Ruszył pilotaż Delio, nowej usługi od Lite e-Commerce
Lite e-Commerce uruchomił pilotaż usługi dostawy zakupów w modelu „express same day delivery” o nazwie Delio. W początkowej fazie działalności platforma będzie dostępna dla mieszkańców Warszawy, ale startup zapowiada szybką ekspansję. Cechami wyróżniającymi rozwiązanie jest szybka dostawa tego samego dnia, szeroki asortyment oparty na lokalnych produktach oraz konkurencyjne ceny.
Startup Lite e-Commerce odpowiada za wdrożenie i rozwój rozwiązań e-commerce w Grupie Żabka, a uruchomienie Delio to kolejny krok – po aplikacji Jush – w stronę budowania potencjału rynkowego spółki. Inwestycja w nowe usługi ma na celu przyspieszenie rozwoju handlu online największej sieci modern convenience w Polsce. Pilotaż Delio wystartował w Warszawie, która jest największym lokalnym rynkiem w Polsce. Swoim zasięgiem usługa obejmuje niemal całą stolicę. W planach jest również rozszerzenie działalności o kolejne miasta w Polsce. Zamówień można dokonywać na stronie: https://delio.com.pl
Klienci oczekują szybkich, ultranowoczesnych i wygodnych rozwiązań online, które będą dopasowane do ich codziennych potrzeb. Chcemy zaoferować nową jakość na rynku „express same day delivery”. Celem Delio jest bardzo szybkie dostarczanie szerokiej gamy produktów o najwyższej jakości w przystępnych cenach. Klienci znajdą tu wszystkie produkty spożywcze, których potrzebują. Proponujemy im również najszybszą dostawę w tym sektorze, nawet w godzinę od złożenia zamówienia. Jest to nasza odpowiedź na brak wolnego czasu, który stał się znakiem współczesnego świata – mówi Wojciech Krok, CEO Lite e-Commerce.
Delio przypomina klasyczny supermarket, z asortymentem o wiele szerszym, niż tradycyjne rozwiązania q-commerce. Wszyscy znajdą na platformie coś dla siebie. Zarówno miłośnicy świeżych owoców, warzyw, mięsa czy owoców morza, jak i osoby poszukujące produktów wegańskich oraz organicznych. Duża część z nich pochodzi od lokalnych dostawców. Zakupy pakowane są w biodegradowalne torby, które później można wykorzystać jako… składnik kompostu. Co również ucieszy fanów zero oraz less waste, wszystkie opakowania wykorzystane przez Delio są kupowane od polskich producentów, dzięki czemu Lite e-Commerce ogranicza swój ślad węglowy.
Filozofia działalności Lite e-Commerce, a zarazem nasze motto jest bardzo proste: oferujemy takie usługi, z których sami chcielibyśmy korzystać. Proponowane przez nas rozwiązania mają sprawić, że codzienne życie Polaków stanie się łatwiejsze oraz przyjemniejsze. Synergia naszych dwóch usług wnosi do naszego startupu ogromną wartość. Pozwala na wymianę wiedzy oraz pomysłów. Również bogaty bagaż doświadczeń z pierwszych miesięcy funkcjonowania aplikacji Jush był niezwykle pomocny przy wdrożeniu Delio. Ważny dla nas jest również aspekt ekologiczny. To nie tylko współpraca z lokalnymi dostawcami i przyjazne środowisku opakowania, ale również zeroemisyjne skutery elektryczne w naszej flocie – wyjaśnia Maciej Nowakowski, COO Lite e-Commerce.
Świadome zakupy w Delio
Ostatnie lata przyniosły duże zmiany w zachowaniu konsumentów, którzy robiąc zakupy mają na uwadze dobro nie tylko swojego portfela, ale również i środowiska naturalnego. Delio zachęca swoich użytkowników do kupowania z głową. Dlatego twórcy rozwiązania zachęcają, by wybierać jakościowe produkty, pochodzące od lokalnych dostawców.
Nasza oferta powiększa się z dnia na dzień. Staranie dobieramy partnerów, z którymi współpracujemy. Klienci szukają nie tylko szybkich i elastycznych rozwiązań. Oprócz tego liczy się dla nich jakość produktów, którą jesteśmy w stanie im zagwarantować. Na szczególną uwagę zasługują nasze świeże owoce, warzywa oraz pieczywo, jak i mięso czy owoce morza. Te produkty podchodzą od lokalnych dostawców, dzięki czemu możemy kontrolować ich jakość i zapewnić naszym klientom najlepsze doświadczenia zakupowe pozostając przy tym platformą bardzo atrakcyjną cenowo – wymienia Zuzanna Dębkowska, CAO w Lite e-Commerce.
Wszystko, czego dziś chcesz, siedem dni w tygodniu
Zamówienia w Delio są dostarczane codziennie od 7:00 do 23:00, a użytkownik może wybrać preferowany termin odbioru swoich zakupów. Strona wyświetla dostępne godziny tego samego i następnego dnia. Lite e-Commerce zapewnia, że oferuje najszybszą dostawę w modelu express same day delivery. Dostawa w ramach usługi kosztuje 5,99 zł, ale gdy wartość koszyka przekroczy 80 zł, jest ona darmowa.
Promocja dla użytkowników
Lite e-Commerce przygotował dla wszystkich użytkowników Delio akcję promocyjną. W jej ramach każda osoba, która zarejestruje się w usłudze, otrzyma po 30 zł rabatu na pięć zamówień, jeśli tylko wartość koszyka przekroczy 100 zł. Klienci zyskają również darmową dostawę. Dzięki promocji można więc zaoszczędzić nawet do 150 zł. Akcja promocyjna obowiązuje do 15.05.2022 r. do godziny 23:59.
Lite e-Commerce Sp. z o.o. - to spółka w Grupie Żabka odpowiedzialna za tworzenie rozwiązań e-commerce. Spółka skupia się na tworzeniu technologii, budowie produktów oraz zarządzaniu operacjami e-Commerce w ramach Grupy.
Grupa Żabka to kompleksowy ekosystem convenience, którego celem jest upraszczanie ludziom życia. Grupa Żabka składa się z dwóch podstawowych jednostek biznesowych: Żabka Polska i Żabka Future, które są wspierane przez Przywództwo Strategiczne, definiujące strategię konsumencką, personalną i finansową. Grupa Żabka jest jedną z najdynamiczniej rozwijających się organizacji w Europie Środkowo-Wschodniej. Więcej informacji na: www.zabkagroup.com.

