Komunikaty PR

Sokołów dla fanów e-sportu

2021-11-17  |  14:20
Biuro prasowe

Rozwój e-sportu jest niezwykle dynamiczny, także w naszym kraju. Grono pasjonatów tej formy sportowych zmagań - zarówno profesjonalistów, jak i amatorów, wciąż się poszerza. Firma Sokołów, wychodząc naprzeciw tym najbardziej aktualnym trendom, już od kilku lat aktywnie angażuje się we wsparcie e-sportu. – E-sport to niewątpliwie prawdziwy fenomen naszych czasów – mówi Marcin Bałanda, Dyrektor ds. PR i Komunikacji w Sokołów S.A. – Doceniamy pasję, zaangażowanie i niezwykłe umiejętności fanów gier komputerowych. Chcemy im towarzyszyć w tej jakże ważnej dla nich formie rozrywki i spędzania wolnego czasu, tym bardziej że mamy dla wszystkich e-sportowych pasjonatów wiele ciekawych propozycji produktowych. Nasza firma była już m.in. partnerem Game Clash Masters, partnerem polskiej transmisji legendarnego turnieju IEM Katowice, jak również partnerem finałów ESL Mistrzostw Polski w CS:GO. Cieszymy się, że każda z tych inicjatyw spotkała się z niezwykle pozytywnym przyjęciem. Dlatego też nadszedł czas na nasze kolejne kroki w e-sportowym świecie.

Jeszcze więcej emocji

16 listopada rozpoczyna się konkurs, w którym można wygrać nagrody, które z całą pewnością ucieszą każdego fana e-sportu. Są nimi profesjonalny fotel gamingowy, myszki gamingowe renomowanej firmy Razer oraz zestawy przekąsek firmy Sokołów. Przed uczestnikami konkursu stoi jedno proste zadanie – wystarczy odpowiedzieć na pytanie: „Jak walczysz z głodem, podczas długich sesji gamingowych?”.

Turniej dla amatorów – Sokołów Cup

To dopiero początek nowych, e-sportowych emocji z firmą Sokołów. 15 listopada rozpoczął się turniej CS:GO Sokołów Cup, organizowany we współpracy z agencją beloud. Turniej będzie relacjonowany w mediach społecznościowych beloudGG, sekcji e-sportowej portalu Sportowe Fakty należącego do grupy Wirtualna Polska oraz na profilach zaangażowanych influencerów. Przebieg rozgrywek transmitowany będzie na kanale Twitch beloudGG. Dodatkowo, podczas transmisji finałów, prowadzone będą konkursy z atrakcyjnymi nagrodami. – Organizacja turnieju w grze Counter-Strike: Global Offensive dla marki Sokołów to dla nas wielki zaszczyt. Cieszymy się, że to właśnie beloud zostało wybrane do zorganizowania turnieju Sokołów Cup, skierowanego do aspirujących graczy. Amatorskim zespołom brakuje miejsca do treningu, a my staramy się im je dostarczyć, aby mogli realizować swoją pasję, a kto wie, może w przyszłości zagościć na wielkich turniejach, takich jak chociażby IEM Katowice - mówi Jakub Szumielewicz, prezes beloud.

Nowa witryna internetowa

Sokołów uruchomił także nową stronę internetową www.esport.sokolow.pl. Witrynę wyróżnia nowoczesny, atrakcyjny design, nawiązujący do innowacyjnego świata rozgrywek komputerowych. Strona jest poświęcona wszystkim działaniom, jakie firma Sokołów prowadzi w obszarze e-sportu. Zawiera też najbardziej aktualne wiadomości o trwającym konkursie oraz turnieju Sokołów Cup. Znaleźć tu można ponadto informacje o asortymencie sokołowskich przekąsek, idealnych dla graczy – pożywnych, smacznych, doskonałych do „przegryzania” w trakcie gry lub kibicowania. 

