Komunikaty PR

Orbit® odświeża swój look!

2022-06-22  |  16:30
Biuro prasowe

Marka zdecydowała się na zmianę identyfikacji wizualnej. Obejmuje ona zarówno odświeżenie dotychczasowego logotypu, jak i metamorfozę designu opakowań wszystkich dostępnych na polskim rynku bezcukrowych gum i miętusów Orbit®. Produkty w nowej odsłonie można już znaleźć na sklepowych półkach. Od czerwca odświeżenie marki jest też wspierane intensywną kampanią reklamową. 

Prawdziwe piękno płynie z różnorodności. Marka Orbit® poprzez odświeżone opakowania zachęca do odzyskania swojego błysku. Nowy wygląd produktów to połączenie najnowszych trendów i preferencji konsumentów, a także utrzymanie budowanej przez lata tożsamości marki. Cała identyfikacja wizualna została uproszczona, dzięki czemu jest bardziej wyrazista, a produkty lepiej zauważalne na sklepowych półkach. Dodatkowo proste, wyraziste logo 2D lepiej sprawdza się też w przestrzeni cyfrowej. To ważne, ponieważ marka Orbit® aktywnie dociera do młodych ludzi za pomocą niestandardowych działań marketingowych, między innymi dzięki aktywnemu zaangażowaniu w świat e-sportu. Teraz chce być jeszcze bliżej swoich konsumentów również dzięki warstwie wizualnej produktów. 

Logo i opakowania bezcukrowych gum do żucia i miętusów marki Orbit® przeszły prawdziwą metamorfozę. Nowy minimalistyczny wygląd łączy nowoczesny styl z naszym wieloletnim dziedzictwem. W ten sposób odpowiadamy na oczekiwania konsumentów i pokazujemy, że o zdrowie zębów można dbać przyjemnie i stylowo. Mamy nadzieję, że odświeżony design pozwoli naszym produktom dotrzeć do młodszych odbiorców, ale przypadnie do gustu również konsumentom, którzy są z nami od lat - mówi Piotr Kaznowski, Dyrektor Zarządzania Kategorią i Marketingu, Mars Wrigley Polska.

Zmiana identyfikacji wizualnej marki od czerwca jest wspierana wielokanałowymi działaniami reklamowymi. Cała aktywacja skupia się wokół wizerunkowej metamorfozy zachęcającej do podkreślenia swojej osobowości i wyrażania jej poprzez styl. Pod hasłem: „Odkryj nowy, świeży look” będzie ją można zobaczyć w Internecie oraz na nośnikach w kinach i na ulicach w blisko 50 polskich miastach. „Świeży look” Orbit® promują znani z ubiegłorocznej aktywacji marki uczestnicy 10 edycji „Top Model” – Dominika Wysocka i Arek Pydych.

Dodatkowo produkty Orbit w nowej odsłonie będzie też można zobaczyć w znanych już widzom kopiach telewizyjnych oraz online video.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Przemysł spożywczy Smak zaczyna się od mięsa Biuro prasowe
2024-12-30 | 15:20

Smak zaczyna się od mięsa

W nowej kampanii marketingowej firma Sokołów skupia się na wysokiej jakości swojego surowca i produktów. – W Sokołowie wiemy, że smak zaczyna się od mięsa –
Przemysł spożywczy Dlaczego na świątecznych stołach zostaje tyle jedzenia?
2024-12-20 | 01:00

Dlaczego na świątecznych stołach zostaje tyle jedzenia?

Ponad 60 proc. polskich gospodarstw domowych przyznaje, że po świętach zostaje im nadmiar jedzenia – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie sieci Netto[1]. Choć większość
Przemysł spożywczy „Herbapol. We współpracy z naturą.”
2024-12-19 | 11:27

„Herbapol. We współpracy z naturą.”

Jej założeniem jest pokazanie, że marka Herbapol, która poszczycić się może bogatą wiedzą i wieloletnim doświadczeniem w zakresie ziół i owoców, jednocześnie

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Polityka

Infrastruktura

Senat zajmie się ustawą o jawności cen lokali na sprzedaż. W praktyce ustawa obejmie tylko 12 proc. rynku

Ustawa o jawności cen miała na celu ułatwić klientowi szybkie sprawdzenie aktualnych cen mieszkań i lepsze zrozumienie oferty dewelopera. Przedstawiciele branży mówią wprost: idea ustawy jest słuszna, jednak kształt, jaki przybrała w praktyce, podobnie jak tryb jej uchwalenia, budzi już niepokój. Błyskawiczny tryb procedowania sprawił, że powstała ustawa, która obejmie 12,4 proc. rynku. Zdaniem Polskiego Związku Firm Deweloperskich ostatnią deską ratunku, by poprawić ten akt, jest Senat, który zajmie się nim już podczas wtorkowego posiedzenia komisji infrastruktury.

Handel

Dzięki sztucznej inteligencji przesyłki mogą trafiać do klientów tego samego dnia. Liczba takich dostaw w Amazon znacząco rośnie

Prognozy rynkowe wskazują, że wart ok. 10 mld dol. globalny rynek dostaw realizowanych jednego dnia będzie w kolejnych latach dynamicznie rosnąć. Wpływają na to przede wszystkim oczekiwania konsumentów co do szybkich i terminowych doręczeń. Zarówno firmy kurierskie, jak i sklepy internetowe coraz mocniej inwestują w ten trend. W Amazon opcja Same-Day Delivery jest już możliwa w 135 lokalizacjach w Europie, a w tym roku przybędzie 20 kolejnych. W I kwartale br. Amazon dostarczył w tym trybie o 80 proc. paczek więcej niż przed rokiem. Głównie były to produkty z kategorii niezbędnych przedmiotów codziennego użytku.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.