Komunikaty PR

Podsumowanie kampanii buraczanej w cukrowniach Pfaifer & Langen w Polsce

2021-02-10  |  12:25
Biuro prasowe
Do pobrania Liczby ( 0 MB )

Styczeń, jak co roku kończy w cukrowniach grupy Pfeifer & Langen w Polsce kampanię buraczaną, czyli proces przerobu buraków cukrowych pochodzących z polskich pól. Kampania to dla cukrowni najważniejszy czas w roku - sprawdzian organizacji, zaangażowania, umiejętności i stosowanych technologii.

W tym roku kampania w cukrowniach Pfeifer & Langen w Polsce była jednak większym wyzwaniem niż zazwyczaj.

Przez 139 dni w czterech cukrowniach – w Glinojecku, Środzie Wielkopolskiej, Miejskiej Górce oraz Gostyniu - trwała wytężona praca na najwyższych obrotach, 24 godziny na dobę, w nowych warunkach sanitarnych.

Pomimo panującej sytuacji epidemicznej, dzięki przeprowadzonym działaniom profilaktycznym obniżającym do minimum ryzyko zakażeń, udało się nie tylko precyzyjnie zgrać ze sobą wiele elementów, takich jak wykop buraków, dostawy do cukrowni w trybie just-in-time, przerób i magazynowanie, ale przede wszystkim zapewnić wszystkim pracownikom bezpieczne warunki pracy i utrzymać ciągłość produkcji.

We wszystkich czterech cukrowniach przerobiono więcej buraków niż rok temu - ponad 3 miliony ton! Z każdej tony może powstać od ok. 140 do ok. 180 kilogramów cukru.

Mimo konieczności dostosowania się do nowych warunków w cukrowniach Pfeifer & Langen w Polsce osiągnięto wyznaczone cele, wprowadzono kolejne rozwiązania dla zrównoważonego rozwoju oraz przeprowadzono rekrutację i szkolenia dla nowych, i obecnych pracowników. Ponadto w cukrowni Gostyń zmniejszono zużycie energii cieplnej, w cukrowni Miejsca Górka zorganizowano szkolenia dla operatorów stacji technologicznych, których zadaniem było poszerzenie ich kompetencji, wiedzy oraz doświadczenia na prowadzonych przez nich stacjach. W cukrowni Glinojeck zautomatyzowano stacje filtracji a w cukrowni Środa Wlkp. kontynuowano proces zmniejszenia zużycia energii elektrycznej.

Zakończenie kampanii to czas podsumowań i podziękowań dla tych, bez których ostatnie miesiące nie byłyby tak udane - pracowników Grupy Pfeifer & Langen w Polsce, plantatorów, współpracujących firm i wszystkich, którzy przyczynili się do tego sukcesu.

Już wkrótce efekty minionej kampanii pod postacią różnego rodzaju cukru marki Diamant trafią do polskich rodzin, małych i średnich przedsiębiorców oraz dużych polskich i międzynarodowych korporacji.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Przemysł spożywczy Smak zaczyna się od mięsa Biuro prasowe
2024-12-30 | 15:20

Smak zaczyna się od mięsa

W nowej kampanii marketingowej firma Sokołów skupia się na wysokiej jakości swojego surowca i produktów. – W Sokołowie wiemy, że smak zaczyna się od mięsa –
Przemysł spożywczy Dlaczego na świątecznych stołach zostaje tyle jedzenia?
2024-12-20 | 01:00

Dlaczego na świątecznych stołach zostaje tyle jedzenia?

Ponad 60 proc. polskich gospodarstw domowych przyznaje, że po świętach zostaje im nadmiar jedzenia – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie sieci Netto[1]. Choć większość
Przemysł spożywczy „Herbapol. We współpracy z naturą.”
2024-12-19 | 11:27

„Herbapol. We współpracy z naturą.”

Jej założeniem jest pokazanie, że marka Herbapol, która poszczycić się może bogatą wiedzą i wieloletnim doświadczeniem w zakresie ziół i owoców, jednocześnie

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Szkolenie Online IMM

Prawo

UE lepiej przygotowana na reagowanie na klęski żywiołowe. Od czasu powodzi w Polsce pojawiło się wiele usprawnień

Na tereny dotknięte ubiegłoroczną powodzią od rządu trafiło ponad 4 mld zł. Pierwsze formy wsparcia, w tym zasiłki, pomoc materialna czy wsparcie dla przedsiębiorców, pojawiły się już w pierwszych dniach od wystąpienia kataklizmu. Do Polski ma też trafić 5 mld euro z Funduszu Spójności UE na likwidację skutków powodzi. Doświadczenia ostatnich lat powodują, że UE jest coraz lepiej przygotowana, by elastycznie reagować na występujące klęski żywiołowe.

Prawo

Rzecznik MŚP: Obniżenie składki zdrowotnej to nie jest szczyt marzeń. Ideałem byłby powrót do tego, co było przed Polskim Ładem

Podczas najbliższego posiedzenia, które odbędzie się 23 i 24 kwietnia, Senat ma się zająć ustawą o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych. Zakłada ona korzystne zmiany w składkach zdrowotnych płaconych przez przedsiębiorców. Rzecznik MŚP apeluje do izby wyższej i prezydenta o przyjęcie i podpisanie nowych przepisów. Pojawiają się jednak głosy, że uprzywilejowują one właścicieli firm względem pracowników, a ponadto nie podlegały uzgodnieniom, konsultacjom i opiniowaniu.

Handel

Konsumpcja jaj w Polsce rośnie. Przy zakupie Polacy zwracają uwagę na to, z jakiego chowu pochodzą

Zarówno spożycie, jak i produkcja jaj w Polsce notują wzrosty. Znacząca większość konsumentów przy zakupie jajek zwraca uwagę na to, czy pochodzą one z chowu klatkowego. Polska jest jednym z liderów w produkcji i eksporcie jajek w UE, ale ma też wśród nich największy udział kur w chowie klatkowym. Oczekiwania konsumentów przyczyniają się powoli do zmiany tych statystyk.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.