Komunikaty PR

Parówki Tarczyński w nowej, rewolucyjnej odsłonie

2022-09-20  |  10:00

Marka Tarczyński prezentuje nową odsłonę opakowań swoich parówek z dwóch flagowych linii produktowych – Tarczyński Naturalnie oraz Tarczyński Premium. Celem jest ich mocniejsze zróżnicowanie wizualne, pozwalające konsumentom na jeszcze trafniejsze i bardziej świadome podejmowanie decyzji zakupowej. Tworząc nowy branding firma postawiła na prostotę, a także estetyczny i nowoczesny design. Nowe opakowania zaprojektowane zostały wspólnie z konsumentami, w myśl wsłuchiwania się w ich głosy oraz odpowiadania na oczekiwania rynku.

 

Czas na zmiany

Marka Tarczyński konsekwentnie rozwija ofertę parówek premium, dynamicznie zwiększając swoje udziały na rynku krajowym. Od lat za pośrednictwem wielokanałowych kampanii reklamowych prowadzi jednocześnie angażującą komunikację, w której podkreśla jakość, naturalność i mięsność produktów. 

Po kilku latach obecności na polskim rynku dwóch naszych głównych linii – Tarczyński Naturalnie i Tarczyński Premium, przyszedł czas na odświeżenie opakowań parówek, po które tak chętnie sięgają nasi klienci. Jestem pewien, że nowe oblicze produktów szybko zdobędzie szerokie grono sympatyków, przekonując swoją prostotą i nowoczesnym designem – mówi Tomasz Tarczyński, Członek Zarządu oraz Dyrektor Marketingu i Eksportu Tarczyński S.A. 

 

Zgodnie z głosami konsumentów

Nowe opakowania zaprojektowane zostały we współpracy z konsumentami. Przeprowadzone przez firmę badania pozwoliły na poznanie preferencji Polaków i ich oczekiwań. 

Opakowania obu linii zyskały na czytelności, wskutek oczyszczenia przez producenta szaty graficznej. W przypadku linii Tarczyński Premium dodatkowo podkreślona została smakowitość i różnorodność oferty, z kolei w linii Tarczyński Naturalnie można zobaczyć naturalną oraz prostą estetykę, pozwalającą jeszcze mocniej premiumizować tę kategorię.

Nowy design charakteryzuje także mocne wyróżnienie obu subbrandów oraz czytelna i spójna dla całej marki komunikacja kluczowych benefitów, takich jak mięsność czy naturalny skład bez dodatków glutaminianów, fosforanów i barwników. Producent postawił również na wzmocnioną kodyfikację smakową różnych wariantów oraz przyjazne dla środowiska opakowania – tacka, na której znajdują się produkty, w 80% wykonana jest z materiału pochodzącego z recyklingu. 

Już od 19 września parówki Tarczyński w nowych opakowaniach pojawią się na sklepowych półkach.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Przemysł spożywczy Smak zaczyna się od mięsa Biuro prasowe
2024-12-30 | 15:20

Smak zaczyna się od mięsa

W nowej kampanii marketingowej firma Sokołów skupia się na wysokiej jakości swojego surowca i produktów. – W Sokołowie wiemy, że smak zaczyna się od mięsa –
Przemysł spożywczy Dlaczego na świątecznych stołach zostaje tyle jedzenia?
2024-12-20 | 01:00

Dlaczego na świątecznych stołach zostaje tyle jedzenia?

Ponad 60 proc. polskich gospodarstw domowych przyznaje, że po świętach zostaje im nadmiar jedzenia – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie sieci Netto[1]. Choć większość
Przemysł spożywczy „Herbapol. We współpracy z naturą.”
2024-12-19 | 11:27

„Herbapol. We współpracy z naturą.”

Jej założeniem jest pokazanie, że marka Herbapol, która poszczycić się może bogatą wiedzą i wieloletnim doświadczeniem w zakresie ziół i owoców, jednocześnie

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Przemysł

Konkurencyjność przemysłu priorytetem dla Europy. Konieczne jest zwiększenie poziomu inwestycji firm w innowacje

Dobrze prosperująca i konkurencyjna Europa – to jedno z haseł przewodnich obecnego tzw. tria prezydencji w Radzie UE, czyli Polski, Danii i Cypru. To oznacza, że przez kolejne 1,5 roku wysiłki państw członkowskich i instytucji unijnych będą się koncentrować oprócz szeroko rozumianego bezpieczeństwa m.in. na wzmacnianiu konkurencyjności europejskiego przemysłu. W tym kontekście na znaczeniu zyskują inwestycje firm w cyfryzację i automatyzację.

Bankowość

Ponad 1,2 tys. projektów związanych z zieloną transformacją miast. BGK podpisał już umowy na 6,4 mld zł

Już ponad 1,2 tys. wniosków wpłynęło do BGK na pożyczkę wspierającą zieloną transformację miast. Ich łączna wartość przekracza 6,4 mld zł. W ramach całego programu polskie samorządy i spółki komunalne mogą zyskać 40 mld zł w ramach preferencyjnych pożyczek. W marcu BGK podpisało osiem umów na zielone transformacje z czterema samorządami. W Szczytnie środki umożliwią rekultywację ścisłego centrum miasta z uwzględnieniem zabytkowej wieży ciśnień.

Edukacja

Jerzy Owsiak: Polskie firmy potrzebują, aby państwo im nie przeszkadzało w prowadzeniu biznesu. Ważne jest też zaufanie i ograniczenie biurokracji

– To jest najbardziej dzielny kraj na świecie – mówi o polskim podejściu do przedsiębiorczości Jerzy Owsiak, założyciel i prezes Fundacji Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy. Przy okazji gali wręczenia statuetek Lidera Polskiego Biznesu nawiązał do lat 90., które pokazały siłę pomysłowości i kreatywności polskich przedsiębiorców. Jerzy Owsiak został jednym z tegorocznych laureatów Nagrody Specjalnej Business Centre Club.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.