Razem w dwudziesty rok współpracy - Frosta i Frigo Logistics
Setki punktów odbioru, gotowość dwóch centrów dystrybucyjnych i niemal 20 lat świadczenia usług logistycznych dla jednej z najpopularniejszych marek produktów głęboko mrożonych. Frigo Logistics podsumowuje współpracę z firmą Frosta, pokazując, że tylko jakość świadczonych usług pozwala budować prawdziwe, biznesowe zaufanie.
W nadchodzącym 2023 roku lider logistyki produktów głęboko mrożonych w Polsce Frigo Logistics oraz Frosta, producent żywności mrożonej, wchodzą z sukcesem w kolejny – już dwudziesty rok współpracy. Łączące ich zaufanie to wynik wieloletniego współdziałania opartego na pewności świadczonych usług i zrozumieniu specyfiki branży.
– Mrożonki to jedna z najbardziej wymagających kategorii produktowych. By zachować świeżość i smak, muszą być dostarczane do punktów sprzedaży precyzyjnie, terminowo i co najważniejsze – bez przerwania łańcucha chłodniczego. I tak właśnie pracuje Frigo Logistics, wyłączny operator logistyczny Frosty na Polskę, który już od 20 lat wspiera nas zarówno w dystrybucji, składowaniu, jak i co-packingu – mówi Paweł Wojciechowski, dyrektor handlowy FRoSTY na Polskę i Europę Centralną.
Frigo Logistics świadczy usługi logistyczne w centrum dystrybucyjnym w Żninie dla marki Frosta i jej mrożonych produktów rybnych, dań gotowych i burgerów. Następnie dystrybuuje je do ponad 300 odbiorców, w tym hurtowni, magazynów centralnych i sieci handlowych w całej Polsce.
W 2022 roku skala współpracy partnerów znacząco się zwiększyła o liczbę składowanych palet, a także o dodatkową obsługę z innych centrów Frigo Logistics.
– Specyfika produktów mrożonych zobowiązuje nas do utrzymywania stałej i wysokiej jakości świadczonych usług oraz dbania o optymalne parametry w transporcie czy składowaniu. Praca z produktem mrożonym wymaga planowania i starannego przygotowania każdego procesu. A zaufanie jakim darzy nas Frosta potwierdza nie tylko precyzję, z jaką działamy, ale także naszą sumienność i zaangażowanie w wykonywane zobowiązania – zaznacza Katarzyna Długosz, Kierownik Działu Obsługi Klienta Frigo Logistics.
Frigo Logistics od 2001 roku świadczy klientom kompleksowe usługi logistyczne. Mając od lat doświadczenie w pracy z produktami głęboko mrożonymi, wypracowało pozycję lidera. Posiada dziewięć centrów dystrybucyjnych na terenie całego kraju – m.in. w Żninie, Radomsku, Błoniu pod Warszawą oraz w Czeladzi. Centra dystrybucyjne zlokalizowane w niemal każdej części Polski umożliwiają elastyczność oraz skrócenie czasu dostaw. Operator dostarcza produkty wymagające kontrolowanych temperatur do ponad 4500 punktów w całej Polsce.
Smak zaczyna się od mięsa
Dlaczego na świątecznych stołach zostaje tyle jedzenia?
„Herbapol. We współpracy z naturą.”
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Handel
Konsumenci w sieci narażeni na długą listę manipulacyjnych praktyk sprzedażowych. Zagraniczne platformy wymykają się unijnym regulacjom
Wraz z pojawieniem się na polskim i europejskim rynku platform sprzedażowych spoza UE rośnie też liczba przypadków stosowania tzw. dark patterns, czyli manipulacyjnych technik sprzedażowych. Nowe regulacje UE – w tym rozporządzenie w sprawie jednolitego rynku usług cyfrowych oraz akt o usługach cyfrowych – mają lepiej chronić przed nimi konsumentów, a podmiotom stosującym takie praktyki będą grozić wysokie kary finansowe. Problemem wciąż pozostaje jednak egzekwowanie tych przepisów od zagranicznych platform, które wymykają się europejskim regulacjom. – To jest w tej chwili bardzo duże wyzwanie dla całego rynku cyfrowego, że w praktyce regulacje nie dotyczą w takim samym stopniu wszystkich graczy – mówi Teresa Wierzbowska, prezeska Związku Pracodawców Prywatnych Mediów.
Fundusze unijne
Europejscy młodzi twórcy w centrum polskiej prezydencji w Radzie UE. Potrzebne nowe podejście do wsparcia ich karier
Wsparcie startu kariery młodych artystów i debata nad regulacjami dla sektora audiowizualnego, które będą odpowiadać zmieniającej się rzeczywistości technologicznej – to dwa priorytety polskiej prezydencji w Radzie UE z zakresu kultury. Najbliższe półrocze będzie także okazją do promocji polskich twórców w państwach członkowskich i kandydujących, a współpraca z artystami z innych krajów ma pokazać, że kultura może łączyć i być platformą dialogu międzynarodowego.
Ochrona środowiska
Tylko 1 proc. zużytych tekstyliów jest przetwarzanych. Selektywna zbiórka może te statystyki poprawić
Wraz z nowymi przepisami dotyczącymi gospodarki odpadami od stycznia 2025 roku gminy w Polsce wprowadziły selektywną zbiórkę zużytych tekstyliów. To oznacza, że przykładowo zniszczonych ubrań nie można już wyrzucić do frakcji zmieszane. Część gmin wprowadza ułatwienia dla mieszkańców w postaci dodatkowych kontenerów. W innych mieszkańcy będą musieli samodzielnie dostarczyć tekstylia do punktów selektywnej zbiórki odpadów komunalnych (PSZOK).
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.