Komunikaty PR

Produkty marki Vegeta nagrodzone w konkursie Superior Taste Award 2022

2022-09-21  |  11:00
Biuro prasowe

To już kolejna edycja prestiżowego, międzynarodowego konkursu Superior Taste Award 2022. W tej edycji marka Vegeta została nagrodzona dwukrotnie. Zwycięskimi produktami są Vegeta Bio, która otrzymała złotą gwiazdkę oraz Vegeta Natur Fix Spaghetti Bolognese nagrodzony dwoma złotymi gwiazdkami. Nagrody przyznane zostały na podstawie badań przeprowadzonych przez ponad 200 ekspertów z Taste Institute.

 

Nagrody Taste Award 2022 przyznawane są w cyklu rocznym przez Taste Institute z siedzibą w Belgii, do którego należy ponad 200 ekspertów – światowej sławy szefów kuchni i sommelierów uznanych przez takie instytucje jak Le Guide Michelin czy Gault & Millau. Wybór produktów podzielony jest na kilka etapów, w każdym z nich jury bierze pod uwagę inne czynniki. Pierwszy, to test produktów przez ekspertów bez wiedzy na temat marki, pochodzenia oraz wyglądu – podawana jest wyłącznie kategoria danego produktu. Następnie odbywa się prezentacja bezpośrednia. Trzeci i jednocześnie ostatni etap to weryfikacja cech oraz składu produktu, w którym oceniane są przede wszystkim pierwsze wrażenie, wygląd, zapach, smak oraz konsystencja. 

 

 

W tegorocznej edycji zostały nagrodzone dwa produkty marki Vegeta: Vegeta Bio nagrodzona złotą gwiazdką oraz Vegeta Natur Fix Spaghetti Bolognese nagrodzona dwiema gwiazdkami.

 

Zdobycie nagród w tak prestiżowym konkursie to bardzo duże wyróżnienie dla marki. Vegeta od dłuższego czasu spełnia wymagania swoich klientów, a przyznane nagrody są tego dowodem. Vegeta Bio to produkt, który łączy w sobie tradycję i nowoczesność, a jej wyjątkowy smak to efekt wysokiej jakości składników uprawianych zgodnie z zasadami rolnictwa ekologicznego. Z kolei Vegeta Natur Fix Spaghetti Bolognese to produkt, którego innowacyjna formuła sprawia, że jest odpowiedni dla osób, które lubią mięso, jak również dla wegetarian czy wegan – mogą oni w szybki i łatwy sposób przygotować aromatyczne spaghetti w swojej ulubionej wersji. 

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Przemysł spożywczy Smak zaczyna się od mięsa Biuro prasowe
2024-12-30 | 15:20

Smak zaczyna się od mięsa

W nowej kampanii marketingowej firma Sokołów skupia się na wysokiej jakości swojego surowca i produktów. – W Sokołowie wiemy, że smak zaczyna się od mięsa –
Przemysł spożywczy Dlaczego na świątecznych stołach zostaje tyle jedzenia?
2024-12-20 | 01:00

Dlaczego na świątecznych stołach zostaje tyle jedzenia?

Ponad 60 proc. polskich gospodarstw domowych przyznaje, że po świętach zostaje im nadmiar jedzenia – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie sieci Netto[1]. Choć większość
Przemysł spożywczy „Herbapol. We współpracy z naturą.”
2024-12-19 | 11:27

„Herbapol. We współpracy z naturą.”

Jej założeniem jest pokazanie, że marka Herbapol, która poszczycić się może bogatą wiedzą i wieloletnim doświadczeniem w zakresie ziół i owoców, jednocześnie

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Konsumenci w sieci narażeni na długą listę manipulacyjnych praktyk sprzedażowych. Zagraniczne platformy wymykają się unijnym regulacjom

Wraz z pojawieniem się na polskim i europejskim rynku platform sprzedażowych spoza UE rośnie też liczba przypadków stosowania tzw. dark patterns, czyli manipulacyjnych technik sprzedażowych. Nowe regulacje UE – w tym rozporządzenie w sprawie jednolitego rynku usług cyfrowych oraz akt o usługach cyfrowych – mają lepiej chronić przed nimi konsumentów, a podmiotom stosującym takie praktyki będą grozić wysokie kary finansowe. Problemem wciąż pozostaje jednak egzekwowanie tych przepisów od zagranicznych platform, które wymykają się europejskim regulacjom. – To jest w tej chwili bardzo duże wyzwanie dla całego rynku cyfrowego, że w praktyce regulacje nie dotyczą w takim samym stopniu wszystkich graczy – mówi Teresa Wierzbowska, prezeska Związku Pracodawców Prywatnych Mediów.

Fundusze unijne

Europejscy młodzi twórcy w centrum polskiej prezydencji w Radzie UE. Potrzebne nowe podejście do wsparcia ich karier

Wsparcie startu kariery młodych artystów i debata nad regulacjami dla sektora audiowizualnego, które będą odpowiadać zmieniającej się rzeczywistości technologicznej – to dwa priorytety polskiej prezydencji w Radzie UE z zakresu kultury. Najbliższe półrocze będzie także okazją do promocji polskich twórców w państwach członkowskich i kandydujących, a współpraca z artystami z innych krajów ma pokazać, że kultura może łączyć i być platformą dialogu międzynarodowego.

Ochrona środowiska

Tylko 1 proc. zużytych tekstyliów jest przetwarzanych. Selektywna zbiórka może te statystyki poprawić

Wraz z nowymi przepisami dotyczącymi gospodarki odpadami od stycznia 2025 roku gminy w Polsce wprowadziły selektywną zbiórkę zużytych tekstyliów. To oznacza, że przykładowo zniszczonych ubrań nie można już wyrzucić do frakcji zmieszane. Część gmin wprowadza ułatwienia dla mieszkańców w postaci dodatkowych kontenerów. W innych mieszkańcy będą musieli samodzielnie dostarczyć tekstylia do punktów selektywnej zbiórki odpadów komunalnych (PSZOK).

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.