Komunikaty PR

Podsumowanie tegorocznej kampanii „Mamy kota na punkcie mleka"

2022-12-23  |  09:00
Biuro prasowe
Kontakt
Anna Piszczałka
Publicon Services Sp. z o.o

pl. Grunwaldzki 23
50-365 Wrocław
a.piszczalka|publicon.pl| |a.piszczalka|publicon.pl
721291712
https://publicon.pl
Do pobrania docx ( 0.01 MB )

Na początku stycznia wystartowała kolejna edycja ogólnopolskiego programu informacyjno-edukacyjnego „Mamy kota na punkcie mleka”, która trwa do 31 grudnia 2022 r. Jest to akcja skierowana nie tylko do rodziców najmłodszych, ale przede wszystkim do szkół i nauczycieli. Jej celem jest kształtowanie zdrowych nawyków żywieniowych już od dzieciństwa przez rozpowszechnianie wiedzy na temat zdrowotnych właściwości mleka. W ramach programu zostały zrealizowane m.in. spoty reklamowe, radiowe, konkursy, czy działania edukacyjne we współpracy ze szkołami. Głównym bohaterem kampanii, po raz kolejny, był Kot Mleczysław i Mleczna Kita. 

Współpraca ze szkołami

Do projektu „Mamy kota na punkcie mleka” przystąpiło kilkaset szkół. Wszystkie placówki, które przysłały swoje zgłoszenia, otrzymały materiały  edukacyjne w celu kształcenia dzieci poprzez zabawę w zakresie zdrowego żywienia oraz kształtowania u najmłodszych prawidłowych nawyków żywieniowych. W trakcie kampanii odbyły się konkursy dla szkół, w których do wygrania były atrakcyjne nagrody oraz wizyta Kota Mleczysława i Mlecznej Kity. Więcej informacji dostępnych jest na stronie www.kochammleko.pl oraz na profilu „Mamy kota na punkcie mleka” na portalu Facebook. Ekipa Kota Mleczysława odwiedziła również kilka letnich mlecznych i dziecięcych pikników i wszędzie cieszyła się ciepłym przyjęciem.

Podsumowanie Kampanii

Tegoroczna kampania „Mamy kota na punkcie mleka" trwająca 12 miesięcy, kończy się w 31 grudnia 2022 roku. Jej organizatorem jest Polska Izba Mleka, której codzienna działalność opiera się na promowaniu produktów mlecznych na rynku krajowym i zagranicznym. Projekt „Mamy kota na punkcie mleka" sfinansowany z Funduszu Promocji Mleka miał charakter edukacyjny. W jego ramach została zrealizowana współpraca z placówkami edukacyjnymi, nauczycielami, utworzono profil na portalu Facebook, a także każdego miesiąca publikowano  materiały prasowe w mediach. Nie wliczając działań w grudniu,  na portalach internetowych ukazało się ponad 80 artykułów. Publikacją która cieszyła się ogromnym zainteresowaniem okazała się informacja prasowa na temat “Jak uzupełniać wapń w diecie dziecka? oraz Mleko należy pić regularnie. Dowiedz się, dlaczego”.

Program „Mamy kota na punkcie mleka”  jest sfinansowany z Funduszu Promocji Mleka.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Publicon Services Sp. z o.o
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Przemysł spożywczy Smak zaczyna się od mięsa Biuro prasowe
2024-12-30 | 15:20

Smak zaczyna się od mięsa

W nowej kampanii marketingowej firma Sokołów skupia się na wysokiej jakości swojego surowca i produktów. – W Sokołowie wiemy, że smak zaczyna się od mięsa –
Przemysł spożywczy Dlaczego na świątecznych stołach zostaje tyle jedzenia?
2024-12-20 | 01:00

Dlaczego na świątecznych stołach zostaje tyle jedzenia?

Ponad 60 proc. polskich gospodarstw domowych przyznaje, że po świętach zostaje im nadmiar jedzenia – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie sieci Netto[1]. Choć większość
Przemysł spożywczy „Herbapol. We współpracy z naturą.”
2024-12-19 | 11:27

„Herbapol. We współpracy z naturą.”

Jej założeniem jest pokazanie, że marka Herbapol, która poszczycić się może bogatą wiedzą i wieloletnim doświadczeniem w zakresie ziół i owoców, jednocześnie

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Transport

Transport

Europejska motoryzacja gotowa do pełnej elektryfikacji. Możliwe zmiany w unijnym prawie dotyczące zeroemisyjności

Mimo coraz częściej pojawiających się prognoz dotyczących częściowego odejścia Europy od elektromobilności Bruksela nadal pozostaje przy stanowisku, że po 2035 roku motoryzacyjny rynek pierwotny będą stanowiły wyłącznie samochody zeroemisyjne. – Nie będzie całkowitego odwrotu od elektromobilności w Unii Europejskiej. W grę wchodzi jedynie pewne poluzowanie norm i przepisów – uważa Adam Holewa, członek zarządu oraz dyrektor ds. motoryzacji w spółce Boryszew SA. Jego zdaniem przemysł motoryzacyjny na Starym Kontynencie jest gotowy do pełnej elektryfikacji.

Problemy społeczne

Na rynku nieruchomości rośnie popularność rewitalizacji. Odnowa dotyczy nie tylko zabytkowych budynków, ale też dawnych terenów poprzemysłowych

Rewitalizacja byłych terenów przemysłowych i budynków jest kluczowym aspektem zrównoważonego rozwoju miejskiego i szansą na zachowanie dziedzictwa kulturowego. Jak podkreślają eksperci Deloitte’a, prawidłowo przeprowadzona rewitalizacja może pobudzić do życia dany obszar miasta i zwiększyć jego atrakcyjność inwestycyjną. Poprawi też jakość życia mieszkańców.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.