Komunikaty PR

OneDayMore rozpoczyna współpracę z Uniwersytetem Przyrodniczym w Poznaniu

2021-12-22  |  16:00
Biuro prasowe
Kontakt
Biuro prasowe
Attention Marketing

ul. Ogrodowa 58
00-876 Warszawa
m.sokolowski|attentionmarketing.pl| |m.sokolowski|attentionmarketing.pl
795520960
attentionmarketing.pl/

Producent zdrowej żywności - OneDayMore oraz Uniwersytet Przyrodniczy w Poznaniu podpisali umowę o współpracy na płaszczyźnie naukowej, badawczej i dydaktycznej. Celem partnerstwa jest wykorzystanie zaplecza, możliwości i doświadczeń obu organizacji na rzecz rozwoju innowacyjnych technologii oraz kształcenia odpowiedzialnych kadr w sektorze spożywczym.

 

Porozumienie zawarte między OneDayMore a Uniwersytetem Przyrodniczym w Poznaniu, przewiduje wzajemną współpracę w obszarach tematycznych wspólnych uczelni oraz profilowi działalności firmy. Obie strony deklarują chęć wymiany wiedzy i doświadczeń z zakresu innowacyjnych technologii oraz biznesu, która w przyszłości może pomóc w opracowywaniu nowych, roślinnych produktów marki.

 

Zaplanowane jest także podejmowanie wspólnych inicjatyw badawczych, wdrożeniowych i aplikacyjnych. W ramach partnerstwa OneDayMore będzie zaangażowane w realizację programu praktyk oraz staży dla studentów związanych z realizowaniem prac dyplomowych. Partnerstwo przewiduje też wspólny udział w targach, konferencjach naukowych, wykładach otwartych oraz warsztaty z praktykami biznesu dla studentów, prowadzonych przez specjalistów OneDayMore. Celem tych działań jest przygotowanie studentów do podjęcia pierwszej pracy, poprzez nabywanie wcześniejszego doświadczenia w jednej z najbardziej dynamicznych branż, w czasach o dużej zmienności rynkowej.


Współpraca ma dotyczyć także przedsięwzięć promocyjnych i informacyjnych dotyczących oferty edukacyjnej i naukowej oraz umożliwienie realizacji kampanii wizerunkowych dotyczących profilu działalności firmy na Uniwersytecie. Marka będzie miała możliwość zasięgania opinii naukowych i eksperckich wśród wykwalifikowanej kadry Uniwersytetu Przyrodniczego i współpracy projektowej z kołami naukowymi uczelni.

 

- Na całym świecie następuje znacząca zmiana kierunku odżywiania, a rozwój badań i technologii pozwala eksplorować zupełnie nowe metody wykorzystania roślinnych surowców. Podpisanie umowy z tak renomowaną uczelnią otwiera przed nami nowe możliwości. Mamy nadzieję, że wzajemna wymiana wiedzy między naszym zapleczem technologicznym oraz zapleczem akademickim i laboratoryjnym Uniwersytetu zaowocuje nieszablonowymi rozwiązaniami. – mówi Dariusz Haraj, CEO OneDayMore.


Podpisanie umowy miało miejsce w siedzibie Uniwersytetu Przyrodniczego w Poznaniu, w dniu 21 grudnia 2021 roku. Ze strony uczelni dokonał go prof. dr hab. Piotr Ślósarz, prorektor ds. studiów, z kolei firmę OneDayMore reprezentował jej właściciel i prezes, Dariusz Haraj. Osobą odpowiedzialną za nadzór projektu po stronie OneDayMore będzie Bartosz Growiec, kierownik Działu Badań i Rozwoju.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Attention Marketing
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Przemysł spożywczy Zapewnienia bezpieczeństwa żywieniowego wyzwaniem Światowego Dnia Ludności Biuro prasowe
2024-07-11 | 10:00

Zapewnienia bezpieczeństwa żywieniowego wyzwaniem Światowego Dnia Ludności

39% dorosłych Polaków i 41% matek w imieniu swoich dzieci deklaruje zaangażowanie w ograniczenie zmian klimatycznych[1] – wynika z badania „Talerz Polaka – Nawyki
Przemysł spożywczy Z jakimi wyzwaniami mierzą się producenci czekolady?
2024-07-10 | 17:00

Z jakimi wyzwaniami mierzą się producenci czekolady?

  Nadchodzący Dzień Czekolady (7 lipca) jest doskonałą okazją do refleksji nad podejmowaniem bardziej zrównoważonych i proekologicznych praktyk w całym łańcuchu
Przemysł spożywczy DANONE w grupie ekspertów tworzących normy ISO
2024-07-09 | 16:40

DANONE w grupie ekspertów tworzących normy ISO

Grupa spółek DANONE dołączyła do Komitetu Technicznego Polskiego Komitetu Normalizacyjnego. Tym samym stała się częścią Międzynarodowej Organizacji Normalizacyjnej (ISO[1]) i

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Konkurs Polskie Branży PR

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Ochrona środowiska

Polska wciąż bez strategii transformacji energetyczno-klimatycznej. Zaktualizowanie dokumentów mogłoby przyspieszyć i uporządkować ten proces

Prace nad nowym Krajowym planem w dziedzinie energii i klimatu powinny, zgodnie z unijnymi zobowiązaniami, zakończyć się w czerwcu br., ale do tej pory nie trafił on do konsultacji społecznych. Trzydzieści organizacji branżowych i społecznych zaapelowało do Ministerstwa Klimatu i Środowiska o przyspieszenie prac nad dokumentem i jego rzetelne konsultacje. Jak podkreśliły, nie powinien on być rozpatrywany tylko jako obowiązek do wypełnienia, lecz również jako szansa na przyspieszenie i uporządkowanie procesu transformacji energetyczno-klimatycznej w kraju. Polska pozostaje jedynym państwem w UE, który nie przedstawił długoterminowej strategii określającej nasz wkład w osiągnięcie neutralności klimatycznej UE do 2050 roku.

Bankowość

Firmy mogą się już ubiegać o fundusze z nowej perspektywy. Opcji finansowania jest wiele, ale nie wszystkie przedsiębiorstwa o tym wiedzą

Dla polskich firm środki UE są jedną z najchętniej wykorzystywanych form finansowania inwestycji i projektów rozwojowych. W bieżącej perspektywie finansowej na lata 2021–2027 Polska pozostanie jednym z największych beneficjentów funduszy z polityki spójności – otrzyma łącznie ok. 170 mld euro, z których duża część trafi właśnie do krajowych przedsiębiorstw. Na to nakładają się również środki z KPO i programów ramowych zarządzanych przez Komisję Europejską. Możliwości finansowania jest wiele, ale nie wszystkie firmy wiedzą, gdzie i jak ich szukać. Tutaj eksperci widzą zadanie dla banków.

Ochrona środowiska

Biznes chętnie inwestuje w OZE. Fotowoltaika na własnym gruncie najchętniej wybieranym rozwiązaniem

Możliwości związanych z inwestowaniem w zieloną energię jest bardzo dużo, jednak to fotowoltaika na własnych gruntach jest najchętniej wybieranym przez biznes rozwiązaniem OZE. Specjaliści zwracają uwagę, że wydłużył się okres zwrotu z takiej inwestycji, mimo tego nadal jest atrakcyjny, szczególnie w modelu PV-as-a-service. Dlatego też firm inwestujących w produkcję energii ze słońca może wciąż przybywać.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.