Komunikaty PR

Owoce w żelu — słodki dodatek do dań wielu.

2021-11-05  |  01:00
Biuro prasowe
Kontakt

Barbara Trepka
2moro

Mazowiecka 125/1
30-023 Kraków
basia|2moro.pl| |basia|2moro.pl
503 119 029
2moro.pl

Owoce w żelu marki Helcom to wyjątkowy dodatek, który idealnie komponuje się z wypiekami, deserami, naleśnikami lub goframi. Cztery odsłony smakowe i minimum 60% owoców w każdym słoiku — spróbuj je wszystkie.

Owoce w żelu Helcom powstały z myślą o współczesnych, zabieganych, ale wymagających konsumentach. Gotowy produkt, po który łatwo sięgnąć i przygotować deser czy słodkie śniadanie jest odpowiedzią na najnowsze trendy zakupowe. Produkt przykuje również uwagę Klientów ze względu na swój skład. Owoce w żelu Helcom nie zawierają konserwantów i sztucznych barwników. 

 

Owoce w żelu marki Helcom

Owoce w żelu marki Helcom to wyjątkowa seria produktów, w których ukryta jest esencja smaku starannie wyselekcjonowanych owoców. Każdy słoik zawiera minimum 60% owoców, a żelowa konsystencja produktu sprawia, że świetnie sprawdza się w wielu słodkich przepisach. Można wykorzystać go do słodkich wypieków, a także jako dodatek do różnych deserów.

Co ważne, owoce w żelu nie zawierają konserwantów. Owoce w żelu to rarytas dla wszystkich fanów słodkości, którzy pragną stworzyć deser idealny nawet w środku zimy. 

 

Owoce w żelu — smaki

W ofercie dostępne są cztery odsłony smakowe. Owoce leśne, w którego skład wchodzą jeżyny, jagody, czarne porzeczki, wiśnie i truskawki. Słodkie i lekko kwaśne smaki, wzajemnie się uzupełniają, tworząc ciekawą kompozycję. Drugi smak to połączenie czerwonych i czarnych porzeczek, od lat cenionych w polskiej kuchni. W trzeciej odsłonie królują lekko kwaśne i soczyste wiśnie, które stanowią aż 70% zawartości słoika. Ostatni smak to jagody, dzięki którym można przygotować pyszne jagodzianki nawet po sezonie. 

 

Owoce w żelu — gdzie je dodać?

Dzięki wyjątkowej żelowej formie produkt można używać w kuchni na wiele sposobów. Sprawdza się on zarówno w wypiekach, jak i daniach na zimno, na śniadanie i na deser. Owoców w żelu można smakować prosto ze słoika, a także podgrzewać. W jakich daniach się sprawdzą?

Owoce w żelu marki Helcom można użyć jako dodatek do gofrów, naleśników, lodów, a także zimnych deserów np. na bazie sera lub śmietanki. Lekko kwaśne wiśnie świetnie złamią słodkość bezowych deserów, a owoce leśne na domowych gofrach przywołają ciepłe wspomnienia lata. 

Fanom wypieków polecamy spróbować ulubionego smaku jako nadzienia do drożdżówek lub jako składnik domowych ciast. Ponadto owoce w żelu świetnie sprawdzą się także w menu śniadaniowym np. jako dodatek do musli, bądź pożywnych posiłków na bazie jogurtu. Dla głodnych większych wrażeń i tych lubiących zaskakujące połączenia polecamy spróbować porzeczek w połączeniu z daniami mięsnymi np. dziczyzną. 

 

Właścicielem marki Helcom jest firma Greek Trade, znany producent, dystrybutor i importer produktów branży spożywczej, działający na rynku od 1992 roku. Firma stawia na jakość dystrybuowanych produktów spożywczych, dlatego starannie dobiera dostawców.

---

Kontakt:

GREEK TRADE SP. Z O.O.

ul. Tadeusza Śliwiaka 14

30-797 Kraków

sieci@greektrade.com.pl

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: 2moro
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Przemysł spożywczy Smak zaczyna się od mięsa Biuro prasowe
2024-12-30 | 15:20

Smak zaczyna się od mięsa

W nowej kampanii marketingowej firma Sokołów skupia się na wysokiej jakości swojego surowca i produktów. – W Sokołowie wiemy, że smak zaczyna się od mięsa –
Przemysł spożywczy Dlaczego na świątecznych stołach zostaje tyle jedzenia?
2024-12-20 | 01:00

Dlaczego na świątecznych stołach zostaje tyle jedzenia?

Ponad 60 proc. polskich gospodarstw domowych przyznaje, że po świętach zostaje im nadmiar jedzenia – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie sieci Netto[1]. Choć większość
Przemysł spożywczy „Herbapol. We współpracy z naturą.”
2024-12-19 | 11:27

„Herbapol. We współpracy z naturą.”

Jej założeniem jest pokazanie, że marka Herbapol, która poszczycić się może bogatą wiedzą i wieloletnim doświadczeniem w zakresie ziół i owoców, jednocześnie

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Prawo

Trwają dyskusje nad kształtem unijnego budżetu na lata 2028–2034. Mogą być rozbieżności w kwestii Funduszu Spójności czy dopłat dla rolników

Trwają prace nad wieloletnimi unijnymi ramami finansowymi (WRF), które określą priorytety wydatków UE na lata 2028–2034. W maju Parlament Europejski przegłosował rezolucję w sprawie swojego stanowiska w tej sprawie. Postulaty europarlamentarzystów mają zostać uwzględnione we wniosku Komisji Europejskiej w sprawie WRF, który zostanie opublikowany w lipcu 2025 roku. Wciąż jednak nie ma zgody miedzy państwami członkowskimi, m.in. w zakresie Funduszu Spójności czy budżetu na rolnictwo.

Konsument

35 proc. gospodarstw domowych nie stać na zakup mieszkania nawet na kredyt. Pomóc może wsparcie budownictwa społecznego i uwolnienie gruntów pod zabudowę

W Polsce co roku oddaje się do użytku ok. 200 tys. mieszkań, co oznacza, że w ciągu dekady teoretycznie potrzeby mieszkaniowe społeczeństwa mogłyby zostać zaspokojone. Jednak większość lokali budują deweloperzy na sprzedaż, a 35 proc. gospodarstw domowych nie stać na zakup nawet za pomocą kredytu. Jednocześnie ta grupa zarabia za dużo, by korzystać z mieszkania socjalnego i komunalnego. Zdaniem prof. Bartłomieja Marony z UEK zmniejszeniu skali problemu zaradzić może wyłącznie większa skala budownictwa społecznego zamiast wspierania kolejnymi programami zaciągania kredytów.

Problemy społeczne

Hejt w sieci dotyka coraz więcej dzieci w wieku szkolnym. Rzadko mówią o tym dorosłym

Coraz większa grupa dzieci zaczyna korzystać z internetu już w wieku siedmiu–ośmiu​ lat – wynika z raportu NASK „Nastolatki 3.0”. Wtedy też stykają się po raz pierwszy z hejtem, którego jest coraz więcej w mediach społecznościowych. Według raportu NASK ponad 2/3 młodych internautów uważa, że mowa nienawiści jest największym problemem w sieci. Co więcej, dzieci rzadko mówią o takich incydentach dorosłym, dlatego tym istotniejsze są narzędzia technologiczne służące ochronie najmłodszych.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.