Komunikaty PR

Sokołów partnerem aplikacji Too Good To Go

2022-04-01  |  13:30
Biuro prasowe

Marnowanie jedzenia jest dziś bez wątpienia poważnym i globalnym problemem. Według różnych badań, aż 1/3 żywności jest wyrzucana. – Sokołów zawsze przywiązywał szczególną wagę do zasad zrównoważonego rozwoju, a idea „zero waste” jest z pewnością jego ważnym elementem – mówi Bogusław Miszczuk, Prezes Zarządu Sokołów S.A. – Czujemy się odpowiedzialni nie tylko za to, by nasze produkty miały gwarancję najwyższej jakości, bezpieczeństwa i smaku, ale też by zostały w pełni wykorzystane. Dlatego zdecydowaliśmy się podjąć współpracę z aplikacją Too Good To Go.

Twórcy aplikacji Too Good To Go podkreślają, iż ich misją jest inspirowanie społeczeństwa oraz dostarczanie narzędzi do walki z marnowaniem jedzenia. - Aby zmniejszyć skalę marnowania, potrzebujemy zaangażowania zarówno użytkowników, jak i poszczególnych ogniw łańcucha dostaw żywności. Rozpoczęcie współpracy z markami Sokołów i Gzella to jasny sygnał, że aplikacja jest doskonałym narzędziem ograniczania strat dla każdego biznesu spożywczego - mówi Anna Kurnatowska, Country Manager Too Good To Go w Polsce.

Firmy partnerskie, zarejestrowane w aplikacji Too Good To Go, mają możliwość tworzenia paczek zawierających pełnowartościowe produkty, które wkrótce musiałyby zostać zutylizowane, ze względu na koniec terminu przydatności do spożycia. Użytkownicy aplikacji dostają informację, jakie paczki są dostępne w ich okolicy. Mogą je nabyć w bardzo atrakcyjnej cenie. - Już od początku tych działań widzimy ich pozytywne efekty – podkreśla Bogusław Miszczuk, Prezes Zarządu Sokołów S.A. - Paczki przygotowane przez nasze sklepy i wystawione w aplikacji niemal natychmiast znajdują swoich nabywców. Cieszymy się, że dzięki temu wspólnie z naszymi klientami możemy skutecznie przeciwdziałać marnowaniu żywności. Od początku współpracy udało nam się uratować już ponad 3 500 posiłków, o łącznej masie ok. 4 ton, a odpowiadający im ekwiwalent uratowanego CO2 wynosi niemal 9 ton. Oczywiście z każdym dniem te liczby rosną. Satysfakcję daje nam także wysoki poziom ocen, wystawionych nam przez użytkowników aplikacji, który wynosi 4,68/5 i obejmuje średnią ocenę paczki, obsługi i punktu sprzedaży.

Obecnie korzystanie z aplikacji Too Good To Go jest możliwe w wybranych sklepach Gzella Net w Gdańsku, Warszawie, Tczewie i Szczecinie.

 

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Przemysł spożywczy Smak zaczyna się od mięsa Biuro prasowe
2024-12-30 | 15:20

Smak zaczyna się od mięsa

W nowej kampanii marketingowej firma Sokołów skupia się na wysokiej jakości swojego surowca i produktów. – W Sokołowie wiemy, że smak zaczyna się od mięsa –
Przemysł spożywczy Dlaczego na świątecznych stołach zostaje tyle jedzenia?
2024-12-20 | 01:00

Dlaczego na świątecznych stołach zostaje tyle jedzenia?

Ponad 60 proc. polskich gospodarstw domowych przyznaje, że po świętach zostaje im nadmiar jedzenia – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie sieci Netto[1]. Choć większość
Przemysł spożywczy „Herbapol. We współpracy z naturą.”
2024-12-19 | 11:27

„Herbapol. We współpracy z naturą.”

Jej założeniem jest pokazanie, że marka Herbapol, która poszczycić się może bogatą wiedzą i wieloletnim doświadczeniem w zakresie ziół i owoców, jednocześnie

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Praca

Dostęp do wysoko wykwalifikowanej kadry przyciąga do Polski inwestorów. Kluczowymi partnerami stają się firmy z Wielkiej Brytanii

Polska zajmuje szóste miejsce w Europie pod względem atrakcyjności inwestycyjnej. Jako największa gospodarka w regionie, ze strategicznym położeniem, odgrywa istotną rolę w budowaniu odpornych, zrównoważonych i konkurencyjnych łańcuchów dostaw w szybko zmieniającym się globalnym środowisku. Tym samym jej potencjał inwestycyjny wciąż rośnie. Wielka Brytania już jest strategicznym partnerem dla Polski, potencjał jest jednak znacznie większy.

Sport

Coraz lepsze perspektywy dla branży fitness. Sieć Xtreme Fitness Gyms zapowiada rozwój również poza Polską

Ponad połowa Polaków deklaruje aktywność fizyczną co najmniej raz w tygodniu. Jak wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie BIG InfoMonitor, w 2025 roku 14 proc. osób planuje zwiększyć wydatki na siłownię, dietę oraz wizyty u specjalistów. W odpowiedzi na rosnące zainteresowanie sieci fitness dynamicznie rozwijają swoją działalność i dostosowują liczbę placówek do popytu. Xtreme Fitness Gyms zamierza do 2027 roku uruchomić 227 lokalizacji, w tym roku ma też powstać około 10 placówek Xtreme KiDS przeznaczonych dla dzieci. W planach jest również ekspansja zagraniczna.

Polityka

Przyspiesza proces wstąpienia Mołdawii do UE. Unia przeznaczy dla tego kraju ponad 1,8 mld euro wsparcia

Wspieranie procesu integracji europejskiej Republiki Mołdawii jest kluczowe dla Polski – przekonuje Michał Szczerba, europoseł z Platformy Obywatelskiej. Mołdawia uzyskała oficjalny status kandydata do UE w 2022 roku. W opinii Komisji Europejskiej robi systematyczne postępy pomimo bezprecedensowych wyzwań, wynikających z intensyfikacji przez Moskwę działań hybrydowych obliczonych na wewnętrzną destabilizację tego państwa. Przyznany pakiet pomocy ma wesprzeć Mołdawię w implementacji reform związanych z akcesją do UE.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.