Orientalna rewolucja – cztery nowe sosy Fanex

Biuro Prasowe
Fanex
Radonice 5A
05-870 Błonie
biuro_prasowe|fanex.pl| |biuro_prasowe|fanex.pl
+48 22 47 10 444
www.fanex.pl
Fanex – polski lider w produkcji sosów dla branży HoReCa, wprowadził do swojej oferty cztery zupełnie nowe produktu dedykowane kuchni orientalnej. Sos Pad Thai, Seczuański, Teryiaki oraz Mango-Jalapeno, to kulinarna wycieczka w głąb Azji i tamtejszych wyrazistych, niezwykle charakterystycznych smaków. Sosy są już dostępne w ofercie producenta.
Nowe orientalne sosy Fanex to dodatki spożywcze oparte o starannie wyselekcjonowane składniki. Produkty skierowane są do szeroko rozumianej gastronomii i całego rynku HoReCa, ale ich zakupu mogą dokonać także klienci detaliczni, np. poprzez sklep internetowy marki.
Sos Pad Thai bez konserwantów to tajski sos Fanex inspirowany jednym z najpopularniejszych dań tajskiego street-foodu. Słodko-kwaśna kompozycja wytwarzana z sosu sojowego, pasty z tamaryndowca i cukru, znajdzie zastosowanie w nieograniczonej gamie dań azjatyckich.
Sos Seczuański to sos o charakterystycznym, ostrym smaku i ciekawej barwie. W jego niejednolitej strukturze, możemy wyczuć chrupiące kawałki papryki. Wytwarzany z sosu sojowego, cukru, koncentratu pomidorowego, aromatycznych przypraw oraz innych dodatków takich jak olej sezamowy, zafunduje klientom kulinarną wycieczkę w głąb środkowych Chin, gdzie królują ostre dania o kontrastowych połączeniach smakowych, które pobudzają do działania.
Sos Teriyaki bez konserwantów nawiązuje z kolei do dziedzictwa kulinarnej sztuki Japonii, która w dużej mierze polega na grillowaniu lub pieczeniu ryb i mięs. Prawdziwe teriyaki musi błyszczeć, a ten sos idealnie spełnia swoje zadanie, dodając jednocześnie unikalnego słodko-słonego smaku z delikatną nutą soku cytrynowego.
Sos Mango-Jalapeno to natomiast idealna równowaga pomiędzy słodyczą mango i pikantną energią jalapeno. Podkreśli charakter dań, nadając im jednocześnie zdecydowanego orzeźwienia w stylu orientalnym. To idealne dopełnienie mięs, ryb i owoców morza, a także wielu warzyw i sałatek.
Orientalne sosy Fanex możemy wykorzystywać do dań zarówno zimnych jak i gorących - serwując je jako dip od razu po otwarciu butelki, ale również jako bazę do przygotowania innych aromatycznych i nawiązujących do azjatyckiej kuchni sosów. Stanowić będą także doskonały dodatek do dań z woka, zarówno tych mięsnych, jak i warzywnych. Sprawdzą się również jako marynaty do mięs i ryb. Oczywiście nie powinniśmy ograniczać naszej wyobraźni kulinarnej i zamykać się na inne dania - niejednokrotnie spotykamy również i burgery, czy też inne serwowane na ciepło kanapki w stylu orientalnym.
- Kuchnia orientalna posiada w Polsce coraz większą rzeszę fanów. Polacy coraz bardziej lubią egzotyczne smaki z dalekich krajów, do których coraz częściej podróżują. Na restauracyjnej mapie Polski, przybywa również orientalnych konceptów z dalekiej Azji. W naszej nowej gamie sosów, widzimy ogromny potencjał – mówi Łukasz Lisowski, Ekspert ds. Gastronomii oraz Szef Kuchni Fanex.
***
Fanex jest polską firmą rodzinna z ponad 30 letnią tradycją. Specjalizuje się w produkcji sosów, przypraw oraz wielu dodatków gastronomicznych dla szerokorozumianej branży HoReCa.
Od momentu powstania firmy, smak leży u podstaw wszystkiego co robimy. Jesteśmy pasjonatami jakości i podczas tworzenia każdej receptury, wykorzystujemy surowce o najwyższych parametrach. Naszym celem jest produkcja wyrobów spożywczych o wyjątkowym i niezmiennie dobrym smaku. Aby tego dokonać, systematycznie inwestujemy w kulinarną sztukę tworzenia, wiedzę o smaku, jak również w najnowszą technologię produkcji. Kluczowe produkty Fanexu, zostały wielokrotnie wyróżnione nagrodami branżowymi oraz prestiżowymi certyfikatami jakości.
W naszej regularnej ofercie posiadamy około 300 kompozycji produktowych. Specjalizujemy się także w tworzeniu produktów na potrzeby marek własnych naszych kluczowych klientów. Na rynku gastronomicznym posiadamy renomę partnera, dla którego nie ma zadań nie do wykonania. Za dystrybucję produktów Fanex w Polsce, jak i za granicą, odpowiedzialny jest doświadczony oraz profesjonalny zespół regionalnych przedstawicieli handlowych, którzy do każdego Klienta podchodzą w indywidualny sposób.

