Komunikaty PR

Sokołów uruchamia sprzedaż online

2021-02-17  |  18:00
Biuro prasowe

Firma Sokołów uruchomiła sklep firmowy online, w odpowiedzi na potrzeby swoich klientów. To praktyczne rozwiązanie, które gwarantuje wygodę i bezpieczeństwo, oszczędność czasu, a także dostęp do szerokiego wyboru firmowych wyrobów. – W naszej strategii rozwoju zawsze uwzględniamy najnowsze trendy konsumenckie – podkreśla Bogusław Miszczuk, Prezes Zarządu Sokołów S.A. – Realizując działania w poszczególnych obszarach – takich jak asortyment, technologia produkcji, dostępność produktów – zawsze staramy się usatysfakcjonować naszych klientów. Wiemy, jak ważne jest dziś dla nich poczucie bezpieczeństwa, co przekłada się bezpośrednio na zmianę zwyczajów zakupowych. Polacy coraz chętniej korzystają z możliwości zakupów on-line, także w przypadku produktów spożywczych. Dzięki uruchomieniu firmowego sklepu online, spełniamy zatem nowe oczekiwania konsumentów.

Dokonanie zamówienia jest proste, a zakupione produkty są dostarczane „pod drzwi” nawet w ciągu 35 minut. Dostawy realizuje firma Wolt, a ich zasięg obejmuje obecnie określone rejony Warszawy. Pierwsza dostawa (z podanym na stronie kodem) jest bezpłatna. – Taka formuła zakupów online jest bardzo wygodna dla konsumenta – podkreśla Cezary Jasiński, Dyrektor ds. Marketingu w Sokołów S.A. – Planujemy dalszy rozwój w tym obszarze - tak, by z naszego sklepu firmowego mogło korzystać coraz szersze grono klientów.

W sklepie online Sokołowa jest dostępny szeroki wybór produktów – wędliny, kabanosy (w tym niezwykle popularne Kabanosy Francuskie), parówki (m.in. Stówki, Sokoliki, Parówki z szynki), kiełbasy, konserwy i Dania Gotowe Premium. W asortymencie są też wyroby z linii Naturrino (o krótkim składzie, bez sztucznych konserwantów) – pasztet oraz biała kiełbasa. Konsumenci znajdą tu również produkty z roślinnej linii Z Gruntu Dobre, takie jak Burger wegański, Vege Snacki, Plastry wegańskie, Pasztety i Pasty warzywne, Wege smalczyki oraz Hummusy.

Warto zaznaczyć, iż Sokołów dysponuje także rozwiniętą siecią sklepów własnych. Obejmuje ona ponad 300 placówek na terenie całego kraju, działających pod szyldami Sokołów oraz Gzella. Systematycznie otwierane są kolejne punkty sprzedaży. W sklepach stacjonarnych wygodnym dla klientów rozwiązaniem jest możliwość zakupów poprzez opcję „call & collect”. Zamówienie można złożyć drogą telefoniczną, zostanie ono skompletowane, a gotowe wystarczy odebrać w sklepie.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Przemysł spożywczy Smak zaczyna się od mięsa Biuro prasowe
2024-12-30 | 15:20

Smak zaczyna się od mięsa

W nowej kampanii marketingowej firma Sokołów skupia się na wysokiej jakości swojego surowca i produktów. – W Sokołowie wiemy, że smak zaczyna się od mięsa –
Przemysł spożywczy Dlaczego na świątecznych stołach zostaje tyle jedzenia?
2024-12-20 | 01:00

Dlaczego na świątecznych stołach zostaje tyle jedzenia?

Ponad 60 proc. polskich gospodarstw domowych przyznaje, że po świętach zostaje im nadmiar jedzenia – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie sieci Netto[1]. Choć większość
Przemysł spożywczy „Herbapol. We współpracy z naturą.”
2024-12-19 | 11:27

„Herbapol. We współpracy z naturą.”

Jej założeniem jest pokazanie, że marka Herbapol, która poszczycić się może bogatą wiedzą i wieloletnim doświadczeniem w zakresie ziół i owoców, jednocześnie

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Prawo

Duże możliwości korzystania z funduszy europejskich przez polskie firmy. Szczególnie w obszarze obronności

W ramach polityki spójności i Krajowego Planu Odbudowy Polska ma do dyspozycji 190 mld zł na wsparcie polskich firm. Środków dla przedsiębiorców nie zabraknie również w nowej perspektywie finansowej po 2027 roku. Dedykowane im programy KPO obejmują nie tylko wsparcie finansowe, ale również inwestycje i reformy deregulujące polską gospodarkę. Ich celem jest zwiększenie jej konkurencyjności, jak również bezpieczeństwa w kontekście położenia geopolitycznego Polski. Na szczególnie szeroką ofertę programów mogą liczyć sektory obronności i transportowy.

Farmacja

Zniesienie zakazu reklamy aptek może zwiększyć świadomość pacjentów o usługach farmaceutycznych. Taki może być skutek wyroku TSUE

W czerwcu Trybunał Sprawiedliwości Unii Europejskiej uznał, że obowiązujący w Polsce całkowity zakaz reklamy aptek narusza prawo UE. To oznacza, że Polska będzie musiała dostosować regulacje. Dla pacjentów wyrok oznacza szerszy dostęp do informacji o usługach farmaceutycznych, a dla właścicieli aptek – możliwość legalnej komunikacji z rynkiem. Naczelna Rada Aptekarska obawia się chaosu prawnego i wezwała resort zdrowia do uregulowania sytuacji prawnej.

Prawo

Przemysł chemiczny czeka na szczegóły unijnego wsparcia dla sektora. Najważniejsza jest obniżka cen energii

Komisja Europejska przedstawiła plan działania dla modernizacji i wzmocnienia konkurencyjności unijnego przemysłu chemicznego. Plan ma być rozwiązaniem najważniejszych wyzwań stojących przed sektorem chemicznym w Europie, w tym m.in. wysokich cen energii i nieuczciwej konkurencji na rynkach zagranicznych. KE chce również promować inwestycje w innowacje, ESG, a także uprościć unijne przepisy dotyczące chemikaliów.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.