Komunikaty PR

OneDayMore stawia na białko grochu i dyni

2021-06-09  |  16:30
Biuro prasowe
Kontakt
Maciek Sokołowski
Attention Marketing

Al. Jerozolimskie 92
00-807 Warszawa
m.sokolowski|attentionmarketing.pl| |m.sokolowski|attentionmarketing.pl
795520960
attentionmarketing.pl/

W odpowiedzi na duży wzrost zainteresowania dietą roślinną producenci żywności szukają rozwiązań, które sprostają oczekiwaniom wegetarian, wegan, a także osób, które włączają roślinne zamienniki mięsa do diety jedynie jako dodatkową opcję w swoim menu. Konsumenci mogą wybierać spośród produktów bazujących na warzywach, kaszach i roślinach strączkowych (głównie białku soi). Pojawiają się też coraz mniej oczywiste propozycje, bazujące na białku grzybów, czy wodorostów. Wkrótce do sprzedaży trafią roślinne zamienniki mięsa na bazie grochu i z dodatkiem białka dyni od OneDayMore.


Od dawna wiadomo, że nasze zdrowie uzależnione jest od obecności w diecie roślin. O tym, jak ważnym składnikiem zrównoważonej diety są rośliny, potwierdza chociażby zalecenie Światowej Organizacji Zdrowia (WHO), zachęcające do tego, by spożywać 400 g warzyw i owoców dziennie. W efekcie zachodzących obecnie zmian społecznych i świadomościowych, do zdrowotnych i etycznych pobudek ograniczania mięsa w diecie doszły też kwestie środowiskowe i rosnąca wrażliwość na zmiany klimatyczne. Jak pokazuje raport Roślinnie jemy (panel Ariadna) fleksitarianizm, czyli ograniczanie jedzenia mięsa do minimum, ma się w Polsce coraz lepiej. To też często pierwszy krok do całkowitego wykluczenia z diety produktów mięsnych, faza przejściowa do wegetarianizmu i weganizmu.

 

- Obserwujemy duży wzrost zainteresowania konsumentów dietą roślinną. Ludzie stają się bardziej świadomi swoich codziennych wyborów i to właśnie ta grupa ma największy wpływ na rozwój kategorii roślinnych zamienników mięsa. Jednakże swoją nowość dedykujemy osobom, którymi motywują względy zdrowotne, dobrostan planety, ale także chęć urozmaicenia standardowej diety. – wskazuje Dariusz Haraj, CEO OneDayMore.

 

Roślinne zamienniki mięsa od OneDayMore wejdą na rynek jesienią br. Dostępne w formie burgerów, mielonego, kiełbasek i klopsików będą miały w 100 procentach roślinny skład, a ich bazą będzie białko grochu oraz dodatek białka dyni. Jak deklaruje producent – produkty będą wolne od soi i pszenicy.

 

- Na potrzeby stworzenia unikalnych receptur produktów uruchomiliśmy Laboratorium roślinnych smaków, gdzie doświadczony zespół ma do dyspozycji nowoczesne zaplecze sprzętowe, pozwalające na osiągniecie nawet najbardziej ambitnych założeń. Białko zawarte w naszych produktach pochodzi głównie z grochu, co na ten moment, wyróżnia nas na tle konkurencji. Naszej pasji tworzenia roślinnych zamienników mięsa towarzyszy idea, że codzienne wybory żywieniowe wpływają nie tylko na nas, ale i na planetę. To siła
napędowa wszystkich naszych pomysłów i misja, która daje nam energię do poszukiwania nowych, jeszcze lepszych formuł roślinnych przysmaków OneDayMore. – dodaje Dariusz Haraj, CEO OneDayMore.

 

Według raportu Roślinnie Jemy (panel Adriana) ponad 41 proc. Polaków deklaruje, że przy wyborze roślinnych zamienników mięsa ważnym aspektem jest dla nich wartość odżywcza, w tym poziom białka.

