Komunikaty PR

Piwowarzy coraz mniej domowi

2021-09-20  |  13:30

Piwowarzy domowi znowu będą mogli spełniać swoje marzenia o własnym piwie w szerokiej dystrybucji. Rzemieślniczy Browar PINTA i Lidl Polska ogłosili właśnie drugą edycję konkursu „Niech Świat Pozna Twoje Piwo!”. 

Podczas pierwszej edycji konkursu padł rekord Polski w liczbie piw zgłoszonych w ramach jednej kategorii – 239 piw stylu Session IPA. Po dodaniu zgłoszeń w trzech pozostałych kategoriach – Summer Pils, Belgian Saison i Milk Stout – okazało się, że wspólna inicjatywa PINTY i Lidl Polska pod względem liczby uczestników (434) od razu wskoczyła do czołówki największych konkursów piwa domowego w Polsce i Europie. 

– Każde ze zwycięskich piw domowych, uwarzonych w ramach pierwszej edycji konkursu w Browarze PINTA, cieszyło się takim zainteresowaniem w sklepach Lidl, że bez problemu moglibyśmy warzyć więcej niż jedną warkę – mówi Ziemowit Fałat, współwłaściciel Browaru PINTA i szef konkursowego jury. 

Piwa warzonego jednorazowo w domowym zaciszu zwykle nie powstaje więcej niż ok. 35 półlitrowych butelek. Dzięki konkursowi każde z piw uwarzonych w PINCIE, a zainspirowanych recepturami zwycięzców pierwszej edycji, wypełniło po ok. 32 tys. takich butelek. Miarą przejścia piwowara domowego do kategorii piw rzemieślniczych jest więc niemal tysiąckrotny wzrost ilości warzonego piwa!

W ogłoszonej właśnie drugiej edycji konkursu „Niech Świat Pozna Twoje Piwo!” piwowarzy domowi będą mogli sprawdzić się w sześciu stylach: Hopfenweizen, West Coast Double IPA, Belgian Tripel z amerykańskim chmielem, German Pils, Polish Pale Ale na polskich chmielach oraz Chocolate Brown Porter. Tym razem dostają jeszcze więcej czasu na szlifowanie receptur, ponieważ zgłoszenia będą przyjmowane dopiero od 3 do 14 stycznia 2022 roku na stronie www.browarpinta.pl/konkurs. 

Pierwsze z najlepszych piw Konkursu, Hopfenweizen, trafi na warsztat piwowarów w Browarze PINTA krótko po ogłoszeniu wyników. Sprzedaż konkursowych piw w sklepach Lidl Polska rozpocznie się od  marca 2022 roku. 
Więcej informacji o drugiej edycji konkursu „Niech Świat Pozna Twoje Piwo!” i jego regulamin znajdują się na stronie www.browarpinta.pl/konkurs.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Przemysł spożywczy Smak zaczyna się od mięsa Biuro prasowe
2024-12-30 | 15:20

Smak zaczyna się od mięsa

W nowej kampanii marketingowej firma Sokołów skupia się na wysokiej jakości swojego surowca i produktów. – W Sokołowie wiemy, że smak zaczyna się od mięsa –
Przemysł spożywczy Dlaczego na świątecznych stołach zostaje tyle jedzenia?
2024-12-20 | 01:00

Dlaczego na świątecznych stołach zostaje tyle jedzenia?

Ponad 60 proc. polskich gospodarstw domowych przyznaje, że po świętach zostaje im nadmiar jedzenia – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie sieci Netto[1]. Choć większość
Przemysł spożywczy „Herbapol. We współpracy z naturą.”
2024-12-19 | 11:27

„Herbapol. We współpracy z naturą.”

Jej założeniem jest pokazanie, że marka Herbapol, która poszczycić się może bogatą wiedzą i wieloletnim doświadczeniem w zakresie ziół i owoców, jednocześnie

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Konsumenci w sieci narażeni na długą listę manipulacyjnych praktyk sprzedażowych. Zagraniczne platformy wymykają się unijnym regulacjom

Wraz z pojawieniem się na polskim i europejskim rynku platform sprzedażowych spoza UE rośnie też liczba przypadków stosowania tzw. dark patterns, czyli manipulacyjnych technik sprzedażowych. Nowe regulacje UE – w tym rozporządzenie w sprawie jednolitego rynku usług cyfrowych oraz akt o usługach cyfrowych – mają lepiej chronić przed nimi konsumentów, a podmiotom stosującym takie praktyki będą grozić wysokie kary finansowe. Problemem wciąż pozostaje jednak egzekwowanie tych przepisów od zagranicznych platform, które wymykają się europejskim regulacjom. – To jest w tej chwili bardzo duże wyzwanie dla całego rynku cyfrowego, że w praktyce regulacje nie dotyczą w takim samym stopniu wszystkich graczy – mówi Teresa Wierzbowska, prezeska Związku Pracodawców Prywatnych Mediów.

Fundusze unijne

Europejscy młodzi twórcy w centrum polskiej prezydencji w Radzie UE. Potrzebne nowe podejście do wsparcia ich karier

Wsparcie startu kariery młodych artystów i debata nad regulacjami dla sektora audiowizualnego, które będą odpowiadać zmieniającej się rzeczywistości technologicznej – to dwa priorytety polskiej prezydencji w Radzie UE z zakresu kultury. Najbliższe półrocze będzie także okazją do promocji polskich twórców w państwach członkowskich i kandydujących, a współpraca z artystami z innych krajów ma pokazać, że kultura może łączyć i być platformą dialogu międzynarodowego.

Ochrona środowiska

Tylko 1 proc. zużytych tekstyliów jest przetwarzanych. Selektywna zbiórka może te statystyki poprawić

Wraz z nowymi przepisami dotyczącymi gospodarki odpadami od stycznia 2025 roku gminy w Polsce wprowadziły selektywną zbiórkę zużytych tekstyliów. To oznacza, że przykładowo zniszczonych ubrań nie można już wyrzucić do frakcji zmieszane. Część gmin wprowadza ułatwienia dla mieszkańców w postaci dodatkowych kontenerów. W innych mieszkańcy będą musieli samodzielnie dostarczyć tekstylia do punktów selektywnej zbiórki odpadów komunalnych (PSZOK).

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.