Postaw na aktywność fizyczną, wspierając ją dietą bogatą w produkty od Mlekovity
Wśród najpopularniejszych postanowień noworocznych jest to, by zadbać o swoją sylwetkę i kondycję. Zwiększając aktywność fizyczną należy pamiętać, by wesprzeć ją wysokobiałkową dietą – organizm w czasie wzmożonej aktywności potrzebuje bowiem więcej białka. Tym, którzy w nowym roku planują rozpocząć regularne ćwiczenia lub zwiększyć intensywność treningów, MLEKOVITA proponuje produkty bogate w białko, m.in. z linii Super Body Active. Można się w nie szybko i wygodnie zaopatrzyć w sklepie internetowym firmy www.sba.com.pl, korzystając przy tym z atrakcyjnych pakietów promocyjnych.
– W nowym 2021 roku zachęcamy wszystkich konsumentów do większej aktywności fizycznej i tym samym zadbania o swoje zdrowie, sylwetkę i dobre samopoczucie. Jako że przy wzmożonym wysiłku fizycznym niezwykle ważna jest zbilansowana dieta bogata w białko, warto włączyć do niej nasze produkty z linii Super Body Active, które stanowią źródło pełnowartościowych białek i nie zawierają zbędnych „polepszaczy” smaku. Ofertę naszych wyrobów o wysokiej zawartości białka stworzyliśmy i konsekwentnie rozwijamy z myślą o osobach profesjonalnie uprawiających sport, jak również amatorach, osobach aktywnych i dbających o zdrowy styl życia – mówi Prezes Zarządu Grupy MLEKOVITA, Dariusz Sapiński. – Produkty wysokoproteinowe, m.in. z linii Super Body Active, można nabyć w uruchomionym przez nas we wrześniu ub.r. sklepie internetowym www.sba.com.pl. Zakupy w nim są szybkie, wygodne i bezpieczne – można je zrobić np. odpoczywając w domu po treningu – podkreśla.
MLEKOVITA jest polskim producentem naturalnych koncentratów białek serwatkowych i jedynym w Polsce bezpośrednim producentem smakowego WPC 80 – od surowca do gotowego produktu. Firma sama produkuje i sprzedaje je docelowemu konsumentowi, wykorzystując w tym celu sieć własnych hurtowni i sklepów firmowych Mlekovitka oraz sklep internetowy. Konsekwentne rozszerzanie asortymentu produkowanych proszków mlecznych, w tym koncentratów białek serwatkowych, możliwe jest dzięki najnowocześniejszej w Polsce Fabryce Proszków Mlecznych, otwartej w 2017 roku.
Oferowane w sklepie www.sba.com.pl produkty są innowacyjne i nowoczesne, a ich wysoka jakość jest gwarantowana przez ponad 90-letnie doświadczenie MLEKOVITY w produkcji i dystrybucji wyrobów mleczarskich. Artykuły w e-sklepie podzielono na cztery kategorie: koncentraty białek serwatkowych, napoje mleczne, mleka w proszku i serwatki oraz mleko. Klienci mogą zaopatrzyć się m.in. w najwyższej jakości, w 100% naturalny, czysty koncentrat białka serwatkowego Super Body Active WPC 80, który nie zawiera słodzików i aromatów. Jest on bogatym źródłem pełnowartościowych białek, które m.in. przyczyniają się do wzrostu i utrzymania masy mięśniowej, oraz wapnia niezbędnego dla mocnych kości. Zawiera także aminokwasy BCAA, które przyspieszają budowę tkanek mięśniowych i pozytywnie wpływają na ich potreningową regenerację. W linii Super Body Active oferowany jest także koncentrat białek serwatkowych w formie instant, która charakteryzuje się doskonałą rozpuszczalnością, a zawarta w jego składzie naturalna lecytyna słonecznikowa obniża jego pienistość. Jest on dostępny w 4 smakach: waniliowym, czekoladowym, truskawkowym i bananowym. Ciekawą propozycją jest również mleczny napój proteinowy Super Body Active w trzech smakach do wyboru: czekoladowym, truskawkowym i bananowym, oferowany w optymalnej porcji 350 g, w poręcznym kartoniku z szeroką zakrętką. Można go spożywać przed, w trakcie lub po wysiłku fizycznym. Dostępne są również mleko w proszku odtłuszczone i pełne o zawartości tłuszczu 26%, serwatka demineralizowana w proszku Herkules oraz bogaty wybór mleka UHT – w różnych pojemnościach i o różnej zawartości tłuszczu, bez laktozy, ekologiczne i smakowe. Specjalnie dla klientów e-sklepu MLEKOVITA przygotowała także atrakcyjne pakiety promocyjne.
Zamówienia złożone w sklepie www.sba.com.pl są realizowane na terenie całej Polski. Można wybrać dostawę przez kuriera lub zdecydować się na odbiór własny w jednym z ponad 160 punktów, tj. w sklepach firmowych Mlekovitka albo w hurtowniach MLEKOVITY. Dla wygody kupujących dostępne są różne sposoby płatności: szybka płatność online, płatność przy pomocy karty kredytowej, przelewu bankowego, blikiem, za pomocą Google Pay lub przy odbiorze (za pobraniem). Zarejestrowani użytkownicy mogą także korzystać z programu lojalnościowego SBA, w którym za zakupy przyznawane są punkty. Za każde wydane 1 zł otrzymuje się 1 punkt. Dodatkowe punkty przyznawane są za zakup promowanych produktów lub pakietów. Za rejestrację konta użytkownika, a także w dniu swoich urodzin, otrzymuje się 100 punktów. Punkty zamieniane są na voucher, który można wykorzystać przy kolejnym zamówieniu – 100 punktów to voucher o wartości 5 zł.

