Komunikaty PR

Parówki Tarczyński w nowej, rewolucyjnej odsłonie

2022-09-20  |  10:00

Marka Tarczyński prezentuje nową odsłonę opakowań swoich parówek z dwóch flagowych linii produktowych – Tarczyński Naturalnie oraz Tarczyński Premium. Celem jest ich mocniejsze zróżnicowanie wizualne, pozwalające konsumentom na jeszcze trafniejsze i bardziej świadome podejmowanie decyzji zakupowej. Tworząc nowy branding firma postawiła na prostotę, a także estetyczny i nowoczesny design. Nowe opakowania zaprojektowane zostały wspólnie z konsumentami, w myśl wsłuchiwania się w ich głosy oraz odpowiadania na oczekiwania rynku.

 

Czas na zmiany

Marka Tarczyński konsekwentnie rozwija ofertę parówek premium, dynamicznie zwiększając swoje udziały na rynku krajowym. Od lat za pośrednictwem wielokanałowych kampanii reklamowych prowadzi jednocześnie angażującą komunikację, w której podkreśla jakość, naturalność i mięsność produktów. 

Po kilku latach obecności na polskim rynku dwóch naszych głównych linii – Tarczyński Naturalnie i Tarczyński Premium, przyszedł czas na odświeżenie opakowań parówek, po które tak chętnie sięgają nasi klienci. Jestem pewien, że nowe oblicze produktów szybko zdobędzie szerokie grono sympatyków, przekonując swoją prostotą i nowoczesnym designem – mówi Tomasz Tarczyński, Członek Zarządu oraz Dyrektor Marketingu i Eksportu Tarczyński S.A. 

 

Zgodnie z głosami konsumentów

Nowe opakowania zaprojektowane zostały we współpracy z konsumentami. Przeprowadzone przez firmę badania pozwoliły na poznanie preferencji Polaków i ich oczekiwań. 

Opakowania obu linii zyskały na czytelności, wskutek oczyszczenia przez producenta szaty graficznej. W przypadku linii Tarczyński Premium dodatkowo podkreślona została smakowitość i różnorodność oferty, z kolei w linii Tarczyński Naturalnie można zobaczyć naturalną oraz prostą estetykę, pozwalającą jeszcze mocniej premiumizować tę kategorię.

Nowy design charakteryzuje także mocne wyróżnienie obu subbrandów oraz czytelna i spójna dla całej marki komunikacja kluczowych benefitów, takich jak mięsność czy naturalny skład bez dodatków glutaminianów, fosforanów i barwników. Producent postawił również na wzmocnioną kodyfikację smakową różnych wariantów oraz przyjazne dla środowiska opakowania – tacka, na której znajdują się produkty, w 80% wykonana jest z materiału pochodzącego z recyklingu. 

Już od 19 września parówki Tarczyński w nowych opakowaniach pojawią się na sklepowych półkach.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Przemysł spożywczy Smak zaczyna się od mięsa Biuro prasowe
2024-12-30 | 15:20

Smak zaczyna się od mięsa

W nowej kampanii marketingowej firma Sokołów skupia się na wysokiej jakości swojego surowca i produktów. – W Sokołowie wiemy, że smak zaczyna się od mięsa –
Przemysł spożywczy Dlaczego na świątecznych stołach zostaje tyle jedzenia?
2024-12-20 | 01:00

Dlaczego na świątecznych stołach zostaje tyle jedzenia?

Ponad 60 proc. polskich gospodarstw domowych przyznaje, że po świętach zostaje im nadmiar jedzenia – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie sieci Netto[1]. Choć większość
Przemysł spożywczy „Herbapol. We współpracy z naturą.”
2024-12-19 | 11:27

„Herbapol. We współpracy z naturą.”

Jej założeniem jest pokazanie, że marka Herbapol, która poszczycić się może bogatą wiedzą i wieloletnim doświadczeniem w zakresie ziół i owoców, jednocześnie

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Targi Bezpieczeństwa

Finanse

Uchodźcy z Ukrainy pomogli wygenerować 2,7 proc. PKB Polski w 2024 roku. Napływ nowych pracowników znacznie zmienił polski rynek pracy

Uchodźcy z Ukrainy coraz lepiej radzą sobie na polskim rynku pracy – pracuje 69 proc. z nich – wynika z najnowszego badania przeprowadzonego przez Deloitte dla UNHCR. Jednocześnie wciąż w tym obszarze jest wiele wyzwań, w tym bariery językowe czy kwestie dotyczące uznawania kwalifikacji, np. w zawodach medycznych i prawniczych. Na rosnącej aktywności zawodowej Ukraińców mocno skorzystała polska gospodarka, ale też sam rynek pracy: wzrosła konkurencja, a Polacy uzyskali możliwość specjalizacji i objęcia stanowisk menedżerskich, eksperckich i technicznych.

Ochrona środowiska

W UE wciąż więcej kontroli działań firm w ramach ESG niż zachęt. Konieczne jest złagodzenie podejścia

Instytucje unijne powinny bardziej koncentrować się na celach i możliwościach rozwoju, jakie daje ESG, a nie kontroli działań firm w tym obszarze i obowiązków sprawozdawczych – twierdzą przedstawiciele organizacji Business for Good. Konieczne jest więc złagodzenie obowiązujących regulacji. Europa powinna również dążyć do utworzenia wspólnego rynku o ujednoliconych przepisach i mechanizmach.

Konsument

Wakacje wyzwaniem dla operatorów komórkowych. W najpopularniejszych kurortach ruch w sieci rośnie nawet pięciokrotnie

Długie weekendy i wakacje to wymagający czas dla operatorów komórkowych. W najbardziej obleganych kurortach udział abonentów tylko sieci Play w stosunku do liczby mieszkańców przekracza 500 proc. Dlatego operator planuje dalszą rozbudowę swojej sieci komórkowej do minimum ponad 15 tys. stacji bazowych. W latach 2020–2024 Play zainwestował w sieć i częstotliwość ponad 6 mld zł.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.