Pasieki Sadowskich z certyfikatem "Doceń polskie"
PREMIO ANNA KORZEŃ
Zielna
05-079 Okuniew
anna.korzen|agencjapremio.pl| |anna.korzen|agencjapremio.pl
0504069870
www.agencjapremio.pl
Miód lipowy oraz miód wielokwiatowy z pyłkiem i propolisem z Pasiek Rodziny Sadowskich otrzymały najwyższe noty we wszystkich ocenianych kategoriach, a tym samym produkty te zostały nagrodzone godłem „Doceń polskie TOP PRODUKT”, zarezerwowanym dla produktów charakteryzujących się wyjątkowymi walorami jakościowymi i smakowymi.
„Od początku istnienia Pasiek Rodziny Sadowskich postawiliśmy na najwyższej jakości, naturalne polskie miody, pozyskiwane w naszym gospodarstwie odpowiedzialnie i z poszanowaniem środowiska. Zdobycie tak prestiżowego wyróżnienia, jakim jest tytuł „Doceń polskie TOP PRODUKT” to dla nas potwierdzenie wyjątkowości naszych produktów i powód do dumy. Jest to także ważny komunikat dla konsumentów poszukujących sprawdzonych, polskich wyrobów i pragnących w ten sposób wspierać rodzimych producentów żywności”- mówi Arkadiusz Sadowski- założyciel Pasiek Rodziny Sadowskich.
Ogólnopolski program promocyjny „Doceń polskie” jest realizowany od 2011 roku. Jego celem jest promocja wysokiej jakości produktów spożywczych dostępnych na polskim rynku. Ich selekcją, oceną i przyznaniem certyfikatu „Doceń polskie” zajmuje się Loża Ekspertów, składająca się ze specjalistów zawodowo związanych z żywnością i technologią żywienia. W tegorocznej XXXVIII edycji o certyfikat jakości „Doceń polskie” ubiegało się 67 producentów, którzy zgłosili do oceny prawie 160 produktów. Miody z Pasiek Rodziny Sadowskich zdobyły maksymalne noty nie tylko za smak, ale również za wygląd i stosunek jakości do ceny. Na uwagę zasługuje też fakt, że spółka Miodziarze Sp. z o.o. jest już posiadaczem tego znaku promocyjnego, zdobytego w jednej z poprzednich edycji Ogólnopolskiego Programu Promocyjnego „Doceń polskie”.
Miód lipowy, nagrodzony godłem „Doceń Polskie” to produkt w 100% naturalny o charakterystycznym piekącym smaku i silnym aromacie kwiatów lipy. Wśród miodów tradycyjnych Pasieki Rodziny Sadowskich oferują także inne rodzaje tych zdrowych przysmaków, jak np. miód rzepakowy, miód gryczany czy miód wielokwiatowy
Doceniony przez Lożę Ekspertów Miód z pyłkiem i propolisem jest połączeniem prozdrowotnych pszczelich skarbów: miodu, pyłku i propolisu. Posiada atuty miodu wielokwiatowego, zawierającego nektar z mniszka, akacji i rzepaku. Łączy w sobie wszystko co najlepsze z ula i tak też pachnie i smakuje!

Smak zaczyna się od mięsa

Dlaczego na świątecznych stołach zostaje tyle jedzenia?

„Herbapol. We współpracy z naturą.”
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Transport

Import materiałów budowlanych z Rosji zagrożeniem dla konkurencyjności europejskiego rynku. Konieczne są zmiany i egzekwowanie sankcji
Unia Europejska powinna zrewidować politykę celną na import materiałów budowlanych spoza państw członkowskich, w tym państw wschodnich – twierdzą uczestnicy konferencji „Bezpieczeństwo gospodarcze UE”. Obecnie Wspólnota nakłada na europejskich producentów coraz więcej ograniczeń, nie rewidując polityki celnej, co przekłada się na systematyczne osłabienie konkurencyjności przedsiębiorstw, spadek produkcji i zagrożenie dla miejsc pracy.
Konsument
Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych

Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.
Handel
Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.