Sokołów promuje aktywność fizyczną wśród dzieci i młodzieży
Sportowe emocje
Sokoliki Cup to turniej piłki nożnej dla dzieci, do którego mogły się zgłaszać drużyny z całego województwa mazowieckiego w kategorii wiekowej U-10. W rozgrywkach wzięło udział ponad 120 drużyn, a do finału zakwalifikowało się 16 najlepszych. Dla zwycięzców przygotowano atrakcyjne nagrody, w tym sfinansowanie obozu sportowego, vouchery na sprzęt dla drużyny, bilety na mecze reprezentacji oraz udział w warsztatach kulinarnych.
12 czerwca rozegrany został wielki finał turnieju Sokoliki Cup. Tytuł mistrzowski trafił do drużyny MKS Mazovia Mińsk Mazowiecki, która po zaciętej sportowej rywalizacji, pokonała drużynę UKS Varsovia Warszawa wynikiem 1:0. Finał turnieju Sokoliki Cup zgromadził wielu kibiców, którzy gorąco dopingowali młodych piłkarzy i piłkarki. Nagrody wręczali: Bogusław Miszczuk - Prezes Zarządu Sokołów S.A., Łukasz Fabiański – ambasador marki Sokoliki, Sławomir Pietrzyk – Prezes MZPN, Michał Listkiewicz – sędzia i były Prezes PZPN oraz Renata Kaznowska – Zastępca Prezydenta m.st. Warszawy.
Z myślą o promocji zdrowego trybu życia
Sponsorem turnieju Sokoliki Cup była firma Sokołów, która od lat jest mecenasem sportu. - Sokołów realizuje szeroko zakrojone działania z zakresu społecznej odpowiedzialności, a jednym z ich najbardziej istotnych elementów jest promowanie zdrowego trybu życia – mówi Bogusław Miszczuk, Prezes Zarządu Sokołów S.A.- W szczególny sposób zwracamy się do dzieci i młodzieży. Zachęcamy do codziennej aktywności fizycznej, jak również edukujemy na temat właściwie zbilansowanej diety. Dostarczamy także pożywne, wysokiej jakości produkty. Nasze wędliny i przekąski z linii Sokoliki stanowią źródło energii i ważnych składników odżywczych, w tym wartościowego białka, mają też dobry, czysty skład. Przekonujemy również, że to, co zdrowe, może być jednocześnie pyszne, dlatego nasze Sokoliki mają tak lubiany przez najmłodszych delikatny smak.
Sokołów jest partnerem bądź organizatorem wielu wydarzeń sportowych skierowanych do dzieci i młodzieży. Jednym z takich wydarzeń jest właśnie turniej Sokoliki Cup. Na rozgrywkach finałowych nie mogło zabraknąć ambasadora linii Sokoliki – Łukasza Fabiańskiego, utytułowanego bramkarza i reprezentanta Polski. – Z wielką przyjemnością angażuję się w wydarzenia skierowane do młodych pasjonatów sportu - mówi Łukasz Fabiański. – Uważam, że osobiste doświadczenie jest najlepszą nauką, dlatego w ten sposób możemy pokazać, jak wiele pozytywnych przeżyć przynosi aktywność fizyczna. Sport nie tylko jest podstawą zdrowia i świetnej kondycji, ale też naprawdę daje mnóstwo radości i emocji.
Turniej Sokoliki Cup był nie tylko sportowym widowiskiem, ale też wspaniałą imprezą rodzinną, z wieloma atrakcjami dla dzieci oraz poczęstunkiem w postaci smacznych i pożywnych hot-dogów z parówkami Sokoliki. – Poprzez tego typu wydarzenia chcemy docierać z naszą misją edukacyjną zarówno do dzieci, jak i rodziców – mówi Maciej Częścik, Wiceprezes ds. Handlu i Marketingu w Sokołów S.A. – W moim przekonaniu promocję zdrowego trybu życia oraz diety opartej na wartościowych składnikach powinniśmy łączyć z dobrą zabawą dla całej rodziny. To przyniesie najlepszy efekt.
Prezes Bogusław Miszczuk podkreślił, że firma Sokołów będzie kontynuować działania promujące zdrowy tryb życia na wielu polach. - Liczne zgłoszenia do turnieju Sokoliki Cup i wielkie zaangażowanie wszystkich drużyn dają nam szczególną satysfakcję. Jestem pewien, że poprzez takie sportowe inicjatywy, możemy najskuteczniej zachęcać dzieci i młodzież do codziennej aktywności i z pewnością będziemy nadal aktywnie wspierać ich organizację.
Smak zaczyna się od mięsa
Dlaczego na świątecznych stołach zostaje tyle jedzenia?
„Herbapol. We współpracy z naturą.”
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Handel
Konsumenci w sieci narażeni na długą listę manipulacyjnych praktyk sprzedażowych. Zagraniczne platformy wymykają się unijnym regulacjom
Wraz z pojawieniem się na polskim i europejskim rynku platform sprzedażowych spoza UE rośnie też liczba przypadków stosowania tzw. dark patterns, czyli manipulacyjnych technik sprzedażowych. Nowe regulacje UE – w tym rozporządzenie w sprawie jednolitego rynku usług cyfrowych oraz akt o usługach cyfrowych – mają lepiej chronić przed nimi konsumentów, a podmiotom stosującym takie praktyki będą grozić wysokie kary finansowe. Problemem wciąż pozostaje jednak egzekwowanie tych przepisów od zagranicznych platform, które wymykają się europejskim regulacjom. – To jest w tej chwili bardzo duże wyzwanie dla całego rynku cyfrowego, że w praktyce regulacje nie dotyczą w takim samym stopniu wszystkich graczy – mówi Teresa Wierzbowska, prezeska Związku Pracodawców Prywatnych Mediów.
Fundusze unijne
Europejscy młodzi twórcy w centrum polskiej prezydencji w Radzie UE. Potrzebne nowe podejście do wsparcia ich karier
Wsparcie startu kariery młodych artystów i debata nad regulacjami dla sektora audiowizualnego, które będą odpowiadać zmieniającej się rzeczywistości technologicznej – to dwa priorytety polskiej prezydencji w Radzie UE z zakresu kultury. Najbliższe półrocze będzie także okazją do promocji polskich twórców w państwach członkowskich i kandydujących, a współpraca z artystami z innych krajów ma pokazać, że kultura może łączyć i być platformą dialogu międzynarodowego.
Ochrona środowiska
Tylko 1 proc. zużytych tekstyliów jest przetwarzanych. Selektywna zbiórka może te statystyki poprawić
Wraz z nowymi przepisami dotyczącymi gospodarki odpadami od stycznia 2025 roku gminy w Polsce wprowadziły selektywną zbiórkę zużytych tekstyliów. To oznacza, że przykładowo zniszczonych ubrań nie można już wyrzucić do frakcji zmieszane. Część gmin wprowadza ułatwienia dla mieszkańców w postaci dodatkowych kontenerów. W innych mieszkańcy będą musieli samodzielnie dostarczyć tekstylia do punktów selektywnej zbiórki odpadów komunalnych (PSZOK).
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.