Komunikaty PR

Poznaj Bebiko 2 NUTRIflor Expert

2021-09-27  |  11:00
Biuro prasowe
Do pobrania docx ( 0.56 MB )

Gdy kobieta zostaje mamą, w szczególny sposób dotyka natury. Odkrywa zachwycającą moc swojego ciała, naturalny instynkt i mądrość. Marka Bebiko 2 – zainspirowana naturą, mlekiem mamy – stworzyła Bebiko 2 NUTRIflor Expert, które nie zawiera konserwantów i barwników[1]. To kompletna kompozycja[2] ważnych składników odżywczych, w tym 19 witamin i składników mineralnych[3], dla wsparcia prawidłowego rozwoju i funkcjonowania układu odpornościowego[4]. Bebiko 2 NUTRIflor Expert posiada pozytywną opinię Centrum Zdrowia Dziecka nr 20/DJW/2021. Dodatkowo 93% maluchów bardzo dobrze toleruje to mleko następne już od 1. butelki[5].

Bebiko 2 NUTRIflor Expert – mleko następne dla niemowląt po 6. miesiącu życia.

Bebiko 2 NUTRIflor Expert zawiera kompletną kompozycję[6] ważnych składników odżywczych, w tym 19 witamin i składników mineralnych[7], m.in.:

  • wapń i witaminę D, niezbędne do prawidłowego rozwoju kości i zębów;
  • witaminy A, C i D dla prawidłowego funkcjonowania układu odpornościowego;
  • żelazo i jod, wspierające prawidłowy rozwój poznawczy;
  • kwas ALA (omega 3), niezbędny do prawidłowego rozwoju mózgu i tkanki nerwowej;
  • DHA (omega 3), który wspiera prawidłowy rozwój wzroku i mózgu (korzystne działanie występuje, gdy wraz z urozmaiconą dietą dziecko spożywa 100 mg DHA dziennie);
  • unikalną kompozycję błonnika GOS/FOS.

Bebiko 2 to marka ciesząca się największym zaufaniem mam. Tak, najwięcej Mam ufa właśnie nam![8]

Ważne informacje: Karmienie piersią jest najwłaściwszym sposobem żywienia niemowląt.

Więcej informacji o produktach marki Bebiko 2 można znaleźć na www.BebiKlub.pl.


 

[1] Zgodnie z przepisami prawa mleka następne nie zawierają konserwantów i barwników.

[2] Zgodnie z przepisami prawa, tak jak inne mleka następne.

[3] Bebiko 2, tak jak inne mleka następne, zawiera wymagane przepisami prawa witaminy i składniki mineralne oraz inne składniki odżywcze.

[4] Zawiera witaminy A, C i D dla prawidłowego funkcjonowania układu odpornościowego oraz żelazo i jod wspierające prawidłowy rozwój poznawczy.

[5] Na podstawie opinii 93% mam z grupy 426, które testowały Bebiko 2 NUTRIflor Expert na platformie trnd.pl w dniach 16.07-29.07.2021.

[6] Zgodnie z przepisami prawa, tak jak inne mleka następne.

[7] Bebiko 2, tak jak inne mleka następne, zawiera wymagane przepisami prawa witaminy i składniki mineralne oraz inne składniki odżywcze.

[8] Na podstawie opinii 82% mam z grupy 426, które testowały Bebiko 2 NUTRIflor Expert w badaniu prowadzonym na platformie trnd.pl w dniach 16.07-29.07.2021.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Przemysł spożywczy Smak zaczyna się od mięsa Biuro prasowe
2024-12-30 | 15:20

Smak zaczyna się od mięsa

W nowej kampanii marketingowej firma Sokołów skupia się na wysokiej jakości swojego surowca i produktów. – W Sokołowie wiemy, że smak zaczyna się od mięsa –
Przemysł spożywczy Dlaczego na świątecznych stołach zostaje tyle jedzenia?
2024-12-20 | 01:00

Dlaczego na świątecznych stołach zostaje tyle jedzenia?

Ponad 60 proc. polskich gospodarstw domowych przyznaje, że po świętach zostaje im nadmiar jedzenia – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie sieci Netto[1]. Choć większość
Przemysł spożywczy „Herbapol. We współpracy z naturą.”
2024-12-19 | 11:27

„Herbapol. We współpracy z naturą.”

Jej założeniem jest pokazanie, że marka Herbapol, która poszczycić się może bogatą wiedzą i wieloletnim doświadczeniem w zakresie ziół i owoców, jednocześnie

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Konsumenci w sieci narażeni na długą listę manipulacyjnych praktyk sprzedażowych. Zagraniczne platformy wymykają się unijnym regulacjom

Wraz z pojawieniem się na polskim i europejskim rynku platform sprzedażowych spoza UE rośnie też liczba przypadków stosowania tzw. dark patterns, czyli manipulacyjnych technik sprzedażowych. Nowe regulacje UE – w tym rozporządzenie w sprawie jednolitego rynku usług cyfrowych oraz akt o usługach cyfrowych – mają lepiej chronić przed nimi konsumentów, a podmiotom stosującym takie praktyki będą grozić wysokie kary finansowe. Problemem wciąż pozostaje jednak egzekwowanie tych przepisów od zagranicznych platform, które wymykają się europejskim regulacjom. – To jest w tej chwili bardzo duże wyzwanie dla całego rynku cyfrowego, że w praktyce regulacje nie dotyczą w takim samym stopniu wszystkich graczy – mówi Teresa Wierzbowska, prezeska Związku Pracodawców Prywatnych Mediów.

Fundusze unijne

Europejscy młodzi twórcy w centrum polskiej prezydencji w Radzie UE. Potrzebne nowe podejście do wsparcia ich karier

Wsparcie startu kariery młodych artystów i debata nad regulacjami dla sektora audiowizualnego, które będą odpowiadać zmieniającej się rzeczywistości technologicznej – to dwa priorytety polskiej prezydencji w Radzie UE z zakresu kultury. Najbliższe półrocze będzie także okazją do promocji polskich twórców w państwach członkowskich i kandydujących, a współpraca z artystami z innych krajów ma pokazać, że kultura może łączyć i być platformą dialogu międzynarodowego.

Ochrona środowiska

Tylko 1 proc. zużytych tekstyliów jest przetwarzanych. Selektywna zbiórka może te statystyki poprawić

Wraz z nowymi przepisami dotyczącymi gospodarki odpadami od stycznia 2025 roku gminy w Polsce wprowadziły selektywną zbiórkę zużytych tekstyliów. To oznacza, że przykładowo zniszczonych ubrań nie można już wyrzucić do frakcji zmieszane. Część gmin wprowadza ułatwienia dla mieszkańców w postaci dodatkowych kontenerów. W innych mieszkańcy będą musieli samodzielnie dostarczyć tekstylia do punktów selektywnej zbiórki odpadów komunalnych (PSZOK).

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.