Komunikaty PR

Purella Superfoods i NutriBullet łączą siły

2021-11-04  |  14:00
Biuro prasowe

Nutribullet (De’Longhi Group), nr 1 w USA w kategorii nowoczesnych blenderów wybiera do współpracy Purella Superfoods, lidera naturalnej żywności funkcjonalnej superfoods w Polsce. Liderzy łączą siły i rozpoczynają współpracę partnerską. Pierwsze wspólne działania marek rozpoczynają się już od listopada. Celem jest budowanie świadomości Polek i Polaków w zakresie zdrowego odżywiania i dbania o siebie.​


Marka Purella Superfoods powstała w 2016 roku i w krótkim czasie zbudowała swoją pozycję jako jednego
z liderów producentów zdrowej żywności impulsowej i superfoods na rynku polskim. Za sukcesem Purella Superfods stoi autorski koncept holistycznego wykorzystania superfoods w codziennym gotowaniu. Kolejnym etapem realizacji tej idei jest współpraca z marką NutriBullet, należącą do De’Longhi Group, wiodącego producenta kompaktowych blenderów z innowacyjnym systemem ekstrakcji składników odżywczych. Obie marki łączy wspólna misja - szerzenie świadomości na temat zdrowych nawyków żywieniowych oraz dostarczanie produktów, które mają pozytywny wpływ na życie, zdrowie i samopoczucie na co dzień.               

 

- Celem współpracy NutriBullet oraz Purella Superfoods jest chęć pokazania, że zdrowe odżywianie może być łatwe, szybkie i przyjemne. Wierzymy, że ma ono moc, aby zmienić nasze życie. Nasze produkty są komplementarne. Purella Superfoods oferuje superfoody, które są elementem zdrowej diety i wzbogacają każdy posiłek, a NutriBullet, dzięki rewolucyjnej metodzie ekstrakcji, potrafi wyodrębnić z produktów kluczowe składniki odżywcze. - mówi Jakub Czostkiewicz, NutriBullet Brand Manager CEE.

 

Elementem współpracy partnerskiej Purella Superfoods i NutriBullet będą działania edukacyjne. Jednym
z nich będzie ogólnopolska kampania „Zdrowy Początek Roku”, której nośnikiem będzie dedykowana produkcja 4. sezonu serialu „Superfoody na co dzień” z udziałem Grzegorza Zawieruchy, znanego z programu MasterChef oraz gości, takich jak: Kinga Paruzel, Agnieszka Cegielska, Mateusz Zielonka czy Hanna Stolińska. Planowane jest także przeprowadzenie przekrojowego badania rynkowego i stworzenie raportu na temat podejścia Polek do zdrowego odżywiania. Akcja zostanie wsparta szeroką kampanią digitalową oraz działaniami z influencerami. Owocem współpracy obu marek będzie również  wspólny zestaw produktów, dzięki któremu codzienny rytuał dbania o siebie stanie się prosty i przyjemny.

 

- Współpraca z marką NutriBullet to element długofalowej strategii Purella Superfoods na crossbrandingowe współprace produktowe i komunikacyjne z wybranymi partnerami, których podejście i wartości są spójne
z naszą misją. Polacy poszukują sposobów na to, jak w zabieganym świecie zdrowo się odżywiać. Chcemy pomóc im zadbać o ich zdrowie i pokazać, że dzięki zestawom NutriBullet połączonym z superfoodami Purella, przygotowanie pełnowartościowego posiłku w formie koktajlu, jest niezwykle proste i szybkie. -
mówi Artur Gajewski, Dyrektor Marketingu oraz R&D Purella Superfoods.


Działania rozpoczną się już w listopadzie 2021 roku i planowane są na cały rok 2022.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Przemysł spożywczy Smak zaczyna się od mięsa Biuro prasowe
2024-12-30 | 15:20

Smak zaczyna się od mięsa

W nowej kampanii marketingowej firma Sokołów skupia się na wysokiej jakości swojego surowca i produktów. – W Sokołowie wiemy, że smak zaczyna się od mięsa –
Przemysł spożywczy Dlaczego na świątecznych stołach zostaje tyle jedzenia?
2024-12-20 | 01:00

Dlaczego na świątecznych stołach zostaje tyle jedzenia?

Ponad 60 proc. polskich gospodarstw domowych przyznaje, że po świętach zostaje im nadmiar jedzenia – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie sieci Netto[1]. Choć większość
Przemysł spożywczy „Herbapol. We współpracy z naturą.”
2024-12-19 | 11:27

„Herbapol. We współpracy z naturą.”

Jej założeniem jest pokazanie, że marka Herbapol, która poszczycić się może bogatą wiedzą i wieloletnim doświadczeniem w zakresie ziół i owoców, jednocześnie

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Konsumenci w sieci narażeni na długą listę manipulacyjnych praktyk sprzedażowych. Zagraniczne platformy wymykają się unijnym regulacjom

Wraz z pojawieniem się na polskim i europejskim rynku platform sprzedażowych spoza UE rośnie też liczba przypadków stosowania tzw. dark patterns, czyli manipulacyjnych technik sprzedażowych. Nowe regulacje UE – w tym rozporządzenie w sprawie jednolitego rynku usług cyfrowych oraz akt o usługach cyfrowych – mają lepiej chronić przed nimi konsumentów, a podmiotom stosującym takie praktyki będą grozić wysokie kary finansowe. Problemem wciąż pozostaje jednak egzekwowanie tych przepisów od zagranicznych platform, które wymykają się europejskim regulacjom. – To jest w tej chwili bardzo duże wyzwanie dla całego rynku cyfrowego, że w praktyce regulacje nie dotyczą w takim samym stopniu wszystkich graczy – mówi Teresa Wierzbowska, prezeska Związku Pracodawców Prywatnych Mediów.

Fundusze unijne

Europejscy młodzi twórcy w centrum polskiej prezydencji w Radzie UE. Potrzebne nowe podejście do wsparcia ich karier

Wsparcie startu kariery młodych artystów i debata nad regulacjami dla sektora audiowizualnego, które będą odpowiadać zmieniającej się rzeczywistości technologicznej – to dwa priorytety polskiej prezydencji w Radzie UE z zakresu kultury. Najbliższe półrocze będzie także okazją do promocji polskich twórców w państwach członkowskich i kandydujących, a współpraca z artystami z innych krajów ma pokazać, że kultura może łączyć i być platformą dialogu międzynarodowego.

Ochrona środowiska

Tylko 1 proc. zużytych tekstyliów jest przetwarzanych. Selektywna zbiórka może te statystyki poprawić

Wraz z nowymi przepisami dotyczącymi gospodarki odpadami od stycznia 2025 roku gminy w Polsce wprowadziły selektywną zbiórkę zużytych tekstyliów. To oznacza, że przykładowo zniszczonych ubrań nie można już wyrzucić do frakcji zmieszane. Część gmin wprowadza ułatwienia dla mieszkańców w postaci dodatkowych kontenerów. W innych mieszkańcy będą musieli samodzielnie dostarczyć tekstylia do punktów selektywnej zbiórki odpadów komunalnych (PSZOK).

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.