Komunikaty PR

Ruszyła wielka kampania KAMIS promująca przyprawy w innowacyjnych słoiczkach

2021-02-03  |  12:30

Ruszyła nowa kampania zasięgowa 360 marki KAMIS, której bohaterem są przyprawy i zioła w praktycznych słoiczkach, dostępne na rynku od jesieni zeszłego roku. Celem kampanii jest podkreślenie innowacyjności produktu, który w szybkim czasie zdobywa w Polsce kolejnych zwolenników.

Kampania pod hasłem „Przyprawiaj wygodnie” potrwa do końca marca i swoim zasięgiem obejmie telewizję ogólnopolską (TVN, Polsat, TVP 1, TVP 2), portale horyzontalne (onet.pl), aplikacje zakupowe (Blix) oraz kanały społecznościowe KAMIS (YouTube, Facebook, Instagram), jak również popularne serwisy VOD (VOD TVP, ipla i Player). W ramach promocji w punktach sprzedaży pojawią się też dedykowane materiały POS, w tym standy, boxy i zjeżdżalnie z hasłem kampanii, których celem będzie uwidocznienie produktów w sklepach. W drugiej części kampanii wezmą także udział znani influencerzy.

-Ruszamy z kampanią 360, która ma nam pomóc dotrzeć do Polaków i dalej budować świadomość innowacyjności naszych produktów, opowiadając o ich kluczowych benefitach. W DNA naszej firmy wpisana jest najwyższa jakość. Produkty KAMIS to przyprawy i zioła pochodzące ze sprawdzonych upraw. To tam nasze przyprawy rosną i dojrzewają, aby następnie trafić do naszych klientów. Przyprawy w słoiczkach KAMIS odpowiadają na potrzeby osób ceniących sobie wygodę i podejmujących decyzje zakupowe z myślą o środowisku – a te z kolei stanowią w Polsce coraz większą grupę. Według badania przeprowadzonego na nasze zlecenie przez MMR, aż 79% Konsumentów deklaruje zakup naszych przypraw w słoiczkach a 78% ocenia je jako coś nowego i innowacyjnego – mówi Agnieszka Witczak, Marketing Manager w McCormick Polska.


Praktyczne i wygodne

Od 30 lat w Polsce marka KAMIS (należąca do firmy McCormick) przełamuje stereotypy w myśleniu o przyprawach i stawia na innowacyjność. Wprowadzona jesienią nowa linia produktów, czyli ulubione przyprawy i zioła marki w praktycznych i wygodnych słoiczkach, to odpowiedź na trendy konsumenckie, wśród których coraz częściej pojawiają się przyjazność środowisku i wygoda. Nowe opakowania KAMIS posiadają nie tylko nowoczesny, estetyczny design, ale też praktyczne kolorowe wieczka dostosowane do rodzaju produktu oraz szczelne zamknięcie gwarantujące doskonałą jakość i świeżość przypraw na dłużej. Dodatkowo są proste w użyciu i przyjazne środowisku. To właśnie wspomniane cechy stały się przedmiotem kampanii zasięgowej 360 firmy McCormick, której celem jest zwrócenie uwagi konsumentów na innowacyjność i korzyści wynikające z użytkowania przypraw KAMIS w słoiczkach.

Link do spotu reklamowego na YT: https://www.youtube.com/watch?v=E6xqPvqF7Nw

Za kreację odpowiada agencja Insignia, a za zakup mediów dom mediowy Starcom.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Przemysł spożywczy Smak zaczyna się od mięsa Biuro prasowe
2024-12-30 | 15:20

Smak zaczyna się od mięsa

W nowej kampanii marketingowej firma Sokołów skupia się na wysokiej jakości swojego surowca i produktów. – W Sokołowie wiemy, że smak zaczyna się od mięsa –
Przemysł spożywczy Dlaczego na świątecznych stołach zostaje tyle jedzenia?
2024-12-20 | 01:00

Dlaczego na świątecznych stołach zostaje tyle jedzenia?

Ponad 60 proc. polskich gospodarstw domowych przyznaje, że po świętach zostaje im nadmiar jedzenia – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie sieci Netto[1]. Choć większość
Przemysł spożywczy „Herbapol. We współpracy z naturą.”
2024-12-19 | 11:27

„Herbapol. We współpracy z naturą.”

Jej założeniem jest pokazanie, że marka Herbapol, która poszczycić się może bogatą wiedzą i wieloletnim doświadczeniem w zakresie ziół i owoców, jednocześnie

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Rady Podatkowej

Targi Bezpieczeństwa

Handel

Ze względu na różnice w cenach surowce wtórne przegrywają z pierwotnymi. To powoduje problemy branży recyklingowej

Rozporządzenie PPWR stawia ambitne cele w zakresie wykorzystania recyklatów w poszczególnych rodzajach opakowań. To będzie oznaczało wzrost popytu na materiały wtórne pochodzące z recyklingu. Obecnie problemy branży recyklingu mogą spowodować, że popyt będzie zaspokajany głównie przez import. Dziś do dobrowolnego wykorzystania recyklatów nie zachęcają przede wszystkim ceny – surowiec pierwotny można kupić taniej niż ten z recyklingu.

Przemysł spożywczy

Rośnie presja konkurencyjna na unijne rolnictwo. Bez rekompensat sytuacja rolników może się pogarszać

Rolnictwo i żywność, w tym rybołówstwo, są sektorami strategicznymi dla UE. System rolno-spożywczy, oparty na jednolitym rynku europejskim, wytwarza ponad 900 mld euro wartości dodanej. Jego konkurencyjność stoi jednak przed wieloma wyzwaniami – to przede wszystkim eksport z Ukrainy i niedługo także z krajów Mercosur, a także presja związana z oczekiwaniami konsumentów i Zielonym Ładem. Bez rekompensat rolnikom może być trudno tym wyzwaniom sprostać.

Transport

Infrastruktury ładowania elektryków przybywa w szybkim tempie. Inwestorzy jednak napotykają szereg barier

Liczba punktów ładowania samochodów elektrycznych wynosi dziś ok. 10 tys., a tempo wzrostu wynosi ok. 50 proc. r/r. Dynamika ta przez wiele miesięcy była wyższa niż wyniki samego rynku samochodów elektrycznych, na które w poprzednim roku wpływało zawieszenie rządowych dopłat do zakupu elektryka. Pierwszy kwartał br. zamknął się 22-proc. wzrostem liczby rejestracji w ujęciu rocznym, ale kwiecień przyniósł już wyraźne odbicie – o 100 proc.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.