Smak zaczyna się od mięsa

Dlaczego na świątecznych stołach zostaje tyle jedzenia?

„Herbapol. We współpracy z naturą.”
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Problemy społeczne

Ślązacy wciąż nie są uznani za mniejszość etniczną. Temat języka śląskiego wraca do debaty publicznej i prac parlamentarnych
W Polsce 600 tys. osób deklaruje narodowość śląską, a 460 tys. mówi po śląsku. Kwestia uznania etnolektu śląskiego za język regionalny od lat wzbudza żywe dyskusje. Zwolennicy zmiany statusu języka śląskiego najbliżej celu byli w 2024 roku, ale nowelizację ustawy o mniejszościach narodowych i etnicznych zablokowało prezydenckie weto. Ostatnio problem wybrzmiał podczas debaty w Parlamencie Europejskim, ale zdaniem Łukasza Kohuta z PO na forum UE również trudna jest walka o prawa mniejszości etnicznych i językowych.
Transport
Polacy z niejednoznacznymi opiniami na temat autonomicznych pojazdów. Wiedzą o korzyściach, ale zgłaszają też obawy

Polacy widzą w pojazdach autonomicznych szansę na poprawę bezpieczeństwa na drogach i zwiększenie mobilności osób starszych czy z niepełnosprawnościami. Jednocześnie rozwojowi technologii AV towarzyszą obawy, m.in. o utratę kontroli nad pojazdem czy o większą awaryjność niż w przypadku tradycyjnych aut – wynika z prowadzonych przez Łukasiewicz – PIMOT badań na temat akceptacji społecznej dla AV. Te obawy wskazują, że rozwojowi technologii powinna także towarzyszyć edukacja, zarówno kierowców, jak i pasażerów. Eksperci mówią także o konieczności transparentnego informowania o możliwościach i ograniczeniach AV.
Prawo
70 proc. Polaków planuje wyjazd na urlop w sezonie letnim 2025. Do łask wracają wakacje last minute

Ponad 70 proc. Polaków planuje wyjechać na urlop w sezonie letnim, czyli między końcem czerwca a końcem września – wynika z badania Polskiej Organizacji Turystycznej. 35 proc. zamierza wyjechać tylko raz, a 30 proc. – co najmniej dwa razy. Z grupy wyjeżdżających jedna trzecia wybierze się na wyjazd zagraniczny. Jak wskazuje Katarzyna Turosieńska z Polskiej Izby Turystyki, po kilku latach ponownie do łask wracają oferty last minute, a zagraniczne kierunki pozostają niezmienne – prym wiodą m.in. Grecja, Tunezja, Egipt czy Hiszpania.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.