Powstała nowa marka naturalnych wyrobów w 100% z mięsa gęsi – Złota Gęś
Od kuchni
Chodakowska 12
03-826 Warszawa
ewa.quiam|odkuchni.co| |ewa.quiam|odkuchni.co
+48 796 994 736
https://www.odkuchni.co/
Tradycja w nowoczesnym wydaniu
Jakość, smak i tradycja to wyróżniki nowej marki premium na rynku spożywczym. Złota Gęś to firma, w której najbardziej liczy się pasja, jakość i uczciwość. Producent swoją wiedzę łączy z doświadczeniem i dba o to, aby wyroby były naturalne, zdrowe i smaczne.
Czysty skład, dobry smak
Produkty opracowane przez Złotą Gęś są unikatowe i niszowe, nie tylko pod względem smaku, ale także formy i składu. W każdym z nich znajdziemy 100% mięsa z gęsi. W planach jest także produkcja wyrobów w 100% z mięsa kaczki. Markę wyróżnia ekologiczna produkcja, bez użycia konserwantów, barwników i innych chemicznych ulepszaczy. Ponadto, mięso dostarczane jest z zaprzyjaźnionej firmy, która zajmuje się gęśmi od wylęgu do uboju, dzięki czemu producent ma pełną kontrolę nad chowem i etycznymi warunkami, w jakich żyją zwierzęta, a także ich zdrowym żywieniem bez zbędnych antybiotyków. Dzięki temu produkty z nich, poza wyjątkowym smakiem, są również zdrowe.
Dlaczego mięsa z gęsi i kaczki?
Gęsina znana jest w Polsce co najmniej od 400 lat. Ostatnimi czasy nie jest jednak zbyt popularna, co marka Złota Gęś planuje zmienić.
W trosce o tradycję spożywania gęsiny w polskiej kulturze, odważyliśmy zmierzyć się z tym rodzajem mięsa, choć nie jest ono łatwe do przygotowania, wymaga umiejętności, cierpliwości i idealnego wyczucia czasu. Chcemy jednak przywrócić dawny blask staropolskim smakom, a co za tym idzie, spopularyzować je wśród Polaków i pokazać im te pyszne i zdrowe produkty na nowo – komentuje Witold Bednarski, pomysłodawca i założyciel marki.
Na ten moment w ofercie marki Złota Gęś znajdują się: polędwiczka, kiełbasa tradycyjna, kiełbasa krakowska podsuszana, kabanosy i pasztet z gęsi. Docelowo w portfolio ma znaleźć się ok. 20 produktów z mięsa gęsi i 20 produktów z mięsa kaczki.
Złota Gęś – “Z miłości do jakości”
Założyciel marki Złota Gęś wyróżnia się wielkim zamiłowaniem i równie wielkim profesjonalizmem. Witold Bednarski, pasjonat, który od lat w domowym zaciszu produkował wyjątkowe wędliny na potrzeby własne oraz przyjaciół, we współpracy z wysoce wykształconymi technologami żywności stworzył markę łączącą pomysłowość, doświadczenie i najwyższą jakość. Siedziba firmy mieści się we wsi Zbiersk w Wielkopolsce i to właśnie tam produkowane są wszystkie wędliny w oparciu o rzemieślnicze techniki przygotowywania mięs.
Kontakt dla mediów: odkuchni.co
Nr tel. 796 994 736

Smak zaczyna się od mięsa

Dlaczego na świątecznych stołach zostaje tyle jedzenia?

„Herbapol. We współpracy z naturą.”
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Edukacja

Coraz więcej Polaków widzi korzyści płynące z obecności w UE. Co ósmy wciąż jednak nie potrafi ich wskazać
Członkostwo w UE cieszy się wśród Europejczyków rekordowo wysokim poparciem – wynika z tegorocznego Eurobarometru. Korzyści dla swojego kraju dostrzega 74 proc. obywateli Unii – to odsetek najlepszy od początku badań w 1983 roku. A w Polsce jest on jeszcze wyższy. Doceniamy przede wszystkim wkład UE w bezpieczeństwo, nowe możliwości zawodowe i rozwój gospodarczy kraju. Po 21 latach naszej obecności w UE wciąż jednak potrzebna jest europejska edukacja.
Polityka
Zmiany w obowiązku magazynowania gazu mogą obniżyć ceny surowca. To pomoże się przygotować do sezonu zimowego

Elastyczność bez zagrożenia dla bezpieczeństwa energetycznego – tak nową propozycję przepisów dotyczących uzupełniania zapasów gazu przed sezonem zimowym określają jej inicjatorzy z Parlamentu Europejskiego. Europosłowie proponują nieznaczne zmniejszenie wymaganego poziomu zapełnienia magazynów i rozciągnięcie w czasie terminu, w którym trzeba spełnić ten obowiązek. Jak podkreśla Borys Budka, ma to zapobiec spekulacjom na rynku gazu i tym samym pomóc obniżyć ceny surowca.
Konsument
Możliwość zakupu online może zachęcić kolejne grupy Polaków do ubezpieczeń zdrowotnych. Dziś korzysta z nich już prawie 5,5 mln osób

Polska jest jednym z liderów Europy w obszarze cyfryzacji sektora usług medycznych. Świadczą o tym m.in. popularność elektronicznych narzędzi zapewniających dostęp do danych zdrowotnych, e-recept czy wirtualna diagnostyka. Polacy są też otwarci na innowacje w zakresie ubezpieczeń zdrowotnych, z których korzysta już blisko 5,5 mln osób. Za pomocą nowej cyfrowej platformy Medicover chce zachęcić klientów do samodzielnej konfiguracji i zakupu polis online.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.