Komunikaty PR

Sokołów Pomaga – po raz kolejny!

2020-12-18  |  14:00
Biuro prasowe

Już na początku epidemii, Sokołów rozpoczął realizację zakrojonych na szeroką skalę działań pomocowych. – Społeczna odpowiedzialność to jeden z filarów naszej strategii – mówi Bogusław Miszczuk, Prezes Zarządu Sokołów S.A. – W obliczu pandemii, niezwłocznie podjęliśmy zatem decyzję o udzieleniu wielopoziomowego wsparcia osobom potrzebującym. W pierwszym etapie akcji, Sokołów przekazał ponad 20 ton produktów żywnościowych na rzecz osób potrzebujących oraz powstańców warszawskich, a także 300 000 zł na zakup środków ochronnych dla personelu medycznego. W realizacji tych działań, firma współpracowała z Caritas Polska, Federacją Polskich Banków Żywności, Fundacją Pamięci o Bohaterach Powstania Warszawskiego oraz Fundacją TVN.

Teraz, w wyjątkowym okresie przedświątecznym, Sokołów ponownie wspiera potrzebujących. – Po raz kolejny w tym roku, sokołowskie wyroby trafiły do kilkuset powstańców warszawskich – podopiecznych Fundacji Pamięci o Bohaterach Powstania Warszawskiego oraz Domu wsparcia dla Powstańców Warszawskich – mówi Bogusław Miszczuk. – Dzięki tym paczkom, na świątecznych stołach powstańców nie zabraknie wysokiej jakości wędlin i dań.

Jak podkreśla Zbigniew Galperyn ps. Antek, Prezes Związku Powstańców Warszawskich, takie działania są bardzo doceniane przez powstańców – To dla nas wiele znaczy, że tyle osób wciąż o nas pamięta. Dziękuję dziesiątkom wolontariuszy i przedsiębiorstwom, które tak hojnie nas wspierają – mówi Zbigniew Galperyn. Wielowymiarowość takiej pomocy zaznacza też Rafał Szczepański, Prezes Zarządu Fundacji Pamięci o Bohaterach Powstania Warszawskiego. - „Pamiętamy, pomagamy” to hasło naszych akcji, które oddaje w pełni ich znaczenie. Paczki z żywnością w ważnych chwilach to piękna symbolika. Przekazujemy podarunki, razem przeżywamy świąteczny czas, rozmawiamy i pokazujemy, że zależy nam na osobach, które walczyły o wolność Polski – mówi Rafał Szczepański.

Sokołów wsparł również podopiecznych Fundacji Anny Dymnej „Mimo Wszystko”. Tradycyjnie, w okresie świąt Bożego Narodzenia, Fundacja przygotowuje paczki świąteczne dla najuboższych rodzin, w których są osoby niepełnosprawne. W tym roku, w paczkach, które trafią do ok. 100 rodzin, znalazły się również sokołowskie wyroby.

W czasie pandemii, w szczególnie trudnej sytuacji znalazła się także branża gastronomiczna. W związku z tym, Stowarzyszenie Kucharzy Polskich przeprowadziło akcję wsparcia żywnościowego potrzebujących kucharzy, zrzeszonych w tej organizacji, a Sokołów włączył się w te działania, przekazując produkty do przygotowywanych paczek.

- Cieszę się, że nasza pomoc sprawnie trafiła do potrzebujących – mówi Bogusław Miszczuk, Prezes Zarządu Sokołów S.A. – Sokołowskie produkty trafiły do ponad tysiąca świątecznych paczek. Jestem przekonany, że w tym wyjątkowym czasie będzie to realne wsparcie dla wszystkich obdarowanych.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Przemysł spożywczy Smak zaczyna się od mięsa Biuro prasowe
2024-12-30 | 15:20

Smak zaczyna się od mięsa

W nowej kampanii marketingowej firma Sokołów skupia się na wysokiej jakości swojego surowca i produktów. – W Sokołowie wiemy, że smak zaczyna się od mięsa –
Przemysł spożywczy Dlaczego na świątecznych stołach zostaje tyle jedzenia?
2024-12-20 | 01:00

Dlaczego na świątecznych stołach zostaje tyle jedzenia?

Ponad 60 proc. polskich gospodarstw domowych przyznaje, że po świętach zostaje im nadmiar jedzenia – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie sieci Netto[1]. Choć większość
Przemysł spożywczy „Herbapol. We współpracy z naturą.”
2024-12-19 | 11:27

„Herbapol. We współpracy z naturą.”

Jej założeniem jest pokazanie, że marka Herbapol, która poszczycić się może bogatą wiedzą i wieloletnim doświadczeniem w zakresie ziół i owoców, jednocześnie

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Handel

Komisja Europejska chce wprowadzić ujednolicone przepisy dotyczące wyrobów tytoniowych. Europosłowie mówią o kolejnej nadregulacji

Ministerstwo Zdrowia opracowało nowy projekt przepisów wprowadzających kolejne zakazy dotyczące wyrobów tytoniowych – całkowitą eliminację e-papierosów oraz zakaz aromatów w woreczkach nikotynowych. Najprawdopodobniej w ciągu kolejnych dwóch–trzech lat Polska będzie musiała implementować nową dyrektywę dotyczącą wszystkich produktów tytoniowych, nad którym niebawem ma rozpocząć prace Komisja Europejska. Europosłowie mówią o ryzyku chaosu legislacyjnego, nadregulacji i wskazują na zagrożenia związane z proponowaną podwyżką akcyzy.

Konsument

Za trzy miesiące ruszy w Polsce system kaucyjny. Wątpliwości budzą kwestie rozliczeń i podatków

Zaledwie trzy miesiące zostały do startu systemu kaucyjnego w Polsce. Kaucje obejmą szklane i plastikowe butelki oraz puszki z napojami. To duża zmiana dla producentów napojów, sklepów i konsumentów oraz pośredniczących w zbiórce operatorów systemów kaucyjnego. Na razie przepisy są na tyle niedoprecyzowane, że budzą wiele wątpliwości w kwestii rozliczania podatków czy rozliczeń z operatorami. Producenci będą musieli płacić podatek od niezwróconych butelek, co zwiększy ich koszty.

Transport

Rośnie skala agresji na polskich drogach. Problemem jest nie tylko nadmierna prędkość, ale też jazda na zderzaku

Za kilka dni zaczynają się wakacje, czyli statystycznie najniebezpieczniejszy czas na drogach. Wśród głównych przyczyn takich zdarzeń na prostych odcinkach drogi są nadmierna prędkość i jazda na zderzaku. Zarządca autostrady A4 Katowice–Kraków w ramach kampanii „Nie zderzakuj. Posłuchaj. Jedź bezpiecznie” zwraca uwagę na zjawisko agresji na polskich drogach i przypomina, że bezpieczeństwo zaczyna się od osobistych decyzji kierowcy.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.