Komunikaty PR

Starbucks w trosce o społeczeństwo

2021-05-31  |  11:20
Biuro prasowe

Warszawa i Gdańsk dla lekarzy

Warszawskie kawiarnie Starbucks wspierały Centralny Szpital Kliniczny na ul. Wołoskiej, a także tymczasowy szpital zlokalizowany na Stadionie Narodowym. Ze zorganizowanej przez zespół Starbucks zbiórki przekazano personelowi medycznemu przekąski, herbatę, kawę, wodę butelkowaną oraz chusteczki higieniczne. Szpital tymczasowy na Stadionie Narodowym otrzymał słodkie wsparcie dla lekarzy i pielęgniarek w postaci muffinek oraz kawy. Akcja zawitała także do Gdańska, gdzie wolontariusze rozdali w ciągu jednego dnia ponad 170 kaw pracownikom i dawcom Regionalnego Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa.

 

Poznań dla społeczności lokalnych

W Poznaniu wolontariusze Starbucks zbierali do specjalnych koszy środki higieniczne, a także żywność, które zostały przekazane podopiecznym fundacji Burego Misia. Zbiórka zorganizowana w okresie Wielkanocnym przyniosła niesamowite efekty. Dzięki zaangażowaniu i kreatywności Partnerów Starbucks powstały specjalnie ozdobione kosze dedykowane do zbierania darów. Kolorowe i różnorodne ozdoby i transparenty zachęcały gości do wzięcia udziału w zbiórce, co pomogło osiągnąć tak spektakularne efekty.

Dzięki działaniom Starbucks i zaangażowaniu w akcję partnerów sieci kawiarni, udało się także wysprzątać nadbrzeża Warty oraz parku na Szelągu. Podczas 1,5 km spaceru uczestnicy nie tylko cieszyli się świeżym powietrzem i przyjemną atmosferą, ale także zebrali 700 litrów śmieci!

W ramach rozmaitych inicjatyw wybieranych przez baristów według miejscowych potrzeb, Starbucks po raz kolejny mógł przyczynić się do poprawy jakości życia lokalnych społeczności i dać odrobinę wytchnienia osobom, które w okresie pandemii najbardziej tego potrzebują. Dzięki prostocie przekazu oraz pozytywnej atmosferze, akcja spotkała się z niezwykle pozytywnym odbiorem i zaangażowała wielu darczyńców i wolontariuszy gotowych do niesienia pomocy.

- Bycie obecnym w życiu lokalnych społeczności i wspieranie ich leży u podstaw naszej marki. Zdajemy sobie sprawę z tego, że jako globalna firma mamy wpływ na działania naszych Gości i kształtowanie zachowań prospołecznych. Dlatego dajemy dobry przykład, tworząc inicjatywy mające na celu zarówno dbanie o środowisko, jak i wsparcie grup społecznych oraz zawodowych, które w danym momencie najbardziej tego potrzebują. – mówi Kasia Pijanowska, Marketing Manager w Starbucks Polska.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Przemysł spożywczy Smak zaczyna się od mięsa Biuro prasowe
2024-12-30 | 15:20

Smak zaczyna się od mięsa

W nowej kampanii marketingowej firma Sokołów skupia się na wysokiej jakości swojego surowca i produktów. – W Sokołowie wiemy, że smak zaczyna się od mięsa –
Przemysł spożywczy Dlaczego na świątecznych stołach zostaje tyle jedzenia?
2024-12-20 | 01:00

Dlaczego na świątecznych stołach zostaje tyle jedzenia?

Ponad 60 proc. polskich gospodarstw domowych przyznaje, że po świętach zostaje im nadmiar jedzenia – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie sieci Netto[1]. Choć większość
Przemysł spożywczy „Herbapol. We współpracy z naturą.”
2024-12-19 | 11:27

„Herbapol. We współpracy z naturą.”

Jej założeniem jest pokazanie, że marka Herbapol, która poszczycić się może bogatą wiedzą i wieloletnim doświadczeniem w zakresie ziół i owoców, jednocześnie

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Edukacja

Coraz więcej Polaków widzi korzyści płynące z obecności w UE. Co ósmy wciąż jednak nie potrafi ich wskazać

Członkostwo w UE cieszy się wśród Europejczyków rekordowo wysokim poparciem – wynika z tegorocznego Eurobarometru. Korzyści dla swojego kraju dostrzega 74 proc. obywateli Unii – to odsetek najlepszy od początku badań w 1983 roku. A w Polsce jest on jeszcze wyższy. Doceniamy przede wszystkim wkład UE w bezpieczeństwo, nowe możliwości zawodowe i rozwój gospodarczy kraju. Po 21 latach naszej obecności w UE wciąż jednak potrzebna jest europejska edukacja.

Polityka

Zmiany w obowiązku magazynowania gazu mogą obniżyć ceny surowca. To pomoże się przygotować do sezonu zimowego

Elastyczność bez zagrożenia dla bezpieczeństwa energetycznego – tak nową propozycję przepisów dotyczących uzupełniania zapasów gazu przed sezonem zimowym określają jej inicjatorzy z Parlamentu Europejskiego. Europosłowie proponują nieznaczne zmniejszenie wymaganego poziomu zapełnienia magazynów i rozciągnięcie w czasie terminu, w którym trzeba spełnić ten obowiązek. Jak podkreśla Borys Budka, ma to zapobiec spekulacjom na rynku gazu i tym samym pomóc obniżyć ceny surowca.

Konsument

Możliwość zakupu online może zachęcić kolejne grupy Polaków do ubezpieczeń zdrowotnych. Dziś korzysta z nich już prawie 5,5 mln osób

Polska jest jednym z liderów Europy w obszarze cyfryzacji sektora usług medycznych. Świadczą o tym m.in. popularność elektronicznych narzędzi zapewniających dostęp do danych zdrowotnych, e-recept czy wirtualna diagnostyka. Polacy są też otwarci na innowacje w zakresie ubezpieczeń zdrowotnych, z których korzysta już blisko 5,5 mln osób. Za pomocą nowej cyfrowej platformy Medicover chce zachęcić klientów do samodzielnej konfiguracji i zakupu polis online.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.