Komunikaty PR

Ruszył pilotaż Delio, nowej usługi od Lite e-Commerce

2022-03-18  |  01:00
Biuro prasowe

Lite e-Commerce uruchomił pilotaż usługi dostawy zakupów w modelu „express same day delivery” o nazwie Delio. W początkowej fazie działalności platforma będzie dostępna dla mieszkańców Warszawy, ale startup zapowiada szybką ekspansję. Cechami wyróżniającymi rozwiązanie jest szybka dostawa tego samego dnia, szeroki asortyment oparty na lokalnych produktach oraz konkurencyjne ceny.

Startup Lite e-Commerce odpowiada za wdrożenie i rozwój rozwiązań e-commerce w Grupie Żabka, a uruchomienie Delio to kolejny krok – po aplikacji Jush – w stronę budowania potencjału rynkowego spółki. Inwestycja w nowe usługi ma na celu przyspieszenie rozwoju handlu online największej sieci modern convenience w Polsce. Pilotaż Delio wystartował w Warszawie, która jest największym lokalnym rynkiem w Polsce. Swoim zasięgiem usługa obejmuje niemal całą stolicę. W planach jest również rozszerzenie działalności o kolejne miasta w Polsce. Zamówień można dokonywać na stronie: https://delio.com.pl

Klienci oczekują szybkich, ultranowoczesnych i wygodnych rozwiązań online, które będą dopasowane do ich codziennych potrzeb. Chcemy zaoferować nową jakość na rynku „express same day delivery”. Celem Delio jest bardzo szybkie dostarczanie szerokiej gamy produktów o najwyższej jakości w przystępnych cenach. Klienci znajdą tu wszystkie produkty spożywcze, których potrzebują. Proponujemy im również najszybszą dostawę w tym sektorze, nawet w godzinę od złożenia zamówienia. Jest to nasza odpowiedź na brak wolnego czasu, który stał się znakiem współczesnego świata – mówi Wojciech Krok, CEO Lite e-Commerce.

Delio przypomina klasyczny supermarket, z asortymentem o wiele szerszym, niż tradycyjne rozwiązania q-commerce. Wszyscy znajdą na platformie coś dla siebie. Zarówno miłośnicy świeżych owoców, warzyw, mięsa czy owoców morza, jak i osoby poszukujące produktów wegańskich oraz organicznych. Duża część z nich pochodzi od lokalnych dostawców. Zakupy pakowane są w biodegradowalne torby, które później można wykorzystać jako… składnik kompostu. Co również ucieszy fanów zero oraz less waste, wszystkie opakowania wykorzystane przez Delio są kupowane od polskich producentów, dzięki czemu Lite e-Commerce ogranicza swój ślad węglowy.

Filozofia działalności Lite e-Commerce, a zarazem nasze motto jest bardzo proste: oferujemy takie usługi, z których sami chcielibyśmy korzystać. Proponowane przez nas rozwiązania mają sprawić, że codzienne życie Polaków stanie się łatwiejsze oraz przyjemniejsze. Synergia naszych dwóch usług wnosi do naszego startupu ogromną wartość. Pozwala na wymianę wiedzy oraz pomysłów. Również bogaty bagaż doświadczeń z pierwszych miesięcy funkcjonowania aplikacji Jush był niezwykle pomocny przy wdrożeniu Delio. Ważny dla nas jest również aspekt ekologiczny. To nie tylko współpraca z lokalnymi dostawcami i przyjazne środowisku opakowania, ale również zeroemisyjne skutery elektryczne w naszej flocie  – wyjaśnia Maciej Nowakowski, COO Lite e-Commerce.

Świadome zakupy w Delio

Ostatnie lata przyniosły duże zmiany w zachowaniu konsumentów, którzy robiąc zakupy mają na uwadze dobro nie tylko swojego portfela, ale również i środowiska naturalnego. Delio zachęca swoich użytkowników do kupowania z głową. Dlatego twórcy rozwiązania zachęcają, by wybierać jakościowe produkty, pochodzące od lokalnych dostawców.

Nasza oferta powiększa się z dnia na dzień. Staranie dobieramy partnerów, z którymi współpracujemy. Klienci szukają nie tylko szybkich i elastycznych rozwiązań. Oprócz tego liczy się dla nich jakość produktów, którą jesteśmy w stanie im zagwarantować. Na szczególną uwagę zasługują nasze świeże owoce, warzywa oraz pieczywo, jak i mięso czy owoce morza. Te produkty podchodzą od lokalnych dostawców, dzięki czemu możemy kontrolować ich jakość i zapewnić naszym klientom najlepsze doświadczenia zakupowe pozostając przy tym platformą bardzo atrakcyjną cenowo – wymienia Zuzanna Dębkowska, CAO w Lite e-Commerce.

Wszystko, czego dziś chcesz, siedem dni w tygodniu

Zamówienia w Delio są dostarczane codziennie od 7:00 do 23:00, a użytkownik może wybrać preferowany termin odbioru swoich zakupów. Strona wyświetla dostępne godziny tego samego i następnego dnia. Lite e-Commerce zapewnia, że oferuje najszybszą dostawę w modelu express same day delivery. Dostawa w ramach usługi kosztuje 5,99 zł, ale gdy wartość koszyka przekroczy 80 zł, jest ona darmowa.

