Razem w dwudziesty rok współpracy - Frosta i Frigo Logistics

Setki punktów odbioru, gotowość dwóch centrów dystrybucyjnych i niemal 20 lat świadczenia usług logistycznych dla jednej z najpopularniejszych marek produktów głęboko mrożonych. Frigo Logistics podsumowuje współpracę z firmą Frosta, pokazując, że tylko jakość świadczonych usług pozwala budować prawdziwe, biznesowe zaufanie.
W nadchodzącym 2023 roku lider logistyki produktów głęboko mrożonych w Polsce Frigo Logistics oraz Frosta, producent żywności mrożonej, wchodzą z sukcesem w kolejny – już dwudziesty rok współpracy. Łączące ich zaufanie to wynik wieloletniego współdziałania opartego na pewności świadczonych usług i zrozumieniu specyfiki branży.
– Mrożonki to jedna z najbardziej wymagających kategorii produktowych. By zachować świeżość i smak, muszą być dostarczane do punktów sprzedaży precyzyjnie, terminowo i co najważniejsze – bez przerwania łańcucha chłodniczego. I tak właśnie pracuje Frigo Logistics, wyłączny operator logistyczny Frosty na Polskę, który już od 20 lat wspiera nas zarówno w dystrybucji, składowaniu, jak i co-packingu – mówi Paweł Wojciechowski, dyrektor handlowy FRoSTY na Polskę i Europę Centralną.
Frigo Logistics świadczy usługi logistyczne w centrum dystrybucyjnym w Żninie dla marki Frosta i jej mrożonych produktów rybnych, dań gotowych i burgerów. Następnie dystrybuuje je do ponad 300 odbiorców, w tym hurtowni, magazynów centralnych i sieci handlowych w całej Polsce.
W 2022 roku skala współpracy partnerów znacząco się zwiększyła o liczbę składowanych palet, a także o dodatkową obsługę z innych centrów Frigo Logistics.
– Specyfika produktów mrożonych zobowiązuje nas do utrzymywania stałej i wysokiej jakości świadczonych usług oraz dbania o optymalne parametry w transporcie czy składowaniu. Praca z produktem mrożonym wymaga planowania i starannego przygotowania każdego procesu. A zaufanie jakim darzy nas Frosta potwierdza nie tylko precyzję, z jaką działamy, ale także naszą sumienność i zaangażowanie w wykonywane zobowiązania – zaznacza Katarzyna Długosz, Kierownik Działu Obsługi Klienta Frigo Logistics.
Frigo Logistics od 2001 roku świadczy klientom kompleksowe usługi logistyczne. Mając od lat doświadczenie w pracy z produktami głęboko mrożonymi, wypracowało pozycję lidera. Posiada dziewięć centrów dystrybucyjnych na terenie całego kraju – m.in. w Żninie, Radomsku, Błoniu pod Warszawą oraz w Czeladzi. Centra dystrybucyjne zlokalizowane w niemal każdej części Polski umożliwiają elastyczność oraz skrócenie czasu dostaw. Operator dostarcza produkty wymagające kontrolowanych temperatur do ponad 4500 punktów w całej Polsce.

Smak zaczyna się od mięsa

Dlaczego na świątecznych stołach zostaje tyle jedzenia?

„Herbapol. We współpracy z naturą.”
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Polityka

Rozszerzenie UE wśród priorytetów duńskiej prezydencji. Akcesja nowych państw może mieć znaczenie dla bezpieczeństwa i gospodarki
Z badania Eurobarometru wynika, że nieco ponad połowa Europejczyków (53 proc.) popiera dalsze rozszerzenie UE o nowe kraje. Dania, która 1 lipca obejmuje po Polsce przewodnictwo w Radzie UE, zapowiada, że będzie to jeden z jej priorytetów na najbliższe półrocze, nazywając rozszerzenie „geopolityczną koniecznością” kluczową dla stabilizacji Europy.
Transport
Kończą się konsultacje Planu Społeczno-Klimatycznego. 2,4 mld euro trafi na sektor transportu po 2026 roku

Dobiegają końca konsultacje społeczne Planu Społeczno-Klimatycznego, tzw. KPO2, który ma być podstawą do wypłaty środków z nowego instrumentu finansowego Unii Europejskiej – Społecznego Funduszu Klimatycznego. Ministerstwo Funduszy i Polityki Regionalnej zapowiada, że mają one trafić m.in. na walkę z tzw. ubóstwem transportowym, łagodzenie skutków wprowadzenia ETS2 i unowocześnienie kolei, które stanowi ogromne wyzwanie.
Handel
Polski e-commerce rośnie w siłę. Konsumentów przyciągają przede wszystkim promocje

Rynek e-commerce w Polsce jest już wart ok. 152 mld zł. Rośnie zarówno częstotliwość zakupów, jak i średnia wartość koszyka – wynika z raportu Strategy&. Polacy doceniają wygodę zakupów przez internet, szybką dostawę i łatwy zwrot. Coraz częściej zwracają też uwagę na cenę i chętnie korzystają z promocji. To właśnie ten trend wykorzystuje Amazon.pl, organizując co roku festiwal z okazji Prime Day. W tym roku zaplanowano go po raz pierwszy aż na cztery dni: 8–11 lipca, a nie dwa jak w poprzednich latach.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.