Orientalna rewolucja – cztery nowe sosy Fanex

Biuro Prasowe
Fanex
Radonice 5A
05-870 Błonie
biuro_prasowe|fanex.pl| |biuro_prasowe|fanex.pl
+48 22 47 10 444
www.fanex.pl
Fanex – polski lider w produkcji sosów dla branży HoReCa, wprowadził do swojej oferty cztery zupełnie nowe produktu dedykowane kuchni orientalnej. Sos Pad Thai, Seczuański, Teryiaki oraz Mango-Jalapeno, to kulinarna wycieczka w głąb Azji i tamtejszych wyrazistych, niezwykle charakterystycznych smaków. Sosy są już dostępne w ofercie producenta.
Nowe orientalne sosy Fanex to dodatki spożywcze oparte o starannie wyselekcjonowane składniki. Produkty skierowane są do szeroko rozumianej gastronomii i całego rynku HoReCa, ale ich zakupu mogą dokonać także klienci detaliczni, np. poprzez sklep internetowy marki.
Sos Pad Thai bez konserwantów to tajski sos Fanex inspirowany jednym z najpopularniejszych dań tajskiego street-foodu. Słodko-kwaśna kompozycja wytwarzana z sosu sojowego, pasty z tamaryndowca i cukru, znajdzie zastosowanie w nieograniczonej gamie dań azjatyckich.
Sos Seczuański to sos o charakterystycznym, ostrym smaku i ciekawej barwie. W jego niejednolitej strukturze, możemy wyczuć chrupiące kawałki papryki. Wytwarzany z sosu sojowego, cukru, koncentratu pomidorowego, aromatycznych przypraw oraz innych dodatków takich jak olej sezamowy, zafunduje klientom kulinarną wycieczkę w głąb środkowych Chin, gdzie królują ostre dania o kontrastowych połączeniach smakowych, które pobudzają do działania.
Sos Teriyaki bez konserwantów nawiązuje z kolei do dziedzictwa kulinarnej sztuki Japonii, która w dużej mierze polega na grillowaniu lub pieczeniu ryb i mięs. Prawdziwe teriyaki musi błyszczeć, a ten sos idealnie spełnia swoje zadanie, dodając jednocześnie unikalnego słodko-słonego smaku z delikatną nutą soku cytrynowego.
Sos Mango-Jalapeno to natomiast idealna równowaga pomiędzy słodyczą mango i pikantną energią jalapeno. Podkreśli charakter dań, nadając im jednocześnie zdecydowanego orzeźwienia w stylu orientalnym. To idealne dopełnienie mięs, ryb i owoców morza, a także wielu warzyw i sałatek.
Orientalne sosy Fanex możemy wykorzystywać do dań zarówno zimnych jak i gorących - serwując je jako dip od razu po otwarciu butelki, ale również jako bazę do przygotowania innych aromatycznych i nawiązujących do azjatyckiej kuchni sosów. Stanowić będą także doskonały dodatek do dań z woka, zarówno tych mięsnych, jak i warzywnych. Sprawdzą się również jako marynaty do mięs i ryb. Oczywiście nie powinniśmy ograniczać naszej wyobraźni kulinarnej i zamykać się na inne dania - niejednokrotnie spotykamy również i burgery, czy też inne serwowane na ciepło kanapki w stylu orientalnym.
- Kuchnia orientalna posiada w Polsce coraz większą rzeszę fanów. Polacy coraz bardziej lubią egzotyczne smaki z dalekich krajów, do których coraz częściej podróżują. Na restauracyjnej mapie Polski, przybywa również orientalnych konceptów z dalekiej Azji. W naszej nowej gamie sosów, widzimy ogromny potencjał – mówi Łukasz Lisowski, Ekspert ds. Gastronomii oraz Szef Kuchni Fanex.
***
Fanex jest polską firmą rodzinna z ponad 30 letnią tradycją. Specjalizuje się w produkcji sosów, przypraw oraz wielu dodatków gastronomicznych dla szerokorozumianej branży HoReCa.
Od momentu powstania firmy, smak leży u podstaw wszystkiego co robimy. Jesteśmy pasjonatami jakości i podczas tworzenia każdej receptury, wykorzystujemy surowce o najwyższych parametrach. Naszym celem jest produkcja wyrobów spożywczych o wyjątkowym i niezmiennie dobrym smaku. Aby tego dokonać, systematycznie inwestujemy w kulinarną sztukę tworzenia, wiedzę o smaku, jak również w najnowszą technologię produkcji. Kluczowe produkty Fanexu, zostały wielokrotnie wyróżnione nagrodami branżowymi oraz prestiżowymi certyfikatami jakości.
W naszej regularnej ofercie posiadamy około 300 kompozycji produktowych. Specjalizujemy się także w tworzeniu produktów na potrzeby marek własnych naszych kluczowych klientów. Na rynku gastronomicznym posiadamy renomę partnera, dla którego nie ma zadań nie do wykonania. Za dystrybucję produktów Fanex w Polsce, jak i za granicą, odpowiedzialny jest doświadczony oraz profesjonalny zespół regionalnych przedstawicieli handlowych, którzy do każdego Klienta podchodzą w indywidualny sposób.

Smak zaczyna się od mięsa

Dlaczego na świątecznych stołach zostaje tyle jedzenia?

„Herbapol. We współpracy z naturą.”
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Polityka

Rozszerzenie UE wśród priorytetów duńskiej prezydencji. Akcesja nowych państw może mieć znaczenie dla bezpieczeństwa i gospodarki
Z badania Eurobarometru wynika, że nieco ponad połowa Europejczyków (53 proc.) popiera dalsze rozszerzenie UE o nowe kraje. Dania, która 1 lipca obejmuje po Polsce przewodnictwo w Radzie UE, zapowiada, że będzie to jeden z jej priorytetów na najbliższe półrocze, nazywając rozszerzenie „geopolityczną koniecznością” kluczową dla stabilizacji Europy.
Transport
Kończą się konsultacje Planu Społeczno-Klimatycznego. 2,4 mld euro trafi na sektor transportu po 2026 roku

Dobiegają końca konsultacje społeczne Planu Społeczno-Klimatycznego, tzw. KPO2, który ma być podstawą do wypłaty środków z nowego instrumentu finansowego Unii Europejskiej – Społecznego Funduszu Klimatycznego. Ministerstwo Funduszy i Polityki Regionalnej zapowiada, że mają one trafić m.in. na walkę z tzw. ubóstwem transportowym, łagodzenie skutków wprowadzenia ETS2 i unowocześnienie kolei, które stanowi ogromne wyzwanie.
Handel
Polski e-commerce rośnie w siłę. Konsumentów przyciągają przede wszystkim promocje

Rynek e-commerce w Polsce jest już wart ok. 152 mld zł. Rośnie zarówno częstotliwość zakupów, jak i średnia wartość koszyka – wynika z raportu Strategy&. Polacy doceniają wygodę zakupów przez internet, szybką dostawę i łatwy zwrot. Coraz częściej zwracają też uwagę na cenę i chętnie korzystają z promocji. To właśnie ten trend wykorzystuje Amazon.pl, organizując co roku festiwal z okazji Prime Day. W tym roku zaplanowano go po raz pierwszy aż na cztery dni: 8–11 lipca, a nie dwa jak w poprzednich latach.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.