Ruszyła wielka kampania KAMIS promująca przyprawy w innowacyjnych słoiczkach
Ruszyła nowa kampania zasięgowa 360 marki KAMIS, której bohaterem są przyprawy i zioła w praktycznych słoiczkach, dostępne na rynku od jesieni zeszłego roku. Celem kampanii jest podkreślenie innowacyjności produktu, który w szybkim czasie zdobywa w Polsce kolejnych zwolenników.
Kampania pod hasłem „Przyprawiaj wygodnie” potrwa do końca marca i swoim zasięgiem obejmie telewizję ogólnopolską (TVN, Polsat, TVP 1, TVP 2), portale horyzontalne (onet.pl), aplikacje zakupowe (Blix) oraz kanały społecznościowe KAMIS (YouTube, Facebook, Instagram), jak również popularne serwisy VOD (VOD TVP, ipla i Player). W ramach promocji w punktach sprzedaży pojawią się też dedykowane materiały POS, w tym standy, boxy i zjeżdżalnie z hasłem kampanii, których celem będzie uwidocznienie produktów w sklepach. W drugiej części kampanii wezmą także udział znani influencerzy.
-Ruszamy z kampanią 360, która ma nam pomóc dotrzeć do Polaków i dalej budować świadomość innowacyjności naszych produktów, opowiadając o ich kluczowych benefitach. W DNA naszej firmy wpisana jest najwyższa jakość. Produkty KAMIS to przyprawy i zioła pochodzące ze sprawdzonych upraw. To tam nasze przyprawy rosną i dojrzewają, aby następnie trafić do naszych klientów. Przyprawy w słoiczkach KAMIS odpowiadają na potrzeby osób ceniących sobie wygodę i podejmujących decyzje zakupowe z myślą o środowisku – a te z kolei stanowią w Polsce coraz większą grupę. Według badania przeprowadzonego na nasze zlecenie przez MMR, aż 79% Konsumentów deklaruje zakup naszych przypraw w słoiczkach a 78% ocenia je jako coś nowego i innowacyjnego – mówi Agnieszka Witczak, Marketing Manager w McCormick Polska.
Praktyczne i wygodne
Od 30 lat w Polsce marka KAMIS (należąca do firmy McCormick) przełamuje stereotypy w myśleniu o przyprawach i stawia na innowacyjność. Wprowadzona jesienią nowa linia produktów, czyli ulubione przyprawy i zioła marki w praktycznych i wygodnych słoiczkach, to odpowiedź na trendy konsumenckie, wśród których coraz częściej pojawiają się przyjazność środowisku i wygoda. Nowe opakowania KAMIS posiadają nie tylko nowoczesny, estetyczny design, ale też praktyczne kolorowe wieczka dostosowane do rodzaju produktu oraz szczelne zamknięcie gwarantujące doskonałą jakość i świeżość przypraw na dłużej. Dodatkowo są proste w użyciu i przyjazne środowisku. To właśnie wspomniane cechy stały się przedmiotem kampanii zasięgowej 360 firmy McCormick, której celem jest zwrócenie uwagi konsumentów na innowacyjność i korzyści wynikające z użytkowania przypraw KAMIS w słoiczkach.
Link do spotu reklamowego na YT: https://www.youtube.com/watch?v=E6xqPvqF7Nw
Za kreację odpowiada agencja Insignia, a za zakup mediów dom mediowy Starcom.
Queris rozpoczyna kampanię "MESOZOIK. Nowa era produkcji"
System wizyjny Zebra Technologies wspiera piekarnie przemysłowe
Prawie głodny? 7Days. Złap na drogę! Rogalik dla każdego w nowej kampanii marki.
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Finanse
Postępowania sądowe w Polsce trwają coraz dłużej. Wydłuża się zwłaszcza czas w sprawach gospodarczych
Czas trwania postępowań sądowych, zamiast maleć, w ostatnich latach wzrósł. W przypadku spraw gospodarczych przewlekłość procesów może oznaczać paraliż działalności firmy, a w konsekwencji nawet jej upadłość. Zdaniem prezesa Naczelnej Rady Adwokackiej receptą na ten stan rzeczy powinna być informatyzacja systemu sądowego, zwiększenie jego finansowania oraz ograniczenia zakresu przypadających do rozstrzygnięcia spraw, w których orzeczenia nie wymagają kompetencji sądów. Niepotrzebna jest też procedura gospodarcza.
Transport
Mazowieckie lotniska będą mogły wkrótce obsłużyć 40 mln pasażerów rocznie. Trwają przygotowania do modernizacji na Okęciu i w Modlinie
Lotnisko Chopina, które właśnie obchodziło 90. urodziny, może w tym roku obsłużyć nawet 20 mln pasażerów. To o 10 proc. więcej niż rok temu. Aby sprostać rosnącemu ruchowi turystycznemu w kolejnych latach, potrzebne jest jednak zwiększenie przepustowości. Planowana rozbudowa do 2028 roku pozwoli obsługiwać rocznie nawet 30 mln pasażerów. Łącznie z możliwościami lotnisk w Modlinie i Radomiu ma to być ok. 10 mln pasażerów więcej.
Ochrona środowiska
Stworzenie cyfrowego bliźniaka Ziemi coraz bliżej. Pomoże precyzyjniej przewidywać klęski żywiołowe
Na początku czerwca mają zostać uruchomione dwa pierwsze komponenty cyfrowej repliki Ziemi. To inicjatywa Komisji Europejskiej, w ramach której powstaje superzaawansowana symulacja zjawisk, m.in. atmosferycznych i klimatycznych, do jakich dochodzi na Ziemi. Oparte na bogatych zbiorach danych, m.in. ze zdjęć satelitarnych, i ich zaawansowanej analizie narzędzia pozwolą z dwutygodniowym wyprzedzeniem przewidywać zdarzenia pogodowe, precyzując prognozę do obszarów podzielonych na kwadraty o boku zaledwie kilku kilometrów. Będą mogły być wykorzystywane także w planowaniu miast, farm wiatrowych czy w rolnictwie. W tworzeniu rozwiązania bierze udział polski dostawca rozwiązań chmurowych.
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.