Sokołów partnerem polskiej transmisji IEM Katowice
Najnowsza edycja rozgrywek wystartowała 16 lutego, a udział w niej wezmą najlepsi gracze i drużyny z całego świata. Sokołów będzie obecny podczas transmisji on-line tego wyczekiwanego przez kibiców wydarzenia, promując przekąski mięsne, jako produkt idealnie odpowiadający potrzebom fanów e-sportu.
E-sport rozwija się niezwykle dynamicznie, przyciągając szerokie grono graczy, jak i kibiców. Sokołów od lat wspiera sport tradycyjny, a wychodząc naprzeciw aktualnym trendom, angażuje się również mocno w ten nowy obszar sportowych zmagań. Firma była sponsorem turnieju Games Clash Masters w 2019 roku, a także partnerem ESL Mistrzostw Polski w ubiegłym roku. Sokołowa nie mogło zatem zabraknąć na nadchodzącym największym święcie graczy w Polsce, czyli turnieju IEM Katowice 2021.
Tegoroczna edycja, ze względu na bieżącą sytuację pandemiczną, w całości odbędzie się on-line. Podczas rozgrywek na pewno nie zabraknie jednak wielkich emocji. IEM Katowice 2021 łączy wszystkie turnieje ESL i DreamHack dla najpopularniejszych tytułów e-sportowych. Pula nagród osiągnie poziom 1 000 000 dolarów. Wydarzenie stanowi platformę dla najbardziej utytułowanych zawodników i drużyn do rywalizacji na najwyższym poziomie.
Rozgrywki z całą pewnością zgromadzą rzesze fanów z całego świata. Wydarzenie będzie relacjonowane na polskim kanale Twitch ESL. Sokołów jest polskim partnerem transmisji i będzie obecny w studiu przez cały czas trwania turnieju, promując także swoje produkty. Wysokiej jakości kabanosy (Francuskie, Luksusowe, Sokoliki) są znakomitą propozycją przekąski zarówno dla zawodników, jak i dla dopingujących ich kibiców. Wygodne w spożyciu, a jednocześnie pożywne, dobrze sprawdzają się podczas e-sportowych aktywności.
Wszystkie z dotychczasowych aktywności Sokołowa w zakresie wspierania e-sportu spotkały się z niezwykle pozytywnym odbiorem, dlatego plany firmy obejmują kontynuację tych działań.

Smak zaczyna się od mięsa

Dlaczego na świątecznych stołach zostaje tyle jedzenia?

„Herbapol. We współpracy z naturą.”
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Prawo

Duże możliwości korzystania z funduszy europejskich przez polskie firmy. Szczególnie w obszarze obronności
W ramach polityki spójności i Krajowego Planu Odbudowy Polska ma do dyspozycji 190 mld zł na wsparcie polskich firm. Środków dla przedsiębiorców nie zabraknie również w nowej perspektywie finansowej po 2027 roku. Dedykowane im programy KPO obejmują nie tylko wsparcie finansowe, ale również inwestycje i reformy deregulujące polską gospodarkę. Ich celem jest zwiększenie jej konkurencyjności, jak również bezpieczeństwa w kontekście położenia geopolitycznego Polski. Na szczególnie szeroką ofertę programów mogą liczyć sektory obronności i transportowy.
Farmacja
Zniesienie zakazu reklamy aptek może zwiększyć świadomość pacjentów o usługach farmaceutycznych. Taki może być skutek wyroku TSUE

W czerwcu Trybunał Sprawiedliwości Unii Europejskiej uznał, że obowiązujący w Polsce całkowity zakaz reklamy aptek narusza prawo UE. To oznacza, że Polska będzie musiała dostosować regulacje. Dla pacjentów wyrok oznacza szerszy dostęp do informacji o usługach farmaceutycznych, a dla właścicieli aptek – możliwość legalnej komunikacji z rynkiem. Naczelna Rada Aptekarska obawia się chaosu prawnego i wezwała resort zdrowia do uregulowania sytuacji prawnej.
Prawo
Przemysł chemiczny czeka na szczegóły unijnego wsparcia dla sektora. Najważniejsza jest obniżka cen energii

Komisja Europejska przedstawiła plan działania dla modernizacji i wzmocnienia konkurencyjności unijnego przemysłu chemicznego. Plan ma być rozwiązaniem najważniejszych wyzwań stojących przed sektorem chemicznym w Europie, w tym m.in. wysokich cen energii i nieuczciwej konkurencji na rynkach zagranicznych. KE chce również promować inwestycje w innowacje, ESG, a także uprościć unijne przepisy dotyczące chemikaliów.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.