Komunikaty PR

Razem w dwudziesty rok współpracy - Frosta i Frigo Logistics

2023-03-01  |  08:52
Biuro prasowe

Setki punktów odbioru, gotowość dwóch centrów dystrybucyjnych i niemal 20 lat świadczenia usług logistycznych dla jednej z najpopularn­­iejszych marek produktów głęboko mrożonych. Frigo Logistics podsumowuje współpracę z firmą Frosta, pokazując, że tylko jakość świadczonych usług pozwala budować prawdziwe, biznesowe zaufanie.

W nadchodzącym 2023 roku lider logistyki produktów głęboko mrożonych w Polsce Frigo Logistics oraz Frosta, producent żywności mrożonej, wchodzą z sukcesem w kolejny – już dwudziesty rok współpracy. Łączące ich zaufanie to wynik wieloletniego współdziałania opartego na pewności świadczonych usług i zrozumieniu specyfiki branży.

­– Mrożonki to jedna z najbardziej wymagających kategorii produktowych. By zachować świeżość i smak, muszą być dostarczane do punktów sprzedaży precyzyjnie, terminowo i co najważniejsze – bez przerwania łańcucha chłodniczego. I tak właśnie pracuje Frigo Logistics, wyłączny operator logistyczny Frosty na Polskę, który już od 20 lat wspiera nas zarówno w dystrybucji, składowaniu, jak i co-packingu – mówi Paweł Wojciechowski, dyrektor handlowy FRoSTY na Polskę i Europę Centralną.

Frigo Logistics świadczy usługi logistyczne w centrum dystrybucyjnym w Żninie dla marki Frosta i jej mrożonych produktów rybnych, dań gotowych i burgerów. Następnie dystrybuuje je do ponad 300 odbiorców, w tym hurtowni, magazynów centralnych i sieci handlowych w całej Polsce.

W 2022 roku skala współpracy partnerów znacząco się zwiększyła o liczbę składowanych palet, a także o dodatkową obsługę z innych centrów Frigo Logistics.

Specyfika produktów mrożonych zobowiązuje nas do utrzymywania stałej i wysokiej jakości świadczonych usług oraz dbania o optymalne parametry w transporcie czy składowaniu. Praca z produktem mrożonym wymaga planowania i starannego przygotowania każdego procesu. A zaufanie jakim darzy nas Frosta potwierdza nie tylko precyzję, z jaką działamy, ale także naszą sumienność i zaangażowanie w wykonywane zobowiązania – zaznacza Katarzyna Długosz, Kierownik Działu Obsługi Klienta Frigo Logistics.

Frigo Logistics od 2001 roku świadczy klientom kompleksowe usługi logistyczne. Mając od lat doświadczenie w pracy z produktami głęboko mrożonymi, wypracowało pozycję lidera. Posiada dziewięć centrów dystrybucyjnych na terenie całego kraju – m.in. w Żninie, Radomsku, Błoniu pod Warszawą oraz w Czeladzi. Centra dystrybucyjne zlokalizowane w niemal każdej części Polski umożliwiają elastyczność oraz skrócenie czasu dostaw. Operator dostarcza produkty wymagające kontrolowanych temperatur do ponad 4500 punktów w całej Polsce.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Przemysł spożywczy Smak zaczyna się od mięsa Biuro prasowe
2024-12-30 | 15:20

Smak zaczyna się od mięsa

W nowej kampanii marketingowej firma Sokołów skupia się na wysokiej jakości swojego surowca i produktów. – W Sokołowie wiemy, że smak zaczyna się od mięsa –
Przemysł spożywczy Dlaczego na świątecznych stołach zostaje tyle jedzenia?
2024-12-20 | 01:00

Dlaczego na świątecznych stołach zostaje tyle jedzenia?

Ponad 60 proc. polskich gospodarstw domowych przyznaje, że po świętach zostaje im nadmiar jedzenia – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie sieci Netto[1]. Choć większość
Przemysł spożywczy „Herbapol. We współpracy z naturą.”
2024-12-19 | 11:27

„Herbapol. We współpracy z naturą.”

Jej założeniem jest pokazanie, że marka Herbapol, która poszczycić się może bogatą wiedzą i wieloletnim doświadczeniem w zakresie ziół i owoców, jednocześnie

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Problemy społeczne

Ślązacy wciąż nie są uznani za mniejszość etniczną. Temat języka śląskiego wraca do debaty publicznej i prac parlamentarnych

W Polsce 600 tys. osób deklaruje narodowość śląską, a 460 tys. mówi po śląsku. Kwestia uznania etnolektu śląskiego za język regionalny od lat wzbudza żywe dyskusje. Zwolennicy zmiany statusu języka śląskiego najbliżej celu byli w 2024 roku, ale nowelizację ustawy o mniejszościach narodowych i etnicznych zablokowało prezydenckie weto. Ostatnio problem wybrzmiał podczas debaty w Parlamencie Europejskim, ale zdaniem Łukasza Kohuta z PO na forum UE również trudna jest walka o prawa mniejszości etnicznych i językowych.

Transport

Polacy z niejednoznacznymi opiniami na temat autonomicznych pojazdów. Wiedzą o korzyściach, ale zgłaszają też obawy

Polacy widzą w pojazdach autonomicznych szansę na poprawę bezpieczeństwa na drogach i zwiększenie mobilności osób starszych czy z niepełnosprawnościami. Jednocześnie rozwojowi technologii AV towarzyszą obawy, m.in. o utratę kontroli nad pojazdem czy o większą awaryjność niż w przypadku tradycyjnych aut – wynika z prowadzonych przez Łukasiewicz – PIMOT badań na temat akceptacji społecznej dla AV. Te obawy wskazują, że rozwojowi technologii powinna także towarzyszyć edukacja, zarówno kierowców, jak i pasażerów. Eksperci mówią także o konieczności transparentnego informowania o możliwościach i ograniczeniach AV.

Prawo

70 proc. Polaków planuje wyjazd na urlop w sezonie letnim 2025. Do łask wracają wakacje last minute

Ponad 70 proc. Polaków planuje wyjechać na urlop w sezonie letnim, czyli między końcem czerwca a końcem września – wynika z badania Polskiej Organizacji Turystycznej. 35 proc. zamierza wyjechać tylko raz, a 30 proc. – co najmniej dwa razy. Z grupy wyjeżdżających jedna trzecia wybierze się na wyjazd zagraniczny. Jak wskazuje Katarzyna Turosieńska z Polskiej Izby Turystyki, po kilku latach ponownie do łask wracają oferty last minute, a zagraniczne kierunki pozostają niezmienne – prym wiodą m.in. Grecja, Tunezja, Egipt czy Hiszpania.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.