 

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Przemysł spożywczy Biznes na słodko, czyli miód jako idealny dodatek do słodkości reklamowych Biuro prasowe
2024-05-15 | 13:00

Biznes na słodko, czyli miód jako idealny dodatek do słodkości reklamowych

Miód, od wieków ceniony jest zarówno ze względu na swój wyjątkowy smak, jak i właściwości zdrowotne. Jego obecność w słodyczach, takich jak miodowe karmelki, to
Przemysł spożywczy Sport, owoce i warzywa – co Polacy myślą o zdrowym trybie życia?
2024-05-13 | 17:00

Sport, owoce i warzywa – co Polacy myślą o zdrowym trybie życia?

30. kwietnia br. w Paryżu odbyło się spotkanie, będące jednocześnie inauguracją kampanii GOOD MOVE, którego jednym z organizatorów było Stowarzyszenie Polskich
Przemysł spożywczy VEGETA przyprawą numer 1 na rynku europejskim
2024-05-09 | 01:00

VEGETA przyprawą numer 1 na rynku europejskim

VEGETA liderem w Europie [1] Marka VEGETA od 65 lat jest obecna na polskim rynku i towarzyszy konsumentom w codziennym przygotowywaniu posiłków. VEGETA Uniwersalna, to znana mieszanka

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Regionalne

Start-upy mogą się starać o wsparcie. Trwa nabór do programu rozwoju innowacyjnych pomysłów na biznes

Trwa nabór do „Platform startowych dla nowych pomysłów” finansowany z Funduszy Europejskich dla Polski Wschodniej 2021–2027. Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości wybrała sześć partnerskich ośrodków innowacji, które będą oferować start-upom bezpłatne programy inkubacji. Platformy pomogą rozwinąć technologicznie produkt i zapewnić mu przewagę konkurencyjną, umożliwią dostęp do najlepszych menedżerów i rynkowych praktyków, ale też finansowanie innowacyjnych przedsięwzięć. Każdy z partnerów przyjmuje zgłoszenia ze wszystkich branż, ale także specjalizuje się w konkretnej dziedzinie. Jest więc oferta m.in. dla sektora motoryzacyjnego, rolno-spożywczego, metalowo-maszynowego czy sporttech.

Transport

Kolej pozostaje piętą achillesową polskich portów. Zarządy liczą na przyspieszenie inwestycji w tym obszarze

Nazywane polskim oknem na Skandynawię oraz będące ważnym węzłem logistycznym między południem i północą Europy Porty Szczecin–Świnoujście dynamicznie się rozwijają. W kwietniu 2024 roku wydano decyzję lokalizacyjną dotycząca terminalu kontenerowego w Świnoujściu, który ma szansę powstać do końca 2028 roku. Zdaniem ekspertów szczególnie ważnym elementem rozwoju portów, podobnie jak w przypadku innych portów w Polsce, jest transport kolejowy i w tym zakresie inwestycje są szczególnie potrzebne. – To nasza pięta achillesowa – przyznaje Rafał Zahorski, pełnomocnik zarządu Morskich Portów Szczecin i Świnoujście ds. rozwoju.

Polityka

Projekt UE zyskuje wymiar militarny. Wojna w Ukrainie na nowo rozbudziła dyskusję o wspólnej europejskiej armii

Wspólna europejska armia na razie nie istnieje, a w praktyce obronność to wyłączna odpowiedzialność państw członkowskich UE. Jednak wybuch wojny w Ukrainie, tuż za wschodnią granicą, na nowo rozbudził europejską dyskusję o potrzebie posiadania własnego potencjału militarnego. Jak niedawno wskazał wicepremier i minister obrony narodowej Władysław Kosiniak-Kamysz, Europa powinna mieć własne siły szybkiego reagowania i powołać komisarza ds. obronności, ponieważ stoi obecnie w obliczu największych wyzwań od czasu zakończenia II wojny światowej. – Musimy zdobyć własną siłę odstraszania i zwiększać wydatki na obronność – podkreśla europoseł Janusz Lewandowski.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.