Komunikaty PR

Piwowarzy coraz mniej domowi

2021-09-20  |  13:30

Piwowarzy domowi znowu będą mogli spełniać swoje marzenia o własnym piwie w szerokiej dystrybucji. Rzemieślniczy Browar PINTA i Lidl Polska ogłosili właśnie drugą edycję konkursu „Niech Świat Pozna Twoje Piwo!”. 

Podczas pierwszej edycji konkursu padł rekord Polski w liczbie piw zgłoszonych w ramach jednej kategorii – 239 piw stylu Session IPA. Po dodaniu zgłoszeń w trzech pozostałych kategoriach – Summer Pils, Belgian Saison i Milk Stout – okazało się, że wspólna inicjatywa PINTY i Lidl Polska pod względem liczby uczestników (434) od razu wskoczyła do czołówki największych konkursów piwa domowego w Polsce i Europie. 

– Każde ze zwycięskich piw domowych, uwarzonych w ramach pierwszej edycji konkursu w Browarze PINTA, cieszyło się takim zainteresowaniem w sklepach Lidl, że bez problemu moglibyśmy warzyć więcej niż jedną warkę – mówi Ziemowit Fałat, współwłaściciel Browaru PINTA i szef konkursowego jury. 

Piwa warzonego jednorazowo w domowym zaciszu zwykle nie powstaje więcej niż ok. 35 półlitrowych butelek. Dzięki konkursowi każde z piw uwarzonych w PINCIE, a zainspirowanych recepturami zwycięzców pierwszej edycji, wypełniło po ok. 32 tys. takich butelek. Miarą przejścia piwowara domowego do kategorii piw rzemieślniczych jest więc niemal tysiąckrotny wzrost ilości warzonego piwa!

W ogłoszonej właśnie drugiej edycji konkursu „Niech Świat Pozna Twoje Piwo!” piwowarzy domowi będą mogli sprawdzić się w sześciu stylach: Hopfenweizen, West Coast Double IPA, Belgian Tripel z amerykańskim chmielem, German Pils, Polish Pale Ale na polskich chmielach oraz Chocolate Brown Porter. Tym razem dostają jeszcze więcej czasu na szlifowanie receptur, ponieważ zgłoszenia będą przyjmowane dopiero od 3 do 14 stycznia 2022 roku na stronie www.browarpinta.pl/konkurs. 

Pierwsze z najlepszych piw Konkursu, Hopfenweizen, trafi na warsztat piwowarów w Browarze PINTA krótko po ogłoszeniu wyników. Sprzedaż konkursowych piw w sklepach Lidl Polska rozpocznie się od  marca 2022 roku. 
Więcej informacji o drugiej edycji konkursu „Niech Świat Pozna Twoje Piwo!” i jego regulamin znajdują się na stronie www.browarpinta.pl/konkurs.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Przemysł spożywczy Smak zaczyna się od mięsa Biuro prasowe
2024-12-30 | 15:20

Smak zaczyna się od mięsa

W nowej kampanii marketingowej firma Sokołów skupia się na wysokiej jakości swojego surowca i produktów. – W Sokołowie wiemy, że smak zaczyna się od mięsa –
Przemysł spożywczy Dlaczego na świątecznych stołach zostaje tyle jedzenia?
2024-12-20 | 01:00

Dlaczego na świątecznych stołach zostaje tyle jedzenia?

Ponad 60 proc. polskich gospodarstw domowych przyznaje, że po świętach zostaje im nadmiar jedzenia – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie sieci Netto[1]. Choć większość
Przemysł spożywczy „Herbapol. We współpracy z naturą.”
2024-12-19 | 11:27

„Herbapol. We współpracy z naturą.”

Jej założeniem jest pokazanie, że marka Herbapol, która poszczycić się może bogatą wiedzą i wieloletnim doświadczeniem w zakresie ziół i owoców, jednocześnie

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Przemysł

Konkurencyjność przemysłu priorytetem dla Europy. Konieczne jest zwiększenie poziomu inwestycji firm w innowacje

Dobrze prosperująca i konkurencyjna Europa – to jedno z haseł przewodnich obecnego tzw. tria prezydencji w Radzie UE, czyli Polski, Danii i Cypru. To oznacza, że przez kolejne 1,5 roku wysiłki państw członkowskich i instytucji unijnych będą się koncentrować oprócz szeroko rozumianego bezpieczeństwa m.in. na wzmacnianiu konkurencyjności europejskiego przemysłu. W tym kontekście na znaczeniu zyskują inwestycje firm w cyfryzację i automatyzację.

Bankowość

Ponad 1,2 tys. projektów związanych z zieloną transformacją miast. BGK podpisał już umowy na 6,4 mld zł

Już ponad 1,2 tys. wniosków wpłynęło do BGK na pożyczkę wspierającą zieloną transformację miast. Ich łączna wartość przekracza 6,4 mld zł. W ramach całego programu polskie samorządy i spółki komunalne mogą zyskać 40 mld zł w ramach preferencyjnych pożyczek. W marcu BGK podpisało osiem umów na zielone transformacje z czterema samorządami. W Szczytnie środki umożliwią rekultywację ścisłego centrum miasta z uwzględnieniem zabytkowej wieży ciśnień.

Edukacja

Jerzy Owsiak: Polskie firmy potrzebują, aby państwo im nie przeszkadzało w prowadzeniu biznesu. Ważne jest też zaufanie i ograniczenie biurokracji

– To jest najbardziej dzielny kraj na świecie – mówi o polskim podejściu do przedsiębiorczości Jerzy Owsiak, założyciel i prezes Fundacji Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy. Przy okazji gali wręczenia statuetek Lidera Polskiego Biznesu nawiązał do lat 90., które pokazały siłę pomysłowości i kreatywności polskich przedsiębiorców. Jerzy Owsiak został jednym z tegorocznych laureatów Nagrody Specjalnej Business Centre Club.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.