Komunikaty PR

Roślinna przyszłość sektora spożywczego

2021-08-16  |  01:00
Biuro prasowe
Kontakt

Barbara Rożyńska
ProVeg

ul. Dygata 2/3
01-748 Warszawa
barbara.rozynska|proveg.com| |barbara.rozynska|proveg.com
668448566
https://proveg.com/pl/

Rewolucyjne technologie roślinnych alternatyw produktów odzwierzęcych i rynek zrównoważonych rozwiązań żywnościowych rozwijają się w niesamowitym tempie. Szacuje się, że do 2029 roku światowy rynek roślinnych alternatyw mięsa może osiągnąć wartości 140 mld USD, zdobywając 10% światowego przemysłu mięsnego.  Już 7 września, w Centrum Nauki Kopernik w Warszawie, kluczowi interesariusze będą dyskutować o roślinnej przyszłości sektora spożywczego.

New Food Forum to unikatowe wydarzenie biznesowe, organizowane przez ProVeg, które ma na celu inspirować dalszy rozwój innowacyjnych technologii spożywczych poprzez zgromadzenie kluczowych interesariuszy. Łączy sieci handlowe, producentów żywności i startupy, aby zwiększać ilość, dostępność i jakość produktów roślinnych. New Food Forum jest polską edycją międzynarodowego wydarzenia New Food Conference, które jest pierwszą i największą w Europie konferencją poświęconą alternatywnym źródłom białka.


Żywność roślinna to więcej niż chwilowy trend. W przyszłości alternatywne białka będą odgrywać znaczącą rolę w naszym odżywianiu, zwłaszcza że musimy walczyć ze zmianami klimatycznymi. Aby dalej promować żywność pochodzenia roślinnego, wszyscy – naukowcy, firmy spożywcze, rolnicy, rząd – musimy współpracować. A do tego celu właśnie konferencja New Food Forum oferuje świetną platformę spotkań i wymiany. - mówi Patricia Homa, prezeska ProVeg Polska

New Food  Forum rzuca światło na innowacje, które mogą wstrząsnąć i zmienić zarówno rynek alternatywnych białek, jak i całą branżę spożywczą. Te innowacyjne rozwiązania mogą znacznie pomóc w sprostaniu pilnym wyzwaniom globalnych systemów żywnościowych pod względem niszczenia środowiska, zmiany klimatu, antybiotykoodporności i zdrowia. Białka roślinne są przyszłością, więc niezwykle ważne jest, abyśmy przybliżyli wiedzę o nich szerszej publiczności i uważnie się im przyjrzeli - dodaje Marcin Tischner, Corporate Engagement Specialist z ProVeg Polska

W tegorocznej edycji wydarzenia może wziąć udział nawet 200 przedstawicieli branży! Wydarzenie kierowane jest do kadry zarządzającej producentów i dystrybutorów żywności, świata nauki, mediów oraz organizacji branżowych. Przedstawione zostaną nowe trendy i innowacyjne rozwiązania technologiczne, a swoje prezentacje wygłoszą przedstawiciele wiodących firm i instytucji m.in.: Jeronimo Martins, Danone, Centrum Prawa Żywnościowego czy Ambasada Holandii.


Merytorycznym prezentacjom i networkingowi towarzyszyć będzie degustacja interesujących, roślinnych nowości.


Aby ubiegać się o WEJŚCIÓWKĘ PRASOWĄ wyślij e-mail na adres barbara.rozynska@proveg.com.
Jesteśmy dostępni na WYWIADY krótkim czasie.
Aby KUPIĆ BILETY, wejdź na https://app.evenea.pl/event/new-food-forum-2021/
W celu uzyskania dodatkowych informacji lub umówienia wywiadu, prosimy kontaktować się z:


Barbara Rożyńska

Communications Manager ProVeg Polska

+48 668 448 566

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: ProVeg
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Przemysł spożywczy Smak zaczyna się od mięsa Biuro prasowe
2024-12-30 | 15:20

Smak zaczyna się od mięsa

W nowej kampanii marketingowej firma Sokołów skupia się na wysokiej jakości swojego surowca i produktów. – W Sokołowie wiemy, że smak zaczyna się od mięsa –
Przemysł spożywczy Dlaczego na świątecznych stołach zostaje tyle jedzenia?
2024-12-20 | 01:00

Dlaczego na świątecznych stołach zostaje tyle jedzenia?

Ponad 60 proc. polskich gospodarstw domowych przyznaje, że po świętach zostaje im nadmiar jedzenia – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie sieci Netto[1]. Choć większość
Przemysł spożywczy „Herbapol. We współpracy z naturą.”
2024-12-19 | 11:27

„Herbapol. We współpracy z naturą.”

Jej założeniem jest pokazanie, że marka Herbapol, która poszczycić się może bogatą wiedzą i wieloletnim doświadczeniem w zakresie ziół i owoców, jednocześnie

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Targi Bezpieczeństwa

Finanse

Uchodźcy z Ukrainy pomogli wygenerować 2,7 proc. PKB Polski w 2024 roku. Napływ nowych pracowników znacznie zmienił polski rynek pracy

Uchodźcy z Ukrainy coraz lepiej radzą sobie na polskim rynku pracy – pracuje 69 proc. z nich – wynika z najnowszego badania przeprowadzonego przez Deloitte dla UNHCR. Jednocześnie wciąż w tym obszarze jest wiele wyzwań, w tym bariery językowe czy kwestie dotyczące uznawania kwalifikacji, np. w zawodach medycznych i prawniczych. Na rosnącej aktywności zawodowej Ukraińców mocno skorzystała polska gospodarka, ale też sam rynek pracy: wzrosła konkurencja, a Polacy uzyskali możliwość specjalizacji i objęcia stanowisk menedżerskich, eksperckich i technicznych.

Ochrona środowiska

W UE wciąż więcej kontroli działań firm w ramach ESG niż zachęt. Konieczne jest złagodzenie podejścia

Instytucje unijne powinny bardziej koncentrować się na celach i możliwościach rozwoju, jakie daje ESG, a nie kontroli działań firm w tym obszarze i obowiązków sprawozdawczych – twierdzą przedstawiciele organizacji Business for Good. Konieczne jest więc złagodzenie obowiązujących regulacji. Europa powinna również dążyć do utworzenia wspólnego rynku o ujednoliconych przepisach i mechanizmach.

Konsument

Wakacje wyzwaniem dla operatorów komórkowych. W najpopularniejszych kurortach ruch w sieci rośnie nawet pięciokrotnie

Długie weekendy i wakacje to wymagający czas dla operatorów komórkowych. W najbardziej obleganych kurortach udział abonentów tylko sieci Play w stosunku do liczby mieszkańców przekracza 500 proc. Dlatego operator planuje dalszą rozbudowę swojej sieci komórkowej do minimum ponad 15 tys. stacji bazowych. W latach 2020–2024 Play zainwestował w sieć i częstotliwość ponad 6 mld zł.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.