Komunikaty PR

Sokołów promuje aktywność fizyczną wśród dzieci i młodzieży

2022-06-17  |  17:15
Biuro prasowe

Sportowe emocje

Sokoliki Cup to turniej piłki nożnej dla dzieci, do którego mogły się zgłaszać drużyny z całego województwa mazowieckiego w kategorii wiekowej U-10. W rozgrywkach wzięło udział ponad 120 drużyn, a do finału zakwalifikowało się 16 najlepszych. Dla zwycięzców przygotowano atrakcyjne nagrody, w tym sfinansowanie obozu sportowego, vouchery na sprzęt dla drużyny, bilety na mecze reprezentacji oraz udział w warsztatach kulinarnych.

12 czerwca rozegrany został wielki finał turnieju Sokoliki Cup. Tytuł mistrzowski trafił do drużyny MKS Mazovia Mińsk Mazowiecki, która po zaciętej sportowej rywalizacji, pokonała drużynę UKS Varsovia Warszawa wynikiem 1:0. Finał turnieju Sokoliki Cup zgromadził wielu kibiców, którzy gorąco dopingowali młodych piłkarzy i piłkarki. Nagrody wręczali: Bogusław Miszczuk - Prezes Zarządu Sokołów S.A., Łukasz Fabiański – ambasador marki Sokoliki, Sławomir Pietrzyk – Prezes MZPN, Michał Listkiewicz – sędzia i były Prezes PZPN oraz Renata Kaznowska – Zastępca Prezydenta m.st. Warszawy.

Z myślą o promocji zdrowego trybu życia

Sponsorem turnieju Sokoliki Cup była firma Sokołów, która od lat jest mecenasem sportu. - Sokołów realizuje szeroko zakrojone działania z zakresu społecznej odpowiedzialności, a jednym z ich najbardziej istotnych elementów jest promowanie zdrowego trybu życia – mówi Bogusław Miszczuk, Prezes Zarządu Sokołów S.A.- W szczególny sposób zwracamy się do dzieci i młodzieży. Zachęcamy do codziennej aktywności fizycznej, jak również edukujemy na temat właściwie zbilansowanej diety. Dostarczamy także pożywne, wysokiej jakości produkty. Nasze wędliny i przekąski z linii Sokoliki stanowią źródło energii i ważnych składników odżywczych, w tym wartościowego białka, mają też dobry, czysty skład. Przekonujemy również, że to, co zdrowe, może być jednocześnie pyszne, dlatego nasze Sokoliki mają tak lubiany przez najmłodszych delikatny smak.

Sokołów jest partnerem bądź organizatorem wielu wydarzeń sportowych skierowanych do dzieci i młodzieży. Jednym z takich wydarzeń jest właśnie turniej Sokoliki Cup. Na rozgrywkach finałowych nie mogło zabraknąć ambasadora linii Sokoliki – Łukasza Fabiańskiego, utytułowanego bramkarza i reprezentanta Polski. – Z wielką przyjemnością angażuję się w wydarzenia skierowane do młodych pasjonatów sportu - mówi Łukasz Fabiański. – Uważam, że osobiste doświadczenie jest najlepszą nauką, dlatego w ten sposób możemy pokazać, jak wiele pozytywnych przeżyć przynosi aktywność fizyczna. Sport nie tylko jest podstawą zdrowia i świetnej kondycji, ale też naprawdę daje mnóstwo radości i emocji.

Turniej Sokoliki Cup był nie tylko sportowym widowiskiem, ale też wspaniałą imprezą rodzinną, z wieloma atrakcjami dla dzieci oraz poczęstunkiem w postaci smacznych i pożywnych hot-dogów z parówkami Sokoliki. – Poprzez tego typu wydarzenia chcemy docierać z naszą misją edukacyjną zarówno do dzieci, jak i rodziców – mówi Maciej Częścik, Wiceprezes ds. Handlu i Marketingu w Sokołów S.A. – W moim przekonaniu promocję zdrowego trybu życia oraz diety opartej na wartościowych składnikach powinniśmy łączyć z dobrą zabawą dla całej rodziny. To przyniesie najlepszy efekt.

