Komunikaty PR

Sokołów partnerem polskiej transmisji IEM Katowice

2021-02-16  |  14:00
Biuro prasowe

Najnowsza edycja rozgrywek wystartowała 16 lutego, a udział w niej wezmą najlepsi gracze i drużyny z całego świata. Sokołów będzie obecny podczas transmisji on-line tego wyczekiwanego przez kibiców wydarzenia, promując przekąski mięsne, jako produkt idealnie odpowiadający potrzebom fanów e-sportu.

E-sport rozwija się niezwykle dynamicznie, przyciągając szerokie grono graczy, jak i kibiców. Sokołów od lat wspiera sport tradycyjny, a wychodząc naprzeciw aktualnym trendom, angażuje się również mocno w ten nowy obszar sportowych zmagań. Firma była sponsorem turnieju Games Clash Masters w 2019 roku, a także partnerem ESL Mistrzostw Polski w ubiegłym roku. Sokołowa nie mogło zatem zabraknąć na nadchodzącym największym święcie graczy w Polsce, czyli turnieju IEM Katowice 2021.

Tegoroczna edycja, ze względu na bieżącą sytuację pandemiczną, w całości odbędzie się on-line. Podczas rozgrywek na pewno nie zabraknie jednak wielkich emocji. IEM Katowice 2021 łączy wszystkie turnieje ESL i DreamHack dla najpopularniejszych tytułów e-sportowych. Pula nagród osiągnie poziom 1 000 000 dolarów. Wydarzenie stanowi platformę dla najbardziej utytułowanych zawodników i drużyn do rywalizacji na najwyższym poziomie.

Rozgrywki z całą pewnością zgromadzą rzesze fanów z całego świata. Wydarzenie będzie relacjonowane na polskim kanale Twitch ESL. Sokołów jest polskim partnerem transmisji i będzie obecny w studiu przez cały czas trwania turnieju, promując także swoje produkty. Wysokiej jakości kabanosy (Francuskie, Luksusowe, Sokoliki) są znakomitą propozycją przekąski zarówno dla zawodników, jak i dla dopingujących ich kibiców. Wygodne w spożyciu, a jednocześnie pożywne, dobrze sprawdzają się podczas e-sportowych aktywności.

Wszystkie z dotychczasowych aktywności Sokołowa w zakresie wspierania e-sportu spotkały się z niezwykle pozytywnym odbiorem, dlatego plany firmy obejmują kontynuację tych działań.

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Przemysł spożywczy Smak zaczyna się od mięsa Biuro prasowe
2024-12-30 | 15:20

Smak zaczyna się od mięsa

W nowej kampanii marketingowej firma Sokołów skupia się na wysokiej jakości swojego surowca i produktów. – W Sokołowie wiemy, że smak zaczyna się od mięsa –
Przemysł spożywczy Dlaczego na świątecznych stołach zostaje tyle jedzenia?
2024-12-20 | 01:00

Dlaczego na świątecznych stołach zostaje tyle jedzenia?

Ponad 60 proc. polskich gospodarstw domowych przyznaje, że po świętach zostaje im nadmiar jedzenia – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie sieci Netto[1]. Choć większość
Przemysł spożywczy „Herbapol. We współpracy z naturą.”
2024-12-19 | 11:27

„Herbapol. We współpracy z naturą.”

Jej założeniem jest pokazanie, że marka Herbapol, która poszczycić się może bogatą wiedzą i wieloletnim doświadczeniem w zakresie ziół i owoców, jednocześnie

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Polityka

Transport

Kończą się konsultacje Planu Społeczno-Klimatycznego. 2,4 mld euro trafi na sektor transportu po 2026 roku

Dobiegają końca konsultacje społeczne Planu Społeczno-Klimatycznego, tzw. KPO2, który ma być podstawą do wypłaty środków z nowego instrumentu finansowego Unii Europejskiej – Społecznego Funduszu Klimatycznego. Ministerstwo Funduszy i Polityki Regionalnej zapowiada, że mają one trafić m.in. na walkę z tzw. ubóstwem transportowym, łagodzenie skutków wprowadzenia ETS2 i unowocześnienie kolei, które stanowi ogromne wyzwanie.

Handel

Polski e-commerce rośnie w siłę. Konsumentów przyciągają przede wszystkim promocje

Rynek e-commerce w Polsce jest już wart ok. 152 mld zł. Rośnie zarówno częstotliwość zakupów, jak i średnia wartość koszyka – wynika z raportu Strategy&. Polacy doceniają wygodę zakupów przez internet, szybką dostawę i łatwy zwrot. Coraz częściej zwracają też uwagę na cenę i chętnie korzystają z promocji. To właśnie ten trend wykorzystuje Amazon.pl, organizując co roku festiwal z okazji Prime Day. W tym roku zaplanowano go po raz pierwszy aż na cztery dni: 8–11 lipca, a nie dwa jak w poprzednich latach.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.