Komunikaty PR

Postaw na aktywność fizyczną, wspierając ją dietą bogatą w produkty od Mlekovity

2021-01-05  |  14:25
Biuro prasowe

Wśród najpopularniejszych postanowień noworocznych jest to, by zadbać o swoją sylwetkę i kondycję. Zwiększając aktywność fizyczną należy pamiętać, by wesprzeć ją wysokobiałkową dietą – organizm w czasie wzmożonej aktywności potrzebuje bowiem więcej białka. Tym, którzy w nowym roku planują rozpocząć regularne ćwiczenia lub zwiększyć intensywność treningów, MLEKOVITA proponuje produkty bogate w białko, m.in. z linii Super Body Active. Można się w nie szybko i wygodnie zaopatrzyć w sklepie internetowym firmy www.sba.com.pl, korzystając przy tym z atrakcyjnych pakietów promocyjnych.

W nowym 2021 roku zachęcamy wszystkich konsumentów do większej aktywności fizycznej i tym samym zadbania o swoje zdrowie, sylwetkę i dobre samopoczucie. Jako że przy wzmożonym wysiłku fizycznym niezwykle ważna jest zbilansowana dieta bogata w białko, warto włączyć do niej nasze produkty z linii Super Body Active, które stanowią źródło pełnowartościowych białek i nie zawierają zbędnych „polepszaczy” smaku. Ofertę naszych wyrobów o wysokiej zawartości białka stworzyliśmy i konsekwentnie rozwijamy z myślą o osobach profesjonalnie uprawiających sport, jak również amatorach, osobach aktywnych i dbających o zdrowy styl życia mówi Prezes Zarządu Grupy MLEKOVITA, Dariusz Sapiński. – Produkty wysokoproteinowe, m.in. z linii Super Body Active, można nabyć w uruchomionym przez nas we wrześniu ub.r. sklepie internetowym www.sba.com.pl. Zakupy w nim są szybkie, wygodne i bezpieczne – można je zrobić np. odpoczywając w domu po treningu podkreśla.

MLEKOVITA jest polskim producentem naturalnych koncentratów białek serwatkowych i jedynym w Polsce bezpośrednim producentem smakowego WPC 80 – od surowca do gotowego produktu. Firma sama produkuje i sprzedaje je docelowemu konsumentowi, wykorzystując w tym celu sieć własnych hurtowni i sklepów firmowych Mlekovitka oraz sklep internetowy. Konsekwentne rozszerzanie asortymentu produkowanych proszków mlecznych, w tym koncentratów białek serwatkowych, możliwe jest dzięki najnowocześniejszej w Polsce Fabryce Proszków Mlecznych, otwartej w 2017 roku.

Oferowane w sklepie www.sba.com.pl produkty są innowacyjne i nowoczesne, a ich wysoka jakość jest gwarantowana przez ponad 90-letnie doświadczenie MLEKOVITY w produkcji i dystrybucji wyrobów mleczarskich. Artykuły w e-sklepie podzielono na cztery kategorie: koncentraty białek serwatkowych, napoje mleczne, mleka w proszku i serwatki oraz mleko. Klienci mogą zaopatrzyć się m.in. w najwyższej jakości, w 100% naturalny, czysty koncentrat białka serwatkowego Super Body Active WPC 80, który nie zawiera słodzików i aromatów. Jest on bogatym źródłem pełnowartościowych białek, które m.in. przyczyniają się do wzrostu i utrzymania masy mięśniowej, oraz wapnia niezbędnego dla mocnych kości. Zawiera także aminokwasy BCAA, które przyspieszają budowę tkanek mięśniowych i pozytywnie wpływają na ich potreningową regenerację. W linii Super Body Active oferowany jest także koncentrat białek serwatkowych w formie instant, która charakteryzuje się doskonałą rozpuszczalnością, a zawarta w jego składzie naturalna lecytyna słonecznikowa obniża jego pienistość. Jest on dostępny w 4 smakach: waniliowym, czekoladowym, truskawkowym i bananowym. Ciekawą propozycją jest również mleczny napój proteinowy Super Body Active w trzech smakach do wyboru: czekoladowym, truskawkowym i bananowym, oferowany w optymalnej porcji 350 g, w poręcznym kartoniku z szeroką zakrętką. Można go spożywać przed, w trakcie lub po wysiłku fizycznym. Dostępne są również mleko w proszku odtłuszczone i pełne o zawartości tłuszczu 26%, serwatka demineralizowana w proszku Herkules oraz bogaty wybór mleka UHT – w różnych pojemnościach i o różnej zawartości tłuszczu, bez laktozy, ekologiczne i smakowe. Specjalnie dla klientów e-sklepu MLEKOVITA przygotowała także atrakcyjne pakiety promocyjne.