Smak zaczyna się od mięsa

Dlaczego na świątecznych stołach zostaje tyle jedzenia?

„Herbapol. We współpracy z naturą.”
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Praca

Dostęp do wysoko wykwalifikowanej kadry przyciąga do Polski inwestorów. Kluczowymi partnerami stają się firmy z Wielkiej Brytanii
Polska zajmuje szóste miejsce w Europie pod względem atrakcyjności inwestycyjnej. Jako największa gospodarka w regionie, ze strategicznym położeniem, odgrywa istotną rolę w budowaniu odpornych, zrównoważonych i konkurencyjnych łańcuchów dostaw w szybko zmieniającym się globalnym środowisku. Tym samym jej potencjał inwestycyjny wciąż rośnie. Wielka Brytania już jest strategicznym partnerem dla Polski, potencjał jest jednak znacznie większy.
Sport
Coraz lepsze perspektywy dla branży fitness. Sieć Xtreme Fitness Gyms zapowiada rozwój również poza Polską

Ponad połowa Polaków deklaruje aktywność fizyczną co najmniej raz w tygodniu. Jak wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie BIG InfoMonitor, w 2025 roku 14 proc. osób planuje zwiększyć wydatki na siłownię, dietę oraz wizyty u specjalistów. W odpowiedzi na rosnące zainteresowanie sieci fitness dynamicznie rozwijają swoją działalność i dostosowują liczbę placówek do popytu. Xtreme Fitness Gyms zamierza do 2027 roku uruchomić 227 lokalizacji, w tym roku ma też powstać około 10 placówek Xtreme KiDS przeznaczonych dla dzieci. W planach jest również ekspansja zagraniczna.
Polityka
Przyspiesza proces wstąpienia Mołdawii do UE. Unia przeznaczy dla tego kraju ponad 1,8 mld euro wsparcia

– Wspieranie procesu integracji europejskiej Republiki Mołdawii jest kluczowe dla Polski – przekonuje Michał Szczerba, europoseł z Platformy Obywatelskiej. Mołdawia uzyskała oficjalny status kandydata do UE w 2022 roku. W opinii Komisji Europejskiej robi systematyczne postępy pomimo bezprecedensowych wyzwań, wynikających z intensyfikacji przez Moskwę działań hybrydowych obliczonych na wewnętrzną destabilizację tego państwa. Przyznany pakiet pomocy ma wesprzeć Mołdawię w implementacji reform związanych z akcesją do UE.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.