Komunikaty PR

Produkty marki Vegeta nagrodzone w konkursie Superior Taste Award 2022

2022-09-21  |  11:00
Biuro prasowe

To już kolejna edycja prestiżowego, międzynarodowego konkursu Superior Taste Award 2022. W tej edycji marka Vegeta została nagrodzona dwukrotnie. Zwycięskimi produktami są Vegeta Bio, która otrzymała złotą gwiazdkę oraz Vegeta Natur Fix Spaghetti Bolognese nagrodzony dwoma złotymi gwiazdkami. Nagrody przyznane zostały na podstawie badań przeprowadzonych przez ponad 200 ekspertów z Taste Institute.

 

Nagrody Taste Award 2022 przyznawane są w cyklu rocznym przez Taste Institute z siedzibą w Belgii, do którego należy ponad 200 ekspertów – światowej sławy szefów kuchni i sommelierów uznanych przez takie instytucje jak Le Guide Michelin czy Gault & Millau. Wybór produktów podzielony jest na kilka etapów, w każdym z nich jury bierze pod uwagę inne czynniki. Pierwszy, to test produktów przez ekspertów bez wiedzy na temat marki, pochodzenia oraz wyglądu – podawana jest wyłącznie kategoria danego produktu. Następnie odbywa się prezentacja bezpośrednia. Trzeci i jednocześnie ostatni etap to weryfikacja cech oraz składu produktu, w którym oceniane są przede wszystkim pierwsze wrażenie, wygląd, zapach, smak oraz konsystencja. 

 

 

W tegorocznej edycji zostały nagrodzone dwa produkty marki Vegeta: Vegeta Bio nagrodzona złotą gwiazdką oraz Vegeta Natur Fix Spaghetti Bolognese nagrodzona dwiema gwiazdkami.

 

Zdobycie nagród w tak prestiżowym konkursie to bardzo duże wyróżnienie dla marki. Vegeta od dłuższego czasu spełnia wymagania swoich klientów, a przyznane nagrody są tego dowodem. Vegeta Bio to produkt, który łączy w sobie tradycję i nowoczesność, a jej wyjątkowy smak to efekt wysokiej jakości składników uprawianych zgodnie z zasadami rolnictwa ekologicznego. Z kolei Vegeta Natur Fix Spaghetti Bolognese to produkt, którego innowacyjna formuła sprawia, że jest odpowiedni dla osób, które lubią mięso, jak również dla wegetarian czy wegan – mogą oni w szybki i łatwy sposób przygotować aromatyczne spaghetti w swojej ulubionej wersji. 

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Przemysł spożywczy Smak zaczyna się od mięsa Biuro prasowe
2024-12-30 | 15:20

Smak zaczyna się od mięsa

W nowej kampanii marketingowej firma Sokołów skupia się na wysokiej jakości swojego surowca i produktów. – W Sokołowie wiemy, że smak zaczyna się od mięsa –
Przemysł spożywczy Dlaczego na świątecznych stołach zostaje tyle jedzenia?
2024-12-20 | 01:00

Dlaczego na świątecznych stołach zostaje tyle jedzenia?

Ponad 60 proc. polskich gospodarstw domowych przyznaje, że po świętach zostaje im nadmiar jedzenia – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie sieci Netto[1]. Choć większość
Przemysł spożywczy „Herbapol. We współpracy z naturą.”
2024-12-19 | 11:27

„Herbapol. We współpracy z naturą.”

Jej założeniem jest pokazanie, że marka Herbapol, która poszczycić się może bogatą wiedzą i wieloletnim doświadczeniem w zakresie ziół i owoców, jednocześnie

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Polityka

Infrastruktura

Senat zajmie się ustawą o jawności cen lokali na sprzedaż. W praktyce ustawa obejmie tylko 12 proc. rynku

Ustawa o jawności cen miała na celu ułatwić klientowi szybkie sprawdzenie aktualnych cen mieszkań i lepsze zrozumienie oferty dewelopera. Przedstawiciele branży mówią wprost: idea ustawy jest słuszna, jednak kształt, jaki przybrała w praktyce, podobnie jak tryb jej uchwalenia, budzi już niepokój. Błyskawiczny tryb procedowania sprawił, że powstała ustawa, która obejmie 12,4 proc. rynku. Zdaniem Polskiego Związku Firm Deweloperskich ostatnią deską ratunku, by poprawić ten akt, jest Senat, który zajmie się nim już podczas wtorkowego posiedzenia komisji infrastruktury.

Handel

Dzięki sztucznej inteligencji przesyłki mogą trafiać do klientów tego samego dnia. Liczba takich dostaw w Amazon znacząco rośnie

Prognozy rynkowe wskazują, że wart ok. 10 mld dol. globalny rynek dostaw realizowanych jednego dnia będzie w kolejnych latach dynamicznie rosnąć. Wpływają na to przede wszystkim oczekiwania konsumentów co do szybkich i terminowych doręczeń. Zarówno firmy kurierskie, jak i sklepy internetowe coraz mocniej inwestują w ten trend. W Amazon opcja Same-Day Delivery jest już możliwa w 135 lokalizacjach w Europie, a w tym roku przybędzie 20 kolejnych. W I kwartale br. Amazon dostarczył w tym trybie o 80 proc. paczek więcej niż przed rokiem. Głównie były to produkty z kategorii niezbędnych przedmiotów codziennego użytku.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.