Komunikaty PR

Słodkie chwile orzeźwienia z owocowymi koktajlami Costa Coffee

2021-05-31  |  14:23
Biuro prasowe

Trzy kolory, trzy smaki, trzy szanse na niezwykłe orzeźwienie! W Costa Coffee czeka na nas pyszne trio owocowych koktajli, które z każdym łykiem podkręcą atmosferę lata. Miks tropikalnych owoców, klasyczne polskie smaki, a może chwila wytchnienia z niebieskim koktajlem ze spiruliną? Skosztuj każdej opcji i daj się zaskoczyć!

 

Owocowe orzeźwienie

 

Menu Costa Coffee to prawdziwa gratka dla fanów orzeźwiających smaków! Do odkrycia polecają się owocowe Koktajle, dostępne w trzech wariantach smakowych, przygotowanych na bazie soku jabłkowego. Koktajl żółty to pyszny tercet tropikalnych owoców – mango, ananasa oraz papai. Słodycz balansuje w nim delikatna kwaśność, która dodaje dodatkowej rześkości – będzie to idealny wybór w upalny dzień. Na wielbicieli czerwonych owoców czeka klasyczne połączenie truskawek, czereśni, malin oraz banana. Tradycyjne polskie owoce zostały tu przełamane egzotyczną nutą banana, która nadaje całości kremowej konsystencji i wyjątkowego smaku. Pysznym zaskoczeniem będzie także niebieski koktajl, który swoją ciekawą barwę zawdzięcza spirulinie. Ta bogata w białko propozycja w menu Costa Coffee przygotowana została na bazie ananasa, kokosa, awokado, limonki oraz mięty. Intrygująca kompozycja zachwyca nie tylko swoim kolorem, ale przede wszystkim niepowtarzalnym smakiem. Ponadczasowe połączenie ananasa z kokosem, na myśl przywodzące wakacyjne drinki zostało ożywione przez lekką kwaskowatość limonki, świeżość mięty oraz niesłychaną pożywność awokado. To propozycja, która doda nam orzeźwienia oraz będzie doskonałą przekąską między posiłkami!

 

Pyszne opcje od samego rana

 

Wszystkie wymienione propozycje, a także inne pyszności z menu Costa Coffee dostępne są na wynos w kawiarniach lub z dostawą w dowolne miejsce za pośrednictwem aplikacji UberEats. Z Costa Coffee każdy dzień będzie smaczniejszy!

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Przemysł spożywczy Smak zaczyna się od mięsa Biuro prasowe
2024-12-30 | 15:20

Smak zaczyna się od mięsa

W nowej kampanii marketingowej firma Sokołów skupia się na wysokiej jakości swojego surowca i produktów. – W Sokołowie wiemy, że smak zaczyna się od mięsa –
Przemysł spożywczy Dlaczego na świątecznych stołach zostaje tyle jedzenia?
2024-12-20 | 01:00

Dlaczego na świątecznych stołach zostaje tyle jedzenia?

Ponad 60 proc. polskich gospodarstw domowych przyznaje, że po świętach zostaje im nadmiar jedzenia – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie sieci Netto[1]. Choć większość
Przemysł spożywczy „Herbapol. We współpracy z naturą.”
2024-12-19 | 11:27

„Herbapol. We współpracy z naturą.”

Jej założeniem jest pokazanie, że marka Herbapol, która poszczycić się może bogatą wiedzą i wieloletnim doświadczeniem w zakresie ziół i owoców, jednocześnie

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Polityka

Transport

Kończą się konsultacje Planu Społeczno-Klimatycznego. 2,4 mld euro trafi na sektor transportu po 2026 roku

Dobiegają końca konsultacje społeczne Planu Społeczno-Klimatycznego, tzw. KPO2, który ma być podstawą do wypłaty środków z nowego instrumentu finansowego Unii Europejskiej – Społecznego Funduszu Klimatycznego. Ministerstwo Funduszy i Polityki Regionalnej zapowiada, że mają one trafić m.in. na walkę z tzw. ubóstwem transportowym, łagodzenie skutków wprowadzenia ETS2 i unowocześnienie kolei, które stanowi ogromne wyzwanie.

Handel

Polski e-commerce rośnie w siłę. Konsumentów przyciągają przede wszystkim promocje

Rynek e-commerce w Polsce jest już wart ok. 152 mld zł. Rośnie zarówno częstotliwość zakupów, jak i średnia wartość koszyka – wynika z raportu Strategy&. Polacy doceniają wygodę zakupów przez internet, szybką dostawę i łatwy zwrot. Coraz częściej zwracają też uwagę na cenę i chętnie korzystają z promocji. To właśnie ten trend wykorzystuje Amazon.pl, organizując co roku festiwal z okazji Prime Day. W tym roku zaplanowano go po raz pierwszy aż na cztery dni: 8–11 lipca, a nie dwa jak w poprzednich latach.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.