Przekąski sezamowe coraz bardziej w trendzie
38 pr & content communication
Łódź
91-035 Łódź
38|pr.pl| |38|pr.pl
000000000
www.38pr.pl
Czy funkcjonowanie w aktualnie utrudnionej rzeczywistości pozwala dostrzec pozytywny wpływ na branżę spożywczą? Obecna sytuacja może wzmacniać już obecne trendy żywieniowe, choćby prozdrowotność, w które wpisują się przekąski sezamowe. O tym, dlaczego warto je oferować konsumentom opowiada Svetlana Vnučko, Marketing Director w firmie Unitop Sp. z o.o.
Konsument nadal chce zdrowszej przekąski
- Mimo panującej sytuacji, w tym momencie nie obserwujemy mniejszego zainteresowania naszymi przekąskami. Dlaczego? Jednym z powodów z pewnością jest to, że ludzie wciąż poszukują słodkiej chwili wytchnienia, podczas której mogą sięgnąć po ulubioną przekąskę. Jednocześnie trend prozdrowotny, który jest już obecny od kilku lat, nadal nie słabnie, a w dobie Covid-19 nabiera dodatkowego znaczenia. Nawet jeśli sięgamy po słodycze, to szukamy tych zdrowszych i korzystniejszych dla naszego organizmu. Nasza marka parasolowa Amki Snacks oferuje sezamki o prostym składzie, z dużą ilością sezamu, bogate w niezbędne nienasycone kwasy tłuszczowe, stanowiące źródło błonnika, a przy tym nie zawierające glutenu. Co więcej, Amki Superfoods, czyli nasze innowacyjne batony sezamowe, zawierają dodatek naturalnego miodu i ekspandowanych zbóż, które dodatkowo wzbogacają przekąskę. Benefity funkcjonalne i czysta etykieta to również trendy, na które pandemia nie ma negatywnego wpływu, a wręcz może zwiększać ich wagę – komentuje Svetlana Vnučko, Marketing Director w firmie Unitop Sp. z o.o.
Garść sezamu w formie przekąsek
Dlaczego przekąski sezamowe szczególnie wpisują się w korzystne dla zdrowia trendy? Sam sezam jest źródłem wielu cennych składników, minerałów czy witamin, a około 50% jego składu to wartościowe tłuszcze. Warto jeść garść sezamu dziennie, a właśnie przekąski sezamowe są jedną z możliwych form jego podania. Jak wskazuje dietetyk Celina Kinicka, ziarna sezamu zwierają też dużo innych mikroelementów niezbędnych do poprawnego funkcjonowania organizmu, choćby fosfor, magnez, żelazo, cynk, miedź czy selen. Dzięki obecności lecytyny sezam poprawia pamięć i koncentrację, a przeciwutleniacze – sezamol i sezaminol – zapobiegają nowotworom i opóźniają proces starzenia się oraz podnoszą odporność organizmu. Ponadto sezam ma właściwości wykrztuśne, reguluje ciśnienie krwi, zapobiega tworzeniu się skrzepów, ma również działanie moczopędne. Do tego pomaga na zaparcia i hemoroidy, wzmacnia kości, uzębienie, włosy i paznokcie. Zawiera też wiele cennych witamin, m.in. A, E oraz te z grupy B.
Curly Light – nowość w portfolio produktów firmy Lorenz
Nowość od Lajkonika – Dobry Chrup, czyli przekąski pełne smaku i pysznych ziaren
Nawet co piąty uczeń cierpi na odwodnienie. Może to mieć wpływ na naukę
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Polityka
Wejście Ukrainy do UE może zająć jeszcze długie lata. Miałoby ono duży wpływ na polskie rolnictwo i rynek pracy
Akcesja Ukrainy do UE będzie oznaczać duże zmiany dla polskiego rolnictwa i potencjalne problemy na rynku pracy. Z drugiej strony to też szansa dla polskich przedsiębiorców, którzy mogą wziąć udział w powojennej odbudowie tego kraju. Jednak polski rząd powinien wykazać w tym celu aktywniejszą postawę i poprawić relacje z Ukrainą, które w ostatnim czasie uległy pogorszeniu – ocenia Marek Budzisz, ekspert ds. Rosji i obszarów postsowieckich w Strategy and Future.
Media i PR
Nowe trendy w digital marketingu. Innowacje rewolucjonizują działania agencji i klientów
Digital marketing rośnie w siłę, a w branży widać w tej chwili kilka mocnych trendów, które mają potencjał do rewolucjonizowania sposobu działania agencji i ich klientów. Najważniejszym z nich jest coraz szersze wykorzystanie technologii – przede wszystkim sztucznej inteligencji, która wprowadza duże zmiany w komunikacji marek z konsumentami i wpływa na strategie reklamowe, a wiele agencji już korzysta z niej w codziennej pracy. – Pełne wykorzystanie potencjału AI wymaga jednak połączenia tej technologii z ekspercką wiedzą. To pozwala nam tworzyć coraz bardziej efektywne rozwiązania – wskazuje Adam Oskaldowicz, partner i prezes Performance Group.
Nauka
Miliard euro ze środków unijnych na rozwój technologii kosmicznych. Z programu Cassini skorzystało już ponad 600 europejskich firm
Rośnie potencjał branży kosmicznej, a w jego zagospodarowaniu pomaga uruchomiony trzy lata temu przez Komisję Europejską program Cassini. To inicjatywa, która ma wspierać przedsiębiorstwa z branży kosmicznej na każdym etapie rozwoju, również początkujących pomysłodawców. Na rozwój przedsiębiorczości kosmicznej trafiło już miliard euro. – Przez trzy lata wsparliśmy już ponad 600 firm, z tego kilka z Polski. Wartości tych spółek wzrosły przez ostatnie kilka lat ponad 18-krotnie – mówi Justyna Redełkiewicz z Agencji Unii Europejskiej ds. Programu Kosmicznego (EUSPA).
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.