Komunikaty PR

Smak nadchodzących Świąt – nowa Kampania Świąteczna w Costa Coffee

2021-11-22  |  09:42
Biuro prasowe

Nadchodzi najbardziej wyczekiwany okres w roku, a wraz z nim nowa Kampania Świąteczna w Costa Coffee! Aby już teraz rozsmakować się w klimacie świąt warto skosztować przepysznych nowości z oferty kawiarni. Wrapy z kurczakiem zagrodowym oraz serem camembert, pobudzające kawy deserowe, rozgrzewające herbaty czy rozpływające się w ustach ciasta – te propozycje z pewnością umilą wszystkim oczekiwanie na święta.

Ciepło pysznych chwil        

Wraz z nową Kampanią Świąteczną menu Costa Coffee powiększyło się o dwie wyjątkowe nowości z kategorii food. Klienci będą mogli spróbować Wrapa z Kurczakiem Zagrodowym - czyli pełnoziarnistej tortilli z kurczakiem, miksem kasz i szpinakiem. W ofercie znajdziemy także opcję bezmięsną – Wrap z serem Camembert, w którym smak sera z północy Francji zestawiony został z miksem kasz, lekko słodkim burakiem i szpinakiem oraz pełnoziarnistą tortillą. Obie propozycje to idealny pomysł na pożywny lunch.

Energia na słodko

Do menu Costa Coffee od listopada powróciły także bestsellerowe świąteczne smaki napojów, ale na wypróbowanie czekają także pyszne nowości. Twix Latte to słodka, karmelowo-czekoladowa propozycja na zimowe dni, która powstała przy współpracy z marką Mars. Inspiracją do powstania napoju był batonik Twix który pojawia się w formie syropu oraz ciasteczka, a całość wieńczy bita śmietana z sosem czekoladowym. W tym sezonie do oferty powracają także ulubione napoje Klientów, czyli Piernikowa Latte, która w szklance zamyka aromat bożonarodzeniowych wypieków czy intensywnie karmelowa Toffenut Latte. We wszystkich kawach, które w standardzie posiadają bitą śmietanę Klienci mogą bezpłatnie zamienić ją na jej wegański odpowiednik – Vege krem, czyli roślinną alternatywę dla śmietanki Flora Plant od firmy Upfield. Propozycja nie zawiera produktów pochodzenia zwierzęcego, w jej składzie znajdziemy białka soczewicy oraz oleje roślinne, a jej smak i konsystencja niczym nie odstępują klasycznej bitej śmietanie z mleka. W świątecznej ofercie Costa Coffee znajdzie się również coś dla tych, którzy preferują inne rozgrzewające napoje – Herbata Premium z iście zimowym połączeniem miodu, rozmarynu, imbiru i cytrusów, oraz bardziej korzenna opcja z miodem, kurkumą, imbirem, cytryną i laską cynamonu.

Słodkie chwile

Nic nie komponuje się tak dobrze jak kubek gorącej kawy oraz rozpływające się w ustach słodkości. W nowym menu Costa Coffee znajdziemy aż 4 propozycje nowych, pysznych ciast. Tort pomarańczowo-makowy zaskoczy wszystkich doskonale komponującym się smakiem kremowego mascarpone z lekką nutą cytrusów. Świetnym wyborem będzie także dobrze znany, klasyczny, czekoladowy tort W-Z przełożony kremem śmietanowym. Warto spróbować także Ciasta Słony Karmel z prażonymi orzechami nerkowca oraz Ciastka o smaku migdałowym z masą marcepanową. Słodkie wypieki z menu kawiarni mogą zagościć na stole Klientów, podczas dowolnej uroczystości, ponieważ dostępne są również do zakupu w całości.

Smaki na wyciągnięcie ręki

Wszystkie wyjątkowe smaki z nowego menu, jak i uwielbiane klasyki są teraz dostępne w najbliższej kawiarni Costa Coffee lub z dostawą poprzez Costa Delivery.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Przemysł spożywczy Smak zaczyna się od mięsa Biuro prasowe
2024-12-30 | 15:20

Smak zaczyna się od mięsa

W nowej kampanii marketingowej firma Sokołów skupia się na wysokiej jakości swojego surowca i produktów. – W Sokołowie wiemy, że smak zaczyna się od mięsa –
Przemysł spożywczy Dlaczego na świątecznych stołach zostaje tyle jedzenia?
2024-12-20 | 01:00

Dlaczego na świątecznych stołach zostaje tyle jedzenia?

Ponad 60 proc. polskich gospodarstw domowych przyznaje, że po świętach zostaje im nadmiar jedzenia – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie sieci Netto[1]. Choć większość
Przemysł spożywczy „Herbapol. We współpracy z naturą.”
2024-12-19 | 11:27

„Herbapol. We współpracy z naturą.”

Jej założeniem jest pokazanie, że marka Herbapol, która poszczycić się może bogatą wiedzą i wieloletnim doświadczeniem w zakresie ziół i owoców, jednocześnie

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Prawo

Trwają dyskusje nad kształtem unijnego budżetu na lata 2028–2034. Mogą być rozbieżności w kwestii Funduszu Spójności czy dopłat dla rolników

Trwają prace nad wieloletnimi unijnymi ramami finansowymi (WRF), które określą priorytety wydatków UE na lata 2028–2034. W maju Parlament Europejski przegłosował rezolucję w sprawie swojego stanowiska w tej sprawie. Postulaty europarlamentarzystów mają zostać uwzględnione we wniosku Komisji Europejskiej w sprawie WRF, który zostanie opublikowany w lipcu 2025 roku. Wciąż jednak nie ma zgody miedzy państwami członkowskimi, m.in. w zakresie Funduszu Spójności czy budżetu na rolnictwo.

Konsument

35 proc. gospodarstw domowych nie stać na zakup mieszkania nawet na kredyt. Pomóc może wsparcie budownictwa społecznego i uwolnienie gruntów pod zabudowę

W Polsce co roku oddaje się do użytku ok. 200 tys. mieszkań, co oznacza, że w ciągu dekady teoretycznie potrzeby mieszkaniowe społeczeństwa mogłyby zostać zaspokojone. Jednak większość lokali budują deweloperzy na sprzedaż, a 35 proc. gospodarstw domowych nie stać na zakup nawet za pomocą kredytu. Jednocześnie ta grupa zarabia za dużo, by korzystać z mieszkania socjalnego i komunalnego. Zdaniem prof. Bartłomieja Marony z UEK zmniejszeniu skali problemu zaradzić może wyłącznie większa skala budownictwa społecznego zamiast wspierania kolejnymi programami zaciągania kredytów.

Problemy społeczne

Hejt w sieci dotyka coraz więcej dzieci w wieku szkolnym. Rzadko mówią o tym dorosłym

Coraz większa grupa dzieci zaczyna korzystać z internetu już w wieku siedmiu–ośmiu​ lat – wynika z raportu NASK „Nastolatki 3.0”. Wtedy też stykają się po raz pierwszy z hejtem, którego jest coraz więcej w mediach społecznościowych. Według raportu NASK ponad 2/3 młodych internautów uważa, że mowa nienawiści jest największym problemem w sieci. Co więcej, dzieci rzadko mówią o takich incydentach dorosłym, dlatego tym istotniejsze są narzędzia technologiczne służące ochronie najmłodszych.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.