Smak zaczyna się od mięsa

Dlaczego na świątecznych stołach zostaje tyle jedzenia?

„Herbapol. We współpracy z naturą.”
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Prawo

UE lepiej przygotowana na reagowanie na klęski żywiołowe. Od czasu powodzi w Polsce pojawiło się wiele usprawnień
Na tereny dotknięte ubiegłoroczną powodzią od rządu trafiło ponad 4 mld zł. Pierwsze formy wsparcia, w tym zasiłki, pomoc materialna czy wsparcie dla przedsiębiorców, pojawiły się już w pierwszych dniach od wystąpienia kataklizmu. Do Polski ma też trafić 5 mld euro z Funduszu Spójności UE na likwidację skutków powodzi. Doświadczenia ostatnich lat powodują, że UE jest coraz lepiej przygotowana, by elastycznie reagować na występujące klęski żywiołowe.
Prawo
Rzecznik MŚP: Obniżenie składki zdrowotnej to nie jest szczyt marzeń. Ideałem byłby powrót do tego, co było przed Polskim Ładem

Podczas najbliższego posiedzenia, które odbędzie się 23 i 24 kwietnia, Senat ma się zająć ustawą o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych. Zakłada ona korzystne zmiany w składkach zdrowotnych płaconych przez przedsiębiorców. Rzecznik MŚP apeluje do izby wyższej i prezydenta o przyjęcie i podpisanie nowych przepisów. Pojawiają się jednak głosy, że uprzywilejowują one właścicieli firm względem pracowników, a ponadto nie podlegały uzgodnieniom, konsultacjom i opiniowaniu.
Handel
Konsumpcja jaj w Polsce rośnie. Przy zakupie Polacy zwracają uwagę na to, z jakiego chowu pochodzą

Zarówno spożycie, jak i produkcja jaj w Polsce notują wzrosty. Znacząca większość konsumentów przy zakupie jajek zwraca uwagę na to, czy pochodzą one z chowu klatkowego. Polska jest jednym z liderów w produkcji i eksporcie jajek w UE, ale ma też wśród nich największy udział kur w chowie klatkowym. Oczekiwania konsumentów przyczyniają się powoli do zmiany tych statystyk.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.