Szybka dostawa i bogaty asortyment - Wolt Market rośnie w siłę
Monday PR Sp. z o.o. Sp.k.
Górskiego 9
00-033 Warszawa
biuro|mondaypr.pl| |biuro|mondaypr.pl
+48 224878421
www.mondaypr.pl
Wolt, firma technologiczna, specjalizująca się w dostawach dań restauracyjnych oraz zakupów, prężnie rozwija swoją ofertę dark store. Mowa o Wolt Market – centrum dystrybucyjnym, z którego można zamówić zakupy do domu, bezpośrednio z poziomu aplikacji Wolt. Tym, co cechuje Wolt Market, jest asortyment, liczący ponad 1600 pozycji oraz szybki czas dostawy. Obecnie z usługi mogą skorzystać mieszkańcy Warszawy – okolic Śródmieścia, a od niedawna także Mokotowa.
Dark store od Wolt operuje w godzinach 8:00-22:00 od poniedziałku do soboty, a w niedziele – od 10:00 do 22:00. Klienci, mogą korzystać z bogatego asortymentu sklepu wyłącznie online, składając zamówienie bezpośrednio z poziomu aplikacji Wolt. W ofercie znajdują się wszystkie najpotrzebniejsze produkty spożywcze – od świeżego nabiału, pieczywa, owoców, warzyw czy mięs, po produkty suche, przyprawy, sosy i słodycze.
„Wolt Market to nasza odpowiedź na dynamicznie rozwijający się rynek szybkich dostaw zakupów. To, co wyróżnia nas, na tle innych graczy, to wprowadzenie do oferty produktów lokalnych: w Warszawie współpracujemy z miejscową, rzemieślniczą piekarnią, dostarczającą nam najwyższej jakości, świeże pieczywo. Ponadto, staramy się dostosowywać nasz asortyment do aktualnych trendów i oczekiwań klientów. Jeżeli klient widzi, że w naszej ofercie brakuje jego ulubionego produktu, może w prosty sposób powiadomić nas o tym na czacie lub w komentarzu do oceny zamówienia” – mówi Agata Polityło, General Manager w Wolt Polska.
Wolt Market posiada dwie lokalizacje w Warszawie – na Śródmieściu oraz Mokotowie. W najbliższym czasie Wolt planuje otworzyć więcej placówek w stolicy, a także w innych miejscach na mapie Polski.
„Formuła dark store to prężnie rozwijająca się koncepcja zakupowa w Polsce. Konsumenci cenią sobie ją najbardziej za możliwość robienia zakupów spożywczych każdego dnia, także w niedziele, oraz szybką dostawę, co pozwala na oszczędność czasu. Rozwijając naszą propozycję, naszym największym priorytetem był silny nacisk na doświadczenie klienta – od momentu złożenia zamówienia, aż do jego odbioru. Dlatego też oferujemy klientom bezpośredni kontakt z naszym centrum obsługi, przejrzystą aplikację czy możliwość składania zamówień grupowych” – mówi Agata Polityło, General Manager w Wolt Polska. „Nasza propozycja zagościła na stałe na mapie Warszawy. Jednakże chcemy pójść o krok dalej i dać klientom możliwość skorzystania z naszej usługi nie tylko w większej liczbie warszawskich lokalizacji, ale także w innych zakątkach Polski” – dodaje Polityło.
Pilotażowy sukces Wolt Market potwierdził, że ten model zakupów gwarantuje szybką realizację zamówienia, przy równoczesnym zachowaniu najwyższych standardów usługi. Rozwiązanie te, na stałe przyjęło się także w innych krajach, między innymi w Finlandii i Grecji.
Smak zaczyna się od mięsa
Dlaczego na świątecznych stołach zostaje tyle jedzenia?
„Herbapol. We współpracy z naturą.”
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Handel
Konsumenci w sieci narażeni na długą listę manipulacyjnych praktyk sprzedażowych. Zagraniczne platformy wymykają się unijnym regulacjom
Wraz z pojawieniem się na polskim i europejskim rynku platform sprzedażowych spoza UE rośnie też liczba przypadków stosowania tzw. dark patterns, czyli manipulacyjnych technik sprzedażowych. Nowe regulacje UE – w tym rozporządzenie w sprawie jednolitego rynku usług cyfrowych oraz akt o usługach cyfrowych – mają lepiej chronić przed nimi konsumentów, a podmiotom stosującym takie praktyki będą grozić wysokie kary finansowe. Problemem wciąż pozostaje jednak egzekwowanie tych przepisów od zagranicznych platform, które wymykają się europejskim regulacjom. – To jest w tej chwili bardzo duże wyzwanie dla całego rynku cyfrowego, że w praktyce regulacje nie dotyczą w takim samym stopniu wszystkich graczy – mówi Teresa Wierzbowska, prezeska Związku Pracodawców Prywatnych Mediów.
Fundusze unijne
Europejscy młodzi twórcy w centrum polskiej prezydencji w Radzie UE. Potrzebne nowe podejście do wsparcia ich karier
Wsparcie startu kariery młodych artystów i debata nad regulacjami dla sektora audiowizualnego, które będą odpowiadać zmieniającej się rzeczywistości technologicznej – to dwa priorytety polskiej prezydencji w Radzie UE z zakresu kultury. Najbliższe półrocze będzie także okazją do promocji polskich twórców w państwach członkowskich i kandydujących, a współpraca z artystami z innych krajów ma pokazać, że kultura może łączyć i być platformą dialogu międzynarodowego.
Ochrona środowiska
Tylko 1 proc. zużytych tekstyliów jest przetwarzanych. Selektywna zbiórka może te statystyki poprawić
Wraz z nowymi przepisami dotyczącymi gospodarki odpadami od stycznia 2025 roku gminy w Polsce wprowadziły selektywną zbiórkę zużytych tekstyliów. To oznacza, że przykładowo zniszczonych ubrań nie można już wyrzucić do frakcji zmieszane. Część gmin wprowadza ułatwienia dla mieszkańców w postaci dodatkowych kontenerów. W innych mieszkańcy będą musieli samodzielnie dostarczyć tekstylia do punktów selektywnej zbiórki odpadów komunalnych (PSZOK).
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.