Purella Superfoods i NutriBullet łączą siły
Nutribullet (De’Longhi Group), nr 1 w USA w kategorii nowoczesnych blenderów wybiera do współpracy Purella Superfoods, lidera naturalnej żywności funkcjonalnej superfoods w Polsce. Liderzy łączą siły i rozpoczynają współpracę partnerską. Pierwsze wspólne działania marek rozpoczynają się już od listopada. Celem jest budowanie świadomości Polek i Polaków w zakresie zdrowego odżywiania i dbania o siebie.
Marka Purella Superfoods powstała w 2016 roku i w krótkim czasie zbudowała swoją pozycję jako jednego
z liderów producentów zdrowej żywności impulsowej i superfoods na rynku polskim. Za sukcesem Purella Superfods stoi autorski koncept holistycznego wykorzystania superfoods w codziennym gotowaniu. Kolejnym etapem realizacji tej idei jest współpraca z marką NutriBullet, należącą do De’Longhi Group, wiodącego producenta kompaktowych blenderów z innowacyjnym systemem ekstrakcji składników odżywczych. Obie marki łączy wspólna misja - szerzenie świadomości na temat zdrowych nawyków żywieniowych oraz dostarczanie produktów, które mają pozytywny wpływ na życie, zdrowie i samopoczucie na co dzień.
- Celem współpracy NutriBullet oraz Purella Superfoods jest chęć pokazania, że zdrowe odżywianie może być łatwe, szybkie i przyjemne. Wierzymy, że ma ono moc, aby zmienić nasze życie. Nasze produkty są komplementarne. Purella Superfoods oferuje superfoody, które są elementem zdrowej diety i wzbogacają każdy posiłek, a NutriBullet, dzięki rewolucyjnej metodzie ekstrakcji, potrafi wyodrębnić z produktów kluczowe składniki odżywcze. - mówi Jakub Czostkiewicz, NutriBullet Brand Manager CEE.
Elementem współpracy partnerskiej Purella Superfoods i NutriBullet będą działania edukacyjne. Jednym
z nich będzie ogólnopolska kampania „Zdrowy Początek Roku”, której nośnikiem będzie dedykowana produkcja 4. sezonu serialu „Superfoody na co dzień” z udziałem Grzegorza Zawieruchy, znanego z programu MasterChef oraz gości, takich jak: Kinga Paruzel, Agnieszka Cegielska, Mateusz Zielonka czy Hanna Stolińska. Planowane jest także przeprowadzenie przekrojowego badania rynkowego i stworzenie raportu na temat podejścia Polek do zdrowego odżywiania. Akcja zostanie wsparta szeroką kampanią digitalową oraz działaniami z influencerami. Owocem współpracy obu marek będzie również wspólny zestaw produktów, dzięki któremu codzienny rytuał dbania o siebie stanie się prosty i przyjemny.
- Współpraca z marką NutriBullet to element długofalowej strategii Purella Superfoods na crossbrandingowe współprace produktowe i komunikacyjne z wybranymi partnerami, których podejście i wartości są spójne
z naszą misją. Polacy poszukują sposobów na to, jak w zabieganym świecie zdrowo się odżywiać. Chcemy pomóc im zadbać o ich zdrowie i pokazać, że dzięki zestawom NutriBullet połączonym z superfoodami Purella, przygotowanie pełnowartościowego posiłku w formie koktajlu, jest niezwykle proste i szybkie. - mówi Artur Gajewski, Dyrektor Marketingu oraz R&D Purella Superfoods.
Działania rozpoczną się już w listopadzie 2021 roku i planowane są na cały rok 2022.

Smak zaczyna się od mięsa

Dlaczego na świątecznych stołach zostaje tyle jedzenia?

„Herbapol. We współpracy z naturą.”
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Branża materiałów budowlanych ostrzega przed rosnącym importem ze Wschodu. Rząd zapowiada działania w tym kierunku
Polscy przedstawiciele branży materiałów budowlanych są zaniepokojeni skalą importu wyrobów spoza Unii Europejskiej. Postępujące uzależnienie europejskiego rynku od dostaw z krajów o niższych standardach środowiskowych, pracowniczych i jakościowych skutkuje nie tylko osłabieniem jego konkurencyjności, spadkiem krajowej produkcji i redukcją miejsc pracy, ale również ucieczką emisji CO2. Branża apeluje więc o wprowadzenie zmian w zakresie handlu, w tym o wyrównanie stawek celnych na materiały budowlane. Rząd zapowiada podjęcie działań, które będą wspierać krajową branżę.
Ochrona środowiska
Rusza ważna inwestycja w Ustce. Nowa baza będzie zapleczem serwisowym dla morskich farm wiatrowych [AUDIO]

Wystartowały prace przy budowie bazy operacyjno-serwisowej w Ustce. Inwestycja będzie zapleczem dla obsługi morskiej farmy wiatrowej, którą PGE buduje na Bałtyku wraz z duńską firmą Ørsted. Uruchomienie Baltica 2 zaplanowane jest na 2027 rok. Baza ma także potencjał, by obsługiwać kolejne projekty morskie PGE. Będzie mieć znaczenie nie tylko dla rozwoju offshore w Polsce, lecz także dla samego regionu.
Handel
Rynek nieprzygotowany do wdrożenia systemu kaucyjnego. Może się opóźnić nawet o kilka miesięcy

Zdaniem przedstawicieli Polskiej Federacji Producentów Żywności Polska nie jest jeszcze przygotowana na wprowadzenie systemu kaucyjnego 1 października br. Za główny powód opóźnień podają brak licencji, które mogą powodować potężne straty finansowe. Eksperci wskazują, że system może ruszyć z kilkumiesięcznym opóźnieniem, co spowoduje chaos zarówno wśród konsumentów, jak i w handlu.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.