Produkty marki Vegeta nagrodzone w konkursie Superior Taste Award 2022
To już kolejna edycja prestiżowego, międzynarodowego konkursu Superior Taste Award 2022. W tej edycji marka Vegeta została nagrodzona dwukrotnie. Zwycięskimi produktami są Vegeta Bio, która otrzymała złotą gwiazdkę oraz Vegeta Natur Fix Spaghetti Bolognese nagrodzony dwoma złotymi gwiazdkami. Nagrody przyznane zostały na podstawie badań przeprowadzonych przez ponad 200 ekspertów z Taste Institute.
Nagrody Taste Award 2022 przyznawane są w cyklu rocznym przez Taste Institute z siedzibą w Belgii, do którego należy ponad 200 ekspertów – światowej sławy szefów kuchni i sommelierów uznanych przez takie instytucje jak Le Guide Michelin czy Gault & Millau. Wybór produktów podzielony jest na kilka etapów, w każdym z nich jury bierze pod uwagę inne czynniki. Pierwszy, to test produktów przez ekspertów bez wiedzy na temat marki, pochodzenia oraz wyglądu – podawana jest wyłącznie kategoria danego produktu. Następnie odbywa się prezentacja bezpośrednia. Trzeci i jednocześnie ostatni etap to weryfikacja cech oraz składu produktu, w którym oceniane są przede wszystkim pierwsze wrażenie, wygląd, zapach, smak oraz konsystencja.
W tegorocznej edycji zostały nagrodzone dwa produkty marki Vegeta: Vegeta Bio nagrodzona złotą gwiazdką oraz Vegeta Natur Fix Spaghetti Bolognese nagrodzona dwiema gwiazdkami.
Zdobycie nagród w tak prestiżowym konkursie to bardzo duże wyróżnienie dla marki. Vegeta od dłuższego czasu spełnia wymagania swoich klientów, a przyznane nagrody są tego dowodem. Vegeta Bio to produkt, który łączy w sobie tradycję i nowoczesność, a jej wyjątkowy smak to efekt wysokiej jakości składników uprawianych zgodnie z zasadami rolnictwa ekologicznego. Z kolei Vegeta Natur Fix Spaghetti Bolognese to produkt, którego innowacyjna formuła sprawia, że jest odpowiedni dla osób, które lubią mięso, jak również dla wegetarian czy wegan – mogą oni w szybki i łatwy sposób przygotować aromatyczne spaghetti w swojej ulubionej wersji.

Smak zaczyna się od mięsa

Dlaczego na świątecznych stołach zostaje tyle jedzenia?

„Herbapol. We współpracy z naturą.”
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Prawo

Trwają dalsze prace nad uproszczeniami we wspólnej polityce rolnej. Celem jest ich wejście w życie w styczniu 2026 roku
Przed przerwą wakacyjną w Parlamencie Europejskim rozpoczęły się prace nad ogłoszonym w maju kolejnym Omnibusem – pakietem uproszczeń istotnym z punktu widzenia rolników. Chodzi m.in. o uproszczenie pewnych obowiązków w sprawozdawczości, ułatwienia dla drobnych rolników czy ograniczenie kontroli. Zdaniem europosłanki PO propozycje KE to przykład wsłuchiwania się w postulaty rolników, co jest potrzebne także przy kształtowaniu wspólnej polityki rolnej.
Finanse
Zdecydowane odbicie w liczbie ofert pracy dla programistów. Wynagrodzenia rosną, ale nie wrócą na dotychczasowe poziomy

Po 2,5 roku perturbacji na rynek pracy w branży IT wracają wzrosty. Jak wynika z danych JustJoin.IT, w I połowie tego roku na tym portalu odnotowano blisko 70-proc. wzrost liczby ofert pracy w porównaniu do sytuacji sprzed roku. W górę idą także płace, chociaż eksperci wskazują, że dynamika nie jest tak wysoka jak kilka lat temu. Wciąż trudności ze znalezieniem pracy mają pracownicy dopiero zaczynający karierę w branży.
Konsument
Dobrobyt Polski uzależniony od wiedzy społeczeństwa o ekonomii i finansach. Takiej edukacji wciąż za mało jest w szkołach

Ostatnie badania wskazują na pewną poprawę w świadomości ekonomicznej Polaków, zwłaszcza na temat konieczności oszczędzania. Jednak w zakresie inwestowania i dostępnych do tego narzędzi oraz systemu podatkowego wciąż są poważne deficyty w wiedzy. Polacy mają świadomość, że podnoszenie swoich kompetencji pozytywnie wpłynie na ich budżety domowe, ale mało się mówi o tym, że od tego zależy też przyszły dobrobyt kraju. Dlatego też edukacja finansowa i ekonomiczna powinna się wkrótce stać elementem nauczania na jak najwcześniejszym etapie.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.