Komunikaty PR

Przyjemność z Poznania

2021-09-30  |  13:15
Biuro prasowe

Nowe otwarcie w historii firmy

Terravita to polska marka, która od blisko czterech dekad z wielką pasją tworzy wysokiej jakości czekolady, dostępne w niezwykle szerokim asortymencie. Sama nazwa marki oznacza „życie ziemi”, co doskonale oddaje jej charakter. – Owoce kakaowca, z których powstają nasze czekolady, są prawdziwym skarbem natury – podkreśla Janusz Łyczak, Kierownik Marketingu w Terravita. - Odkrywanie darów natury i jej tajemnic, zawartych w każdej kostce nowych czekolad Terravita, to niezwykle przyjemne doświadczenie, do którego chce się wracać i sięgać po więcej. Dlatego hasło nowej odsłony Terravity to „słodkie skarby ziemi”.

Zmiany są widoczne od razu na opakowaniach i w nowej wersji logo. Dotychczasowa czcionka została zastąpiona bardziej nowoczesnym, miękkim fontem, zaś grafika ziarna kakaowca jest naturalnym odniesieniem do wysokiej jakości produktu. Zmieniona szata graficzna przykuwa spojrzenie ręcznymi ilustracjami z florystycznymi motywami, które podkreślają agrarny charakter Wielkopolski. - Nowe opakowania nadają marce lekkości oraz radości i wspierają ją w obszarze przyjemności – pełni smaku prawdziwej czekolady, która rozpływa się w ustach – zaznacza Janusz Łyczak. - Opakowanie jest przejrzyste i czytelne, a smaki są łatwe do identyfikacji. Prosty font przekazuje jakościowy skład, a wybrane barwy dla konkretnych smaków czekolad komunikują tożsame z nimi wrażenia smakowe. Czekolady mleczne wyróżniają pastelowe kolory, a na oryginalnych opakowaniach czekolad gorzkich pojawiają się stylizowane na miedziane fonty, które podkreślają ich szlachetny i intensywny smak.

Na nowych opakowaniach podkreślony został również fakt, iż Terravita jest polską firmą. – Dziś konsumenci przywiązują dużą wagę do krajowego pochodzenia produktów i są przekonani o ich wysokiej jakości – mówi Janusz Łyczak. – Terravita to polska marka, która jest ekspertem od tworzenia pysznych czekolad. Teraz ten przekaz jest lepiej widoczny na naszych opakowaniach, by konsument miał świadomość, że sięga po produkt stworzony w naszym kraju przez markę stawiającą na autentyczność, szczerość, lokalność oraz szacunek wobec natury.

Z dbałością o środowisko

Warto również podkreślić, iż Terravita, z uwagi na dbałość o środowisko naturalne, produkuje swoje flagowe produkty w opakowaniach przeznaczonych w 100% do recyklingu. Dotyczy to zarówno „sreberka”, jak i papieru, pokrytego biodegradowalnym lakierem dyspersyjnym. – To potwierdzenie naszej społecznej odpowiedzialności i czerpania z dóbr natury z jej poszanowaniem – mówi Janusz Łyczak.

Jeszcze więcej smaku

Zmiany dotyczą również samej receptury czekolad. Nowa masa mleczna w czekoladach Terravita zawiera 32% kakao i 16% mleka. Czekolady gorzkie zawierają 70% kakao, dzięki czemu ich smak jest głęboki i wyrafinowany. Wprowadzono również nowy kształt tabliczek i kostek, które teraz mają zaokrąglone brzegi i kształt tzw. „poduszki”. Dzięki temu idealnie rozpływają się w ustach, zapewniając przyjemne doznania smakowe. W asortymencie są też dostępne nowe czekolady z dwuwarstwowym nadzieniem (kremowym i owocowym), o różnorodnej strukturze smaku.

