Roślinna przyszłość sektora spożywczego
Barbara Rożyńska
ProVeg
ul. Dygata 2/3
01-748 Warszawa
barbara.rozynska|proveg.com| |barbara.rozynska|proveg.com
668448566
https://proveg.com/pl/
Rewolucyjne technologie roślinnych alternatyw produktów odzwierzęcych i rynek zrównoważonych rozwiązań żywnościowych rozwijają się w niesamowitym tempie. Szacuje się, że do 2029 roku światowy rynek roślinnych alternatyw mięsa może osiągnąć wartości 140 mld USD, zdobywając 10% światowego przemysłu mięsnego. Już 7 września, w Centrum Nauki Kopernik w Warszawie, kluczowi interesariusze będą dyskutować o roślinnej przyszłości sektora spożywczego.
New Food Forum to unikatowe wydarzenie biznesowe, organizowane przez ProVeg, które ma na celu inspirować dalszy rozwój innowacyjnych technologii spożywczych poprzez zgromadzenie kluczowych interesariuszy. Łączy sieci handlowe, producentów żywności i startupy, aby zwiększać ilość, dostępność i jakość produktów roślinnych. New Food Forum jest polską edycją międzynarodowego wydarzenia New Food Conference, które jest pierwszą i największą w Europie konferencją poświęconą alternatywnym źródłom białka.
Żywność roślinna to więcej niż chwilowy trend. W przyszłości alternatywne białka będą odgrywać znaczącą rolę w naszym odżywianiu, zwłaszcza że musimy walczyć ze zmianami klimatycznymi. Aby dalej promować żywność pochodzenia roślinnego, wszyscy – naukowcy, firmy spożywcze, rolnicy, rząd – musimy współpracować. A do tego celu właśnie konferencja New Food Forum oferuje świetną platformę spotkań i wymiany. - mówi Patricia Homa, prezeska ProVeg Polska
New Food Forum rzuca światło na innowacje, które mogą wstrząsnąć i zmienić zarówno rynek alternatywnych białek, jak i całą branżę spożywczą. Te innowacyjne rozwiązania mogą znacznie pomóc w sprostaniu pilnym wyzwaniom globalnych systemów żywnościowych pod względem niszczenia środowiska, zmiany klimatu, antybiotykoodporności i zdrowia. Białka roślinne są przyszłością, więc niezwykle ważne jest, abyśmy przybliżyli wiedzę o nich szerszej publiczności i uważnie się im przyjrzeli - dodaje Marcin Tischner, Corporate Engagement Specialist z ProVeg Polska
W tegorocznej edycji wydarzenia może wziąć udział nawet 200 przedstawicieli branży! Wydarzenie kierowane jest do kadry zarządzającej producentów i dystrybutorów żywności, świata nauki, mediów oraz organizacji branżowych. Przedstawione zostaną nowe trendy i innowacyjne rozwiązania technologiczne, a swoje prezentacje wygłoszą przedstawiciele wiodących firm i instytucji m.in.: Jeronimo Martins, Danone, Centrum Prawa Żywnościowego czy Ambasada Holandii.
Merytorycznym prezentacjom i networkingowi towarzyszyć będzie degustacja interesujących, roślinnych nowości.
Aby ubiegać się o WEJŚCIÓWKĘ PRASOWĄ wyślij e-mail na adres barbara.rozynska@proveg.com.
Jesteśmy dostępni na WYWIADY krótkim czasie.
Aby KUPIĆ BILETY, wejdź na https://app.evenea.pl/event/new-food-forum-2021/
W celu uzyskania dodatkowych informacji lub umówienia wywiadu, prosimy kontaktować się z:
Barbara Rożyńska
Communications Manager ProVeg Polska
+48 668 448 566
Zielonogórska serowarnia "Na Zielonej Łące" laureatem prestiżowej nagrody
VEGETA przyprawą numer 1 na rynku europejskim
Wiosenne nowości WSP „Społem”
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Handel
Tylko co czwarta firma planuje inwestycje zagraniczne. Ich zapał osłabia niestabilna sytuacja geopolityczna
Wartość bezpośrednich inwestycji zagranicznych polskich firm w 2022 roku wyniosła 28 mld euro, co stanowiło zaledwie 5 proc. krajowego PKB, podczas gdy średnia w krajach UE to aż 88 proc. PKB. To pokazuje, że rodzime przedsiębiorstwa do tej pory stosunkowo niewiele inwestowały za granicą, głównie na rynkach Unii Europejskiej i w Stanach Zjednoczonych. Barierą wciąż pozostaje dla nich m.in. brak elastycznego finansowania i wiedzy na temat korzyści, jakie może zapewnić firmie ekspansja zagraniczna. Zapał potencjalnych inwestorów osłabia też niepewna sytuacja geopolityczna. W efekcie tylko co czwarte przedsiębiorstwo rozważa obecnie zainwestowanie na międzynarodowym rynku, co jest wynikiem dużo niższym od globalnej średniej – wynika z badania przeprowadzonego przez PFR TFI.
Ochrona środowiska
Koniec „malowania trawy na zielono”. W komunikacji firm nie będzie miejsca na greenwashing [DEPESZA]
„Malowanie trawy na zielono” – to stare określenie dobrze pasuje do zjawiska greenwashingu, czyli takiej komunikacji marketingowej przedsiębiorstwa, która bazuje na nieprawdziwych lub zmanipulowanych deklaracjach związanych ze zgodnością prowadzonej działalności z zasadami ochrony środowiska. To nieuczciwe wobec klientów i partnerów biznesowych, a niedługo także niezgodne z prawem – podkreślili eksperci podczas panelu „Greenwashing”, jaki odbył się podczas 16. Europejskiego Kongresu Gospodarczego.
IT i technologie
Mobilne USG umożliwia dokładniejszą diagnostykę na miejscu wypadku. Z tym sprzętem jeździ coraz więcej karetek w Polsce
Badanie ultrasonograficzne jest podstawą diagnostyki w medycynie, a aparat USG znajduje się już na wyposażeniu każdego szpitala. Dzięki rozwojowi technologii urządzenia te doczekały się także mobilnej wersji, która jest łatwa w transporcie, a jednocześnie zachowuje wysokiej jakości obraz. Ten sprzęt jest coraz częściej wyposażeniem karetek ratunkowych. – W ramach umowy z Wielką Orkiestrą Świątecznej Pomocy Philips dostarczył 155 takich mobilnych ultrasonografów do 90 stacji ratownictwa w całej Polsce – mówi Michał Szczechula z Philips. Teraz ratownicy szkolą się z ich obsługi.
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.