Komunikaty PR

Powstała nowa marka naturalnych wyrobów w 100% z mięsa gęsi – Złota Gęś

2021-10-15  |  14:00
Biuro prasowe
Kontakt
Ewa Quiam
Od kuchni

Chodakowska 12
03-826 Warszawa
ewa.quiam|odkuchni.co| |ewa.quiam|odkuchni.co
+48 796 994 736
https://www.odkuchni.co/

Tradycja w nowoczesnym wydaniu

Jakość, smak i tradycja to wyróżniki nowej marki premium na rynku spożywczym. Złota Gęś to firma, w której najbardziej liczy się pasja, jakość i uczciwość. Producent swoją wiedzę łączy z doświadczeniem i dba o to, aby wyroby były naturalne, zdrowe i smaczne. 

Czysty skład, dobry smak

Produkty opracowane przez Złotą Gęś są unikatowe i niszowe, nie tylko pod względem smaku, ale także formy i składu. W każdym z nich znajdziemy 100% mięsa z gęsi. W planach jest także produkcja wyrobów w 100% z mięsa kaczki. Markę wyróżnia ekologiczna produkcja, bez użycia konserwantów, barwników i innych chemicznych ulepszaczy. Ponadto, mięso dostarczane jest z zaprzyjaźnionej firmy, która zajmuje się gęśmi od wylęgu do uboju, dzięki czemu producent ma pełną kontrolę nad chowem i etycznymi warunkami, w jakich żyją zwierzęta, a także ich zdrowym żywieniem bez zbędnych antybiotyków. Dzięki temu produkty z nich, poza wyjątkowym smakiem, są również zdrowe. 

 

Dlaczego mięsa z gęsi i kaczki?

Gęsina znana jest w Polsce co najmniej od 400 lat. Ostatnimi czasy nie jest jednak zbyt popularna, co marka Złota Gęś planuje zmienić. 

W trosce o tradycję spożywania gęsiny w polskiej kulturze, odważyliśmy zmierzyć się z tym rodzajem mięsa, choć nie jest ono łatwe do przygotowania, wymaga umiejętności, cierpliwości i idealnego wyczucia czasu. Chcemy jednak przywrócić dawny blask staropolskim smakom, a co za tym idzie, spopularyzować je wśród Polaków i pokazać im te pyszne i zdrowe produkty na nowo komentuje Witold Bednarski, pomysłodawca i założyciel marki.

Na ten moment w ofercie marki Złota Gęś znajdują się: polędwiczka, kiełbasa tradycyjna, kiełbasa krakowska podsuszana, kabanosy i pasztet z gęsi. Docelowo w portfolio ma znaleźć się ok. 20 produktów z mięsa gęsi i 20 produktów z mięsa kaczki.

Złota Gęś “Z miłości do jakości”

Założyciel marki Złota Gęś wyróżnia się wielkim zamiłowaniem i równie wielkim profesjonalizmem. Witold Bednarski, pasjonat, który od lat w domowym zaciszu produkował wyjątkowe wędliny na potrzeby własne oraz przyjaciół, we współpracy z wysoce wykształconymi technologami żywności stworzył markę łączącą pomysłowość, doświadczenie i najwyższą jakość. Siedziba firmy mieści się we wsi Zbiersk w Wielkopolsce i to właśnie tam produkowane są wszystkie wędliny w oparciu o rzemieślnicze techniki przygotowywania mięs.

Kontakt dla mediów: odkuchni.co

Nr tel. 796 994 736

 

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Od kuchni
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Przemysł spożywczy Smak zaczyna się od mięsa Biuro prasowe
2024-12-30 | 15:20

Smak zaczyna się od mięsa

W nowej kampanii marketingowej firma Sokołów skupia się na wysokiej jakości swojego surowca i produktów. – W Sokołowie wiemy, że smak zaczyna się od mięsa –
Przemysł spożywczy Dlaczego na świątecznych stołach zostaje tyle jedzenia?
2024-12-20 | 01:00

Dlaczego na świątecznych stołach zostaje tyle jedzenia?

Ponad 60 proc. polskich gospodarstw domowych przyznaje, że po świętach zostaje im nadmiar jedzenia – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie sieci Netto[1]. Choć większość
Przemysł spożywczy „Herbapol. We współpracy z naturą.”
2024-12-19 | 11:27

„Herbapol. We współpracy z naturą.”

Jej założeniem jest pokazanie, że marka Herbapol, która poszczycić się może bogatą wiedzą i wieloletnim doświadczeniem w zakresie ziół i owoców, jednocześnie

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Prawo

Trwają dyskusje nad kształtem unijnego budżetu na lata 2028–2034. Mogą być rozbieżności w kwestii Funduszu Spójności czy dopłat dla rolników

Trwają prace nad wieloletnimi unijnymi ramami finansowymi (WRF), które określą priorytety wydatków UE na lata 2028–2034. W maju Parlament Europejski przegłosował rezolucję w sprawie swojego stanowiska w tej sprawie. Postulaty europarlamentarzystów mają zostać uwzględnione we wniosku Komisji Europejskiej w sprawie WRF, który zostanie opublikowany w lipcu 2025 roku. Wciąż jednak nie ma zgody miedzy państwami członkowskimi, m.in. w zakresie Funduszu Spójności czy budżetu na rolnictwo.

Konsument

35 proc. gospodarstw domowych nie stać na zakup mieszkania nawet na kredyt. Pomóc może wsparcie budownictwa społecznego i uwolnienie gruntów pod zabudowę

W Polsce co roku oddaje się do użytku ok. 200 tys. mieszkań, co oznacza, że w ciągu dekady teoretycznie potrzeby mieszkaniowe społeczeństwa mogłyby zostać zaspokojone. Jednak większość lokali budują deweloperzy na sprzedaż, a 35 proc. gospodarstw domowych nie stać na zakup nawet za pomocą kredytu. Jednocześnie ta grupa zarabia za dużo, by korzystać z mieszkania socjalnego i komunalnego. Zdaniem prof. Bartłomieja Marony z UEK zmniejszeniu skali problemu zaradzić może wyłącznie większa skala budownictwa społecznego zamiast wspierania kolejnymi programami zaciągania kredytów.

Problemy społeczne

Hejt w sieci dotyka coraz więcej dzieci w wieku szkolnym. Rzadko mówią o tym dorosłym

Coraz większa grupa dzieci zaczyna korzystać z internetu już w wieku siedmiu–ośmiu​ lat – wynika z raportu NASK „Nastolatki 3.0”. Wtedy też stykają się po raz pierwszy z hejtem, którego jest coraz więcej w mediach społecznościowych. Według raportu NASK ponad 2/3 młodych internautów uważa, że mowa nienawiści jest największym problemem w sieci. Co więcej, dzieci rzadko mówią o takich incydentach dorosłym, dlatego tym istotniejsze są narzędzia technologiczne służące ochronie najmłodszych.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.