Komunikaty PR

Starbucks wprowadza limitowany napój inspirowany Halloween!

2020-10-26  |  11:00

Fani marki Starbucks w Polsce, szukający pomysłów na Halloween, będą mieli powód do radości! Od dzisiaj w ofercie kawiarni dostępne jest Vampire Frappuccino, limitowany, sezonowy napój, cieszący się popularnością w USA i Kanadzie. W Polsce będzie można go spróbować tylko do 1 listopada.

Intensywnie czekoladowy, skropiony krwiście czerwonym, truskawkowym sosem, napój Vampire Frappuccino, dostępny będzie w całej Polsce od 26 października do 1 listopada. To kolejna propozycja Starbucks z okazji Halloween w Polsce. W zeszłym roku goście kawiarni mieli okazję posmakować m.in. czarnego Phantom Frappuccino z węglem drzewnym w proszku, które szybko stało się hitem 2019 roku wśród miłośników marki.

- Każdego roku robimy naszym gościom psikusy i wprowadzamy do oferty kolejne niespodziewane, sezonowe nowości. Zwyczaj obchodzenia Halloween jest głęboko zakorzeniony w kulturze USA, Kanady i tutaj w Europie: w Irlandii, Szkocji i Anglii. W Polsce tradycja nadal raczkuje, ale cieszy się dużą popularnością wśród generacji Z. To właśnie z myślą o nich wprowadzamy Vampire Frappuccino, napój inspirowany Halloween i wampirami, które w ciągu ostatnich lat zakorzeniły się w popkulturze. Napój nie zawiera w sobie kofeiny, dzięki czemu może go pić każdy, niezależnie od pory dnia, nawet po zmroku – mówi  Kasia Pijanowska, Marketing Manager w Starbucks Polska.

Z dostawą do domu

Od połowy października wybrane produkty Starbucks można zamawiać szybko i wygodnie za pośrednictwem aplikacji Glovo. To idealne rozwiązanie dla osób pracujących zdalnie czy unikających jesiennej pogody. Aby złożyć zamówienie, wystarczy zainstalować aplikację i wybrać najbliższą kawiarnię. Wśród produktów do wyboru, poza Vampire Frappuccino, znajdują się też m.in.: kanapki,  desery, ciepłe i zimne napoje, kawy ziarniste oraz kapsułki Starbucks by Nespresso®.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Przemysł spożywczy Smak zaczyna się od mięsa Biuro prasowe
2024-12-30 | 15:20

Smak zaczyna się od mięsa

W nowej kampanii marketingowej firma Sokołów skupia się na wysokiej jakości swojego surowca i produktów. – W Sokołowie wiemy, że smak zaczyna się od mięsa –
Przemysł spożywczy Dlaczego na świątecznych stołach zostaje tyle jedzenia?
2024-12-20 | 01:00

Dlaczego na świątecznych stołach zostaje tyle jedzenia?

Ponad 60 proc. polskich gospodarstw domowych przyznaje, że po świętach zostaje im nadmiar jedzenia – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie sieci Netto[1]. Choć większość
Przemysł spożywczy „Herbapol. We współpracy z naturą.”
2024-12-19 | 11:27

„Herbapol. We współpracy z naturą.”

Jej założeniem jest pokazanie, że marka Herbapol, która poszczycić się może bogatą wiedzą i wieloletnim doświadczeniem w zakresie ziół i owoców, jednocześnie

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Transport

Transport

Europejska motoryzacja gotowa do pełnej elektryfikacji. Możliwe zmiany w unijnym prawie dotyczące zeroemisyjności

Mimo coraz częściej pojawiających się prognoz dotyczących częściowego odejścia Europy od elektromobilności Bruksela nadal pozostaje przy stanowisku, że po 2035 roku motoryzacyjny rynek pierwotny będą stanowiły wyłącznie samochody zeroemisyjne. – Nie będzie całkowitego odwrotu od elektromobilności w Unii Europejskiej. W grę wchodzi jedynie pewne poluzowanie norm i przepisów – uważa Adam Holewa, członek zarządu oraz dyrektor ds. motoryzacji w spółce Boryszew SA. Jego zdaniem przemysł motoryzacyjny na Starym Kontynencie jest gotowy do pełnej elektryfikacji.

Problemy społeczne

Na rynku nieruchomości rośnie popularność rewitalizacji. Odnowa dotyczy nie tylko zabytkowych budynków, ale też dawnych terenów poprzemysłowych

Rewitalizacja byłych terenów przemysłowych i budynków jest kluczowym aspektem zrównoważonego rozwoju miejskiego i szansą na zachowanie dziedzictwa kulturowego. Jak podkreślają eksperci Deloitte’a, prawidłowo przeprowadzona rewitalizacja może pobudzić do życia dany obszar miasta i zwiększyć jego atrakcyjność inwestycyjną. Poprawi też jakość życia mieszkańców.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.