Komunikaty PR

Podsumowanie kampanii „Ja cię SERrniczę"

2022-12-19  |  08:00
Biuro prasowe
Kontakt
Anna Piszczałka
Publicon Services Sp. z o.o

pl. Grunwaldzki 23
50-365 Wrocław
a.piszczalka|publicon.pl| |a.piszczalka|publicon.pl
721291712
https://publicon.pl
Do pobrania docx ( 0.14 MB )

W styczniu 2022 r. wystartował ogólnopolski informacyjno-edukacyjny program, w którym główną rolę odgrywał ser. Zadaniem projektu sfinansowanego z Funduszu Promocji Mleka jest promowanie białego sera w słodkiej postaci. W jego ramach zostały zrealizowane m.in. spoty reklamowe, radiowe, konkursy i akcje samplingowe w pięciu polskich miastach, tj. Wrocławiu, Warszawie, Krakowie, Gdańsku i Bydgoszczy. Promocja tego wyjątkowego produktu miała miejsce również w social mediach. Wszystko po to, by Polacy docenili walory tego wartościowego składnika wielu tradycyjnych potraw – w tym sernika. 

Czas trwania i realizacja kampanii

Kampania kończy się w 31 grudnia 2022 roku. Jej organizatorem jest Polska Izba Mleka, której codzienna działalność opiera się na promowaniu produktów mlecznych na rynku krajowym i zagranicznym. Projekt „Ja Cię SERniczę!” ma charakter przede wszystkim informacyjno - edukacyjny z naciskiem na budowanie wizerunku mleka i jego przetworów. Na portalu Facebook został utworzony profil Ja CIĘ SERNICZĘ, na którym  publikowano posty o zróżnicowanej tematyce, w tym ciekawe przepisy na sernik i różne ciekawostki. Podobną tematykę miały informacje prasowe, które pojawiały się w mediach, a także artykuły sponsorowane oraz banery reklamowe.

Konkurs „Mistrzowski Sernik"

W pięciu największych polskich miastach odbyły się akcje samplingowe, konkursy na „Mistrzowski Sernik", tj. we Wrocławiu, Warszawie, Krakowie, Białymstoku i Gdańsku. Więcej informacji na temat wydarzenia znajduje się na stronie internetowej https://alesernik.pl. Najbardziej do gustu jury i publiczności przypadły serniki na bazie śmietankowo-kremowego serka oraz te z dodatkiem białej czekolady i owoców. Zwycięzcy otrzymali atrakcyjne nagrody: vouchery na kurs cukierniczy, blender kielichowy czy zestaw ręcznie malowanych talerzy. 

Program „Ja Cię SERniczę!”  jest sfinansowany z Funduszu Promocji Mleka.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Publicon Services Sp. z o.o
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Przemysł spożywczy Smak zaczyna się od mięsa Biuro prasowe
2024-12-30 | 15:20

Smak zaczyna się od mięsa

W nowej kampanii marketingowej firma Sokołów skupia się na wysokiej jakości swojego surowca i produktów. – W Sokołowie wiemy, że smak zaczyna się od mięsa –
Przemysł spożywczy Dlaczego na świątecznych stołach zostaje tyle jedzenia?
2024-12-20 | 01:00

Dlaczego na świątecznych stołach zostaje tyle jedzenia?

Ponad 60 proc. polskich gospodarstw domowych przyznaje, że po świętach zostaje im nadmiar jedzenia – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie sieci Netto[1]. Choć większość
Przemysł spożywczy „Herbapol. We współpracy z naturą.”
2024-12-19 | 11:27

„Herbapol. We współpracy z naturą.”

Jej założeniem jest pokazanie, że marka Herbapol, która poszczycić się może bogatą wiedzą i wieloletnim doświadczeniem w zakresie ziół i owoców, jednocześnie

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Problemy społeczne

Ślązacy wciąż nie są uznani za mniejszość etniczną. Temat języka śląskiego wraca do debaty publicznej i prac parlamentarnych

W Polsce 600 tys. osób deklaruje narodowość śląską, a 460 tys. mówi po śląsku. Kwestia uznania etnolektu śląskiego za język regionalny od lat wzbudza żywe dyskusje. Zwolennicy zmiany statusu języka śląskiego najbliżej celu byli w 2024 roku, ale nowelizację ustawy o mniejszościach narodowych i etnicznych zablokowało prezydenckie weto. Ostatnio problem wybrzmiał podczas debaty w Parlamencie Europejskim, ale zdaniem Łukasza Kohuta z PO na forum UE również trudna jest walka o prawa mniejszości etnicznych i językowych.

Transport

Polacy z niejednoznacznymi opiniami na temat autonomicznych pojazdów. Wiedzą o korzyściach, ale zgłaszają też obawy

Polacy widzą w pojazdach autonomicznych szansę na poprawę bezpieczeństwa na drogach i zwiększenie mobilności osób starszych czy z niepełnosprawnościami. Jednocześnie rozwojowi technologii AV towarzyszą obawy, m.in. o utratę kontroli nad pojazdem czy o większą awaryjność niż w przypadku tradycyjnych aut – wynika z prowadzonych przez Łukasiewicz – PIMOT badań na temat akceptacji społecznej dla AV. Te obawy wskazują, że rozwojowi technologii powinna także towarzyszyć edukacja, zarówno kierowców, jak i pasażerów. Eksperci mówią także o konieczności transparentnego informowania o możliwościach i ograniczeniach AV.

Prawo

70 proc. Polaków planuje wyjazd na urlop w sezonie letnim 2025. Do łask wracają wakacje last minute

Ponad 70 proc. Polaków planuje wyjechać na urlop w sezonie letnim, czyli między końcem czerwca a końcem września – wynika z badania Polskiej Organizacji Turystycznej. 35 proc. zamierza wyjechać tylko raz, a 30 proc. – co najmniej dwa razy. Z grupy wyjeżdżających jedna trzecia wybierze się na wyjazd zagraniczny. Jak wskazuje Katarzyna Turosieńska z Polskiej Izby Turystyki, po kilku latach ponownie do łask wracają oferty last minute, a zagraniczne kierunki pozostają niezmienne – prym wiodą m.in. Grecja, Tunezja, Egipt czy Hiszpania.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.