Zamówienia złożone w sklepie www.sba.com.pl są realizowane na terenie całej Polski. Można wybrać dostawę przez kuriera lub zdecydować się na odbiór własny w jednym z ponad 160 punktów, tj. w sklepach firmowych Mlekovitka albo w hurtowniach MLEKOVITY. Dla wygody kupujących dostępne są różne sposoby płatności: szybka płatność online, płatność przy pomocy karty kredytowej, przelewu bankowego, blikiem, za pomocą Google Pay lub przy odbiorze (za pobraniem). Zarejestrowani użytkownicy mogą także korzystać z programu lojalnościowego SBA, w którym za zakupy przyznawane są punkty. Za każde wydane 1 zł otrzymuje się 1 punkt. Dodatkowe punkty przyznawane są za zakup promowanych produktów lub pakietów. Za rejestrację konta użytkownika, a także w dniu swoich urodzin, otrzymuje się 100 punktów. Punkty zamieniane są na voucher, który można wykorzystać przy kolejnym zamówieniu – 100 punktów to voucher o wartości 5 zł.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Przemysł spożywczy Smak zaczyna się od mięsa Biuro prasowe
2024-12-30 | 15:20

Smak zaczyna się od mięsa

W nowej kampanii marketingowej firma Sokołów skupia się na wysokiej jakości swojego surowca i produktów. – W Sokołowie wiemy, że smak zaczyna się od mięsa –
Przemysł spożywczy Dlaczego na świątecznych stołach zostaje tyle jedzenia?
2024-12-20 | 01:00

Dlaczego na świątecznych stołach zostaje tyle jedzenia?

Ponad 60 proc. polskich gospodarstw domowych przyznaje, że po świętach zostaje im nadmiar jedzenia – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie sieci Netto[1]. Choć większość
Przemysł spożywczy „Herbapol. We współpracy z naturą.”
2024-12-19 | 11:27

„Herbapol. We współpracy z naturą.”

Jej założeniem jest pokazanie, że marka Herbapol, która poszczycić się może bogatą wiedzą i wieloletnim doświadczeniem w zakresie ziół i owoców, jednocześnie

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Przemysł spożywczy

Rośnie konkurencja ze strony ukraińskich producentów żywności na unijnym rynku. To wyzwanie dla polskiego rolnictwa

Zawieszenie ceł przez UE na towary z Ukrainy od czerwca 2022 roku oznacza de facto proces integracji tego kraju z jednolitym rynkiem europejskim, z wyjątkami dotyczącymi kilku produktów rolnych. Oznacza to poważne wyzwania dla polskiego rolnictwa, zwłaszcza że 73 proc. eksportu naszej żywności trafia na rynek unijny. Zdaniem ekspertów w odpowiedzi na tę konkurencję polskie rolnictwo musi postawić bardziej na jakość i innowacje, a nie na niską cenę produktów.

Ochrona środowiska

Zdjęcia satelitarne dobrym źródłem wiedzy o zmianach klimatycznych. Ich zaletami są ujęcie dużego obszaru i regularność dokumentowania

Szczegółowe raportowanie zachodzących przez ostatnie pół wieku zmian klimatycznych i przewidywanie tego, jak warunki życia na Ziemi będą się zmieniały w najbliższych dekadach, stało się możliwe dzięki zdjęciom dostarczanym przez satelity. Z punktu obserwacyjnego, jakim jest orbita okołoziemska, od 1972 roku uzyskuje się dane dotyczące dużych powierzchni. Dzięki nim naukowcy wiedzą m.in. to, że za około pięć lat średnia temperatura regularnie zacznie przekraczać punkt ocieplenia 1,5 stopnia i potrafią wywnioskować, jak wpłynie to na poziom wód w morzach.

Regionalne – Mazowieckie

Większe bezpieczeństwo przechowywanych w magazynach dzieł sztuki. Muzeum Narodowe w Warszawie przeniesie je do nowego budynku

Kupiony ze wsparciem Ministerstwa Kultury i Dziedzictwa Narodowego budynek przy ulicy Puławskiej będzie służył Muzeum Narodowemu w Warszawie jako magazyn wielkogabarytowych dzieł sztuki. To tu jeszcze w tym roku mają trafić zbiory z magazynu w Tarczynie, który według opinii NIK nie spełnia niezbędnych norm technicznych. W ciągu dwóch–trzech lat w nowym budynku powstanie także przestrzeń wystawiennicza dla kolekcji mebli i wzornictwa należących do MNW.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.