Razem w dwudziesty rok współpracy - Frosta i Frigo Logistics

Setki punktów odbioru, gotowość dwóch centrów dystrybucyjnych i niemal 20 lat świadczenia usług logistycznych dla jednej z najpopularniejszych marek produktów głęboko mrożonych. Frigo Logistics podsumowuje współpracę z firmą Frosta, pokazując, że tylko jakość świadczonych usług pozwala budować prawdziwe, biznesowe zaufanie.
W nadchodzącym 2023 roku lider logistyki produktów głęboko mrożonych w Polsce Frigo Logistics oraz Frosta, producent żywności mrożonej, wchodzą z sukcesem w kolejny – już dwudziesty rok współpracy. Łączące ich zaufanie to wynik wieloletniego współdziałania opartego na pewności świadczonych usług i zrozumieniu specyfiki branży.
– Mrożonki to jedna z najbardziej wymagających kategorii produktowych. By zachować świeżość i smak, muszą być dostarczane do punktów sprzedaży precyzyjnie, terminowo i co najważniejsze – bez przerwania łańcucha chłodniczego. I tak właśnie pracuje Frigo Logistics, wyłączny operator logistyczny Frosty na Polskę, który już od 20 lat wspiera nas zarówno w dystrybucji, składowaniu, jak i co-packingu – mówi Paweł Wojciechowski, dyrektor handlowy FRoSTY na Polskę i Europę Centralną.
Frigo Logistics świadczy usługi logistyczne w centrum dystrybucyjnym w Żninie dla marki Frosta i jej mrożonych produktów rybnych, dań gotowych i burgerów. Następnie dystrybuuje je do ponad 300 odbiorców, w tym hurtowni, magazynów centralnych i sieci handlowych w całej Polsce.
W 2022 roku skala współpracy partnerów znacząco się zwiększyła o liczbę składowanych palet, a także o dodatkową obsługę z innych centrów Frigo Logistics.
– Specyfika produktów mrożonych zobowiązuje nas do utrzymywania stałej i wysokiej jakości świadczonych usług oraz dbania o optymalne parametry w transporcie czy składowaniu. Praca z produktem mrożonym wymaga planowania i starannego przygotowania każdego procesu. A zaufanie jakim darzy nas Frosta potwierdza nie tylko precyzję, z jaką działamy, ale także naszą sumienność i zaangażowanie w wykonywane zobowiązania – zaznacza Katarzyna Długosz, Kierownik Działu Obsługi Klienta Frigo Logistics.
Frigo Logistics od 2001 roku świadczy klientom kompleksowe usługi logistyczne. Mając od lat doświadczenie w pracy z produktami głęboko mrożonymi, wypracowało pozycję lidera. Posiada dziewięć centrów dystrybucyjnych na terenie całego kraju – m.in. w Żninie, Radomsku, Błoniu pod Warszawą oraz w Czeladzi. Centra dystrybucyjne zlokalizowane w niemal każdej części Polski umożliwiają elastyczność oraz skrócenie czasu dostaw. Operator dostarcza produkty wymagające kontrolowanych temperatur do ponad 4500 punktów w całej Polsce.

Smak zaczyna się od mięsa

Dlaczego na świątecznych stołach zostaje tyle jedzenia?

„Herbapol. We współpracy z naturą.”
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Prawo

UE lepiej przygotowana na reagowanie na klęski żywiołowe. Od czasu powodzi w Polsce pojawiło się wiele usprawnień
Na tereny dotknięte ubiegłoroczną powodzią od rządu trafiło ponad 4 mld zł. Pierwsze formy wsparcia, w tym zasiłki, pomoc materialna czy wsparcie dla przedsiębiorców, pojawiły się już w pierwszych dniach od wystąpienia kataklizmu. Do Polski ma też trafić 5 mld euro z Funduszu Spójności UE na likwidację skutków powodzi. Doświadczenia ostatnich lat powodują, że UE jest coraz lepiej przygotowana, by elastycznie reagować na występujące klęski żywiołowe.
Prawo
Rzecznik MŚP: Obniżenie składki zdrowotnej to nie jest szczyt marzeń. Ideałem byłby powrót do tego, co było przed Polskim Ładem

Podczas najbliższego posiedzenia, które odbędzie się 23 i 24 kwietnia, Senat ma się zająć ustawą o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych. Zakłada ona korzystne zmiany w składkach zdrowotnych płaconych przez przedsiębiorców. Rzecznik MŚP apeluje do izby wyższej i prezydenta o przyjęcie i podpisanie nowych przepisów. Pojawiają się jednak głosy, że uprzywilejowują one właścicieli firm względem pracowników, a ponadto nie podlegały uzgodnieniom, konsultacjom i opiniowaniu.
Handel
Konsumpcja jaj w Polsce rośnie. Przy zakupie Polacy zwracają uwagę na to, z jakiego chowu pochodzą

Zarówno spożycie, jak i produkcja jaj w Polsce notują wzrosty. Znacząca większość konsumentów przy zakupie jajek zwraca uwagę na to, czy pochodzą one z chowu klatkowego. Polska jest jednym z liderów w produkcji i eksporcie jajek w UE, ale ma też wśród nich największy udział kur w chowie klatkowym. Oczekiwania konsumentów przyczyniają się powoli do zmiany tych statystyk.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.