Komunikaty PR

Sokołów Pomaga – po raz kolejny!

2020-12-18  |  14:00
Biuro prasowe

Już na początku epidemii, Sokołów rozpoczął realizację zakrojonych na szeroką skalę działań pomocowych. – Społeczna odpowiedzialność to jeden z filarów naszej strategii – mówi Bogusław Miszczuk, Prezes Zarządu Sokołów S.A. – W obliczu pandemii, niezwłocznie podjęliśmy zatem decyzję o udzieleniu wielopoziomowego wsparcia osobom potrzebującym. W pierwszym etapie akcji, Sokołów przekazał ponad 20 ton produktów żywnościowych na rzecz osób potrzebujących oraz powstańców warszawskich, a także 300 000 zł na zakup środków ochronnych dla personelu medycznego. W realizacji tych działań, firma współpracowała z Caritas Polska, Federacją Polskich Banków Żywności, Fundacją Pamięci o Bohaterach Powstania Warszawskiego oraz Fundacją TVN.

Teraz, w wyjątkowym okresie przedświątecznym, Sokołów ponownie wspiera potrzebujących. – Po raz kolejny w tym roku, sokołowskie wyroby trafiły do kilkuset powstańców warszawskich – podopiecznych Fundacji Pamięci o Bohaterach Powstania Warszawskiego oraz Domu wsparcia dla Powstańców Warszawskich – mówi Bogusław Miszczuk. – Dzięki tym paczkom, na świątecznych stołach powstańców nie zabraknie wysokiej jakości wędlin i dań.

Jak podkreśla Zbigniew Galperyn ps. Antek, Prezes Związku Powstańców Warszawskich, takie działania są bardzo doceniane przez powstańców – To dla nas wiele znaczy, że tyle osób wciąż o nas pamięta. Dziękuję dziesiątkom wolontariuszy i przedsiębiorstwom, które tak hojnie nas wspierają – mówi Zbigniew Galperyn. Wielowymiarowość takiej pomocy zaznacza też Rafał Szczepański, Prezes Zarządu Fundacji Pamięci o Bohaterach Powstania Warszawskiego. - „Pamiętamy, pomagamy” to hasło naszych akcji, które oddaje w pełni ich znaczenie. Paczki z żywnością w ważnych chwilach to piękna symbolika. Przekazujemy podarunki, razem przeżywamy świąteczny czas, rozmawiamy i pokazujemy, że zależy nam na osobach, które walczyły o wolność Polski – mówi Rafał Szczepański.

Sokołów wsparł również podopiecznych Fundacji Anny Dymnej „Mimo Wszystko”. Tradycyjnie, w okresie świąt Bożego Narodzenia, Fundacja przygotowuje paczki świąteczne dla najuboższych rodzin, w których są osoby niepełnosprawne. W tym roku, w paczkach, które trafią do ok. 100 rodzin, znalazły się również sokołowskie wyroby.

W czasie pandemii, w szczególnie trudnej sytuacji znalazła się także branża gastronomiczna. W związku z tym, Stowarzyszenie Kucharzy Polskich przeprowadziło akcję wsparcia żywnościowego potrzebujących kucharzy, zrzeszonych w tej organizacji, a Sokołów włączył się w te działania, przekazując produkty do przygotowywanych paczek.

- Cieszę się, że nasza pomoc sprawnie trafiła do potrzebujących – mówi Bogusław Miszczuk, Prezes Zarządu Sokołów S.A. – Sokołowskie produkty trafiły do ponad tysiąca świątecznych paczek. Jestem przekonany, że w tym wyjątkowym czasie będzie to realne wsparcie dla wszystkich obdarowanych.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Przemysł spożywczy Smak zaczyna się od mięsa Biuro prasowe
2024-12-30 | 15:20

Smak zaczyna się od mięsa

W nowej kampanii marketingowej firma Sokołów skupia się na wysokiej jakości swojego surowca i produktów. – W Sokołowie wiemy, że smak zaczyna się od mięsa –
Przemysł spożywczy Dlaczego na świątecznych stołach zostaje tyle jedzenia?
2024-12-20 | 01:00

Dlaczego na świątecznych stołach zostaje tyle jedzenia?

Ponad 60 proc. polskich gospodarstw domowych przyznaje, że po świętach zostaje im nadmiar jedzenia – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie sieci Netto[1]. Choć większość
Przemysł spożywczy „Herbapol. We współpracy z naturą.”
2024-12-19 | 11:27

„Herbapol. We współpracy z naturą.”

Jej założeniem jest pokazanie, że marka Herbapol, która poszczycić się może bogatą wiedzą i wieloletnim doświadczeniem w zakresie ziół i owoców, jednocześnie

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Prawo

Duże możliwości korzystania z funduszy europejskich przez polskie firmy. Szczególnie w obszarze obronności

W ramach polityki spójności i Krajowego Planu Odbudowy Polska ma do dyspozycji 190 mld zł na wsparcie polskich firm. Środków dla przedsiębiorców nie zabraknie również w nowej perspektywie finansowej po 2027 roku. Dedykowane im programy KPO obejmują nie tylko wsparcie finansowe, ale również inwestycje i reformy deregulujące polską gospodarkę. Ich celem jest zwiększenie jej konkurencyjności, jak również bezpieczeństwa w kontekście położenia geopolitycznego Polski. Na szczególnie szeroką ofertę programów mogą liczyć sektory obronności i transportowy.

Farmacja

Zniesienie zakazu reklamy aptek może zwiększyć świadomość pacjentów o usługach farmaceutycznych. Taki może być skutek wyroku TSUE

W czerwcu Trybunał Sprawiedliwości Unii Europejskiej uznał, że obowiązujący w Polsce całkowity zakaz reklamy aptek narusza prawo UE. To oznacza, że Polska będzie musiała dostosować regulacje. Dla pacjentów wyrok oznacza szerszy dostęp do informacji o usługach farmaceutycznych, a dla właścicieli aptek – możliwość legalnej komunikacji z rynkiem. Naczelna Rada Aptekarska obawia się chaosu prawnego i wezwała resort zdrowia do uregulowania sytuacji prawnej.

Prawo

Przemysł chemiczny czeka na szczegóły unijnego wsparcia dla sektora. Najważniejsza jest obniżka cen energii

Komisja Europejska przedstawiła plan działania dla modernizacji i wzmocnienia konkurencyjności unijnego przemysłu chemicznego. Plan ma być rozwiązaniem najważniejszych wyzwań stojących przed sektorem chemicznym w Europie, w tym m.in. wysokich cen energii i nieuczciwej konkurencji na rynkach zagranicznych. KE chce również promować inwestycje w innowacje, ESG, a także uprościć unijne przepisy dotyczące chemikaliów.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.