Komunikaty PR

OneDayMore rozpoczyna współpracę z Uniwersytetem Przyrodniczym w Poznaniu

2021-12-22  |  16:00
Biuro prasowe
Kontakt
Maciek Sokołowski
Attention Marketing

Al. Jerozolimskie 92
00-807 Warszawa
m.sokolowski|attentionmarketing.pl| |m.sokolowski|attentionmarketing.pl
795520960
attentionmarketing.pl/

Producent zdrowej żywności - OneDayMore oraz Uniwersytet Przyrodniczy w Poznaniu podpisali umowę o współpracy na płaszczyźnie naukowej, badawczej i dydaktycznej. Celem partnerstwa jest wykorzystanie zaplecza, możliwości i doświadczeń obu organizacji na rzecz rozwoju innowacyjnych technologii oraz kształcenia odpowiedzialnych kadr w sektorze spożywczym.

 

Porozumienie zawarte między OneDayMore a Uniwersytetem Przyrodniczym w Poznaniu, przewiduje wzajemną współpracę w obszarach tematycznych wspólnych uczelni oraz profilowi działalności firmy. Obie strony deklarują chęć wymiany wiedzy i doświadczeń z zakresu innowacyjnych technologii oraz biznesu, która w przyszłości może pomóc w opracowywaniu nowych, roślinnych produktów marki.

 

Zaplanowane jest także podejmowanie wspólnych inicjatyw badawczych, wdrożeniowych i aplikacyjnych. W ramach partnerstwa OneDayMore będzie zaangażowane w realizację programu praktyk oraz staży dla studentów związanych z realizowaniem prac dyplomowych. Partnerstwo przewiduje też wspólny udział w targach, konferencjach naukowych, wykładach otwartych oraz warsztaty z praktykami biznesu dla studentów, prowadzonych przez specjalistów OneDayMore. Celem tych działań jest przygotowanie studentów do podjęcia pierwszej pracy, poprzez nabywanie wcześniejszego doświadczenia w jednej z najbardziej dynamicznych branż, w czasach o dużej zmienności rynkowej.


Współpraca ma dotyczyć także przedsięwzięć promocyjnych i informacyjnych dotyczących oferty edukacyjnej i naukowej oraz umożliwienie realizacji kampanii wizerunkowych dotyczących profilu działalności firmy na Uniwersytecie. Marka będzie miała możliwość zasięgania opinii naukowych i eksperckich wśród wykwalifikowanej kadry Uniwersytetu Przyrodniczego i współpracy projektowej z kołami naukowymi uczelni.

 

- Na całym świecie następuje znacząca zmiana kierunku odżywiania, a rozwój badań i technologii pozwala eksplorować zupełnie nowe metody wykorzystania roślinnych surowców. Podpisanie umowy z tak renomowaną uczelnią otwiera przed nami nowe możliwości. Mamy nadzieję, że wzajemna wymiana wiedzy między naszym zapleczem technologicznym oraz zapleczem akademickim i laboratoryjnym Uniwersytetu zaowocuje nieszablonowymi rozwiązaniami. – mówi Dariusz Haraj, CEO OneDayMore.


Podpisanie umowy miało miejsce w siedzibie Uniwersytetu Przyrodniczego w Poznaniu, w dniu 21 grudnia 2021 roku. Ze strony uczelni dokonał go prof. dr hab. Piotr Ślósarz, prorektor ds. studiów, z kolei firmę OneDayMore reprezentował jej właściciel i prezes, Dariusz Haraj. Osobą odpowiedzialną za nadzór projektu po stronie OneDayMore będzie Bartosz Growiec, kierownik Działu Badań i Rozwoju.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Przemysł spożywczy Biznes na słodko, czyli miód jako idealny dodatek do słodkości reklamowych Biuro prasowe
2024-05-15 | 13:00

Biznes na słodko, czyli miód jako idealny dodatek do słodkości reklamowych

Miód, od wieków ceniony jest zarówno ze względu na swój wyjątkowy smak, jak i właściwości zdrowotne. Jego obecność w słodyczach, takich jak miodowe karmelki, to
Przemysł spożywczy Sport, owoce i warzywa – co Polacy myślą o zdrowym trybie życia?
2024-05-13 | 17:00

Sport, owoce i warzywa – co Polacy myślą o zdrowym trybie życia?

30. kwietnia br. w Paryżu odbyło się spotkanie, będące jednocześnie inauguracją kampanii GOOD MOVE, którego jednym z organizatorów było Stowarzyszenie Polskich
Przemysł spożywczy VEGETA przyprawą numer 1 na rynku europejskim
2024-05-09 | 01:00

VEGETA przyprawą numer 1 na rynku europejskim

VEGETA liderem w Europie [1] Marka VEGETA od 65 lat jest obecna na polskim rynku i towarzyszy konsumentom w codziennym przygotowywaniu posiłków. VEGETA Uniwersalna, to znana mieszanka

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Regionalne

Start-upy mogą się starać o wsparcie. Trwa nabór do programu rozwoju innowacyjnych pomysłów na biznes

Trwa nabór do „Platform startowych dla nowych pomysłów” finansowany z Funduszy Europejskich dla Polski Wschodniej 2021–2027. Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości wybrała sześć partnerskich ośrodków innowacji, które będą oferować start-upom bezpłatne programy inkubacji. Platformy pomogą rozwinąć technologicznie produkt i zapewnić mu przewagę konkurencyjną, umożliwią dostęp do najlepszych menedżerów i rynkowych praktyków, ale też finansowanie innowacyjnych przedsięwzięć. Każdy z partnerów przyjmuje zgłoszenia ze wszystkich branż, ale także specjalizuje się w konkretnej dziedzinie. Jest więc oferta m.in. dla sektora motoryzacyjnego, rolno-spożywczego, metalowo-maszynowego czy sporttech.

Transport

Kolej pozostaje piętą achillesową polskich portów. Zarządy liczą na przyspieszenie inwestycji w tym obszarze

Nazywane polskim oknem na Skandynawię oraz będące ważnym węzłem logistycznym między południem i północą Europy Porty Szczecin–Świnoujście dynamicznie się rozwijają. W kwietniu 2024 roku wydano decyzję lokalizacyjną dotycząca terminalu kontenerowego w Świnoujściu, który ma szansę powstać do końca 2028 roku. Zdaniem ekspertów szczególnie ważnym elementem rozwoju portów, podobnie jak w przypadku innych portów w Polsce, jest transport kolejowy i w tym zakresie inwestycje są szczególnie potrzebne. – To nasza pięta achillesowa – przyznaje Rafał Zahorski, pełnomocnik zarządu Morskich Portów Szczecin i Świnoujście ds. rozwoju.

Polityka

Projekt UE zyskuje wymiar militarny. Wojna w Ukrainie na nowo rozbudziła dyskusję o wspólnej europejskiej armii

Wspólna europejska armia na razie nie istnieje, a w praktyce obronność to wyłączna odpowiedzialność państw członkowskich UE. Jednak wybuch wojny w Ukrainie, tuż za wschodnią granicą, na nowo rozbudził europejską dyskusję o potrzebie posiadania własnego potencjału militarnego. Jak niedawno wskazał wicepremier i minister obrony narodowej Władysław Kosiniak-Kamysz, Europa powinna mieć własne siły szybkiego reagowania i powołać komisarza ds. obronności, ponieważ stoi obecnie w obliczu największych wyzwań od czasu zakończenia II wojny światowej. – Musimy zdobyć własną siłę odstraszania i zwiększać wydatki na obronność – podkreśla europoseł Janusz Lewandowski.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.