Komunikaty PR

Pasieki Sadowskich z certyfikatem "Doceń polskie"

2021-02-09  |  12:00
Biuro prasowe
Kontakt
Anna Korzeń
PREMIO ANNA KORZEŃ

Zielna
05-079 Okuniew
anna.korzen|agencjapremio.pl| |anna.korzen|agencjapremio.pl
0504069870
www.agencjapremio.pl

Miód lipowy oraz miód wielokwiatowy z pyłkiem i propolisem z Pasiek Rodziny Sadowskich otrzymały najwyższe noty we wszystkich ocenianych kategoriach, a tym samym produkty te zostały nagrodzone godłem „Doceń polskie TOP PRODUKT”,  zarezerwowanym dla produktów charakteryzujących się wyjątkowymi walorami jakościowymi i smakowymi.

Od początku istnienia Pasiek Rodziny Sadowskich postawiliśmy na najwyższej jakości, naturalne polskie miody, pozyskiwane w naszym gospodarstwie odpowiedzialnie i z poszanowaniem środowiska. Zdobycie tak prestiżowego wyróżnienia, jakim jest tytuł „Doceń polskie TOP PRODUKT” to dla nas potwierdzenie wyjątkowości naszych produktów i powód do dumy. Jest to także ważny komunikat dla konsumentów poszukujących sprawdzonych, polskich wyrobów i pragnących w ten sposób wspierać rodzimych producentów żywności”- mówi Arkadiusz Sadowski- założyciel Pasiek Rodziny Sadowskich.

Ogólnopolski program promocyjny „Doceń polskie” jest realizowany od 2011 roku. Jego celem jest promocja wysokiej jakości produktów spożywczych dostępnych na polskim rynku. Ich selekcją, oceną i przyznaniem certyfikatu „Doceń polskie” zajmuje się Loża Ekspertów, składająca się ze specjalistów zawodowo związanych z żywnością i technologią żywienia. W tegorocznej XXXVIII edycji o certyfikat jakości „Doceń polskie” ubiegało się 67 producentów, którzy zgłosili do oceny prawie 160 produktów. Miody z Pasiek Rodziny Sadowskich zdobyły maksymalne noty nie tylko za smak, ale również za wygląd i stosunek jakości do ceny. Na uwagę zasługuje też fakt, że spółka Miodziarze Sp. z o.o.  jest już posiadaczem tego znaku promocyjnego, zdobytego w jednej z poprzednich edycji Ogólnopolskiego Programu Promocyjnego „Doceń polskie”.

Miód lipowy, nagrodzony godłem „Doceń Polskie” to produkt w 100% naturalny o charakterystycznym piekącym smaku i silnym aromacie kwiatów lipy. Wśród miodów tradycyjnych Pasieki Rodziny Sadowskich oferują także inne rodzaje tych zdrowych przysmaków, jak np. miód rzepakowy, miód gryczany czy miód wielokwiatowy

Doceniony przez Lożę Ekspertów Miód z pyłkiem i propolisem jest połączeniem prozdrowotnych pszczelich skarbów: miodu, pyłku i propolisu. Posiada atuty miodu wielokwiatowego, zawierającego nektar z mniszka, akacji i rzepaku. Łączy w sobie wszystko co najlepsze z ula i tak też pachnie i smakuje!

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: PREMIO ANNA KORZEŃ
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Przemysł spożywczy Smak zaczyna się od mięsa Biuro prasowe
2024-12-30 | 15:20

Smak zaczyna się od mięsa

W nowej kampanii marketingowej firma Sokołów skupia się na wysokiej jakości swojego surowca i produktów. – W Sokołowie wiemy, że smak zaczyna się od mięsa –
Przemysł spożywczy Dlaczego na świątecznych stołach zostaje tyle jedzenia?
2024-12-20 | 01:00

Dlaczego na świątecznych stołach zostaje tyle jedzenia?

Ponad 60 proc. polskich gospodarstw domowych przyznaje, że po świętach zostaje im nadmiar jedzenia – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie sieci Netto[1]. Choć większość
Przemysł spożywczy „Herbapol. We współpracy z naturą.”
2024-12-19 | 11:27

„Herbapol. We współpracy z naturą.”

Jej założeniem jest pokazanie, że marka Herbapol, która poszczycić się może bogatą wiedzą i wieloletnim doświadczeniem w zakresie ziół i owoców, jednocześnie

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Konsumenci w sieci narażeni na długą listę manipulacyjnych praktyk sprzedażowych. Zagraniczne platformy wymykają się unijnym regulacjom

Wraz z pojawieniem się na polskim i europejskim rynku platform sprzedażowych spoza UE rośnie też liczba przypadków stosowania tzw. dark patterns, czyli manipulacyjnych technik sprzedażowych. Nowe regulacje UE – w tym rozporządzenie w sprawie jednolitego rynku usług cyfrowych oraz akt o usługach cyfrowych – mają lepiej chronić przed nimi konsumentów, a podmiotom stosującym takie praktyki będą grozić wysokie kary finansowe. Problemem wciąż pozostaje jednak egzekwowanie tych przepisów od zagranicznych platform, które wymykają się europejskim regulacjom. – To jest w tej chwili bardzo duże wyzwanie dla całego rynku cyfrowego, że w praktyce regulacje nie dotyczą w takim samym stopniu wszystkich graczy – mówi Teresa Wierzbowska, prezeska Związku Pracodawców Prywatnych Mediów.

Fundusze unijne

Europejscy młodzi twórcy w centrum polskiej prezydencji w Radzie UE. Potrzebne nowe podejście do wsparcia ich karier

Wsparcie startu kariery młodych artystów i debata nad regulacjami dla sektora audiowizualnego, które będą odpowiadać zmieniającej się rzeczywistości technologicznej – to dwa priorytety polskiej prezydencji w Radzie UE z zakresu kultury. Najbliższe półrocze będzie także okazją do promocji polskich twórców w państwach członkowskich i kandydujących, a współpraca z artystami z innych krajów ma pokazać, że kultura może łączyć i być platformą dialogu międzynarodowego.

Ochrona środowiska

Tylko 1 proc. zużytych tekstyliów jest przetwarzanych. Selektywna zbiórka może te statystyki poprawić

Wraz z nowymi przepisami dotyczącymi gospodarki odpadami od stycznia 2025 roku gminy w Polsce wprowadziły selektywną zbiórkę zużytych tekstyliów. To oznacza, że przykładowo zniszczonych ubrań nie można już wyrzucić do frakcji zmieszane. Część gmin wprowadza ułatwienia dla mieszkańców w postaci dodatkowych kontenerów. W innych mieszkańcy będą musieli samodzielnie dostarczyć tekstylia do punktów selektywnej zbiórki odpadów komunalnych (PSZOK).

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.