Komunikaty PR

Podsumowanie kampanii „Ja cię SERrniczę"

2022-12-19  |  08:00
Biuro prasowe
Kontakt
Anna Piszczałka
Publicon Services Sp. z o.o

pl. Grunwaldzki 23
50-365 Wrocław
a.piszczalka|publicon.pl| |a.piszczalka|publicon.pl
721291712
https://publicon.pl
Do pobrania docx ( 0.14 MB )

W styczniu 2022 r. wystartował ogólnopolski informacyjno-edukacyjny program, w którym główną rolę odgrywał ser. Zadaniem projektu sfinansowanego z Funduszu Promocji Mleka jest promowanie białego sera w słodkiej postaci. W jego ramach zostały zrealizowane m.in. spoty reklamowe, radiowe, konkursy i akcje samplingowe w pięciu polskich miastach, tj. Wrocławiu, Warszawie, Krakowie, Gdańsku i Bydgoszczy. Promocja tego wyjątkowego produktu miała miejsce również w social mediach. Wszystko po to, by Polacy docenili walory tego wartościowego składnika wielu tradycyjnych potraw – w tym sernika. 

Czas trwania i realizacja kampanii

Kampania kończy się w 31 grudnia 2022 roku. Jej organizatorem jest Polska Izba Mleka, której codzienna działalność opiera się na promowaniu produktów mlecznych na rynku krajowym i zagranicznym. Projekt „Ja Cię SERniczę!” ma charakter przede wszystkim informacyjno - edukacyjny z naciskiem na budowanie wizerunku mleka i jego przetworów. Na portalu Facebook został utworzony profil Ja CIĘ SERNICZĘ, na którym  publikowano posty o zróżnicowanej tematyce, w tym ciekawe przepisy na sernik i różne ciekawostki. Podobną tematykę miały informacje prasowe, które pojawiały się w mediach, a także artykuły sponsorowane oraz banery reklamowe.

Konkurs „Mistrzowski Sernik"

W pięciu największych polskich miastach odbyły się akcje samplingowe, konkursy na „Mistrzowski Sernik", tj. we Wrocławiu, Warszawie, Krakowie, Białymstoku i Gdańsku. Więcej informacji na temat wydarzenia znajduje się na stronie internetowej https://alesernik.pl. Najbardziej do gustu jury i publiczności przypadły serniki na bazie śmietankowo-kremowego serka oraz te z dodatkiem białej czekolady i owoców. Zwycięzcy otrzymali atrakcyjne nagrody: vouchery na kurs cukierniczy, blender kielichowy czy zestaw ręcznie malowanych talerzy. 

Program „Ja Cię SERniczę!”  jest sfinansowany z Funduszu Promocji Mleka.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Publicon Services Sp. z o.o
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Przemysł spożywczy Wakacyjne odchudzanie - jak utrzymać motywację podczas zrzucania kilogramów? Biuro prasowe
2024-06-25 | 23:20

Wakacyjne odchudzanie - jak utrzymać motywację podczas zrzucania kilogramów?

Zapewne myślami jesteś już na wakacjach w nadmorskim kurorcie, ale sporym wyzwaniem wydaje się utrzymanie zdrowej diety podczas błogiego lenistwa na all inclusive. Ale jak tu nie
Przemysł spożywczy Etniczny street food i klasyka w nowej odsłonie
2024-06-24 | 11:15

Etniczny street food i klasyka w nowej odsłonie

Kolejną okazją do tego były warsztaty dla influencerów, zorganizowane w siedzibie Akademii – zabytkowym Dworku Ziemiańskim w Woli Suchożebrskiej. Tematem było grillowanie, a
Przemysł spożywczy Roślinna Instalacja Sferyczna w Lublinie na 75-lecie Herbapolu-Lublin
2024-06-24 | 11:10

Roślinna Instalacja Sferyczna w Lublinie na 75-lecie Herbapolu-Lublin

Świętując w tym roku 75. urodziny, Herbapol-Lublin szeroko podkreśla główne wartości firmy, którymi są przywiązanie i szacunek do natury, a także docenianie jej

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Unijne przepisy przyspieszają zieloną transformację branży kosmetycznej. Zielony Ład może zmniejszyć konkurencyjność europejskich producentów

Konsumenci przy zakupie kosmetyków zwraca większą uwagę na kwestie ekologiczne. Dla 65 proc. istotne znaczenie mają naturalne, organiczne składniki. Coraz więcej wagi przywiązują do kwestii ekologicznych opakowań – 74 proc. kupujących kosmetyki i leki wskazało, że jest to dla nich ważne lub bardzo ważne – wynika z badania EKObarometr. Za zmianami nawyków konsumentów idą więc zmiany w przemyśle, napędzane również nowymi regulacjami unijnymi w obszarze Zielonego Ładu. Dla branży oznacza to jednak duże wyzwanie inwestycyjne, również pod kątem jej konkurencyjności na arenie międzynarodowej.

Handel

Sztuczna inteligencja ma coraz więcej zastosowań w internetowym handlu. Teraz e-sklepy muszą się przygotować do wdrożenia nowych regulacji

Sztuczna inteligencja to jeden z głównych trendów, które będą kształtować w najbliższym czasie rozwój e-commerce. Według ekspertów IdoSell w 2024 roku AI na dobre rozgości się w tej branży, stwarzając nowe możliwości m.in. w dotarciu do konsumentów, personalizacji oferty czy zautomatyzowanej obsłudze klientów. Na wdrażanie tego typu rozwiązań w e-commerce wpłynie przyjęty w marcu br. unijny akt w sprawie sztucznej inteligencji, który zacznie w pełni obowiązywać za dwa lata. – Branża e-commerce bardzo intensywnie przyglądała się temu procesowi legislacyjnemu i czekała na ostateczny kształt tych przepisów, żeby wiedzieć, jak się do nich przygotować. Teraz te procesy wdrożeniowe będą się rozpoczynać – mówi Witold Chomiczewski, pełnomocnik Izby Gospodarki Elektronicznej ds. legislacji.

Problemy społeczne

Zbliża się tsunami problemu otyłości i związanych z nią powikłań. Bez zmiany w podejściu do tej choroby trudno mówić o skutecznej walce

Wypracowanie ścieżki postępowania z pacjentem zmagającym się z chorobą otyłościową, edukacja zdrowotna czy walka ze stygmatyzacją, również w gabinetach lekarskich. Na te potrzeby zwracają szczególną uwagę eksperci ochrony zdrowia, mówiąc o  nadwadze i otyłości. Są też zgodni co do tego, że jeśli nie zatrzymamy narastającego problemu i nie wdrożymy konkretnej strategii walki z otyłością, to gabinety lekarskie już za kilka lat zmierzą się z rosnącą rzeszą coraz młodszych pacjentów z poważnymi powikłaniami zdrowotnymi. Wśród nich do tych najgroźniejszych zalicza się cukrzycę typu 2 czy choroby serca.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.