 

Jak podkreśla Dominika Kowalewska, kierownik ds. badań i rozwoju produktów OneDayMore – Receptury naszych produktów są efektem inspiracji potrzebami konsumentów i pasji tworzenia nowych smaków i formuł. Roślinne zamienniki mięsa OneDayMore odznaczają się wysoką zawartością białka, są źródłem błonnika pokarmowego oraz żelaza i witaminy B12 (składników często deficytowych w dietach roślinnych). Co więcej, nasze burgery, mielone, kiełbaski i klopsiki wizualnie do złudzenia przypominają tradycyjne, mięsne odpowiedniki i w podobny sposób można je wykorzystywać w kuchni, szybko przygotowując smaczne oraz pożywne danie obiadowe lub kolację, o czym konsumenci będą mogli się przekonać już wkrótce.

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Przemysł spożywczy VEGETA przyprawą numer 1 na rynku europejskim Biuro prasowe
2024-05-09 | 01:00

VEGETA przyprawą numer 1 na rynku europejskim

VEGETA liderem w Europie [1] Marka VEGETA od 65 lat jest obecna na polskim rynku i towarzyszy konsumentom w codziennym przygotowywaniu posiłków. VEGETA Uniwersalna, to znana mieszanka
Przemysł spożywczy Wiosenne nowości WSP „Społem”
2024-05-08 | 01:00

Wiosenne nowości WSP „Społem”

Na sklepowe półki trafiły dwa nowe sosy produkowane przez WSP „Społem”. Sos Kielecki prażona cebulka oraz Sos Kielecki sałatkowy z oliwkami idealnie komponują się z
Przemysł spożywczy Queris rozpoczyna kampanię MESOZOIK. Nowa era produkcji
2024-05-07 | 13:30

Queris rozpoczyna kampanię "MESOZOIK. Nowa era produkcji"

Producent i dostawca systemu Queris MES oraz innych rozwiązań dla produkcji, rozpoczął szeroką kampanię kierowaną do producentów branży spożywczej i FMCG. W ramach działań

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Ochrona środowiska

Rząd chce negocjować z Komisją Europejską wydłużenie terminu KPO. Czas na wydatkowanie większości środków upływa w 2026 roku

W związku z prawie trzyletnim opóźnieniem w implementacji Krajowego Planu Odbudowy koalicyjny rząd przeprowadził na początku br. jego rewizję. Nowa wersja jest już w ok. 80 proc. uzgodniona z Komisją Europejską, a cały ten proces może się zakończyć  w wakacje – poinformowała w tym tygodniu ministra funduszy i polityki regionalnej Katarzyna Pełczyńska-Nałęcz. Jednocześnie rząd planuje rozpocząć z KE negocjacje dotyczące przedłużenia terminu zakończenia KPO, ponieważ czas na wydatkowanie większości środków upływa w 2026 roku.

Problemy społeczne

Blisko co piąta firma zamierza ograniczać zatrudnienie. W dużej mierze to wynik niepewności gospodarczej i rosnących kosztów pracowniczych

Z danych GUS wynika, że pod koniec marca 159 firm w Polsce ogłosiło plany zwolnień grupowych łącznie 17 tys. pracowników. Badania koniunktury wskazują, że wśród przedsiębiorców przeważają nastroje pozytywne, jednak zdecydowanie więcej z nich planuje ograniczenie zatrudnienia niż jego wzrost. – Nie jest to jeszcze zapowiedź armagedonu, ale warto się zastanowić, z czego to wynika. W dużej mierze to efekt rosnących kosztów prowadzenia biznesu i spowolnienia gospodarczego – ocenia dr hab. Jacek Męcina, prof. UW i doradca zarządu Konfederacji Lewiatan.

Regionalne - Śląskie

Od kopalni węgla do kopalni pomysłów. Katowice i metropolia chcą być liderami innowacji

Jeszcze dwie dekady temu Katowice i inne miasta Górnośląsko-Zagłębiowskiej Metropolii kojarzyły się głównie z przemysłem wydobywczym węgla kamiennego i licznymi problemami związanymi z transformacją gospodarczą, które bardzo mocno dotykały kopalnie i cały przemysł ciężki. Od tego czasu wiele się zmieniło. Największe miasto aglomeracji górnośląskiej stawia na innowacyjne trendy w gospodarce, m.in. branżę gamingową, i kreuje się na miejsce spotkań. Dobrym przykładem może być Europejski Kongres Gospodarczy, który odbył się w Katowicach już po raz 16.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.