Przyjemność z Poznania
Nowe otwarcie w historii firmy
Terravita to polska marka, która od blisko czterech dekad z wielką pasją tworzy wysokiej jakości czekolady, dostępne w niezwykle szerokim asortymencie. Sama nazwa marki oznacza „życie ziemi”, co doskonale oddaje jej charakter. – Owoce kakaowca, z których powstają nasze czekolady, są prawdziwym skarbem natury – podkreśla Janusz Łyczak, Kierownik Marketingu w Terravita. - Odkrywanie darów natury i jej tajemnic, zawartych w każdej kostce nowych czekolad Terravita, to niezwykle przyjemne doświadczenie, do którego chce się wracać i sięgać po więcej. Dlatego hasło nowej odsłony Terravity to „słodkie skarby ziemi”.
Zmiany są widoczne od razu na opakowaniach i w nowej wersji logo. Dotychczasowa czcionka została zastąpiona bardziej nowoczesnym, miękkim fontem, zaś grafika ziarna kakaowca jest naturalnym odniesieniem do wysokiej jakości produktu. Zmieniona szata graficzna przykuwa spojrzenie ręcznymi ilustracjami z florystycznymi motywami, które podkreślają agrarny charakter Wielkopolski. - Nowe opakowania nadają marce lekkości oraz radości i wspierają ją w obszarze przyjemności – pełni smaku prawdziwej czekolady, która rozpływa się w ustach – zaznacza Janusz Łyczak. - Opakowanie jest przejrzyste i czytelne, a smaki są łatwe do identyfikacji. Prosty font przekazuje jakościowy skład, a wybrane barwy dla konkretnych smaków czekolad komunikują tożsame z nimi wrażenia smakowe. Czekolady mleczne wyróżniają pastelowe kolory, a na oryginalnych opakowaniach czekolad gorzkich pojawiają się stylizowane na miedziane fonty, które podkreślają ich szlachetny i intensywny smak.
Na nowych opakowaniach podkreślony został również fakt, iż Terravita jest polską firmą. – Dziś konsumenci przywiązują dużą wagę do krajowego pochodzenia produktów i są przekonani o ich wysokiej jakości – mówi Janusz Łyczak. – Terravita to polska marka, która jest ekspertem od tworzenia pysznych czekolad. Teraz ten przekaz jest lepiej widoczny na naszych opakowaniach, by konsument miał świadomość, że sięga po produkt stworzony w naszym kraju przez markę stawiającą na autentyczność, szczerość, lokalność oraz szacunek wobec natury.
Z dbałością o środowisko
Warto również podkreślić, iż Terravita, z uwagi na dbałość o środowisko naturalne, produkuje swoje flagowe produkty w opakowaniach przeznaczonych w 100% do recyklingu. Dotyczy to zarówno „sreberka”, jak i papieru, pokrytego biodegradowalnym lakierem dyspersyjnym. – To potwierdzenie naszej społecznej odpowiedzialności i czerpania z dóbr natury z jej poszanowaniem – mówi Janusz Łyczak.
Jeszcze więcej smaku
Zmiany dotyczą również samej receptury czekolad. Nowa masa mleczna w czekoladach Terravita zawiera 32% kakao i 16% mleka. Czekolady gorzkie zawierają 70% kakao, dzięki czemu ich smak jest głęboki i wyrafinowany. Wprowadzono również nowy kształt tabliczek i kostek, które teraz mają zaokrąglone brzegi i kształt tzw. „poduszki”. Dzięki temu idealnie rozpływają się w ustach, zapewniając przyjemne doznania smakowe. W asortymencie są też dostępne nowe czekolady z dwuwarstwowym nadzieniem (kremowym i owocowym), o różnorodnej strukturze smaku.
W linii czekolad Terravita w nowej odsłonie, dostępne są poniższe rodzaje:
- czekolady mleczne pełne: klasyczna, orzechowa, kokosowa,
- czekolady mleczne nadziewane: tiramisu, jogurtowo-truskawkowa, jogurtowo-malinowa, mięta-limonka
- czekolada gorzka pełna
- czekolady gorzkie nadziewane: cytrynowa, pomarańczowa, jogurtowo-wiśniowa, miętowa

Smak zaczyna się od mięsa

Dlaczego na świątecznych stołach zostaje tyle jedzenia?

„Herbapol. We współpracy z naturą.”
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Przemysł

Konkurencyjność przemysłu priorytetem dla Europy. Konieczne jest zwiększenie poziomu inwestycji firm w innowacje
Dobrze prosperująca i konkurencyjna Europa – to jedno z haseł przewodnich obecnego tzw. tria prezydencji w Radzie UE, czyli Polski, Danii i Cypru. To oznacza, że przez kolejne 1,5 roku wysiłki państw członkowskich i instytucji unijnych będą się koncentrować oprócz szeroko rozumianego bezpieczeństwa m.in. na wzmacnianiu konkurencyjności europejskiego przemysłu. W tym kontekście na znaczeniu zyskują inwestycje firm w cyfryzację i automatyzację.
Bankowość
Ponad 1,2 tys. projektów związanych z zieloną transformacją miast. BGK podpisał już umowy na 6,4 mld zł

Już ponad 1,2 tys. wniosków wpłynęło do BGK na pożyczkę wspierającą zieloną transformację miast. Ich łączna wartość przekracza 6,4 mld zł. W ramach całego programu polskie samorządy i spółki komunalne mogą zyskać 40 mld zł w ramach preferencyjnych pożyczek. W marcu BGK podpisało osiem umów na zielone transformacje z czterema samorządami. W Szczytnie środki umożliwią rekultywację ścisłego centrum miasta z uwzględnieniem zabytkowej wieży ciśnień.
Edukacja
Jerzy Owsiak: Polskie firmy potrzebują, aby państwo im nie przeszkadzało w prowadzeniu biznesu. Ważne jest też zaufanie i ograniczenie biurokracji

– To jest najbardziej dzielny kraj na świecie – mówi o polskim podejściu do przedsiębiorczości Jerzy Owsiak, założyciel i prezes Fundacji Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy. Przy okazji gali wręczenia statuetek Lidera Polskiego Biznesu nawiązał do lat 90., które pokazały siłę pomysłowości i kreatywności polskich przedsiębiorców. Jerzy Owsiak został jednym z tegorocznych laureatów Nagrody Specjalnej Business Centre Club.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.