Komunikaty PR

Sokołów partnerem polskiej transmisji IEM Katowice

2021-02-16  |  14:00
Biuro prasowe

Najnowsza edycja rozgrywek wystartowała 16 lutego, a udział w niej wezmą najlepsi gracze i drużyny z całego świata. Sokołów będzie obecny podczas transmisji on-line tego wyczekiwanego przez kibiców wydarzenia, promując przekąski mięsne, jako produkt idealnie odpowiadający potrzebom fanów e-sportu.

E-sport rozwija się niezwykle dynamicznie, przyciągając szerokie grono graczy, jak i kibiców. Sokołów od lat wspiera sport tradycyjny, a wychodząc naprzeciw aktualnym trendom, angażuje się również mocno w ten nowy obszar sportowych zmagań. Firma była sponsorem turnieju Games Clash Masters w 2019 roku, a także partnerem ESL Mistrzostw Polski w ubiegłym roku. Sokołowa nie mogło zatem zabraknąć na nadchodzącym największym święcie graczy w Polsce, czyli turnieju IEM Katowice 2021.

Tegoroczna edycja, ze względu na bieżącą sytuację pandemiczną, w całości odbędzie się on-line. Podczas rozgrywek na pewno nie zabraknie jednak wielkich emocji. IEM Katowice 2021 łączy wszystkie turnieje ESL i DreamHack dla najpopularniejszych tytułów e-sportowych. Pula nagród osiągnie poziom 1 000 000 dolarów. Wydarzenie stanowi platformę dla najbardziej utytułowanych zawodników i drużyn do rywalizacji na najwyższym poziomie.

Rozgrywki z całą pewnością zgromadzą rzesze fanów z całego świata. Wydarzenie będzie relacjonowane na polskim kanale Twitch ESL. Sokołów jest polskim partnerem transmisji i będzie obecny w studiu przez cały czas trwania turnieju, promując także swoje produkty. Wysokiej jakości kabanosy (Francuskie, Luksusowe, Sokoliki) są znakomitą propozycją przekąski zarówno dla zawodników, jak i dla dopingujących ich kibiców. Wygodne w spożyciu, a jednocześnie pożywne, dobrze sprawdzają się podczas e-sportowych aktywności.

Wszystkie z dotychczasowych aktywności Sokołowa w zakresie wspierania e-sportu spotkały się z niezwykle pozytywnym odbiorem, dlatego plany firmy obejmują kontynuację tych działań.

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Przemysł spożywczy Smak zaczyna się od mięsa Biuro prasowe
2024-12-30 | 15:20

Smak zaczyna się od mięsa

W nowej kampanii marketingowej firma Sokołów skupia się na wysokiej jakości swojego surowca i produktów. – W Sokołowie wiemy, że smak zaczyna się od mięsa –
Przemysł spożywczy Dlaczego na świątecznych stołach zostaje tyle jedzenia?
2024-12-20 | 01:00

Dlaczego na świątecznych stołach zostaje tyle jedzenia?

Ponad 60 proc. polskich gospodarstw domowych przyznaje, że po świętach zostaje im nadmiar jedzenia – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie sieci Netto[1]. Choć większość
Przemysł spożywczy „Herbapol. We współpracy z naturą.”
2024-12-19 | 11:27

„Herbapol. We współpracy z naturą.”

Jej założeniem jest pokazanie, że marka Herbapol, która poszczycić się może bogatą wiedzą i wieloletnim doświadczeniem w zakresie ziół i owoców, jednocześnie

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Rady Podatkowej

Targi Bezpieczeństwa

Transport

Import materiałów budowlanych z Rosji zagrożeniem dla konkurencyjności europejskiego rynku. Konieczne są zmiany i egzekwowanie sankcji

Unia Europejska powinna zrewidować politykę celną na import materiałów budowlanych spoza państw członkowskich, w tym państw wschodnich – twierdzą uczestnicy konferencji „Bezpieczeństwo gospodarcze UE”. Obecnie Wspólnota nakłada na europejskich producentów coraz więcej ograniczeń, nie rewidując polityki celnej, co przekłada się na systematyczne osłabienie konkurencyjności przedsiębiorstw, spadek produkcji i zagrożenie dla miejsc pracy.

Konsument

Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych

Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.

Handel

Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.