Sokołów promuje aktywność fizyczną wśród dzieci i młodzieży
Sportowe emocje
Sokoliki Cup to turniej piłki nożnej dla dzieci, do którego mogły się zgłaszać drużyny z całego województwa mazowieckiego w kategorii wiekowej U-10. W rozgrywkach wzięło udział ponad 120 drużyn, a do finału zakwalifikowało się 16 najlepszych. Dla zwycięzców przygotowano atrakcyjne nagrody, w tym sfinansowanie obozu sportowego, vouchery na sprzęt dla drużyny, bilety na mecze reprezentacji oraz udział w warsztatach kulinarnych.
12 czerwca rozegrany został wielki finał turnieju Sokoliki Cup. Tytuł mistrzowski trafił do drużyny MKS Mazovia Mińsk Mazowiecki, która po zaciętej sportowej rywalizacji, pokonała drużynę UKS Varsovia Warszawa wynikiem 1:0. Finał turnieju Sokoliki Cup zgromadził wielu kibiców, którzy gorąco dopingowali młodych piłkarzy i piłkarki. Nagrody wręczali: Bogusław Miszczuk - Prezes Zarządu Sokołów S.A., Łukasz Fabiański – ambasador marki Sokoliki, Sławomir Pietrzyk – Prezes MZPN, Michał Listkiewicz – sędzia i były Prezes PZPN oraz Renata Kaznowska – Zastępca Prezydenta m.st. Warszawy.
Z myślą o promocji zdrowego trybu życia
Sponsorem turnieju Sokoliki Cup była firma Sokołów, która od lat jest mecenasem sportu. - Sokołów realizuje szeroko zakrojone działania z zakresu społecznej odpowiedzialności, a jednym z ich najbardziej istotnych elementów jest promowanie zdrowego trybu życia – mówi Bogusław Miszczuk, Prezes Zarządu Sokołów S.A.- W szczególny sposób zwracamy się do dzieci i młodzieży. Zachęcamy do codziennej aktywności fizycznej, jak również edukujemy na temat właściwie zbilansowanej diety. Dostarczamy także pożywne, wysokiej jakości produkty. Nasze wędliny i przekąski z linii Sokoliki stanowią źródło energii i ważnych składników odżywczych, w tym wartościowego białka, mają też dobry, czysty skład. Przekonujemy również, że to, co zdrowe, może być jednocześnie pyszne, dlatego nasze Sokoliki mają tak lubiany przez najmłodszych delikatny smak.
Sokołów jest partnerem bądź organizatorem wielu wydarzeń sportowych skierowanych do dzieci i młodzieży. Jednym z takich wydarzeń jest właśnie turniej Sokoliki Cup. Na rozgrywkach finałowych nie mogło zabraknąć ambasadora linii Sokoliki – Łukasza Fabiańskiego, utytułowanego bramkarza i reprezentanta Polski. – Z wielką przyjemnością angażuję się w wydarzenia skierowane do młodych pasjonatów sportu - mówi Łukasz Fabiański. – Uważam, że osobiste doświadczenie jest najlepszą nauką, dlatego w ten sposób możemy pokazać, jak wiele pozytywnych przeżyć przynosi aktywność fizyczna. Sport nie tylko jest podstawą zdrowia i świetnej kondycji, ale też naprawdę daje mnóstwo radości i emocji.
Turniej Sokoliki Cup był nie tylko sportowym widowiskiem, ale też wspaniałą imprezą rodzinną, z wieloma atrakcjami dla dzieci oraz poczęstunkiem w postaci smacznych i pożywnych hot-dogów z parówkami Sokoliki. – Poprzez tego typu wydarzenia chcemy docierać z naszą misją edukacyjną zarówno do dzieci, jak i rodziców – mówi Maciej Częścik, Wiceprezes ds. Handlu i Marketingu w Sokołów S.A. – W moim przekonaniu promocję zdrowego trybu życia oraz diety opartej na wartościowych składnikach powinniśmy łączyć z dobrą zabawą dla całej rodziny. To przyniesie najlepszy efekt.
Prezes Bogusław Miszczuk podkreślił, że firma Sokołów będzie kontynuować działania promujące zdrowy tryb życia na wielu polach. - Liczne zgłoszenia do turnieju Sokoliki Cup i wielkie zaangażowanie wszystkich drużyn dają nam szczególną satysfakcję. Jestem pewien, że poprzez takie sportowe inicjatywy, możemy najskuteczniej zachęcać dzieci i młodzież do codziennej aktywności i z pewnością będziemy nadal aktywnie wspierać ich organizację.

Smak zaczyna się od mięsa

Dlaczego na świątecznych stołach zostaje tyle jedzenia?

„Herbapol. We współpracy z naturą.”
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Polityka

Norwegia i Islandia mocniej rozważają dołączenie do UE. To byłyby ważne decyzje dla Polski
W Norwegii i na Islandii coraz częściej wspomina się o potencjalnej akcesji do Unii Europejskiej. Możliwe, że w obu tych krajach odbędą się referenda, które zbadają poparcie dla tej idei w społeczeństwach. Zdaniem europosła KO akcesja obu północnych państw byłaby znaczącym wzmocnieniem dla UE, ale także ważną decyzją dla Polski.
Infrastruktura
Senat zajmie się ustawą o jawności cen lokali na sprzedaż. W praktyce ustawa obejmie tylko 12 proc. rynku

Ustawa o jawności cen miała na celu ułatwić klientowi szybkie sprawdzenie aktualnych cen mieszkań i lepsze zrozumienie oferty dewelopera. Przedstawiciele branży mówią wprost: idea ustawy jest słuszna, jednak kształt, jaki przybrała w praktyce, podobnie jak tryb jej uchwalenia, budzi już niepokój. Błyskawiczny tryb procedowania sprawił, że powstała ustawa, która obejmie 12,4 proc. rynku. Zdaniem Polskiego Związku Firm Deweloperskich ostatnią deską ratunku, by poprawić ten akt, jest Senat, który zajmie się nim już podczas wtorkowego posiedzenia komisji infrastruktury.
Handel
Dzięki sztucznej inteligencji przesyłki mogą trafiać do klientów tego samego dnia. Liczba takich dostaw w Amazon znacząco rośnie

Prognozy rynkowe wskazują, że wart ok. 10 mld dol. globalny rynek dostaw realizowanych jednego dnia będzie w kolejnych latach dynamicznie rosnąć. Wpływają na to przede wszystkim oczekiwania konsumentów co do szybkich i terminowych doręczeń. Zarówno firmy kurierskie, jak i sklepy internetowe coraz mocniej inwestują w ten trend. W Amazon opcja Same-Day Delivery jest już możliwa w 135 lokalizacjach w Europie, a w tym roku przybędzie 20 kolejnych. W I kwartale br. Amazon dostarczył w tym trybie o 80 proc. paczek więcej niż przed rokiem. Głównie były to produkty z kategorii niezbędnych przedmiotów codziennego użytku.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.