SLODKIE podsumowuje kreacje 2022 roku. Case study
Produkty reklamowe SLODKIE cechuje przede wszystkim innowacyjny design, doskonała belgijska czekolada i nieszablonowe rozwiązania. W kończącym się 2022 roku marka wyróżniła aż pięć wyjątkowych projektów, które zasiliły portfolio producenta. Wśród nich m.in. współpraca z najlepszymi magazynami branżowymi, projekty CSR czy stworzenie czekolady nowej generacji. Sprawdź, co królowało wśród słodkości reklamowych w tym roku!
#1 Brandowane czekolady z key visualem Trendbooka Nowego Marketingu
Głośna premiera Trendbooka Nowego Marketingu 2022 nie mogła odbyć się bez słodkiego akcentu. Na zlecenie zespołu redakcyjnego SLODKIE stworzyło wyjątkowy projekt siedmiu aksamitnych czekolad, spójnych z key visualem Trendbooka. Za projekt grafik odpowiadała Ada Zielińska. W zestawie znalazły się:
-
czekolada biała z liofilizowaną porzeczką,
-
czekolada biała z kwiatem nagietka i bławatka,
-
czekolada mleczna z ciasteczkami,
-
czekolada mleczna z ananasem,
-
czekolada biało-mleczna z różą,
-
czekolada biało-mleczna z liofilizowaną żurawiną,
-
czekolada NXT (bezmleczna, wegańska) z liofilizowaną truskawką.
Personalizacja na opakowaniu czekolad była w pełni inspirowana szatą graficzną Trendbooka. Na każdej z czekolad pojawiła się inna grafika nawiązująca do wybranego marketingowego trendu w 2022 roku. Cały projekt utrzymany był w kolorach wykorzystanych w publikacji, a każda czekolada została również obrandowana logotypem Nowego Marketingu.
#2 Projekt Food and Design
SLODKIE w 2022 roku włączyło się w nowo powstały projekt Food and Design. W ramach patronatu marka przygotowała niepowtarzalne, brandowane słodkości, które trafiły do grona ekspertów Food and Design, influencerów oraz gości eventu inauguracyjnego. We współpracy z twórcami projektu powstała kreacja w pełni personalizowanego produktu Choco Text. Słodki gadżet został zachowany w kolorystyce zgodnej z wytycznymi z brandbooka projektu. Poza opakowaniem zrealizowano też personalizację czekolady, na której estetycznie wytłoczono nazwę projektu. Na opakowaniu umieszczono również specjalny kod QR, który po zeskanowaniu prowadził do platformy internetowej Food and Design.
#3 SLODKIE x I Love Marketing
SLODKIE zostało partnerem XVI edycji branżowej konferencji I Love Marketing & Technology, organizowanej przez redakcję Sprawny Marketing. W ramach współpracy z organizatorami wydarzenia producent stworzył kolekcję 1200 personalizowanych słodkich kalendarzy z okienkami, a w nich rozpływające się kremowe czekoladki wykonane z doskonałej, belgijskiej czekolady. Kalendarze zostały umieszczone w welcome packach przekazanych uczestnikom konferencji I Love Marketing & Technology. Personalizowane opakowanie utrzymano w kolorystyce wydarzenia, które zostało obrandowane logotypem wydarzenia oraz marki SLODKIE.
#4 Różowa wstążka dla Fundacji W Związku Z Rakiem
Październik to miesiąc, w którym co roku szczególny nacisk kładziemy na profilaktykę i walkę z kobiecymi chorobami onkologicznymi. Temat ten szczególnie bliski jest marce SLODKIE, dlatego jako producent słodkości postanowiła ona wspomóc jedną z polskich fundacji. W wyniku współpracy organizacja W Związku Z Rakiem otrzymała czekoladowe, naturalnie różowe wstążki – symbol walki z rakiem piersi. Słodkości towarzyszyły Fundacji podczas szkoleń o charakterze profilaktycznym.
#5 NXT, czyli czekolada mleczna bez mleka
Na koniec jeden z przełomowych projektów SLODKIE, którego premiera zbiegła się z jednym z najsłodszych dni w roku, czyli Dniem Czekolady (12 kwietnia). Wtedy w ofercie SLODKIE pojawił się NXT, czyli seria produktów stworzonych z innowacyjnej czekolady w 100% plant-based. Marka SLODKIE jako pierwsza w Polsce wystartowała z zupełnie nową kolekcją słodyczy reklamowych przeznaczonych w pełni dla wegan. W składzie tej w 100% roślinnej czekolady, poza wysokiej jakości kakao, znalazła się alternatywa dla mleka krowiego – chufa – zwana także orzechem tygrysim lub migdałem ziemnym. Nie zawiera ona choćby śladowych ilości nabiału, soi, orzechów i glutenu. W ten sposób NXT Dairy Free spełnia najwyższe standardy żywności na świecie, stając się doskonałą propozycją dla wegan i alergików.
W kolekcji SLODKIE stworzonej z czekolady NXT Dairy Free znajdują się m.in.: Czekoladka Vista, Czekoladowa Karta 20 g, czekolada Mini Modern Bar, Tabliczka Czekolady w Kopercie 70 g, a także Chocolate Bites w zestawie lub pojedynczych tafelkach.
W portfolio marki SLODKIE poza wymienionymi projektami znalazło się także wiele kreacji dla polskich oraz zagranicznych marek. Pełna lista możliwości i szczegóły odnośnie współpracy dostępne są na stronie www.slodkie.com
---
Slodkie jest jednym z europejskich liderów w branży słodyczy reklamowych. Od podstaw projektuje i produkuje słodycze, wykorzystując przy tym najnowsze technologie. Słodkie gadżety reklamowe i czekoladowe prezenty są jednym z elementów kampanii promocyjnych firm na całym świecie. Slodkie stosuje najwyższe standardy produkcji i zintegrowany system kontroli jakości, dostarczając na rynek produkty o wysokim standardzie.

