Komunikaty PR

Ruszyła wielka kampania KAMIS promująca przyprawy w innowacyjnych słoiczkach

2021-02-03  |  12:30

Ruszyła nowa kampania zasięgowa 360 marki KAMIS, której bohaterem są przyprawy i zioła w praktycznych słoiczkach, dostępne na rynku od jesieni zeszłego roku. Celem kampanii jest podkreślenie innowacyjności produktu, który w szybkim czasie zdobywa w Polsce kolejnych zwolenników.

Kampania pod hasłem „Przyprawiaj wygodnie” potrwa do końca marca i swoim zasięgiem obejmie telewizję ogólnopolską (TVN, Polsat, TVP 1, TVP 2), portale horyzontalne (onet.pl), aplikacje zakupowe (Blix) oraz kanały społecznościowe KAMIS (YouTube, Facebook, Instagram), jak również popularne serwisy VOD (VOD TVP, ipla i Player). W ramach promocji w punktach sprzedaży pojawią się też dedykowane materiały POS, w tym standy, boxy i zjeżdżalnie z hasłem kampanii, których celem będzie uwidocznienie produktów w sklepach. W drugiej części kampanii wezmą także udział znani influencerzy.

-Ruszamy z kampanią 360, która ma nam pomóc dotrzeć do Polaków i dalej budować świadomość innowacyjności naszych produktów, opowiadając o ich kluczowych benefitach. W DNA naszej firmy wpisana jest najwyższa jakość. Produkty KAMIS to przyprawy i zioła pochodzące ze sprawdzonych upraw. To tam nasze przyprawy rosną i dojrzewają, aby następnie trafić do naszych klientów. Przyprawy w słoiczkach KAMIS odpowiadają na potrzeby osób ceniących sobie wygodę i podejmujących decyzje zakupowe z myślą o środowisku – a te z kolei stanowią w Polsce coraz większą grupę. Według badania przeprowadzonego na nasze zlecenie przez MMR, aż 79% Konsumentów deklaruje zakup naszych przypraw w słoiczkach a 78% ocenia je jako coś nowego i innowacyjnego – mówi Agnieszka Witczak, Marketing Manager w McCormick Polska.


Praktyczne i wygodne

Od 30 lat w Polsce marka KAMIS (należąca do firmy McCormick) przełamuje stereotypy w myśleniu o przyprawach i stawia na innowacyjność. Wprowadzona jesienią nowa linia produktów, czyli ulubione przyprawy i zioła marki w praktycznych i wygodnych słoiczkach, to odpowiedź na trendy konsumenckie, wśród których coraz częściej pojawiają się przyjazność środowisku i wygoda. Nowe opakowania KAMIS posiadają nie tylko nowoczesny, estetyczny design, ale też praktyczne kolorowe wieczka dostosowane do rodzaju produktu oraz szczelne zamknięcie gwarantujące doskonałą jakość i świeżość przypraw na dłużej. Dodatkowo są proste w użyciu i przyjazne środowisku. To właśnie wspomniane cechy stały się przedmiotem kampanii zasięgowej 360 firmy McCormick, której celem jest zwrócenie uwagi konsumentów na innowacyjność i korzyści wynikające z użytkowania przypraw KAMIS w słoiczkach.

Link do spotu reklamowego na YT: https://www.youtube.com/watch?v=E6xqPvqF7Nw

Za kreację odpowiada agencja Insignia, a za zakup mediów dom mediowy Starcom.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Przemysł spożywczy Smak zaczyna się od mięsa Biuro prasowe
2024-12-30 | 15:20

Smak zaczyna się od mięsa

W nowej kampanii marketingowej firma Sokołów skupia się na wysokiej jakości swojego surowca i produktów. – W Sokołowie wiemy, że smak zaczyna się od mięsa –
Przemysł spożywczy Dlaczego na świątecznych stołach zostaje tyle jedzenia?
2024-12-20 | 01:00

Dlaczego na świątecznych stołach zostaje tyle jedzenia?

Ponad 60 proc. polskich gospodarstw domowych przyznaje, że po świętach zostaje im nadmiar jedzenia – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie sieci Netto[1]. Choć większość
Przemysł spożywczy „Herbapol. We współpracy z naturą.”
2024-12-19 | 11:27

„Herbapol. We współpracy z naturą.”

Jej założeniem jest pokazanie, że marka Herbapol, która poszczycić się może bogatą wiedzą i wieloletnim doświadczeniem w zakresie ziół i owoców, jednocześnie

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Szkolenie Online IMM

Prawo

UE lepiej przygotowana na reagowanie na klęski żywiołowe. Od czasu powodzi w Polsce pojawiło się wiele usprawnień

Na tereny dotknięte ubiegłoroczną powodzią od rządu trafiło ponad 4 mld zł. Pierwsze formy wsparcia, w tym zasiłki, pomoc materialna czy wsparcie dla przedsiębiorców, pojawiły się już w pierwszych dniach od wystąpienia kataklizmu. Do Polski ma też trafić 5 mld euro z Funduszu Spójności UE na likwidację skutków powodzi. Doświadczenia ostatnich lat powodują, że UE jest coraz lepiej przygotowana, by elastycznie reagować na występujące klęski żywiołowe.

Prawo

Rzecznik MŚP: Obniżenie składki zdrowotnej to nie jest szczyt marzeń. Ideałem byłby powrót do tego, co było przed Polskim Ładem

Podczas najbliższego posiedzenia, które odbędzie się 23 i 24 kwietnia, Senat ma się zająć ustawą o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych. Zakłada ona korzystne zmiany w składkach zdrowotnych płaconych przez przedsiębiorców. Rzecznik MŚP apeluje do izby wyższej i prezydenta o przyjęcie i podpisanie nowych przepisów. Pojawiają się jednak głosy, że uprzywilejowują one właścicieli firm względem pracowników, a ponadto nie podlegały uzgodnieniom, konsultacjom i opiniowaniu.

Handel

Konsumpcja jaj w Polsce rośnie. Przy zakupie Polacy zwracają uwagę na to, z jakiego chowu pochodzą

Zarówno spożycie, jak i produkcja jaj w Polsce notują wzrosty. Znacząca większość konsumentów przy zakupie jajek zwraca uwagę na to, czy pochodzą one z chowu klatkowego. Polska jest jednym z liderów w produkcji i eksporcie jajek w UE, ale ma też wśród nich największy udział kur w chowie klatkowym. Oczekiwania konsumentów przyczyniają się powoli do zmiany tych statystyk.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.