Komunikaty PR

Sokołów-Net – nowa spółka w ramach Grupy Sokołów

2022-10-03  |  16:40
Biuro prasowe

To istotny krok w realizacji założonej przez firmę strategii, której celem jest dalszy rozwój sprzedaży detalicznej oraz umacnianie pozycji lidera w kategorii sklepów specjalistycznych. Na Prezesa spółki Sokołów-Net został powołany Wojciech Podsiadły.

Nowa spółka Sokołów-Net stanowi największą w Polsce sieć specjalistycznych sklepów mięsnych, obejmującą ponad 300 placówek, rozlokowanych na terenie całego kraju. – To niezwykle ważne dla rozwoju Grupy Sokołów wydarzenie – podkreśla Bogusław Miszczuk, Prezes Zarządu Sokołów S.A. – Nasza strategia zakłada systematyczny rozwój sprzedaży detalicznej poprzez sieć sklepów własnych, a uruchomienie spółki Sokołów-Net to istotny element realizacji tych założeń biznesowych. Jestem głęboko przekonany, że stanowić ona będzie silną i nowoczesną organizację.

Bogusław Miszczuk podkreśla również, jak ważną rolę odgrywa potencjał, wypracowany przez pracowników sieci sklepów. – Uruchamiając spółkę Sokołów-Net, działamy w pełnej zgodzie z wartościami naszej firmy, tworząc jeden, duży, profesjonalny zespół. Dzięki szerokiej wymianie doświadczeń, a także wykorzystaniu najlepszych praktyk i optymalnych rozwiązań, możemy jeszcze pełniej i skuteczniej odpowiadać na złożone i wysokie oczekiwania konsumentów.

Prezesem spółki Sokołów-Net został Wojciech Podsiadły. Posiada on niemal 20-letnie doświadczenie w branży, zdobyte na różnych stanowiskach w działach: rozwoju produktu, ekonomicznym, marketingu, a także w pionie handlowym. Od 15 lat współtworzył i rozwijał sprzedaż detaliczną w Grupie Sokołów. Wojciech Podsiadły zaznacza, iż konsolidacja struktur detalicznych Grupy Sokołów była poprzedzona wnikliwą analizą rynku. – Naszym założeniem było osiągnięcie efektu synergii na wielu polach, od ujednolicenia zasad funkcjonowania jednostek i komunikacji z klientem, poprzez usprawnienie zarządzania, po optymalizację kosztów.

Obejmując stanowisko Prezesa nowej spółki, Wojciech Podsiadły ma sprecyzowane plany na jej funkcjonowanie i rozwój. – Sytuacja rynkowa jest dziś bardzo złożona i pełna wyzwań – mówi Wojciech Podsiadły. – W najbliższym czasie z pewnością skupimy się na wypracowaniu optymalnego modelu funkcjonowania sklepu specjalistycznego, z uwzględnieniem nowoczesnych narzędzi sprzedażowych, w tym programów lojalnościowych. Naszą ambicją jest umocnienie pozycji eksperta w tej dziedzinie i skuteczne przekonywanie konsumentów do realizacji zakupów w naszych sklepach firmowych. Uruchomienie spółki Sokołów-Net otwiera przed nami nowe możliwości rozwoju i dalszego budowania przewagi konkurencyjnej w handlu detalicznym.

 

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Przemysł spożywczy Smak zaczyna się od mięsa Biuro prasowe
2024-12-30 | 15:20

Smak zaczyna się od mięsa

W nowej kampanii marketingowej firma Sokołów skupia się na wysokiej jakości swojego surowca i produktów. – W Sokołowie wiemy, że smak zaczyna się od mięsa –
Przemysł spożywczy Dlaczego na świątecznych stołach zostaje tyle jedzenia?
2024-12-20 | 01:00

Dlaczego na świątecznych stołach zostaje tyle jedzenia?

Ponad 60 proc. polskich gospodarstw domowych przyznaje, że po świętach zostaje im nadmiar jedzenia – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie sieci Netto[1]. Choć większość
Przemysł spożywczy „Herbapol. We współpracy z naturą.”
2024-12-19 | 11:27

„Herbapol. We współpracy z naturą.”

Jej założeniem jest pokazanie, że marka Herbapol, która poszczycić się może bogatą wiedzą i wieloletnim doświadczeniem w zakresie ziół i owoców, jednocześnie

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Polityka

Infrastruktura

Senat zajmie się ustawą o jawności cen lokali na sprzedaż. W praktyce ustawa obejmie tylko 12 proc. rynku

Ustawa o jawności cen miała na celu ułatwić klientowi szybkie sprawdzenie aktualnych cen mieszkań i lepsze zrozumienie oferty dewelopera. Przedstawiciele branży mówią wprost: idea ustawy jest słuszna, jednak kształt, jaki przybrała w praktyce, podobnie jak tryb jej uchwalenia, budzi już niepokój. Błyskawiczny tryb procedowania sprawił, że powstała ustawa, która obejmie 12,4 proc. rynku. Zdaniem Polskiego Związku Firm Deweloperskich ostatnią deską ratunku, by poprawić ten akt, jest Senat, który zajmie się nim już podczas wtorkowego posiedzenia komisji infrastruktury.

Handel

Dzięki sztucznej inteligencji przesyłki mogą trafiać do klientów tego samego dnia. Liczba takich dostaw w Amazon znacząco rośnie

Prognozy rynkowe wskazują, że wart ok. 10 mld dol. globalny rynek dostaw realizowanych jednego dnia będzie w kolejnych latach dynamicznie rosnąć. Wpływają na to przede wszystkim oczekiwania konsumentów co do szybkich i terminowych doręczeń. Zarówno firmy kurierskie, jak i sklepy internetowe coraz mocniej inwestują w ten trend. W Amazon opcja Same-Day Delivery jest już możliwa w 135 lokalizacjach w Europie, a w tym roku przybędzie 20 kolejnych. W I kwartale br. Amazon dostarczył w tym trybie o 80 proc. paczek więcej niż przed rokiem. Głównie były to produkty z kategorii niezbędnych przedmiotów codziennego użytku.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.