Komunikaty PR

Sokołów uruchamia sprzedaż online

2021-02-17  |  18:00
Biuro prasowe

Firma Sokołów uruchomiła sklep firmowy online, w odpowiedzi na potrzeby swoich klientów. To praktyczne rozwiązanie, które gwarantuje wygodę i bezpieczeństwo, oszczędność czasu, a także dostęp do szerokiego wyboru firmowych wyrobów. – W naszej strategii rozwoju zawsze uwzględniamy najnowsze trendy konsumenckie – podkreśla Bogusław Miszczuk, Prezes Zarządu Sokołów S.A. – Realizując działania w poszczególnych obszarach – takich jak asortyment, technologia produkcji, dostępność produktów – zawsze staramy się usatysfakcjonować naszych klientów. Wiemy, jak ważne jest dziś dla nich poczucie bezpieczeństwa, co przekłada się bezpośrednio na zmianę zwyczajów zakupowych. Polacy coraz chętniej korzystają z możliwości zakupów on-line, także w przypadku produktów spożywczych. Dzięki uruchomieniu firmowego sklepu online, spełniamy zatem nowe oczekiwania konsumentów.

Dokonanie zamówienia jest proste, a zakupione produkty są dostarczane „pod drzwi” nawet w ciągu 35 minut. Dostawy realizuje firma Wolt, a ich zasięg obejmuje obecnie określone rejony Warszawy. Pierwsza dostawa (z podanym na stronie kodem) jest bezpłatna. – Taka formuła zakupów online jest bardzo wygodna dla konsumenta – podkreśla Cezary Jasiński, Dyrektor ds. Marketingu w Sokołów S.A. – Planujemy dalszy rozwój w tym obszarze - tak, by z naszego sklepu firmowego mogło korzystać coraz szersze grono klientów.

W sklepie online Sokołowa jest dostępny szeroki wybór produktów – wędliny, kabanosy (w tym niezwykle popularne Kabanosy Francuskie), parówki (m.in. Stówki, Sokoliki, Parówki z szynki), kiełbasy, konserwy i Dania Gotowe Premium. W asortymencie są też wyroby z linii Naturrino (o krótkim składzie, bez sztucznych konserwantów) – pasztet oraz biała kiełbasa. Konsumenci znajdą tu również produkty z roślinnej linii Z Gruntu Dobre, takie jak Burger wegański, Vege Snacki, Plastry wegańskie, Pasztety i Pasty warzywne, Wege smalczyki oraz Hummusy.

Warto zaznaczyć, iż Sokołów dysponuje także rozwiniętą siecią sklepów własnych. Obejmuje ona ponad 300 placówek na terenie całego kraju, działających pod szyldami Sokołów oraz Gzella. Systematycznie otwierane są kolejne punkty sprzedaży. W sklepach stacjonarnych wygodnym dla klientów rozwiązaniem jest możliwość zakupów poprzez opcję „call & collect”. Zamówienie można złożyć drogą telefoniczną, zostanie ono skompletowane, a gotowe wystarczy odebrać w sklepie.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Przemysł spożywczy Knorr: 186 lat kulinarnej rewolucji, której serce bije w Poznaniu Biuro prasowe
2024-11-26 | 03:22

Knorr: 186 lat kulinarnej rewolucji, której serce bije w Poznaniu

Gdy słyszysz „Knorr”, myślisz o kostkach bulionowych, Gorącym Kubku, gotowych daniach typu fix i sosach sałatkowych. Marka Knorr, znana i ceniona na całym świecie, ma już 186
Przemysł spożywczy Lantmannen Unibake, dostawca produktów piekarniczych, obchodzi 30-lecie w Polsce
2024-11-19 | 14:00

Lantmannen Unibake, dostawca produktów piekarniczych, obchodzi 30-lecie w Polsce

  Lantmannen Unibake, wiodący dostawca produktów piekarniczych, obchodzi 30-lecie działalności w Polsce. W tym czasie wprowadził na rynek szereg innowacyjnych produktów,
Przemysł spożywczy Producenci napojów zawiązali spółkę akcyjną KAUCJA.PL
2024-11-14 | 12:45

Producenci napojów zawiązali spółkę akcyjną KAUCJA.PL

13 listopada br. producenci napojów zawiązali spółkę akcyjną KAUCJA.PL – Krajowy System Kaucyjny. Głównym zadaniem spółki KAUCJA.PL – Krajowy System

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Prawo

Ulga na badania i rozwój może być lekiem na rosnące koszty zatrudnienia. Korzysta z niej tylko 1/4 uprawnionych firm

Wysokie koszty zatrudnienia to w tej chwili jedno z poważniejszych wyzwań utrudniających działalność i hamujących rozwój polskich przedsiębiorstw. – Skuteczną odpowiedzią może być ulga badawczo-rozwojowa – wskazuje Piotr Frankowski, dyrektor zarządzający Ayming Polska. Ten instrument umożliwia odliczenie nawet 200 proc. kosztów osobowych, czyli m.in. wynagrodzeń, od podstawy opodatkowania. Ulgę B-+R zna 90 proc. rodzimych przedsiębiorstw, ale korzysta z niej mniej niż 1/4 uprawnionych. Firma, wspólnie z Konfederacją Lewiatan, przedstawiła rządowi szereg rekomendacji działań, które mogłyby te statystyki poprawić.

Farmacja

Diagnostyka obrazowa w Polsce nie odbiega jakością od Europy Zachodniej. Rośnie dostępność badań i świadomość pacjentów

Na podstawie wyników diagnostyki obrazowej, czyli m.in. tomografii komputerowej, USG, RTG czy rezonansu magnetycznego, podejmowanych jest nawet 80 proc. decyzji klinicznych. – Diagnostyka obrazowa będzie miała coraz większe znaczenie w medycynie – mówi prof. nadzw. dr hab. n. med. Jakub Swadźba, założyciel i prezes zarządu Diagnostyka SA. Jak ocenia, ten segment w Polsce jest już na światowym poziomie, a ostatnie lata przyniosły znaczący postęp związany z upowszechnieniem nowych technologii i nowoczesnych rozwiązań.

Ochrona środowiska

Europa przegrywa globalny wyścig gospodarczy. Nowa KE będzie musiała podjąć szybkie i zdecydowane działania

Udział Europy w światowej gospodarce się kurczy. Podczas gdy jeszcze w 2010 roku gospodarki UE i USA były mniej więcej tej samej wielkości, tak dekadę później, w 2020 roku Wspólnota znalazła się już znacznie poniżej poziomu amerykańskiego. – Niedługo jedynym, co Europa będzie mogła zaoferować światu, będą konsumenci – mówi europosłanka Ewa Zajączkowska-Hernik. Jak wskazuje, przywrócenie gospodarczej atrakcyjności UE powinno być priorytetem nowej Komisji Europejskiej, ale nie da się tego pogodzić z zaostrzeniem polityki klimatycznej.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.