Purella Superfoods i NutriBullet łączą siły
Nutribullet (De’Longhi Group), nr 1 w USA w kategorii nowoczesnych blenderów wybiera do współpracy Purella Superfoods, lidera naturalnej żywności funkcjonalnej superfoods w Polsce. Liderzy łączą siły i rozpoczynają współpracę partnerską. Pierwsze wspólne działania marek rozpoczynają się już od listopada. Celem jest budowanie świadomości Polek i Polaków w zakresie zdrowego odżywiania i dbania o siebie.
Marka Purella Superfoods powstała w 2016 roku i w krótkim czasie zbudowała swoją pozycję jako jednego
z liderów producentów zdrowej żywności impulsowej i superfoods na rynku polskim. Za sukcesem Purella Superfods stoi autorski koncept holistycznego wykorzystania superfoods w codziennym gotowaniu. Kolejnym etapem realizacji tej idei jest współpraca z marką NutriBullet, należącą do De’Longhi Group, wiodącego producenta kompaktowych blenderów z innowacyjnym systemem ekstrakcji składników odżywczych. Obie marki łączy wspólna misja - szerzenie świadomości na temat zdrowych nawyków żywieniowych oraz dostarczanie produktów, które mają pozytywny wpływ na życie, zdrowie i samopoczucie na co dzień.
- Celem współpracy NutriBullet oraz Purella Superfoods jest chęć pokazania, że zdrowe odżywianie może być łatwe, szybkie i przyjemne. Wierzymy, że ma ono moc, aby zmienić nasze życie. Nasze produkty są komplementarne. Purella Superfoods oferuje superfoody, które są elementem zdrowej diety i wzbogacają każdy posiłek, a NutriBullet, dzięki rewolucyjnej metodzie ekstrakcji, potrafi wyodrębnić z produktów kluczowe składniki odżywcze. - mówi Jakub Czostkiewicz, NutriBullet Brand Manager CEE.
Elementem współpracy partnerskiej Purella Superfoods i NutriBullet będą działania edukacyjne. Jednym
z nich będzie ogólnopolska kampania „Zdrowy Początek Roku”, której nośnikiem będzie dedykowana produkcja 4. sezonu serialu „Superfoody na co dzień” z udziałem Grzegorza Zawieruchy, znanego z programu MasterChef oraz gości, takich jak: Kinga Paruzel, Agnieszka Cegielska, Mateusz Zielonka czy Hanna Stolińska. Planowane jest także przeprowadzenie przekrojowego badania rynkowego i stworzenie raportu na temat podejścia Polek do zdrowego odżywiania. Akcja zostanie wsparta szeroką kampanią digitalową oraz działaniami z influencerami. Owocem współpracy obu marek będzie również wspólny zestaw produktów, dzięki któremu codzienny rytuał dbania o siebie stanie się prosty i przyjemny.
- Współpraca z marką NutriBullet to element długofalowej strategii Purella Superfoods na crossbrandingowe współprace produktowe i komunikacyjne z wybranymi partnerami, których podejście i wartości są spójne
z naszą misją. Polacy poszukują sposobów na to, jak w zabieganym świecie zdrowo się odżywiać. Chcemy pomóc im zadbać o ich zdrowie i pokazać, że dzięki zestawom NutriBullet połączonym z superfoodami Purella, przygotowanie pełnowartościowego posiłku w formie koktajlu, jest niezwykle proste i szybkie. - mówi Artur Gajewski, Dyrektor Marketingu oraz R&D Purella Superfoods.
Działania rozpoczną się już w listopadzie 2021 roku i planowane są na cały rok 2022.

Smak zaczyna się od mięsa

Dlaczego na świątecznych stołach zostaje tyle jedzenia?

„Herbapol. We współpracy z naturą.”
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Ze względu na różnice w cenach surowce wtórne przegrywają z pierwotnymi. To powoduje problemy branży recyklingowej
Rozporządzenie PPWR stawia ambitne cele w zakresie wykorzystania recyklatów w poszczególnych rodzajach opakowań. To będzie oznaczało wzrost popytu na materiały wtórne pochodzące z recyklingu. Obecnie problemy branży recyklingu mogą spowodować, że popyt będzie zaspokajany głównie przez import. Dziś do dobrowolnego wykorzystania recyklatów nie zachęcają przede wszystkim ceny – surowiec pierwotny można kupić taniej niż ten z recyklingu.
Przemysł spożywczy
Rośnie presja konkurencyjna na unijne rolnictwo. Bez rekompensat sytuacja rolników może się pogarszać

Rolnictwo i żywność, w tym rybołówstwo, są sektorami strategicznymi dla UE. System rolno-spożywczy, oparty na jednolitym rynku europejskim, wytwarza ponad 900 mld euro wartości dodanej. Jego konkurencyjność stoi jednak przed wieloma wyzwaniami – to przede wszystkim eksport z Ukrainy i niedługo także z krajów Mercosur, a także presja związana z oczekiwaniami konsumentów i Zielonym Ładem. Bez rekompensat rolnikom może być trudno tym wyzwaniom sprostać.
Transport
Infrastruktury ładowania elektryków przybywa w szybkim tempie. Inwestorzy jednak napotykają szereg barier

Liczba punktów ładowania samochodów elektrycznych wynosi dziś ok. 10 tys., a tempo wzrostu wynosi ok. 50 proc. r/r. Dynamika ta przez wiele miesięcy była wyższa niż wyniki samego rynku samochodów elektrycznych, na które w poprzednim roku wpływało zawieszenie rządowych dopłat do zakupu elektryka. Pierwszy kwartał br. zamknął się 22-proc. wzrostem liczby rejestracji w ujęciu rocznym, ale kwiecień przyniósł już wyraźne odbicie – o 100 proc.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.