Słodkie orzeźwienie w Costa Coffee
Nowa Kampania Olimpijska w Costa Coffee oznacza tylko jedno - smakowite pozycje
w menu. Tym razem portfolio kawiarni zostało poszerzone o pyszny zestaw promocyjny składający się z dowolnie wybranej kawy klasycznej oraz bloku ciasteczkowego
z czekoladą lub maślanego z karmelem i czekoladą – to prawdziwie pyszny duet, którego warto skosztować!
Duet wyjątkowych smaków
Rozpływające się w ustach bloki deserowe od Costa Coffee niezwykle dobrze współgrają
z naturalną słodyczą mieszanki kawy Mocha Italia Signature Blend. Właśnie dlatego do menu kawiarni dołączył nowy zestaw promocyjny, który łączy niepowtarzalny charakter wybranego napoju klasycznego z rozpieszczającymi kubki smakowe słodkościami. Wśród propozycji kawowych, z których skomponować można swój wymarzony duet znajdziemy pełne charakteru Espresso, które jednym łykiem doda nam energii na cały dzień wyzwań. Z kolei dla poszukujących dłuższej chwili z kubkiem aromatycznej kawy, idealnie sprawdzi się Americano, a miłośnicy delikatniejszych smaków zachwyceni będą tradycyjnym, śniadaniowym Cappuccino oraz lekkim i mlecznym Latte. Jedną z ulubionych przez Gości kawowych opcji
w Costa Coffee jest wykończone aksamitną pianką Flat White - pozycja ta dostępna jest
w wersji letniej – na zimno oraz klasycznej na ciepło, a każda z nich swoim aromatem zachwyci nawet największych kawoszy. Corto z kolei, poprzez specjalny proces parzenia wydobywa
z kawy kuszące, czekoladowe nuty – idealnie łączące się z dostępnymi w zestawie słodkimi blokami.
Tu do wyboru mamy dwie nietuzinkowe propozycje od Costa Coffee. Blok ciasteczkowy
z czekoladą to połączenie mlecznej, rozpływającej się w ustach czekolady z niezwykle kruchym i pożywnym ciasteczkiem. Blok maślany z karmelem i czekoladą z kolei łączy trzy niezwykłe tekstury i smaki w całość, która współgra ze sobą perfekcyjnie, dostarczając przy tym naszym kubkom smakowym niepowtarzalnych wrażeń. Jak wyglądać będzie Twój zestaw?
Smak tam, gdzie jest potrzebny
Dobierz swoje ulubione smaki od Costa Coffee i ciesz się latem pełnym aromatu. Wszystkie wymienione produkty czekają na skosztowanie w najbliższej kawiarni.
Zielonogórska serowarnia "Na Zielonej Łące" laureatem prestiżowej nagrody
VEGETA przyprawą numer 1 na rynku europejskim
Wiosenne nowości WSP „Społem”
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Handel
Tylko co czwarta firma planuje inwestycje zagraniczne. Ich zapał osłabia niestabilna sytuacja geopolityczna
Wartość bezpośrednich inwestycji zagranicznych polskich firm w 2022 roku wyniosła 28 mld euro, co stanowiło zaledwie 5 proc. krajowego PKB, podczas gdy średnia w krajach UE to aż 88 proc. PKB. To pokazuje, że rodzime przedsiębiorstwa do tej pory stosunkowo niewiele inwestowały za granicą, głównie na rynkach Unii Europejskiej i w Stanach Zjednoczonych. Barierą wciąż pozostaje dla nich m.in. brak elastycznego finansowania i wiedzy na temat korzyści, jakie może zapewnić firmie ekspansja zagraniczna. Zapał potencjalnych inwestorów osłabia też niepewna sytuacja geopolityczna. W efekcie tylko co czwarte przedsiębiorstwo rozważa obecnie zainwestowanie na międzynarodowym rynku, co jest wynikiem dużo niższym od globalnej średniej – wynika z badania przeprowadzonego przez PFR TFI.
Ochrona środowiska
Koniec „malowania trawy na zielono”. W komunikacji firm nie będzie miejsca na greenwashing [DEPESZA]
„Malowanie trawy na zielono” – to stare określenie dobrze pasuje do zjawiska greenwashingu, czyli takiej komunikacji marketingowej przedsiębiorstwa, która bazuje na nieprawdziwych lub zmanipulowanych deklaracjach związanych ze zgodnością prowadzonej działalności z zasadami ochrony środowiska. To nieuczciwe wobec klientów i partnerów biznesowych, a niedługo także niezgodne z prawem – podkreślili eksperci podczas panelu „Greenwashing”, jaki odbył się podczas 16. Europejskiego Kongresu Gospodarczego.
IT i technologie
Mobilne USG umożliwia dokładniejszą diagnostykę na miejscu wypadku. Z tym sprzętem jeździ coraz więcej karetek w Polsce
Badanie ultrasonograficzne jest podstawą diagnostyki w medycynie, a aparat USG znajduje się już na wyposażeniu każdego szpitala. Dzięki rozwojowi technologii urządzenia te doczekały się także mobilnej wersji, która jest łatwa w transporcie, a jednocześnie zachowuje wysokiej jakości obraz. Ten sprzęt jest coraz częściej wyposażeniem karetek ratunkowych. – W ramach umowy z Wielką Orkiestrą Świątecznej Pomocy Philips dostarczył 155 takich mobilnych ultrasonografów do 90 stacji ratownictwa w całej Polsce – mówi Michał Szczechula z Philips. Teraz ratownicy szkolą się z ich obsługi.
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.