Sokołów-Net – nowa spółka w ramach Grupy Sokołów
To istotny krok w realizacji założonej przez firmę strategii, której celem jest dalszy rozwój sprzedaży detalicznej oraz umacnianie pozycji lidera w kategorii sklepów specjalistycznych. Na Prezesa spółki Sokołów-Net został powołany Wojciech Podsiadły.
Nowa spółka Sokołów-Net stanowi największą w Polsce sieć specjalistycznych sklepów mięsnych, obejmującą ponad 300 placówek, rozlokowanych na terenie całego kraju. – To niezwykle ważne dla rozwoju Grupy Sokołów wydarzenie – podkreśla Bogusław Miszczuk, Prezes Zarządu Sokołów S.A. – Nasza strategia zakłada systematyczny rozwój sprzedaży detalicznej poprzez sieć sklepów własnych, a uruchomienie spółki Sokołów-Net to istotny element realizacji tych założeń biznesowych. Jestem głęboko przekonany, że stanowić ona będzie silną i nowoczesną organizację.
Bogusław Miszczuk podkreśla również, jak ważną rolę odgrywa potencjał, wypracowany przez pracowników sieci sklepów. – Uruchamiając spółkę Sokołów-Net, działamy w pełnej zgodzie z wartościami naszej firmy, tworząc jeden, duży, profesjonalny zespół. Dzięki szerokiej wymianie doświadczeń, a także wykorzystaniu najlepszych praktyk i optymalnych rozwiązań, możemy jeszcze pełniej i skuteczniej odpowiadać na złożone i wysokie oczekiwania konsumentów.
Prezesem spółki Sokołów-Net został Wojciech Podsiadły. Posiada on niemal 20-letnie doświadczenie w branży, zdobyte na różnych stanowiskach w działach: rozwoju produktu, ekonomicznym, marketingu, a także w pionie handlowym. Od 15 lat współtworzył i rozwijał sprzedaż detaliczną w Grupie Sokołów. Wojciech Podsiadły zaznacza, iż konsolidacja struktur detalicznych Grupy Sokołów była poprzedzona wnikliwą analizą rynku. – Naszym założeniem było osiągnięcie efektu synergii na wielu polach, od ujednolicenia zasad funkcjonowania jednostek i komunikacji z klientem, poprzez usprawnienie zarządzania, po optymalizację kosztów.
Obejmując stanowisko Prezesa nowej spółki, Wojciech Podsiadły ma sprecyzowane plany na jej funkcjonowanie i rozwój. – Sytuacja rynkowa jest dziś bardzo złożona i pełna wyzwań – mówi Wojciech Podsiadły. – W najbliższym czasie z pewnością skupimy się na wypracowaniu optymalnego modelu funkcjonowania sklepu specjalistycznego, z uwzględnieniem nowoczesnych narzędzi sprzedażowych, w tym programów lojalnościowych. Naszą ambicją jest umocnienie pozycji eksperta w tej dziedzinie i skuteczne przekonywanie konsumentów do realizacji zakupów w naszych sklepach firmowych. Uruchomienie spółki Sokołów-Net otwiera przed nami nowe możliwości rozwoju i dalszego budowania przewagi konkurencyjnej w handlu detalicznym.

Smak zaczyna się od mięsa

Dlaczego na świątecznych stołach zostaje tyle jedzenia?

„Herbapol. We współpracy z naturą.”
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Ze względu na różnice w cenach surowce wtórne przegrywają z pierwotnymi. To powoduje problemy branży recyklingowej
Rozporządzenie PPWR stawia ambitne cele w zakresie wykorzystania recyklatów w poszczególnych rodzajach opakowań. To będzie oznaczało wzrost popytu na materiały wtórne pochodzące z recyklingu. Obecnie problemy branży recyklingu mogą spowodować, że popyt będzie zaspokajany głównie przez import. Dziś do dobrowolnego wykorzystania recyklatów nie zachęcają przede wszystkim ceny – surowiec pierwotny można kupić taniej niż ten z recyklingu.
Przemysł spożywczy
Rośnie presja konkurencyjna na unijne rolnictwo. Bez rekompensat sytuacja rolników może się pogarszać

Rolnictwo i żywność, w tym rybołówstwo, są sektorami strategicznymi dla UE. System rolno-spożywczy, oparty na jednolitym rynku europejskim, wytwarza ponad 900 mld euro wartości dodanej. Jego konkurencyjność stoi jednak przed wieloma wyzwaniami – to przede wszystkim eksport z Ukrainy i niedługo także z krajów Mercosur, a także presja związana z oczekiwaniami konsumentów i Zielonym Ładem. Bez rekompensat rolnikom może być trudno tym wyzwaniom sprostać.
Transport
Infrastruktury ładowania elektryków przybywa w szybkim tempie. Inwestorzy jednak napotykają szereg barier

Liczba punktów ładowania samochodów elektrycznych wynosi dziś ok. 10 tys., a tempo wzrostu wynosi ok. 50 proc. r/r. Dynamika ta przez wiele miesięcy była wyższa niż wyniki samego rynku samochodów elektrycznych, na które w poprzednim roku wpływało zawieszenie rządowych dopłat do zakupu elektryka. Pierwszy kwartał br. zamknął się 22-proc. wzrostem liczby rejestracji w ujęciu rocznym, ale kwiecień przyniósł już wyraźne odbicie – o 100 proc.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.