podwieczorek, kolację, imprezę, wieczór filmowy i gdzie tylkozechcesz!
 

  • na ciepło

Guacamole można także przygotowywać na ciepło jako dodatek do burrito, quesadilli, owoców morza czy mięsa. Świetnie będzie się też komponować ze zwykłymi tostami czy wytrawnymi goframi! Na samą myśl ślinka już cieknie… :)

 

Odkryj smaki meksykańskie, sięgając po guacamole! 
 

Właścicielem marki ¡Qué rico! jest firma Greek Trade, znany producent, dystrybutor i importer produktów branży spożywczej, działający na rynku od 1992 roku. Poprzez wprowadzenie nowości, jakim jest guacamole, marka  „wkracza" na rynek produktów chłodniczych. 

 

---

Kontakt:

GREEK TRADE SP. Z O.O.

ul. Tadeusza Śliwiaka 14

30-797 Kraków

sieci@greektrade.com.pl

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: 2moro
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Przemysł spożywczy Smak zaczyna się od mięsa Biuro prasowe
2024-12-30 | 15:20

Smak zaczyna się od mięsa

W nowej kampanii marketingowej firma Sokołów skupia się na wysokiej jakości swojego surowca i produktów. – W Sokołowie wiemy, że smak zaczyna się od mięsa –
Przemysł spożywczy Dlaczego na świątecznych stołach zostaje tyle jedzenia?
2024-12-20 | 01:00

Dlaczego na świątecznych stołach zostaje tyle jedzenia?

Ponad 60 proc. polskich gospodarstw domowych przyznaje, że po świętach zostaje im nadmiar jedzenia – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie sieci Netto[1]. Choć większość
Przemysł spożywczy „Herbapol. We współpracy z naturą.”
2024-12-19 | 11:27

„Herbapol. We współpracy z naturą.”

Jej założeniem jest pokazanie, że marka Herbapol, która poszczycić się może bogatą wiedzą i wieloletnim doświadczeniem w zakresie ziół i owoców, jednocześnie

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Polityka

Infrastruktura

Senat zajmie się ustawą o jawności cen lokali na sprzedaż. W praktyce ustawa obejmie tylko 12 proc. rynku

Ustawa o jawności cen miała na celu ułatwić klientowi szybkie sprawdzenie aktualnych cen mieszkań i lepsze zrozumienie oferty dewelopera. Przedstawiciele branży mówią wprost: idea ustawy jest słuszna, jednak kształt, jaki przybrała w praktyce, podobnie jak tryb jej uchwalenia, budzi już niepokój. Błyskawiczny tryb procedowania sprawił, że powstała ustawa, która obejmie 12,4 proc. rynku. Zdaniem Polskiego Związku Firm Deweloperskich ostatnią deską ratunku, by poprawić ten akt, jest Senat, który zajmie się nim już podczas wtorkowego posiedzenia komisji infrastruktury.

Handel

Dzięki sztucznej inteligencji przesyłki mogą trafiać do klientów tego samego dnia. Liczba takich dostaw w Amazon znacząco rośnie

Prognozy rynkowe wskazują, że wart ok. 10 mld dol. globalny rynek dostaw realizowanych jednego dnia będzie w kolejnych latach dynamicznie rosnąć. Wpływają na to przede wszystkim oczekiwania konsumentów co do szybkich i terminowych doręczeń. Zarówno firmy kurierskie, jak i sklepy internetowe coraz mocniej inwestują w ten trend. W Amazon opcja Same-Day Delivery jest już możliwa w 135 lokalizacjach w Europie, a w tym roku przybędzie 20 kolejnych. W I kwartale br. Amazon dostarczył w tym trybie o 80 proc. paczek więcej niż przed rokiem. Głównie były to produkty z kategorii niezbędnych przedmiotów codziennego użytku.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.