Komunikaty PR

Sokołów uruchamia sprzedaż online

2021-02-17  |  18:00
Biuro prasowe

Firma Sokołów uruchomiła sklep firmowy online, w odpowiedzi na potrzeby swoich klientów. To praktyczne rozwiązanie, które gwarantuje wygodę i bezpieczeństwo, oszczędność czasu, a także dostęp do szerokiego wyboru firmowych wyrobów. – W naszej strategii rozwoju zawsze uwzględniamy najnowsze trendy konsumenckie – podkreśla Bogusław Miszczuk, Prezes Zarządu Sokołów S.A. – Realizując działania w poszczególnych obszarach – takich jak asortyment, technologia produkcji, dostępność produktów – zawsze staramy się usatysfakcjonować naszych klientów. Wiemy, jak ważne jest dziś dla nich poczucie bezpieczeństwa, co przekłada się bezpośrednio na zmianę zwyczajów zakupowych. Polacy coraz chętniej korzystają z możliwości zakupów on-line, także w przypadku produktów spożywczych. Dzięki uruchomieniu firmowego sklepu online, spełniamy zatem nowe oczekiwania konsumentów.

Dokonanie zamówienia jest proste, a zakupione produkty są dostarczane „pod drzwi” nawet w ciągu 35 minut. Dostawy realizuje firma Wolt, a ich zasięg obejmuje obecnie określone rejony Warszawy. Pierwsza dostawa (z podanym na stronie kodem) jest bezpłatna. – Taka formuła zakupów online jest bardzo wygodna dla konsumenta – podkreśla Cezary Jasiński, Dyrektor ds. Marketingu w Sokołów S.A. – Planujemy dalszy rozwój w tym obszarze - tak, by z naszego sklepu firmowego mogło korzystać coraz szersze grono klientów.

W sklepie online Sokołowa jest dostępny szeroki wybór produktów – wędliny, kabanosy (w tym niezwykle popularne Kabanosy Francuskie), parówki (m.in. Stówki, Sokoliki, Parówki z szynki), kiełbasy, konserwy i Dania Gotowe Premium. W asortymencie są też wyroby z linii Naturrino (o krótkim składzie, bez sztucznych konserwantów) – pasztet oraz biała kiełbasa. Konsumenci znajdą tu również produkty z roślinnej linii Z Gruntu Dobre, takie jak Burger wegański, Vege Snacki, Plastry wegańskie, Pasztety i Pasty warzywne, Wege smalczyki oraz Hummusy.

Warto zaznaczyć, iż Sokołów dysponuje także rozwiniętą siecią sklepów własnych. Obejmuje ona ponad 300 placówek na terenie całego kraju, działających pod szyldami Sokołów oraz Gzella. Systematycznie otwierane są kolejne punkty sprzedaży. W sklepach stacjonarnych wygodnym dla klientów rozwiązaniem jest możliwość zakupów poprzez opcję „call & collect”. Zamówienie można złożyć drogą telefoniczną, zostanie ono skompletowane, a gotowe wystarczy odebrać w sklepie.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Przemysł spożywczy Smak zaczyna się od mięsa Biuro prasowe
2024-12-30 | 15:20

Smak zaczyna się od mięsa

W nowej kampanii marketingowej firma Sokołów skupia się na wysokiej jakości swojego surowca i produktów. – W Sokołowie wiemy, że smak zaczyna się od mięsa –
Przemysł spożywczy Dlaczego na świątecznych stołach zostaje tyle jedzenia?
2024-12-20 | 01:00

Dlaczego na świątecznych stołach zostaje tyle jedzenia?

Ponad 60 proc. polskich gospodarstw domowych przyznaje, że po świętach zostaje im nadmiar jedzenia – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie sieci Netto[1]. Choć większość
Przemysł spożywczy „Herbapol. We współpracy z naturą.”
2024-12-19 | 11:27

„Herbapol. We współpracy z naturą.”

Jej założeniem jest pokazanie, że marka Herbapol, która poszczycić się może bogatą wiedzą i wieloletnim doświadczeniem w zakresie ziół i owoców, jednocześnie

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Rady Podatkowej

Targi Bezpieczeństwa

Transport

Import materiałów budowlanych z Rosji zagrożeniem dla konkurencyjności europejskiego rynku. Konieczne są zmiany i egzekwowanie sankcji

Unia Europejska powinna zrewidować politykę celną na import materiałów budowlanych spoza państw członkowskich, w tym państw wschodnich – twierdzą uczestnicy konferencji „Bezpieczeństwo gospodarcze UE”. Obecnie Wspólnota nakłada na europejskich producentów coraz więcej ograniczeń, nie rewidując polityki celnej, co przekłada się na systematyczne osłabienie konkurencyjności przedsiębiorstw, spadek produkcji i zagrożenie dla miejsc pracy.

Konsument

Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych

Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.

Handel

Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.