Prezes Bogusław Miszczuk podkreślił, że firma Sokołów będzie kontynuować działania promujące zdrowy tryb życia na wielu polach. - Liczne zgłoszenia do turnieju Sokoliki Cup i wielkie zaangażowanie wszystkich drużyn dają nam szczególną satysfakcję. Jestem pewien, że poprzez takie sportowe inicjatywy, możemy najskuteczniej zachęcać dzieci i młodzież do codziennej aktywności i z pewnością będziemy nadal aktywnie wspierać ich organizację.

 

 

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Przemysł spożywczy Smak zaczyna się od mięsa Biuro prasowe
2024-12-30 | 15:20

Smak zaczyna się od mięsa

W nowej kampanii marketingowej firma Sokołów skupia się na wysokiej jakości swojego surowca i produktów. – W Sokołowie wiemy, że smak zaczyna się od mięsa –
Przemysł spożywczy Dlaczego na świątecznych stołach zostaje tyle jedzenia?
2024-12-20 | 01:00

Dlaczego na świątecznych stołach zostaje tyle jedzenia?

Ponad 60 proc. polskich gospodarstw domowych przyznaje, że po świętach zostaje im nadmiar jedzenia – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie sieci Netto[1]. Choć większość
Przemysł spożywczy „Herbapol. We współpracy z naturą.”
2024-12-19 | 11:27

„Herbapol. We współpracy z naturą.”

Jej założeniem jest pokazanie, że marka Herbapol, która poszczycić się może bogatą wiedzą i wieloletnim doświadczeniem w zakresie ziół i owoców, jednocześnie

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Prawo

Trwają dyskusje nad kształtem unijnego budżetu na lata 2028–2034. Mogą być rozbieżności w kwestii Funduszu Spójności czy dopłat dla rolników

Trwają prace nad wieloletnimi unijnymi ramami finansowymi (WRF), które określą priorytety wydatków UE na lata 2028–2034. W maju Parlament Europejski przegłosował rezolucję w sprawie swojego stanowiska w tej sprawie. Postulaty europarlamentarzystów mają zostać uwzględnione we wniosku Komisji Europejskiej w sprawie WRF, który zostanie opublikowany w lipcu 2025 roku. Wciąż jednak nie ma zgody miedzy państwami członkowskimi, m.in. w zakresie Funduszu Spójności czy budżetu na rolnictwo.

Konsument

35 proc. gospodarstw domowych nie stać na zakup mieszkania nawet na kredyt. Pomóc może wsparcie budownictwa społecznego i uwolnienie gruntów pod zabudowę

W Polsce co roku oddaje się do użytku ok. 200 tys. mieszkań, co oznacza, że w ciągu dekady teoretycznie potrzeby mieszkaniowe społeczeństwa mogłyby zostać zaspokojone. Jednak większość lokali budują deweloperzy na sprzedaż, a 35 proc. gospodarstw domowych nie stać na zakup nawet za pomocą kredytu. Jednocześnie ta grupa zarabia za dużo, by korzystać z mieszkania socjalnego i komunalnego. Zdaniem prof. Bartłomieja Marony z UEK zmniejszeniu skali problemu zaradzić może wyłącznie większa skala budownictwa społecznego zamiast wspierania kolejnymi programami zaciągania kredytów.

Problemy społeczne

Hejt w sieci dotyka coraz więcej dzieci w wieku szkolnym. Rzadko mówią o tym dorosłym

Coraz większa grupa dzieci zaczyna korzystać z internetu już w wieku siedmiu–ośmiu​ lat – wynika z raportu NASK „Nastolatki 3.0”. Wtedy też stykają się po raz pierwszy z hejtem, którego jest coraz więcej w mediach społecznościowych. Według raportu NASK ponad 2/3 młodych internautów uważa, że mowa nienawiści jest największym problemem w sieci. Co więcej, dzieci rzadko mówią o takich incydentach dorosłym, dlatego tym istotniejsze są narzędzia technologiczne służące ochronie najmłodszych.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.