Smak zaczyna się od mięsa

Dlaczego na świątecznych stołach zostaje tyle jedzenia?

„Herbapol. We współpracy z naturą.”
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Transport

Ryanair w tym roku obsłuży rekordową liczbę pasażerów z polskich lotnisk. Przewoźnik nie planuje otwierać połączeń z Radomia
W 2025 roku Ryanair planuje przewieźć 18,3 mln pasażerów z Polski. Nasz kraj jest w czołówce najszybciej rosnących rynków irlandzkiej linii. Największych przyrostów liczby pasażerów Ryanair spodziewa się w Krakowie czy Katowicach. Jednocześnie linia wyklucza obecnie możliwość uruchomienia połączeń z lotniska w Radomiu. – Jeżeli chodzi o infrastrukturę w centralnej Polsce, to na tę chwilę jesteśmy zaspokojeni – mówi Michał Kaczmarzyk, prezes Buzz, Ryanair Group.
Transport
Europejska motoryzacja gotowa do pełnej elektryfikacji. Możliwe zmiany w unijnym prawie dotyczące zeroemisyjności

Mimo coraz częściej pojawiających się prognoz dotyczących częściowego odejścia Europy od elektromobilności Bruksela nadal pozostaje przy stanowisku, że po 2035 roku motoryzacyjny rynek pierwotny będą stanowiły wyłącznie samochody zeroemisyjne. – Nie będzie całkowitego odwrotu od elektromobilności w Unii Europejskiej. W grę wchodzi jedynie pewne poluzowanie norm i przepisów – uważa Adam Holewa, członek zarządu oraz dyrektor ds. motoryzacji w spółce Boryszew SA. Jego zdaniem przemysł motoryzacyjny na Starym Kontynencie jest gotowy do pełnej elektryfikacji.
Problemy społeczne
Na rynku nieruchomości rośnie popularność rewitalizacji. Odnowa dotyczy nie tylko zabytkowych budynków, ale też dawnych terenów poprzemysłowych

Rewitalizacja byłych terenów przemysłowych i budynków jest kluczowym aspektem zrównoważonego rozwoju miejskiego i szansą na zachowanie dziedzictwa kulturowego. Jak podkreślają eksperci Deloitte’a, prawidłowo przeprowadzona rewitalizacja może pobudzić do życia dany obszar miasta i zwiększyć jego atrakcyjność inwestycyjną. Poprawi też jakość życia mieszkańców.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.