Sokołów uruchamia sprzedaż online
Firma Sokołów uruchomiła sklep firmowy online, w odpowiedzi na potrzeby swoich klientów. To praktyczne rozwiązanie, które gwarantuje wygodę i bezpieczeństwo, oszczędność czasu, a także dostęp do szerokiego wyboru firmowych wyrobów. – W naszej strategii rozwoju zawsze uwzględniamy najnowsze trendy konsumenckie – podkreśla Bogusław Miszczuk, Prezes Zarządu Sokołów S.A. – Realizując działania w poszczególnych obszarach – takich jak asortyment, technologia produkcji, dostępność produktów – zawsze staramy się usatysfakcjonować naszych klientów. Wiemy, jak ważne jest dziś dla nich poczucie bezpieczeństwa, co przekłada się bezpośrednio na zmianę zwyczajów zakupowych. Polacy coraz chętniej korzystają z możliwości zakupów on-line, także w przypadku produktów spożywczych. Dzięki uruchomieniu firmowego sklepu online, spełniamy zatem nowe oczekiwania konsumentów.
Dokonanie zamówienia jest proste, a zakupione produkty są dostarczane „pod drzwi” nawet w ciągu 35 minut. Dostawy realizuje firma Wolt, a ich zasięg obejmuje obecnie określone rejony Warszawy. Pierwsza dostawa (z podanym na stronie kodem) jest bezpłatna. – Taka formuła zakupów online jest bardzo wygodna dla konsumenta – podkreśla Cezary Jasiński, Dyrektor ds. Marketingu w Sokołów S.A. – Planujemy dalszy rozwój w tym obszarze - tak, by z naszego sklepu firmowego mogło korzystać coraz szersze grono klientów.
W sklepie online Sokołowa jest dostępny szeroki wybór produktów – wędliny, kabanosy (w tym niezwykle popularne Kabanosy Francuskie), parówki (m.in. Stówki, Sokoliki, Parówki z szynki), kiełbasy, konserwy i Dania Gotowe Premium. W asortymencie są też wyroby z linii Naturrino (o krótkim składzie, bez sztucznych konserwantów) – pasztet oraz biała kiełbasa. Konsumenci znajdą tu również produkty z roślinnej linii Z Gruntu Dobre, takie jak Burger wegański, Vege Snacki, Plastry wegańskie, Pasztety i Pasty warzywne, Wege smalczyki oraz Hummusy.
Warto zaznaczyć, iż Sokołów dysponuje także rozwiniętą siecią sklepów własnych. Obejmuje ona ponad 300 placówek na terenie całego kraju, działających pod szyldami Sokołów oraz Gzella. Systematycznie otwierane są kolejne punkty sprzedaży. W sklepach stacjonarnych wygodnym dla klientów rozwiązaniem jest możliwość zakupów poprzez opcję „call & collect”. Zamówienie można złożyć drogą telefoniczną, zostanie ono skompletowane, a gotowe wystarczy odebrać w sklepie.
System wizyjny Zebra Technologies wspiera piekarnie przemysłowe
Prawie głodny? 7Days. Złap na drogę! Rogalik dla każdego w nowej kampanii marki.
Zebra Technologies uruchamia program wyróżnień dla zrównoważonego rozwoju
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Konsument
T-Mobile startuje w Polsce z nowym konceptem. Pozwoli klientom przetestować i doświadczyć najnowocześniejszych technologii
T-Mobile już od kilku lat realizuje strategię, która mocno skupia się na innowacjach i doświadczeniach klienta związanych z nowymi technologiami. Połączeniem obu tych elementów jest Magenta Experience Center – nowoczesny koncept, który ma zapewnić klientom możliwość samodzielnego przetestowania najnowszych technologii. Format, z sukcesem działający już na innych rynkach zachodnioeuropejskich, właśnie zadebiutował w Warszawie. Będą z niego mogli korzystać zarówno klienci indywidualni, jak i biznesowi.
Problemy społeczne
W Polsce brakuje dostępnych cenowo mieszkań. Eksperci mówią o kryzysie mieszkaniowym
– Większość osób – nawet ze średnimi, wcale nie najgorszymi dochodami – ma problem, żeby zaspokoić swoje potrzeby mieszkaniowe, ale też z tym, żeby po zaspokojeniu tych potrzeb, po opłaceniu wszystkich rachunków i opłat związanych z mieszkaniem, mieć jeszcze środki na godne życie – mówi Aleksandra Krugły z Fundacji Habitat for Humanity Poland. Jak wskazuje, problem stanowi nie tylko wysoki współczynnik przeciążenia kosztami mieszkaniowymi, ale i tzw. luka czynszowa, w której mieści się ponad 1/3 społeczeństwa. Tych problemów nie rozwiąże jednak samo zwiększanie liczby nowych lokali. Potrzebne są również rozwiązania, które umożliwią zaangażowanie sektora prywatnego w zwiększenie podaży dostępnych cenowo mieszkań na wynajem.
Konsument
Od 28 kwietnia Polacy żyją na ekologiczny kredyt. Zmiana zachowań konsumentów może odwrócić negatywny trend
Dzień Długu Ekologicznego, czyli data, do której zużyliśmy wszystkie zasoby, jakie w ciągu roku może zapewnić Ziemia, w tym roku w Polsce przypada 28 kwietnia, kilka dni wcześniej niż rok temu. Coroczne przyspieszenie tego terminu to sygnał, że czerpiemy bez umiaru z naturalnych systemów, nie dając im czasu na odbudowę. – Polskie społeczeństwo staje się coraz bardziej konsumpcyjne, kupujemy i wyrzucamy coraz więcej. Ale też nie mamy tak naprawdę efektywnego narzędzia, żeby temu zapobiec – ocenia Filip Piotrowski, ekspert ds. gospodarki obiegu zamkniętego z UNEP/GRID-Warszawa.
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.