Komunikaty PR

Powstała nowa marka naturalnych wyrobów w 100% z mięsa gęsi – Złota Gęś

2021-10-15  |  14:00
Biuro prasowe
Kontakt
Ewa Quiam
Od kuchni

Chodakowska 12
03-826 Warszawa
ewa.quiam|odkuchni.co| |ewa.quiam|odkuchni.co
+48 796 994 736
https://www.odkuchni.co/

Tradycja w nowoczesnym wydaniu

Jakość, smak i tradycja to wyróżniki nowej marki premium na rynku spożywczym. Złota Gęś to firma, w której najbardziej liczy się pasja, jakość i uczciwość. Producent swoją wiedzę łączy z doświadczeniem i dba o to, aby wyroby były naturalne, zdrowe i smaczne. 

Czysty skład, dobry smak

Produkty opracowane przez Złotą Gęś są unikatowe i niszowe, nie tylko pod względem smaku, ale także formy i składu. W każdym z nich znajdziemy 100% mięsa z gęsi. W planach jest także produkcja wyrobów w 100% z mięsa kaczki. Markę wyróżnia ekologiczna produkcja, bez użycia konserwantów, barwników i innych chemicznych ulepszaczy. Ponadto, mięso dostarczane jest z zaprzyjaźnionej firmy, która zajmuje się gęśmi od wylęgu do uboju, dzięki czemu producent ma pełną kontrolę nad chowem i etycznymi warunkami, w jakich żyją zwierzęta, a także ich zdrowym żywieniem bez zbędnych antybiotyków. Dzięki temu produkty z nich, poza wyjątkowym smakiem, są również zdrowe. 

 

Dlaczego mięsa z gęsi i kaczki?

Gęsina znana jest w Polsce co najmniej od 400 lat. Ostatnimi czasy nie jest jednak zbyt popularna, co marka Złota Gęś planuje zmienić. 

W trosce o tradycję spożywania gęsiny w polskiej kulturze, odważyliśmy zmierzyć się z tym rodzajem mięsa, choć nie jest ono łatwe do przygotowania, wymaga umiejętności, cierpliwości i idealnego wyczucia czasu. Chcemy jednak przywrócić dawny blask staropolskim smakom, a co za tym idzie, spopularyzować je wśród Polaków i pokazać im te pyszne i zdrowe produkty na nowo komentuje Witold Bednarski, pomysłodawca i założyciel marki.

Na ten moment w ofercie marki Złota Gęś znajdują się: polędwiczka, kiełbasa tradycyjna, kiełbasa krakowska podsuszana, kabanosy i pasztet z gęsi. Docelowo w portfolio ma znaleźć się ok. 20 produktów z mięsa gęsi i 20 produktów z mięsa kaczki.

Złota Gęś “Z miłości do jakości”

Założyciel marki Złota Gęś wyróżnia się wielkim zamiłowaniem i równie wielkim profesjonalizmem. Witold Bednarski, pasjonat, który od lat w domowym zaciszu produkował wyjątkowe wędliny na potrzeby własne oraz przyjaciół, we współpracy z wysoce wykształconymi technologami żywności stworzył markę łączącą pomysłowość, doświadczenie i najwyższą jakość. Siedziba firmy mieści się we wsi Zbiersk w Wielkopolsce i to właśnie tam produkowane są wszystkie wędliny w oparciu o rzemieślnicze techniki przygotowywania mięs.

Kontakt dla mediów: odkuchni.co

Nr tel. 796 994 736

 

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Od kuchni
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Przemysł spożywczy Zapewnienia bezpieczeństwa żywieniowego wyzwaniem Światowego Dnia Ludności Biuro prasowe
2024-07-11 | 10:00

Zapewnienia bezpieczeństwa żywieniowego wyzwaniem Światowego Dnia Ludności

39% dorosłych Polaków i 41% matek w imieniu swoich dzieci deklaruje zaangażowanie w ograniczenie zmian klimatycznych[1] – wynika z badania „Talerz Polaka – Nawyki
Przemysł spożywczy Z jakimi wyzwaniami mierzą się producenci czekolady?
2024-07-10 | 17:00

Z jakimi wyzwaniami mierzą się producenci czekolady?

  Nadchodzący Dzień Czekolady (7 lipca) jest doskonałą okazją do refleksji nad podejmowaniem bardziej zrównoważonych i proekologicznych praktyk w całym łańcuchu
Przemysł spożywczy DANONE w grupie ekspertów tworzących normy ISO
2024-07-09 | 16:40

DANONE w grupie ekspertów tworzących normy ISO

Grupa spółek DANONE dołączyła do Komitetu Technicznego Polskiego Komitetu Normalizacyjnego. Tym samym stała się częścią Międzynarodowej Organizacji Normalizacyjnej (ISO[1]) i

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Konkurs Polskie Branży PR

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Ochrona środowiska

Polska wciąż bez strategii transformacji energetyczno-klimatycznej. Zaktualizowanie dokumentów mogłoby przyspieszyć i uporządkować ten proces

Prace nad nowym Krajowym planem w dziedzinie energii i klimatu powinny, zgodnie z unijnymi zobowiązaniami, zakończyć się w czerwcu br., ale do tej pory nie trafił on do konsultacji społecznych. Trzydzieści organizacji branżowych i społecznych zaapelowało do Ministerstwa Klimatu i Środowiska o przyspieszenie prac nad dokumentem i jego rzetelne konsultacje. Jak podkreśliły, nie powinien on być rozpatrywany tylko jako obowiązek do wypełnienia, lecz również jako szansa na przyspieszenie i uporządkowanie procesu transformacji energetyczno-klimatycznej w kraju. Polska pozostaje jedynym państwem w UE, który nie przedstawił długoterminowej strategii określającej nasz wkład w osiągnięcie neutralności klimatycznej UE do 2050 roku.

Bankowość

Firmy mogą się już ubiegać o fundusze z nowej perspektywy. Opcji finansowania jest wiele, ale nie wszystkie przedsiębiorstwa o tym wiedzą

Dla polskich firm środki UE są jedną z najchętniej wykorzystywanych form finansowania inwestycji i projektów rozwojowych. W bieżącej perspektywie finansowej na lata 2021–2027 Polska pozostanie jednym z największych beneficjentów funduszy z polityki spójności – otrzyma łącznie ok. 170 mld euro, z których duża część trafi właśnie do krajowych przedsiębiorstw. Na to nakładają się również środki z KPO i programów ramowych zarządzanych przez Komisję Europejską. Możliwości finansowania jest wiele, ale nie wszystkie firmy wiedzą, gdzie i jak ich szukać. Tutaj eksperci widzą zadanie dla banków.

Ochrona środowiska

Biznes chętnie inwestuje w OZE. Fotowoltaika na własnym gruncie najchętniej wybieranym rozwiązaniem

Możliwości związanych z inwestowaniem w zieloną energię jest bardzo dużo, jednak to fotowoltaika na własnych gruntach jest najchętniej wybieranym przez biznes rozwiązaniem OZE. Specjaliści zwracają uwagę, że wydłużył się okres zwrotu z takiej inwestycji, mimo tego nadal jest atrakcyjny, szczególnie w modelu PV-as-a-service. Dlatego też firm inwestujących w produkcję energii ze słońca może wciąż przybywać.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.