Komunikaty PR

Słodkie orzeźwienie w Costa Coffee

2021-08-02  |  13:14
Biuro prasowe

Nowa Kampania Olimpijska w Costa Coffee oznacza tylko jedno - smakowite pozycje
w menu. Tym razem portfolio kawiarni zostało poszerzone o pyszny zestaw promocyjny składający się z dowolnie wybranej kawy klasycznej oraz bloku ciasteczkowego
z czekoladą lub maślanego z karmelem i czekoladą – to prawdziwie pyszny duet, którego warto skosztować!

Duet wyjątkowych smaków

Rozpływające się w ustach bloki deserowe od Costa Coffee niezwykle dobrze współgrają
z naturalną słodyczą mieszanki kawy Mocha Italia Signature Blend. Właśnie dlatego do menu kawiarni dołączył nowy zestaw promocyjny, który łączy niepowtarzalny charakter wybranego napoju klasycznego z rozpieszczającymi kubki smakowe słodkościami. Wśród propozycji kawowych, z których skomponować można swój wymarzony duet znajdziemy pełne charakteru Espresso, które jednym łykiem doda nam energii na cały dzień wyzwań. Z kolei dla poszukujących dłuższej chwili z kubkiem aromatycznej kawy, idealnie sprawdzi się Americano, a miłośnicy delikatniejszych smaków zachwyceni będą tradycyjnym, śniadaniowym Cappuccino oraz lekkim i mlecznym Latte. Jedną z ulubionych przez Gości kawowych opcji
w Costa Coffee jest wykończone aksamitną pianką Flat White - pozycja ta dostępna jest
w wersji letniej – na zimno oraz klasycznej na ciepło, a każda z nich swoim aromatem zachwyci nawet największych kawoszy. Corto z kolei, poprzez specjalny proces parzenia wydobywa
z kawy kuszące, czekoladowe nuty – idealnie łączące się z dostępnymi w zestawie słodkimi blokami.

Tu do wyboru mamy dwie nietuzinkowe propozycje od Costa Coffee. Blok ciasteczkowy
z czekoladą
to połączenie mlecznej, rozpływającej się w ustach czekolady z niezwykle kruchym i pożywnym ciasteczkiem. Blok maślany z karmelem i czekoladą z kolei łączy trzy niezwykłe tekstury i smaki w całość, która współgra ze sobą perfekcyjnie, dostarczając przy tym naszym kubkom smakowym niepowtarzalnych wrażeń. Jak wyglądać będzie Twój zestaw?

Smak tam, gdzie jest potrzebny

Dobierz swoje ulubione smaki od Costa Coffee i ciesz się latem pełnym aromatu. Wszystkie wymienione produkty czekają na skosztowanie w najbliższej kawiarni.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Przemysł spożywczy Zielonogórska serowarnia Na Zielonej Łące laureatem prestiżowej nagrody Biuro prasowe
2024-05-10 | 01:00

Zielonogórska serowarnia "Na Zielonej Łące" laureatem prestiżowej nagrody

Zielonogórska Serowarnia "Na Zielonej Łące" została uhonorowana nagrodą Chefs Choice, przyznawaną przez cenionych ekspertów z branży gastronomicznej. Nagroda Chefs
Przemysł spożywczy VEGETA przyprawą numer 1 na rynku europejskim
2024-05-09 | 01:00

VEGETA przyprawą numer 1 na rynku europejskim

VEGETA liderem w Europie [1] Marka VEGETA od 65 lat jest obecna na polskim rynku i towarzyszy konsumentom w codziennym przygotowywaniu posiłków. VEGETA Uniwersalna, to znana mieszanka
Przemysł spożywczy Wiosenne nowości WSP „Społem”
2024-05-08 | 01:00

Wiosenne nowości WSP „Społem”

Na sklepowe półki trafiły dwa nowe sosy produkowane przez WSP „Społem”. Sos Kielecki prażona cebulka oraz Sos Kielecki sałatkowy z oliwkami idealnie komponują się z

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Samorządowy Kongres Finansowy

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Tylko co czwarta firma planuje inwestycje zagraniczne. Ich zapał osłabia niestabilna sytuacja geopolityczna

Wartość bezpośrednich inwestycji zagranicznych polskich firm w 2022 roku wyniosła 28 mld euro, co stanowiło zaledwie 5 proc. krajowego PKB, podczas gdy średnia w krajach UE to aż 88 proc. PKB. To pokazuje, że rodzime przedsiębiorstwa do tej pory stosunkowo niewiele inwestowały za granicą, głównie na rynkach Unii Europejskiej i w Stanach Zjednoczonych. Barierą wciąż pozostaje dla nich m.in. brak elastycznego finansowania i wiedzy na temat korzyści, jakie może zapewnić firmie ekspansja zagraniczna. Zapał potencjalnych inwestorów osłabia też niepewna sytuacja geopolityczna. W efekcie tylko co czwarte przedsiębiorstwo rozważa obecnie zainwestowanie na międzynarodowym rynku, co jest wynikiem dużo niższym od globalnej średniej – wynika z badania przeprowadzonego przez PFR TFI.

Ochrona środowiska

Koniec „malowania trawy na zielono”. W komunikacji firm nie będzie miejsca na greenwashing [DEPESZA]

„Malowanie trawy na zielono” – to stare określenie dobrze pasuje do zjawiska greenwashingu, czyli takiej komunikacji marketingowej przedsiębiorstwa, która bazuje na nieprawdziwych lub zmanipulowanych deklaracjach związanych ze zgodnością prowadzonej działalności z zasadami ochrony środowiska. To nieuczciwe wobec klientów i partnerów biznesowych, a niedługo także niezgodne z prawem – podkreślili eksperci podczas panelu „Greenwashing”, jaki odbył się podczas 16. Europejskiego Kongresu Gospodarczego.

IT i technologie

Mobilne USG umożliwia dokładniejszą diagnostykę na miejscu wypadku. Z tym sprzętem jeździ coraz więcej karetek w Polsce

Badanie ultrasonograficzne jest podstawą diagnostyki w medycynie, a aparat USG znajduje się już na wyposażeniu każdego szpitala. Dzięki rozwojowi technologii urządzenia te doczekały się także mobilnej wersji, która jest łatwa w transporcie, a jednocześnie zachowuje wysokiej jakości obraz. Ten sprzęt jest coraz częściej wyposażeniem karetek ratunkowych. – W ramach umowy z Wielką Orkiestrą Świątecznej Pomocy Philips dostarczył 155 takich mobilnych ultrasonografów do 90 stacji ratownictwa w całej Polsce – mówi Michał Szczechula z Philips. Teraz ratownicy szkolą się z ich obsługi.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.