Sokołów partnerem polskiej transmisji IEM Katowice
Najnowsza edycja rozgrywek wystartowała 16 lutego, a udział w niej wezmą najlepsi gracze i drużyny z całego świata. Sokołów będzie obecny podczas transmisji on-line tego wyczekiwanego przez kibiców wydarzenia, promując przekąski mięsne, jako produkt idealnie odpowiadający potrzebom fanów e-sportu.
E-sport rozwija się niezwykle dynamicznie, przyciągając szerokie grono graczy, jak i kibiców. Sokołów od lat wspiera sport tradycyjny, a wychodząc naprzeciw aktualnym trendom, angażuje się również mocno w ten nowy obszar sportowych zmagań. Firma była sponsorem turnieju Games Clash Masters w 2019 roku, a także partnerem ESL Mistrzostw Polski w ubiegłym roku. Sokołowa nie mogło zatem zabraknąć na nadchodzącym największym święcie graczy w Polsce, czyli turnieju IEM Katowice 2021.
Tegoroczna edycja, ze względu na bieżącą sytuację pandemiczną, w całości odbędzie się on-line. Podczas rozgrywek na pewno nie zabraknie jednak wielkich emocji. IEM Katowice 2021 łączy wszystkie turnieje ESL i DreamHack dla najpopularniejszych tytułów e-sportowych. Pula nagród osiągnie poziom 1 000 000 dolarów. Wydarzenie stanowi platformę dla najbardziej utytułowanych zawodników i drużyn do rywalizacji na najwyższym poziomie.
Rozgrywki z całą pewnością zgromadzą rzesze fanów z całego świata. Wydarzenie będzie relacjonowane na polskim kanale Twitch ESL. Sokołów jest polskim partnerem transmisji i będzie obecny w studiu przez cały czas trwania turnieju, promując także swoje produkty. Wysokiej jakości kabanosy (Francuskie, Luksusowe, Sokoliki) są znakomitą propozycją przekąski zarówno dla zawodników, jak i dla dopingujących ich kibiców. Wygodne w spożyciu, a jednocześnie pożywne, dobrze sprawdzają się podczas e-sportowych aktywności.
Wszystkie z dotychczasowych aktywności Sokołowa w zakresie wspierania e-sportu spotkały się z niezwykle pozytywnym odbiorem, dlatego plany firmy obejmują kontynuację tych działań.

Smak zaczyna się od mięsa

Dlaczego na świątecznych stołach zostaje tyle jedzenia?

„Herbapol. We współpracy z naturą.”
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Edukacja

Coraz więcej Polaków widzi korzyści płynące z obecności w UE. Co ósmy wciąż jednak nie potrafi ich wskazać
Członkostwo w UE cieszy się wśród Europejczyków rekordowo wysokim poparciem – wynika z tegorocznego Eurobarometru. Korzyści dla swojego kraju dostrzega 74 proc. obywateli Unii – to odsetek najlepszy od początku badań w 1983 roku. A w Polsce jest on jeszcze wyższy. Doceniamy przede wszystkim wkład UE w bezpieczeństwo, nowe możliwości zawodowe i rozwój gospodarczy kraju. Po 21 latach naszej obecności w UE wciąż jednak potrzebna jest europejska edukacja.
Polityka
Zmiany w obowiązku magazynowania gazu mogą obniżyć ceny surowca. To pomoże się przygotować do sezonu zimowego

Elastyczność bez zagrożenia dla bezpieczeństwa energetycznego – tak nową propozycję przepisów dotyczących uzupełniania zapasów gazu przed sezonem zimowym określają jej inicjatorzy z Parlamentu Europejskiego. Europosłowie proponują nieznaczne zmniejszenie wymaganego poziomu zapełnienia magazynów i rozciągnięcie w czasie terminu, w którym trzeba spełnić ten obowiązek. Jak podkreśla Borys Budka, ma to zapobiec spekulacjom na rynku gazu i tym samym pomóc obniżyć ceny surowca.
Konsument
Możliwość zakupu online może zachęcić kolejne grupy Polaków do ubezpieczeń zdrowotnych. Dziś korzysta z nich już prawie 5,5 mln osób

Polska jest jednym z liderów Europy w obszarze cyfryzacji sektora usług medycznych. Świadczą o tym m.in. popularność elektronicznych narzędzi zapewniających dostęp do danych zdrowotnych, e-recept czy wirtualna diagnostyka. Polacy są też otwarci na innowacje w zakresie ubezpieczeń zdrowotnych, z których korzysta już blisko 5,5 mln osób. Za pomocą nowej cyfrowej platformy Medicover chce zachęcić klientów do samodzielnej konfiguracji i zakupu polis online.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.