Komunikaty PR

Parówki Tarczyński w nowej, rewolucyjnej odsłonie

2022-09-20  |  10:00

Marka Tarczyński prezentuje nową odsłonę opakowań swoich parówek z dwóch flagowych linii produktowych – Tarczyński Naturalnie oraz Tarczyński Premium. Celem jest ich mocniejsze zróżnicowanie wizualne, pozwalające konsumentom na jeszcze trafniejsze i bardziej świadome podejmowanie decyzji zakupowej. Tworząc nowy branding firma postawiła na prostotę, a także estetyczny i nowoczesny design. Nowe opakowania zaprojektowane zostały wspólnie z konsumentami, w myśl wsłuchiwania się w ich głosy oraz odpowiadania na oczekiwania rynku.

 

Czas na zmiany

Marka Tarczyński konsekwentnie rozwija ofertę parówek premium, dynamicznie zwiększając swoje udziały na rynku krajowym. Od lat za pośrednictwem wielokanałowych kampanii reklamowych prowadzi jednocześnie angażującą komunikację, w której podkreśla jakość, naturalność i mięsność produktów. 

Po kilku latach obecności na polskim rynku dwóch naszych głównych linii – Tarczyński Naturalnie i Tarczyński Premium, przyszedł czas na odświeżenie opakowań parówek, po które tak chętnie sięgają nasi klienci. Jestem pewien, że nowe oblicze produktów szybko zdobędzie szerokie grono sympatyków, przekonując swoją prostotą i nowoczesnym designem – mówi Tomasz Tarczyński, Członek Zarządu oraz Dyrektor Marketingu i Eksportu Tarczyński S.A. 

 

Zgodnie z głosami konsumentów

Nowe opakowania zaprojektowane zostały we współpracy z konsumentami. Przeprowadzone przez firmę badania pozwoliły na poznanie preferencji Polaków i ich oczekiwań. 

Opakowania obu linii zyskały na czytelności, wskutek oczyszczenia przez producenta szaty graficznej. W przypadku linii Tarczyński Premium dodatkowo podkreślona została smakowitość i różnorodność oferty, z kolei w linii Tarczyński Naturalnie można zobaczyć naturalną oraz prostą estetykę, pozwalającą jeszcze mocniej premiumizować tę kategorię.

Nowy design charakteryzuje także mocne wyróżnienie obu subbrandów oraz czytelna i spójna dla całej marki komunikacja kluczowych benefitów, takich jak mięsność czy naturalny skład bez dodatków glutaminianów, fosforanów i barwników. Producent postawił również na wzmocnioną kodyfikację smakową różnych wariantów oraz przyjazne dla środowiska opakowania – tacka, na której znajdują się produkty, w 80% wykonana jest z materiału pochodzącego z recyklingu. 

Już od 19 września parówki Tarczyński w nowych opakowaniach pojawią się na sklepowych półkach.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Przemysł spożywczy Smak zaczyna się od mięsa Biuro prasowe
2024-12-30 | 15:20

Smak zaczyna się od mięsa

W nowej kampanii marketingowej firma Sokołów skupia się na wysokiej jakości swojego surowca i produktów. – W Sokołowie wiemy, że smak zaczyna się od mięsa –
Przemysł spożywczy Dlaczego na świątecznych stołach zostaje tyle jedzenia?
2024-12-20 | 01:00

Dlaczego na świątecznych stołach zostaje tyle jedzenia?

Ponad 60 proc. polskich gospodarstw domowych przyznaje, że po świętach zostaje im nadmiar jedzenia – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie sieci Netto[1]. Choć większość
Przemysł spożywczy „Herbapol. We współpracy z naturą.”
2024-12-19 | 11:27

„Herbapol. We współpracy z naturą.”

Jej założeniem jest pokazanie, że marka Herbapol, która poszczycić się może bogatą wiedzą i wieloletnim doświadczeniem w zakresie ziół i owoców, jednocześnie

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Prawo

Trwają dalsze prace nad uproszczeniami we wspólnej polityce rolnej. Celem jest ich wejście w życie w styczniu 2026 roku

Przed przerwą wakacyjną w Parlamencie Europejskim rozpoczęły się prace nad ogłoszonym w maju kolejnym Omnibusem – pakietem uproszczeń istotnym z punktu widzenia rolników. Chodzi m.in. o uproszczenie pewnych obowiązków w sprawozdawczości, ułatwienia dla drobnych rolników czy ograniczenie kontroli. Zdaniem europosłanki PO propozycje KE to przykład wsłuchiwania się w postulaty rolników, co jest potrzebne także przy kształtowaniu wspólnej polityki rolnej.

Finanse

Zdecydowane odbicie w liczbie ofert pracy dla programistów. Wynagrodzenia rosną, ale nie wrócą na dotychczasowe poziomy

Po 2,5 roku perturbacji na rynek pracy w branży IT wracają wzrosty. Jak wynika z danych JustJoin.IT, w I połowie tego roku na tym portalu odnotowano blisko 70-proc. wzrost liczby ofert pracy w porównaniu do sytuacji sprzed roku. W górę idą także płace, chociaż eksperci wskazują, że dynamika nie jest tak wysoka jak kilka lat temu. Wciąż trudności ze znalezieniem pracy mają pracownicy dopiero zaczynający karierę w branży.

Konsument

Dobrobyt Polski uzależniony od wiedzy społeczeństwa o ekonomii i finansach. Takiej edukacji wciąż za mało jest w szkołach

Ostatnie badania wskazują na pewną poprawę w świadomości ekonomicznej Polaków, zwłaszcza na temat konieczności oszczędzania. Jednak w zakresie inwestowania i dostępnych do tego narzędzi oraz systemu podatkowego wciąż są poważne deficyty w wiedzy. Polacy mają świadomość, że podnoszenie swoich kompetencji pozytywnie wpłynie na ich budżety domowe, ale mało się mówi o tym, że od tego zależy też przyszły dobrobyt kraju. Dlatego też edukacja finansowa i ekonomiczna powinna się wkrótce stać elementem nauczania na jak najwcześniejszym etapie.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.