Komunikaty PR

Poznaj innowację w branży sushi - bezpłatne warsztaty Sushi MasterClass

2022-09-01  |  01:00
Biuro prasowe

Zapraszamy wszystkich specjalistów z branży gastronomicznej do wzięcia udziału w cyklu profesjonalnych szkoleń dla biznesu sushi. Podczas bezpłatnych warsztatów, Grafen Europe – dystrybutor najwyższej jakości sprzętu Suzumo – zaprezentuje nie tylko sztukę japońskiej kuchni, ale i nowe możliwości technologiczne dla jej rozwoju.

Wydarzenia Sushi MasterClass prowadzone będą przez jednego z najlepszych szefów sushi w Polsce – Pawła Trzaskowskiego, trenera kulinarnego, wykładowcę czołowych szkół gotowania, od 19 lat związanego zawodowo z gastronomią. W 2017 roku wszedł on do finału Mistrzostw Świata Sushi World Sushi Cup Japan, jest też finalistką polskiej edycji Global Sushi Challenge 2015. W 2019 roku dołączył do grona 50 najlepszych szefów kuchni w Polsce. Paweł Trzaskowski to także seminarzysta World Sushi Skills Institute i All Japan Sushi Association. Posiada ,,czarny pas‘’ sushi – Certyfikat Kuro-obi zdobyty w Tokyo. W pracy łączy tradycyjną szkołę Edomae ze współczesnymi trendami kulinarnymi.

Inspirujące spotkanie pozwoli przybliżyć historię sushi czy filozofię potrawy, ale też udowodni, jak łatwo rozwinąć biznes, wprowadzając nowe rozwiązania inwestycyjne. Szef kuchni podczas spotkania wskaże narzędzia, które optymalizują zaplecze techniczne, a tym samym zwiększają jego efektywność nawet czterokrotnie. Sushi MasterClass to też świetna okazja do degustacji i poznania efektownych form podania dania.

Marka Grafen wraz z Pawłem Trzaskowskim zapraszają na 12 szkoleń m.in. w Szczecinie, Poznaniu, Warszawie, Białymstoku, Krakowie, Katowicach, Łodzi, Wrocławiu, Gdańsku, Toruniu, Rzeszowie oraz Lublinie. Lista gości jest ograniczona – decyduje kolejność zgłoszeń. Zapisy i dokładny kalendarz wydarzeń znajdą Państwo na:

https://grafen.com/sushi-master-class/

 

Dodatkowe informacje o warsztatach i jakości Suzomo:

Anna Piechocka, koordynator Sushi MasterClass
+48 61 658 70 87, anna.piechocka@grafen.com

 

Kontakt dla mediów:

Magda Strzykalska, PR Manager
+48 534 985 366, magda.strzykalska@soulandmind.pl
 

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Przemysł spożywczy Smak zaczyna się od mięsa Biuro prasowe
2024-12-30 | 15:20

Smak zaczyna się od mięsa

W nowej kampanii marketingowej firma Sokołów skupia się na wysokiej jakości swojego surowca i produktów. – W Sokołowie wiemy, że smak zaczyna się od mięsa –
Przemysł spożywczy Dlaczego na świątecznych stołach zostaje tyle jedzenia?
2024-12-20 | 01:00

Dlaczego na świątecznych stołach zostaje tyle jedzenia?

Ponad 60 proc. polskich gospodarstw domowych przyznaje, że po świętach zostaje im nadmiar jedzenia – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie sieci Netto[1]. Choć większość
Przemysł spożywczy „Herbapol. We współpracy z naturą.”
2024-12-19 | 11:27

„Herbapol. We współpracy z naturą.”

Jej założeniem jest pokazanie, że marka Herbapol, która poszczycić się może bogatą wiedzą i wieloletnim doświadczeniem w zakresie ziół i owoców, jednocześnie

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Polityka

Infrastruktura

Senat zajmie się ustawą o jawności cen lokali na sprzedaż. W praktyce ustawa obejmie tylko 12 proc. rynku

Ustawa o jawności cen miała na celu ułatwić klientowi szybkie sprawdzenie aktualnych cen mieszkań i lepsze zrozumienie oferty dewelopera. Przedstawiciele branży mówią wprost: idea ustawy jest słuszna, jednak kształt, jaki przybrała w praktyce, podobnie jak tryb jej uchwalenia, budzi już niepokój. Błyskawiczny tryb procedowania sprawił, że powstała ustawa, która obejmie 12,4 proc. rynku. Zdaniem Polskiego Związku Firm Deweloperskich ostatnią deską ratunku, by poprawić ten akt, jest Senat, który zajmie się nim już podczas wtorkowego posiedzenia komisji infrastruktury.

Handel

Dzięki sztucznej inteligencji przesyłki mogą trafiać do klientów tego samego dnia. Liczba takich dostaw w Amazon znacząco rośnie

Prognozy rynkowe wskazują, że wart ok. 10 mld dol. globalny rynek dostaw realizowanych jednego dnia będzie w kolejnych latach dynamicznie rosnąć. Wpływają na to przede wszystkim oczekiwania konsumentów co do szybkich i terminowych doręczeń. Zarówno firmy kurierskie, jak i sklepy internetowe coraz mocniej inwestują w ten trend. W Amazon opcja Same-Day Delivery jest już możliwa w 135 lokalizacjach w Europie, a w tym roku przybędzie 20 kolejnych. W I kwartale br. Amazon dostarczył w tym trybie o 80 proc. paczek więcej niż przed rokiem. Głównie były to produkty z kategorii niezbędnych przedmiotów codziennego użytku.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.