Promocja dla użytkowników

Lite e-Commerce przygotował dla wszystkich użytkowników Delio akcję promocyjną. W jej ramach każda osoba, która zarejestruje się w usłudze, otrzyma po 30 zł rabatu na pięć zamówień, jeśli tylko wartość koszyka przekroczy 100 zł. Klienci zyskają również darmową dostawę. Dzięki promocji można więc zaoszczędzić nawet do 150 zł. Akcja promocyjna obowiązuje do 15.05.2022 r. do godziny 23:59.

 

Lite e-Commerce Sp. z o.o. - to spółka w Grupie Żabka odpowiedzialna za tworzenie rozwiązań e-commerce. Spółka skupia się na tworzeniu technologii, budowie produktów oraz zarządzaniu operacjami e-Commerce w ramach Grupy.

 

Grupa Żabka to kompleksowy ekosystem convenience, którego celem jest upraszczanie ludziom życia. Grupa Żabka składa się z dwóch podstawowych jednostek biznesowych: Żabka Polska i Żabka Future, które są wspierane przez Przywództwo Strategiczne, definiujące strategię konsumencką, personalną i finansową. Grupa Żabka jest jedną z najdynamiczniej rozwijających się organizacji w Europie Środkowo-Wschodniej.  Więcej informacji na: www.zabkagroup.com. 

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Przemysł spożywczy Monster Munch z loterią - Rower Dobry Dla Ducha! Biuro prasowe
2024-07-02 | 08:00

Monster Munch z loterią - Rower Dobry Dla Ducha!

Monster Munch ogłasza start wyjątkowej loterii, której motywem przewodnim jest promowanie bezpiecznej jazdy na rowerze oraz korzyści płynących z kolarstwa. Do wygrania są
Przemysł spożywczy Wakacyjne odchudzanie - jak utrzymać motywację podczas zrzucania kilogramów?
2024-06-25 | 23:20

Wakacyjne odchudzanie - jak utrzymać motywację podczas zrzucania kilogramów?

Zapewne myślami jesteś już na wakacjach w nadmorskim kurorcie, ale sporym wyzwaniem wydaje się utrzymanie zdrowej diety podczas błogiego lenistwa na all inclusive. Ale jak tu nie
Przemysł spożywczy Etniczny street food i klasyka w nowej odsłonie
2024-06-24 | 11:15

Etniczny street food i klasyka w nowej odsłonie

Kolejną okazją do tego były warsztaty dla influencerów, zorganizowane w siedzibie Akademii – zabytkowym Dworku Ziemiańskim w Woli Suchożebrskiej. Tematem było grillowanie, a

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Konkurs Polskie Branży PR

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Prawo

Samorządy walczą o ustawę metropolitalną. Powstanie metropolii oznacza dodatkowe środki m.in. na walkę z wykluczeniem transportowym

O uzyskanie statusu metropolii od lat walczą m.in. Trójmiasto, Łódź czy Warszawa. Teraz miasta łączą siły i dyskutują o jednym wspólnym projekcie ustawy metropolitalnej. Choć każdy ośrodek ma inną specyfikę, wszystkie liczą, że odpowiednie przepisy na temat współpracy największych miast z okolicznymi gminami przyniosą wiele korzyści. Jednym z kluczowych obszarów, który może na tym zyskać, jest transport publiczny. Powstanie metropolii oznaczałoby dodatkowe środki na walkę z wykluczeniem komunikacyjnym w małych miejscowościach.

Handel

Europejskie sklepy internetowe skarżą się na nieuczciwą konkurencję z Chin. Apelują o lepszy nadzór nad rynkiem

Chińskie platformy marketplace podbijają europejski rynek e-commerce, a liczba ich klientów w Europie szybko rośnie – w 2023 roku w państwach UE oraz w Wielkiej Brytanii udział konsumentów, którzy dokonali zakupów w handlu elektronicznym od chińskich sprzedawców, wynosił 40 proc. lub więcej. Działalność chińskich sprzedawców wywołuje jednak szereg zarzutów, dotyczących m.in. sposobu i zakresu zbierania danych osobowych oraz ich późniejszego wykorzystywania, bezpieczeństwa produktów sprzedawanych europejskim konsumentom, sposobu ich reklamowania oraz nieuczciwych metod konkurencji, które szkodzą firmom działającym na terenie Unii. Te podkreślają, że nie boją się konkurencji z Azji, ale apelują do regulatorów o lepszą egzekucję przepisów, które powinny obowiązywać wszystkich graczy na rynku.

Problemy społeczne

Ukraińcy mają podobne problemy związane z ochroną zdrowia, co Polacy. Problemem jest długi czas oczekiwania na wizytę i wysokie koszty leków

Długi czas oczekiwania, wysokie koszty leczenia i zakupu leków – to największe bariery w dostępie do opieki zdrowotnej, z jakimi mierzą się uchodźcy z Ukrainy w Polsce – wynika z raportu GUS i WHO. – Problemy stają się coraz bardziej podobne do tych charakterystycznych dla całego systemu ochrony zdrowia. Mniej mają charakter nagły, który był charakterystyczny dla okresu tuż po wybuchu wojny – wskazuje dr Dominik Rozkrut, prezes Głównego Urzędu Statystycznego. Większość przypadków, z powodu których Ukraińcy potrzebują pomocy lekarza, to ostre schorzenia. Co czwarty leczy się z powodu choroby przewlekłej. Wyzwaniem pozostają szczepienia ukraińskich dzieci: wskaźnik wyszczepienia rośnie, ale jest poniżej poziomu wśród polskich dzieci.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.