Rebranding marki Fanex

Biuro Prasowe
Fanex
Radonice 5A
05-870 Błonie
biuro_prasowe|fanex.pl| |biuro_prasowe|fanex.pl
+48 22 47 10 444
www.fanex.pl
Fanex – polski producent sosów dla branży HoReCa, przeprowadził rebranding marki. Oprócz zastosowania odświeżonego logotypu oraz wdrożenia nowoczesnej strony internetowej, zmiany identyfikacji wizualnej dotyczą także głównych linii produktów firmy: ketchupów, musztard, majonezów, sosów wytrawnych oraz słodkich.
- Fanex jest dobrze znaną firmą produkującą wyroby dla gastronomii, która na polskim rynku działa nieprzerwanie od blisko 35 lat. Uznaliśmy, iż dotychczasowe sposoby komunikacji i pozycjonowania marki, wymagały odświeżenia i dostosowania ich do nowych trendów rynkowych, młodszych odbiorców, a także nowoczesnych kanałów informacyjnych, takich jak choćby dynamicznie rozwijających się mediów społecznościowych – mówi Piotr Kubiczek, Dyrektor Handlowy w Fanex.
Nową identyfikację wizualną otrzymały sztandarowe linie produktów Fanex. Firma zmieniła etykiety ketchupów, musztard, majonezów, sosów wytrawnych i słodkich, a także kilkunastu innych dodatków gastronomicznych. Numerowane etykiety są obecnie bardziej eleganckie, a poszczególne linie produktów, charakteryzują się jeszcze większą spójnością wizualną.
Rebranding marki Fanex, to także wdrożenie zupełnie nowej strony www.fanex.pl. Obecna wersja to nie tylko nowoczesna szata graficzna, ale przede wszystkim uproszczenie oraz poprawa funkcjonalności całego serwisu internetowego. Nowa witryna pozwala poruszać się Klientom po mapie strony w sposób bardzo intuicyjny, a wszelkie treści oraz struktura, zostały przygotowana pod kątem dobrych praktyk User Experience.
Zarówno na nowej stronie jak i etykietach produktowych, widnieje odświeżone logo marki, które zostało „wypłaszczone”, wpisując się tym samym w globalny trend upraszczania logotypów.
Proces transformacji i sukcesywne zmiany materiałów reklamowych oraz handlowych, rozpoczęły się kilka miesięcy temu i potrwają jeszcze kilka tygodni.
Za opracowanie nowych etykiet oraz odświeżonego logo, odpowiada agencja StudioDN z Łomianek. Stronę internetową zaprojektowała oraz wdrożyła warszawska firma No Input Signal.
***
Fanex jest polską firmą rodzinna z ponad 30 letnią tradycją. Specjalizuje się w produkcji sosów, przypraw oraz wielu dodatków gastronomicznych dla szerokorozumianej branży HoReCa.
Od momentu powstania firmy, smak leży u podstaw wszystkiego co robimy. Jesteśmy pasjonatami jakości i podczas tworzenia każdej receptury, wykorzystujemy surowce o najwyższych parametrach. Naszym celem jest produkcja wyrobów spożywczych o wyjątkowym i niezmiennie dobrym smaku. Aby tego dokonać, systematycznie inwestujemy w kulinarną sztukę tworzenia, wiedzę o smaku, jak również w najnowszą technologię produkcji. Kluczowe produkty Fanexu, zostały wielokrotnie wyróżnione nagrodami branżowymi oraz prestiżowymi certyfikatami jakości.
W naszej regularnej ofercie posiadamy około 300 kompozycji produktowych. Specjalizujemy się także w tworzeniu produktów na potrzeby marek własnych naszych kluczowych klientów. Na rynku gastronomicznym posiadamy renomę partnera, dla którego nie ma zadań nie do wykonania. Za dystrybucję produktów Fanex w Polsce, jak i za granicą, odpowiedzialny jest doświadczony oraz profesjonalny zespół regionalnych przedstawicieli handlowych, którzy do każdego Klienta podchodzą w indywidualny sposób.

Smak zaczyna się od mięsa

Dlaczego na świątecznych stołach zostaje tyle jedzenia?

„Herbapol. We współpracy z naturą.”
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Prawo

Trwają dyskusje nad kształtem unijnego budżetu na lata 2028–2034. Mogą być rozbieżności w kwestii Funduszu Spójności czy dopłat dla rolników
Trwają prace nad wieloletnimi unijnymi ramami finansowymi (WRF), które określą priorytety wydatków UE na lata 2028–2034. W maju Parlament Europejski przegłosował rezolucję w sprawie swojego stanowiska w tej sprawie. Postulaty europarlamentarzystów mają zostać uwzględnione we wniosku Komisji Europejskiej w sprawie WRF, który zostanie opublikowany w lipcu 2025 roku. Wciąż jednak nie ma zgody miedzy państwami członkowskimi, m.in. w zakresie Funduszu Spójności czy budżetu na rolnictwo.
Konsument
35 proc. gospodarstw domowych nie stać na zakup mieszkania nawet na kredyt. Pomóc może wsparcie budownictwa społecznego i uwolnienie gruntów pod zabudowę

W Polsce co roku oddaje się do użytku ok. 200 tys. mieszkań, co oznacza, że w ciągu dekady teoretycznie potrzeby mieszkaniowe społeczeństwa mogłyby zostać zaspokojone. Jednak większość lokali budują deweloperzy na sprzedaż, a 35 proc. gospodarstw domowych nie stać na zakup nawet za pomocą kredytu. Jednocześnie ta grupa zarabia za dużo, by korzystać z mieszkania socjalnego i komunalnego. Zdaniem prof. Bartłomieja Marony z UEK zmniejszeniu skali problemu zaradzić może wyłącznie większa skala budownictwa społecznego zamiast wspierania kolejnymi programami zaciągania kredytów.
Problemy społeczne
Hejt w sieci dotyka coraz więcej dzieci w wieku szkolnym. Rzadko mówią o tym dorosłym

Coraz większa grupa dzieci zaczyna korzystać z internetu już w wieku siedmiu–ośmiu lat – wynika z raportu NASK „Nastolatki 3.0”. Wtedy też stykają się po raz pierwszy z hejtem, którego jest coraz więcej w mediach społecznościowych. Według raportu NASK ponad 2/3 młodych internautów uważa, że mowa nienawiści jest największym problemem w sieci. Co więcej, dzieci rzadko mówią o takich incydentach dorosłym, dlatego tym istotniejsze są narzędzia technologiczne służące ochronie najmłodszych.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.