W linii czekolad Terravita w nowej odsłonie, dostępne są poniższe rodzaje:

  • czekolady mleczne pełne: klasyczna, orzechowa, kokosowa,
  • czekolady mleczne nadziewane: tiramisu, jogurtowo-truskawkowa, jogurtowo-malinowa, mięta-limonka
  • czekolada gorzka pełna
  • czekolady gorzkie nadziewane: cytrynowa, pomarańczowa, jogurtowo-wiśniowa, miętowa

 

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Przemysł spożywczy Smak zaczyna się od mięsa Biuro prasowe
2024-12-30 | 15:20

Smak zaczyna się od mięsa

W nowej kampanii marketingowej firma Sokołów skupia się na wysokiej jakości swojego surowca i produktów. – W Sokołowie wiemy, że smak zaczyna się od mięsa –
Przemysł spożywczy Dlaczego na świątecznych stołach zostaje tyle jedzenia?
2024-12-20 | 01:00

Dlaczego na świątecznych stołach zostaje tyle jedzenia?

Ponad 60 proc. polskich gospodarstw domowych przyznaje, że po świętach zostaje im nadmiar jedzenia – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie sieci Netto[1]. Choć większość
Przemysł spożywczy „Herbapol. We współpracy z naturą.”
2024-12-19 | 11:27

„Herbapol. We współpracy z naturą.”

Jej założeniem jest pokazanie, że marka Herbapol, która poszczycić się może bogatą wiedzą i wieloletnim doświadczeniem w zakresie ziół i owoców, jednocześnie

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Prawo

Trwają dyskusje nad kształtem unijnego budżetu na lata 2028–2034. Mogą być rozbieżności w kwestii Funduszu Spójności czy dopłat dla rolników

Trwają prace nad wieloletnimi unijnymi ramami finansowymi (WRF), które określą priorytety wydatków UE na lata 2028–2034. W maju Parlament Europejski przegłosował rezolucję w sprawie swojego stanowiska w tej sprawie. Postulaty europarlamentarzystów mają zostać uwzględnione we wniosku Komisji Europejskiej w sprawie WRF, który zostanie opublikowany w lipcu 2025 roku. Wciąż jednak nie ma zgody miedzy państwami członkowskimi, m.in. w zakresie Funduszu Spójności czy budżetu na rolnictwo.

Konsument

35 proc. gospodarstw domowych nie stać na zakup mieszkania nawet na kredyt. Pomóc może wsparcie budownictwa społecznego i uwolnienie gruntów pod zabudowę

W Polsce co roku oddaje się do użytku ok. 200 tys. mieszkań, co oznacza, że w ciągu dekady teoretycznie potrzeby mieszkaniowe społeczeństwa mogłyby zostać zaspokojone. Jednak większość lokali budują deweloperzy na sprzedaż, a 35 proc. gospodarstw domowych nie stać na zakup nawet za pomocą kredytu. Jednocześnie ta grupa zarabia za dużo, by korzystać z mieszkania socjalnego i komunalnego. Zdaniem prof. Bartłomieja Marony z UEK zmniejszeniu skali problemu zaradzić może wyłącznie większa skala budownictwa społecznego zamiast wspierania kolejnymi programami zaciągania kredytów.

Problemy społeczne

Hejt w sieci dotyka coraz więcej dzieci w wieku szkolnym. Rzadko mówią o tym dorosłym

Coraz większa grupa dzieci zaczyna korzystać z internetu już w wieku siedmiu–ośmiu​ lat – wynika z raportu NASK „Nastolatki 3.0”. Wtedy też stykają się po raz pierwszy z hejtem, którego jest coraz więcej w mediach społecznościowych. Według raportu NASK ponad 2/3 młodych internautów uważa, że mowa nienawiści jest największym problemem w sieci. Co więcej, dzieci rzadko mówią o takich incydentach dorosłym, dlatego tym istotniejsze są narzędzia technologiczne służące ochronie najmłodszych.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.