Komunikaty PR

OneDayMore rozpoczyna współpracę z Uniwersytetem Przyrodniczym w Poznaniu

2021-12-22  |  16:00
Biuro prasowe
Kontakt
Biuro prasowe
Attention Marketing

ul. Ogrodowa 58
00-876 Warszawa
m.sokolowski|attentionmarketing.pl| |m.sokolowski|attentionmarketing.pl
795520960
attentionmarketing.pl/

Producent zdrowej żywności - OneDayMore oraz Uniwersytet Przyrodniczy w Poznaniu podpisali umowę o współpracy na płaszczyźnie naukowej, badawczej i dydaktycznej. Celem partnerstwa jest wykorzystanie zaplecza, możliwości i doświadczeń obu organizacji na rzecz rozwoju innowacyjnych technologii oraz kształcenia odpowiedzialnych kadr w sektorze spożywczym.

 

Porozumienie zawarte między OneDayMore a Uniwersytetem Przyrodniczym w Poznaniu, przewiduje wzajemną współpracę w obszarach tematycznych wspólnych uczelni oraz profilowi działalności firmy. Obie strony deklarują chęć wymiany wiedzy i doświadczeń z zakresu innowacyjnych technologii oraz biznesu, która w przyszłości może pomóc w opracowywaniu nowych, roślinnych produktów marki.

 

Zaplanowane jest także podejmowanie wspólnych inicjatyw badawczych, wdrożeniowych i aplikacyjnych. W ramach partnerstwa OneDayMore będzie zaangażowane w realizację programu praktyk oraz staży dla studentów związanych z realizowaniem prac dyplomowych. Partnerstwo przewiduje też wspólny udział w targach, konferencjach naukowych, wykładach otwartych oraz warsztaty z praktykami biznesu dla studentów, prowadzonych przez specjalistów OneDayMore. Celem tych działań jest przygotowanie studentów do podjęcia pierwszej pracy, poprzez nabywanie wcześniejszego doświadczenia w jednej z najbardziej dynamicznych branż, w czasach o dużej zmienności rynkowej.


Współpraca ma dotyczyć także przedsięwzięć promocyjnych i informacyjnych dotyczących oferty edukacyjnej i naukowej oraz umożliwienie realizacji kampanii wizerunkowych dotyczących profilu działalności firmy na Uniwersytecie. Marka będzie miała możliwość zasięgania opinii naukowych i eksperckich wśród wykwalifikowanej kadry Uniwersytetu Przyrodniczego i współpracy projektowej z kołami naukowymi uczelni.

 

- Na całym świecie następuje znacząca zmiana kierunku odżywiania, a rozwój badań i technologii pozwala eksplorować zupełnie nowe metody wykorzystania roślinnych surowców. Podpisanie umowy z tak renomowaną uczelnią otwiera przed nami nowe możliwości. Mamy nadzieję, że wzajemna wymiana wiedzy między naszym zapleczem technologicznym oraz zapleczem akademickim i laboratoryjnym Uniwersytetu zaowocuje nieszablonowymi rozwiązaniami. – mówi Dariusz Haraj, CEO OneDayMore.


Podpisanie umowy miało miejsce w siedzibie Uniwersytetu Przyrodniczego w Poznaniu, w dniu 21 grudnia 2021 roku. Ze strony uczelni dokonał go prof. dr hab. Piotr Ślósarz, prorektor ds. studiów, z kolei firmę OneDayMore reprezentował jej właściciel i prezes, Dariusz Haraj. Osobą odpowiedzialną za nadzór projektu po stronie OneDayMore będzie Bartosz Growiec, kierownik Działu Badań i Rozwoju.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Attention Marketing
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Przemysł spożywczy Smak zaczyna się od mięsa Biuro prasowe
2024-12-30 | 15:20

Smak zaczyna się od mięsa

W nowej kampanii marketingowej firma Sokołów skupia się na wysokiej jakości swojego surowca i produktów. – W Sokołowie wiemy, że smak zaczyna się od mięsa –
Przemysł spożywczy Dlaczego na świątecznych stołach zostaje tyle jedzenia?
2024-12-20 | 01:00

Dlaczego na świątecznych stołach zostaje tyle jedzenia?

Ponad 60 proc. polskich gospodarstw domowych przyznaje, że po świętach zostaje im nadmiar jedzenia – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie sieci Netto[1]. Choć większość
Przemysł spożywczy „Herbapol. We współpracy z naturą.”
2024-12-19 | 11:27

„Herbapol. We współpracy z naturą.”

Jej założeniem jest pokazanie, że marka Herbapol, która poszczycić się może bogatą wiedzą i wieloletnim doświadczeniem w zakresie ziół i owoców, jednocześnie

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Konsumenci w sieci narażeni na długą listę manipulacyjnych praktyk sprzedażowych. Zagraniczne platformy wymykają się unijnym regulacjom

Wraz z pojawieniem się na polskim i europejskim rynku platform sprzedażowych spoza UE rośnie też liczba przypadków stosowania tzw. dark patterns, czyli manipulacyjnych technik sprzedażowych. Nowe regulacje UE – w tym rozporządzenie w sprawie jednolitego rynku usług cyfrowych oraz akt o usługach cyfrowych – mają lepiej chronić przed nimi konsumentów, a podmiotom stosującym takie praktyki będą grozić wysokie kary finansowe. Problemem wciąż pozostaje jednak egzekwowanie tych przepisów od zagranicznych platform, które wymykają się europejskim regulacjom. – To jest w tej chwili bardzo duże wyzwanie dla całego rynku cyfrowego, że w praktyce regulacje nie dotyczą w takim samym stopniu wszystkich graczy – mówi Teresa Wierzbowska, prezeska Związku Pracodawców Prywatnych Mediów.

Fundusze unijne

Europejscy młodzi twórcy w centrum polskiej prezydencji w Radzie UE. Potrzebne nowe podejście do wsparcia ich karier

Wsparcie startu kariery młodych artystów i debata nad regulacjami dla sektora audiowizualnego, które będą odpowiadać zmieniającej się rzeczywistości technologicznej – to dwa priorytety polskiej prezydencji w Radzie UE z zakresu kultury. Najbliższe półrocze będzie także okazją do promocji polskich twórców w państwach członkowskich i kandydujących, a współpraca z artystami z innych krajów ma pokazać, że kultura może łączyć i być platformą dialogu międzynarodowego.

Ochrona środowiska

Tylko 1 proc. zużytych tekstyliów jest przetwarzanych. Selektywna zbiórka może te statystyki poprawić

Wraz z nowymi przepisami dotyczącymi gospodarki odpadami od stycznia 2025 roku gminy w Polsce wprowadziły selektywną zbiórkę zużytych tekstyliów. To oznacza, że przykładowo zniszczonych ubrań nie można już wyrzucić do frakcji zmieszane. Część gmin wprowadza ułatwienia dla mieszkańców w postaci dodatkowych kontenerów. W innych mieszkańcy będą musieli samodzielnie dostarczyć tekstylia do punktów selektywnej zbiórki odpadów komunalnych (PSZOK).

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.